Kuinka paljon olet valmis tekemään saadaksesi tyttöystävän/vaimon?
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat muuttuneen niin hirveiksi miehiä kohtaan että aika paljon saisi tapahtua että alkaisin miettimään naisia palkintona joita edes kannattaa tavoitella ja kuluttaa heihin resursseja
Miksi sitten hengaat joka päivä palstalla, jossa pääosin on NAISIA?
Miksi et mene sinne, missä on enemmän miehiä kerta naiset on niin kamalia miehiä kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole viiteen vuoteen tehnyt mitään. Saavat naiset välillä yrittää.
Onko niitä yrittäjiä näkynyt paljonkin?
HEH huumori miehiä. Ihan kuin naiset tekisivät ikinä minkään eteen mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole viiteen vuoteen tehnyt mitään. Saavat naiset välillä yrittää.
Onko niitä yrittäjiä näkynyt paljonkin?
HEH huumori miehiä. Ihan kuin naiset tekisivät ikinä minkään eteen mitään.
Kyllä minun vaimoni teki paljonkin sen eteen, että meistä tuli pari. Hyvä että teki, loistava parisuhde tästä kehkeytyi, vaikka aika mölli olinkin aikoinaan.
Aika paljon, kyllä minulla aikaa ja energiaa on. Mutta en kyllä tiedä hittoakaan MITÄ pitäisi tehdä että sellaisen saa!
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat muuttuneen niin hirveiksi miehiä kohtaan että aika paljon saisi tapahtua että alkaisin miettimään naisia palkintona joita edes kannattaa tavoitella ja kuluttaa heihin resursseja
Eihän kukaan voikaan olla toiselle jokin palkinto. Outo ajatus. Ja mitä tuo resurssien kuluttaminen tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Naisethan ovat ihania. Etenkin minun naiseni.
Tällä otannall sanoisin kyllä, ettei naisten kantsi tyytyä suomimiehiin. Vittumaisia, elämäänsä kyrpiintyneitä omaan napaan tuijottajia koko joukko!
No on ne ainakin valmiit käyttömään ihan älyttömästi aikaa täällä itkemiseen. Mutta siihen se sitten kai jääkin.
Vierailija kirjoitti:
Tällä otannall sanoisin kyllä, ettei naisten kantsi tyytyä suomimiehiin. Vittumaisia, elämäänsä kyrpiintyneitä omaan napaan tuijottajia koko joukko!
Junttiasenne on aika vahva Suomessa miehillä, mutta on niitä ihania miehiä jotka on kasvatettu oikein ja jotka ajattelevat sen puolison parasta myös.
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon, kyllä minulla aikaa ja energiaa on. Mutta en kyllä tiedä hittoakaan MITÄ pitäisi tehdä että sellaisen saa!
Mitä olet tähän mennessä tehnyt? Minkä ikäinen olet?
Vierailija kirjoitti:
Kun katsoo nykyajan naisia niin ei kiitos, ei ole tarvetta nalkuttajalle, orjuuttajalle ja haukkujalle. Olen paljon onnellisempi yksin ja edes seksi ei ole kaiken sen pahan arvoista
Kommenteistasi ei kyllä varsinaisesti välity onnellisuus. Voisin kuvitella, että onnellinen yksineläjä ei edes käyttäisi aikaansa parisuhdekeskusteluihin mammapalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kouluttautunut, käynyt töissä ja kulkenut harrastuksissa. Toisinaan käyn viihteelläkin. 31. Vielä lukiossa oli jonkinlaista menestystä naisten keskuudessa mutta sinne se on jäänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kouluttautunut, käynyt töissä ja kulkenut harrastuksissa. Toisinaan käyn viihteelläkin. 31. Vielä lukiossa oli jonkinlaista menestystä naisten keskuudessa mutta sinne se on jäänyt.
Minkälaista naista etsit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitään, olen vain oma itseni. Joskus voin jotain kivaa suunnitella varta vasten, mutta vain muutaman kerran vuodessa. Jotain suklaata tai kukkia saatan viedä spontaanisti. Omista jutuista tai ystävistä en tingi. Naisia on toistaiseksi riittänyt lyhyempiin suhteisiin, mutta perhe jossain vaiheessa olisi kiva. Olen 27v.
Minun poikaystäväni hoki alkuaikoina tuota, että hän on oma itsensä ja se saa riittää. Keskusteltiin sitten vakavasti ennen yhteen muuttamista, että jos molemmat ovat jääräpäisesti vain se oma itsensä ilman mitään halua joustaa, ei yhteiselosta tule mitään. Eikä silloinkaan, jos toinen vain on oma itsensä ja toinen joustaa ja joustaa kunnes katkeaa.
Kyllä siinä sitten päästiin yhteisymmärrykseen siitä, että molempien pitää olla valmiita sovittelemaan ja joustamaan, jos meinaa yhdessä pysyä. Särmiä hiotaan ja etsitään sitä molemmille mukavaa tapaa elää yhdessä. Nyt on menty jo toistakymmentä vuotta, ja hyvin on sujunut. Kumpikaan ei koe joutuneensa jyrätyksi, kun asioista pystytään puhumaan ja tekemään tarvittaessa kompromissejakin.
Nuo mainitsemasi jutut on ihan normaaleja asioita eikä mitään "panostamista" tai ekstraa. Tulkitsin kysymyksen niin, että mitä sellaista, mitä et muuten tekisi, olisit valmis tekemään parisuhteen tms. Eteen. Olen toki joskus kevyissäkin suhteissa tehnyt jotain spesiaalia ihan vain siksi että se on itsellenikin kivaa, se että toinen yleensä tykkää on vain kiva lisä.
Usein tuo ilmaus _olen vain oma itseni_ pullahtaa esille silloin, kun pitäisi nähdä sen toisenkin näkökulma. Ellei tätä ole valmis tekemään edes joskus, ei suhteella ole tulevaisuutta. En usko, että vastaan tulee ihmistä, jonka kanssa voi aina mennä ihan sen oman mielensä mukaan ja se on sille toiselle myös se tapa, jolla hänkin voi olla _oma itsensä_. Näissä tilanteissa tarvitaan halua sovitella ja joustaa, molemmilta.
Mutta ehkä tässä olikin kyse vain siitä, mitä mies on valmis tekemään päätyäkseen parisuhteeseen, ei siitä, miten siinä voi elää ja voida hyvin?
Jollekin on luontaista ottaa toisenkin näkemys huomioon ja tarvittaessa joustaa, vierasta taas poteroon kaivautuminen, jääräpäisyys ja omaan napaan tuijottelu. Ei tuollaisella ihmisellä pitäisi olla ongelmia olla parisuhteessa oma itsensä.
Kouluttautumaan korkeasti, hankkimaan hyvän elannon, kuntoilemaan kovaa jne
Miesten muoti- ja tyylivinkit: https://vuodenmies.com
En mitään tietenkään. Mitä ihmettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko siis kouluttautunut, käynyt töissä ja harrastanut vain saadaksesi parisuhteen? Etkö koe tehneesi noita itsesi vuoksi?
Avata suuni oikealla hetkellä. Se on tähän asti riittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Avata suuni oikealla hetkellä. Se on tähän asti riittänyt.
Minä olen pitänyt suuni kiinni.
Miksi sinä niin veikkaat? Molempien joustamisesta oli puhe. Ei siitä mitään pidemmän päälle tule, jos vain toinen on siihen halukas ja kykenevä.