Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon olet valmis tekemään saadaksesi tyttöystävän/vaimon?

Vierailija
03.11.2022 |

Miten tärkeä se asia teille miehille on?

Kommentit (113)

Vierailija
101/113 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä paljoa. Lähinnä mietinnässä on että miten pääsisin siististi eroon nykyisestä vaimosta.

M44

täytät vaan avioeropaperit ja annat sille lainmukaisesti puolet omaisuudestasi. sitten mietit omaisuutesi menettäneenä, että kannattiko mennä naimisiin.

Miten voi miehet edelleen täällä olla näin tietämättömiä lainsäädännöstä?

Kun avioliitto päättyy, toimitetaan omaisuuden ositus. Osituksessa puolisoiden avio-oikeuden alainen omaisuus lasketaan yhteen ja jaetaan kahtia puolisoiden kesken. Ei siis panna vain miehen omaisuutta puoliksi, vaan molempien omaisuus lasketaan yhteen ja tuo yhteenlaskettu potti jaetaan puoliksi.

Ei tämä mikään uusi eikä vaikea asia ole, mutta ilmeisesti täällä pyörii astetta yksinkertaisempaa porukkaa?

Vierailija
102/113 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tarvitsisi tehdä mitään ekstraa? Minulle naisena riittää että mies on tietynlainen persoona ja omaa hyviä piirteitä jotka on myös tietynlaisia valintoja kuten rehellisyys ja uskollisuus. Arvostan myös että on hyvä elämänhallinta ja kaikinpuolin elämä mallillaan. Muutoin enää kyse loppujen lopuksi kemioista ja niihin ei voi vaikuttaa millään ulkopuolisilla puitteilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/113 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tarvitsisi tehdä mitään ekstraa? Minulle naisena riittää että mies on tietynlainen persoona ja omaa hyviä piirteitä jotka on myös tietynlaisia valintoja kuten rehellisyys ja uskollisuus. Arvostan myös että on hyvä elämänhallinta ja kaikinpuolin elämä mallillaan. Muutoin enää kyse loppujen lopuksi kemioista ja niihin ei voi vaikuttaa millään ulkopuolisilla puitteilla.

Monelle miehelle näyttää olevan vain naisen takia tehtävää ekstraa, että kouluttautuu, käy töissä ja harrastaa erilaisia asioita. Olisi kiintoisaa tietää, mitä nuo miehet tekisivät, ellei naisenkaipuu ajaisi heitä noihin edellä mainittuihin aktiviteetteihin.

Vierailija
104/113 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saadakseni FIKSUN tyttöystävän mä menin lukioon, aloin käydä puntilla ja lenkillä, kävin parturissa, hankin uusia vaatteita, aloin seurata uutisia ja muuta mediaa, luin ja kuuntelin kirjoja, aloin pitää tyttöjä ihmisinä ihmisten joukossa enkä pelkästään tyttöinä (=pllu). Nyt mulla on fiksu tyttöystävä, josta tulee piakkoin vaimo. En valita.

Miks oon perjantai-iltana vauvalla? Koska tuleva vaimo vinkkas tästä ketjusta. Näköjään amisporukka enimmäkseen täällä kommentoi. Eipä siin. Jatkakaa.

Vierailija
105/113 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen kontrasti tässä ketjussa.

Itse ihastuessani siirrän vaikka vuoria ihastukseni eteen. Pitkässä parisuhteessa rakastuneena ei varmaan ole mitään, mitä EN rakkaani vuoksi tekisi.

Miehet vaan on erilaisia.

N33

Jaa, kyllä minä olen antanut parisuhteissa kaikkeni naiselle, mutta toisin päin ei ole niin käynyt, vaikka rakkautta on vannottu. Ovat kyllä myös jättäneet, joten ei se rakkautta ole ollutkaan.

Ex-vaimoni varmaankin rakasti aidosti ensimmäiset vuodet, mutta vähiin jäi hänelläkin tekemiset vuokseni. Rahani kyllä kelpasi.

Vierailija
106/113 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saadakseni FIKSUN tyttöystävän mä menin lukioon, aloin käydä puntilla ja lenkillä, kävin parturissa, hankin uusia vaatteita, aloin seurata uutisia ja muuta mediaa, luin ja kuuntelin kirjoja, aloin pitää tyttöjä ihmisinä ihmisten joukossa enkä pelkästään tyttöinä (=pllu). Nyt mulla on fiksu tyttöystävä, josta tulee piakkoin vaimo. En valita.

Miks oon perjantai-iltana vauvalla? Koska tuleva vaimo vinkkas tästä ketjusta. Näköjään amisporukka enimmäkseen täällä kommentoi. Eipä siin. Jatkakaa.

Naisen kirjoittama teksti.

Nuo on ihan normaaleja juttuja normaalille miehelle. Uutiset, lukeminen, lukio, liikunta, vaatteet ja tyttöjen kohteleminen ihmisenä... Ai että kävit ihan parturissakin saadaksesi naisen?

Vierailija
107/113 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein ihan helvetisti sen eteen, että saisin elämäni naisen. Ja sainkin. Ja kannatti.

Tässäkin normaali mies. Ok. En arvostele enempää. Niitä näyttää olevan enemmän kuin mitä luulin.

Laitetaas nyt käsitteet kuntoon. Normaali ei ole sama kuin päiväuni. Normaali on pikemminkin normaalijakauman keskiarvo eli mies joka ei paljon naisen takia taivu, varsinkin jos miehellä alkaa olla vähän elämänkokemusta. Jollei mukavaa naista löydy jolle kelpaisi sellaisenaan niin parempi nauttia vaan kavereiden seurasta kuin alkaa pelleksi.

Vierailija
108/113 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen kirjoittama teksti.

Nuo on ihan normaaleja juttuja normaalille miehelle. Uutiset, lukeminen, lukio, liikunta, vaatteet ja tyttöjen kohteleminen ihmisenä... Ai että kävit ihan parturissakin saadaksesi naisen?

Hauskaa kun epäillään tekstin perusteella naiseksi. Kirjoitusvirheiden puute syynä? Ei oo kukaan livenä epäillyt sukupuolta. 😎

Joo kävin parturissa ajattamassa pois sen naurettavan ananaksen. Siili sopii paremmin.

Vierailija
109/113 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein ihan helvetisti sen eteen, että saisin elämäni naisen. Ja sainkin. Ja kannatti.

Tässäkin normaali mies. Ok. En arvostele enempää. Niitä näyttää olevan enemmän kuin mitä luulin.

Laitetaas nyt käsitteet kuntoon. Normaali ei ole sama kuin päiväuni. Normaali on pikemminkin normaalijakauman keskiarvo eli mies joka ei paljon naisen takia taivu, varsinkin jos miehellä alkaa olla vähän elämänkokemusta. Jollei mukavaa naista löydy jolle kelpaisi sellaisenaan niin parempi nauttia vaan kavereiden seurasta kuin alkaa pelleksi.

Normaali pariutunut mies on eri kuin normaali mies koko populaatiosta. Noita parisuhdekyvyttömiä miehiä taitaa Suomessa olla aika paljon.

Jos on tarkoitus elää toisen ihmisen kanssa, molempien on silloin tällöin taivuttava. Ellei koskaan taivu, joutuu elämään yksin tai ostonuken ja kavereiden kanssa. Toiset siitä tykkää ja sekin on oikein ok.

Vierailija
110/113 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M42 kirjoitti:

Kyllä se vaatii molemmilta puolilta panostusta ja hyvää vuorovaikutusta, jos halutaan perhe-elämää.

Sellainen asenne, "et on vaan.." , ei kanna pitkälle.

Ei kukaan jaksa perässävedettävää naista / miestä pitkään. Vähän pitää panostaa. Aloitteellisuus ja ahkeruus.

Jos nainen siivoaa, voi mies esim pestä ikkunat ja kylpyhuoneen.

Tärkeää on, et jokainen tekee edes vähän - säännönmukaisesti. Ettei yhdelle jää kaikki.

Itse miehenä, mulla ei oo paras ruuanlaitto taito, mut siltikin teen salaatit, leivät, aamupalat. Keitän perunat ja kypsennän jauhelihat. Porkkanaraasteet ja munakkaat. Vaikka vaimo tekee aterioista 80%.

Monia perusaterioita pystyy tekemään vaatimattomallakin taidolla.

Perheessä on tärkeä, että ne ruuat on tehty lapsille ja yhteiseen ruokapöytään, säännönmukaisesti.

Samoin kaikki pyykkihuolto.

Sinkut voi sit syödä vaikka mikropitsaa.

Toki pitää lisätä sekin, että olen ilmoittanut vaimolle, että tyydyn vähään, enkä tarvi kuuta taivaalta.

M42

Vierailija
111/113 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avata suuni oikealla hetkellä. Se on tähän asti riittänyt.

Minä olen pitänyt suuni kiinni.

Miksi nämä tyypit sitten roikkuvat naisia täynnä olevalla palstalla? Kun miehet kerran on kaikin tavoin parempia, eikö ne ole kuulleet Grinderistä? Miksi kiusata itseä asioilla, jotka ei yhtään kiinnosta?

Ja että koulutus hankitaan naisen takia..eikö rahaa tarvitse itse lainkaan? 

Käytännössä en tarvitse rahaa mihinkään itselle tärkeään. Ruoka ja asuminen tietenkin erikseen. Materia ei ole tärkeää minulle, kuin ei myöskään koulutus. Sivistän kyllä itseäni omaksi ilokseni, mutta koulutus ja raha on hommattu puhtaasti naisen vuoksi.

Vierailija
112/113 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M42 kirjoitti:

Kyllä se vaatii molemmilta puolilta panostusta ja hyvää vuorovaikutusta, jos halutaan perhe-elämää.

Sellainen asenne, "et on vaan.." , ei kanna pitkälle.

Ei kukaan jaksa perässävedettävää naista / miestä pitkään. Vähän pitää panostaa. Aloitteellisuus ja ahkeruus.

Jos nainen siivoaa, voi mies esim pestä ikkunat ja kylpyhuoneen.

Tärkeää on, et jokainen tekee edes vähän - säännönmukaisesti. Ettei yhdelle jää kaikki.

Itse miehenä, mulla ei oo paras ruuanlaitto taito, mut siltikin teen salaatit, leivät, aamupalat. Keitän perunat ja kypsennän jauhelihat. Porkkanaraasteet ja munakkaat. Vaikka vaimo tekee aterioista 80%.

Monia perusaterioita pystyy tekemään vaatimattomallakin taidolla.

Perheessä on tärkeä, että ne ruuat on tehty lapsille ja yhteiseen ruokapöytään, säännönmukaisesti.

Samoin kaikki pyykkihuolto.

Sinkut voi sit syödä vaikka mikropitsaa.

Toki pitää lisätä sekin, että olen ilmoittanut vaimolle, että tyydyn vähään, enkä tarvi kuuta taivaalta.

M42

Oletko joutunut tyytymään vähään, vai onko elämä mennyt mukavasti?

Vierailija
113/113 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avata suuni oikealla hetkellä. Se on tähän asti riittänyt.

Minä olen pitänyt suuni kiinni.

Miksi nämä tyypit sitten roikkuvat naisia täynnä olevalla palstalla? Kun miehet kerran on kaikin tavoin parempia, eikö ne ole kuulleet Grinderistä? Miksi kiusata itseä asioilla, jotka ei yhtään kiinnosta?

Ja että koulutus hankitaan naisen takia..eikö rahaa tarvitse itse lainkaan? 

Käytännössä en tarvitse rahaa mihinkään itselle tärkeään. Ruoka ja asuminen tietenkin erikseen. Materia ei ole tärkeää minulle, kuin ei myöskään koulutus. Sivistän kyllä itseäni omaksi ilokseni, mutta koulutus ja raha on hommattu puhtaasti naisen vuoksi.

Mistä saat rahaa asumiseen, ruokaan, sähköön, veteen, liikkumiseen yms. Suomen kaltaisessa sivistysvaltiossa elävälle normaalille ihmiselle elintärkeään, ellet ole kouluttautunut johonkin ammattiin? Ilman mitään koulutusta ei nykyään taida työllistyä minnekään. Olisitko sosiaalipummi vai sairauseläkkeellä, ellet haluaisi naista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä