Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon olet valmis tekemään saadaksesi tyttöystävän/vaimon?

Vierailija
03.11.2022 |

Miten tärkeä se asia teille miehille on?

Kommentit (113)

Vierailija
81/113 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvinnut tehdä mitään erityistä saadakseni vaimon. Mutta aika paljon on pitänyt aikuistua saadakseni pitää hänet.

Tässäkin on normaali mies. Maailmalla voi olla vielä toivoa ihmiskunnasta.

Vierailija
82/113 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin myydä mummoni, että ei tarvitsisi ottaa jotain akkaa riesakseni.

Ei kun myy ukki. Saat enemmän rahaa itsellesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/113 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä 280€ kk joka jää palkasta käteen kaikkien menojen jälkeen nyt sitten tekee? Brutto on 2400€ kk mutta hintojen nousu on vienyt melkein kaiken. Ei ole elämässä hirveästi liikkumavaraa tehdä mitään.

Vierailija
84/113 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua olla väkinäisessä suhteessa.

Haluan suhteen vain, jos se on luontevaa ja kelpaan tälläisenä kuin oon.

Mikään hienostelija palvelija en halua olla.

Vierailija
85/113 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin nyt ne kahvit keittäisin. Pariutuminen, tai edes seksin harrastaminen, ei ole minulle ollut koskaan kovinkaan tärkeää, joten olenkin sinkkuna pysynyt koko elämäni.

En silti ole täysin aromantikko tai aseksuaali, joten olen kyllä parisuhteillekin avoin, jos vain joskus sattuu mielenkiintoinen henkilö vastaan ja tekee aloitteen. Eli todennäköisesti ei koskaan.

M35

Vierailija
86/113 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein ihan helvetisti sen eteen, että saisin elämäni naisen. Ja sainkin. Ja kannatti.

Tässäkin normaali mies. Ok. En arvostele enempää. Niitä näyttää olevan enemmän kuin mitä luulin.

Vierailija
87/113 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä paljoa. Lähinnä mietinnässä on että miten pääsisin siististi eroon nykyisestä vaimosta.

M44

Vierailija
88/113 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin nyt ne kahvit keittäisin. Pariutuminen, tai edes seksin harrastaminen, ei ole minulle ollut koskaan kovinkaan tärkeää, joten olenkin sinkkuna pysynyt koko elämäni.

En silti ole täysin aromantikko tai aseksuaali, joten olen kyllä parisuhteillekin avoin, jos vain joskus sattuu mielenkiintoinen henkilö vastaan ja tekee aloitteen. Eli todennäköisesti ei koskaan.

M35

Olisi ihanteellista jos löytäisit aseksuaalin naisen. Voisi tulla ihanteellinen ihmissuhde.

Tunteet pilaavat suhteet. Sukupuoliajattelu pilaa ihmissuhteet.

Vierailija
89/113 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole viiteen vuoteen tehnyt mitään. Saavat naiset välillä yrittää.

Onko niitä yrittäjiä näkynyt paljonkin?

HEH huumori miehiä. Ihan kuin naiset tekisivät ikinä minkään eteen mitään.

Kyllä minun vaimoni teki paljonkin sen eteen, että meistä tuli pari. Hyvä että teki, loistava parisuhde tästä kehkeytyi, vaikka aika mölli olinkin aikoinaan.

Samoin minun. Ja ihan hyvä pari meistäkin tuli, vaikken alkuun oikein uskonut että niin voisi käydä. 

Vierailija
90/113 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat muuttuneen niin hirveiksi miehiä kohtaan että aika paljon saisi tapahtua että alkaisin miettimään naisia palkintona joita edes kannattaa tavoitella ja kuluttaa heihin resursseja

Miksi sitten hengaat joka päivä palstalla, jossa pääosin on NAISIA?

Miksi et mene sinne, missä on enemmän miehiä kerta naiset on niin kamalia miehiä kohtaan?

Palsta on kuulemma pilalla, kun tänne tullut paljon miehiä eikä tämä ole enää naisten palsta.

Nyt naisia on taas ilmeisesti valtava enemmistö. Mitenköhän se asia mahtaa oikeasti olla, jos jätetään mutuilut.

Ei taida kauakaan olla siitä, kun joku teki kysärin palstan sukupuolijakaumasta, taitavat miehet olla jo enemmistö. Mutta ei se muuta sitä, että muualla naisia on vielä vähemmän, ja meno tietysti sen mukainen. On jotenkin aika törkeää, että tänne tungetaan rölläämään ja rämettämään kaikki asiallisetkin ketjut asiattomuuksilla. Sitten itketään, kun täällä vaivapakstalla on vauvojen äitien juttuja, vaikka synnytysvaurioista tai jostain vastaavista. Kun se kuulemma herkkiä miehiä ällöttää. Miksette ole jossain muualla kiusaamassa ihan vain toisianne?

Vierailija
91/113 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M42 kirjoitti:

Kyllä se vaatii molemmilta puolilta panostusta ja hyvää vuorovaikutusta, jos halutaan perhe-elämää.

Sellainen asenne, "et on vaan.." , ei kanna pitkälle.

Ei kukaan jaksa perässävedettävää naista / miestä pitkään. Vähän pitää panostaa. Aloitteellisuus ja ahkeruus.

Jos nainen siivoaa, voi mies esim pestä ikkunat ja kylpyhuoneen.

Tärkeää on, et jokainen tekee edes vähän - säännönmukaisesti. Ettei yhdelle jää kaikki.

Itse miehenä, mulla ei oo paras ruuanlaitto taito, mut siltikin teen salaatit, leivät, aamupalat. Keitän perunat ja kypsennän jauhelihat. Porkkanaraasteet ja munakkaat. Vaikka vaimo tekee aterioista 80%.

Monia perusaterioita pystyy tekemään vaatimattomallakin taidolla.

Perheessä on tärkeä, että ne ruuat on tehty lapsille ja yhteiseen ruokapöytään, säännönmukaisesti.

Samoin kaikki pyykkihuolto.

Sinkut voi sit syödä vaikka mikropitsaa.

Tässäkin on normaali mies. Aivan mahtavaa että näin lyhyestä ketjusta löytyy monta normaalia ihmistä. Naiset, teillä on oikeasti toivoa.

Vierailija
92/113 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika suuri osa elämästäni pyörii puolison löytämisen ympärillä. Jos ei pyörisi, niin poistaisin profiilini seuranhakupalveluista, panostaisin vähemmän näkyvyyteen sosiaalisessa mediassa ja vähentäisin yhteydenpitoani etäisiin kaverihini. Lopettaisin myös sellaisten uusien harrastusten kokeilun, jotka eivät kiinnosta minua, eli melkein kaikki ryhmässä tehtävät jutut. Vaihtaisin treeniohjelmani hypertrofian puolelta kestävyyskunnon ja liikkuvuuden ylläpitämiseen. Käyttäisin vähemmän aikaa uralla etenemiseen, koska olen todella tyytyväinen nykyiseen hommaani, vaikka siitä ei maksetakaan suurta palkkaa. Tykkään asua omakotitalossa, mutta voisi olla viisasta vaihtaa pienempään, koska nykyisessä on tilaa perheelle, jota minulla ei ole.

Olen siis valmis tekemään ja teenkin asian eteen todella paljon töitä!

Sulla on toivoa, koska olet normaali.

Vierailija
93/113 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen kontrasti tässä ketjussa.

Itse ihastuessani siirrän vaikka vuoria ihastukseni eteen. Pitkässä parisuhteessa rakastuneena ei varmaan ole mitään, mitä EN rakkaani vuoksi tekisi.

Miehet vaan on erilaisia.

N33

Ei, vaan kun miehet tarpeeksi monta kertaa siirtävät niitä vuoria vain huomatakseen, etteivät saa vastakaikua tunteilleen, niin ennen pitkää kyllästyvät ja kyynistyvät.

Vierailija
94/113 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen olisin tehnyt paljonkin, mutta sitten luin av palstalta, mitä naiset oikeasti ajattelevat ja nyt minulle saisi maksaa aika paljon, että ottaisin jonkun hullun feministin kiukuttelemaan nalkuttamaan ja lokkeilemaan

Vierailija
95/113 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin vaikka ahteriin saadakseni tyttöystävän.

- Kilttimies

Vierailija
96/113 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ennen olisin tehnyt paljonkin, mutta sitten luin av palstalta, mitä naiset oikeasti ajattelevat ja nyt minulle saisi maksaa aika paljon, että ottaisin jonkun hullun feministin kiukuttelemaan nalkuttamaan ja lokkeilemaan

Juuri niin. Naisten kommentit miehistä av:lla ovat muokanneet mielipiteeni naisista sellaiseksi, että olen mieluummin yksin.

Vierailija
97/113 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä paljoa. Lähinnä mietinnässä on että miten pääsisin siististi eroon nykyisestä vaimosta.

M44

täytät vaan avioeropaperit ja annat sille lainmukaisesti puolet omaisuudestasi. sitten mietit omaisuutesi menettäneenä, että kannattiko mennä naimisiin.

Vierailija
98/113 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sinua kiukuttaa kun naiset pärjää omillaan eivätkä suostu ottamaan sinua nurkkiin lokkeilemaan. Meni turhapuro-suunnitelma hukkaan.

Opiskele, käy töissä ja ole ihninen ihmisen kanssa.

Vierailija
99/113 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole viiteen vuoteen tehnyt mitään. Saavat naiset välillä yrittää.

Onko niitä yrittäjiä näkynyt paljonkin?

HEH huumori miehiä. Ihan kuin naiset tekisivät ikinä minkään eteen mitään.

Kyllä minun vaimoni teki paljonkin sen eteen, että meistä tuli pari. Hyvä että teki, loistava parisuhde tästä kehkeytyi, vaikka aika mölli olinkin aikoinaan.

Samoin minun. Ja ihan hyvä pari meistäkin tuli, vaikken alkuun oikein uskonut että niin voisi käydä. 

Hyi, tyytyjämies!!

Vierailija
100/113 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nöyrä edustus-taskuraketti postimyynnistä, ilman mitään tasa-arvolässyä.

Eli kerrot että et pysty kahden aikuisen väliseen tasa-arvoiseen parisuhteeseen vaan tarvitset jonkun jota nöyryyttää, alistaa. Miksi kukaan nainen lähtisi sellaiseen? Parisuhteen tulee parantaa elämää ei huonontaa sitä.

Mikä päässäsi on vialla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi