Miten jollekin voi olla nykypäivänä ongelma ettei mies maksanut treffeillä?
Jos mies käy useilla treffeillä niin se tekee aikamoisen loven rahapussiin.
Ja mistä sitä tietää että panostus kannattaa?
Ekoilla treffeillä kukin maksakoot omat safkansa.
Kommentit (1374)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina on maksanut. Jos kutsuu niin maksaa.
Nainen kutsuu usein miehen treffeille ja olettaa silti miehen maksavan.
Missä piireissä tuollaista tapahtuu? En ole kyllä koskaan tavannut naista joka olisi kutsunut minut treffeille mutta jättänyt maksamatta tai maksanut siitä vain oman puolensa.
Tapasin kerran tälläisen naisen ravintolassa. Hän pyysi baariin treffeille myöhemmin ja itse ei maksanut yhtään drinkkiä.
Käyn vain aviomieheni kanssa treffeillä ja olen aina ollut suhteessa pienituloisempi. Ihan kiva, että mies maksaa. Mulla ei olisi varaa käydä ulkona tai kaikissa paikoissa jos pitäisi maksaa vaikka puolet/oma osuuteni. Tykkään kun mies on valmis käyttämään rahaa minuunkin, ei kai siinä mitään sen ihmeellisempää ole. Ja tämä miehen taloudellinen hyväksikäyttö on alkanut ihan siitä, että on teininä maksanut huoltiksella mulle teen kun minulla ei ollut varaa. En siis iskenyt silmiäni mihinkään rahamieheen alunperin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko naisilla sitten yleistyä ajatus että treffeille ei olisi pakko mennä jonnekin julkiselle paikalle tai ihmisten ilmoille missä ihan jokainen asia maksaa?
Ensitreffeillä todellakin mennään julkiselle paikalle turvallisuussyistä. Sen sijaan ihan jokainen voi valita itse deittikumppaninsa niin, että on yhtäläiset toiveet ensitapaamiselle. Jos ei halua maksaa, voi ehdottaa kävelytreffejä tai vaikka jotain ilmaistapahtumaa, -näyttelyä tms. Jos toinen nyrpistää sille nenäänsä, niin eipä sillä suhteella olisi onnistumismahdollisuuksia jatkossakaan.
Ymmärsinkö oikein että lähtökohtaisesti kaikki miehet on tuomittu murhaajiksi tai raiskareiksi ja joutuvat todistamaan että ei ole semmoinen kuin naiset kuvittelevat? Kai samalla periaatteella hyväksyt että miehet saa ajatella että joka nainen on taloudellinen hyväksikäyttäjä joiden täytyy todistaa että ei ole semmoinen mitä on etukäteen päätetty?
Jos nainen menee tuntemattoman miehen kotiin, jotain pahaa tapahtuu, niin sinä olet ensimmäisenä syyllistämässä, että mitäs läksit. Sori, mutta meidät opetetaan jo ihan pikkutytöistä tuohon, että tuntemattoman mukaan ei saa lähteä.
Tuollainen asenne on arkuutta. Miksi sitten naiset lähtevät baarista miesten mukaan? Humalassa riskit ovat paljon suuremmat.
Kas kun naiset eivät ole toistensa kopioita. Jollain on huonompi itsesuojeluvaisto mitä toisella. Et sinäkään tiedä, onko se yhdessä lähtevä pari menossa samaan osoitteeseen ja jos on, niin tutevatko he toisensa jo entuudestaan.
Itse en kutsu ihmistä itsenäiseksi tai yksilöksi jos toimii ja käyttäytyy täsmälleen samalla tavalla kuin todella monet muutkin
Ai kuten pese käsiään vessareissun jälkeen...?
Vierailija kirjoitti:
Jos mies haluaa naisen tarjoavan hänelle pillua niin miehen pitää maksuksi siitä maksaa naiselle esim. tarjoamalla hänelle ruokaa.
Kumpa naiset ymmärtäisivät että jos ei anna ei voi pyytää maksuakaan
Eipä miehellä ole naisille näköjään muuta arvoa kuin rahallinen arvo kun niin paljon naisia jotka tehnyt itsestään maksullisen ainakin kommenttien perusteella "mies ei tykkää/arvosta jos ei maksa minusta jamaksa minun ostoksista" Eikös tuo ole puhdasta taloudellista hyväksikäyttöä?
On tosi harvinaista, että mies maksaisi naisen laskun ravintolassa /kahvilassa ensitreffeillä.
Olen ollut Tinderissä 15kk ja tänä aikana käynyt treffeillä 18 eri miehen kanssa, joista kahdet treffit olivat kahvilassa (koska mies ei halunnut ravintolaan aterialle) ja 16 illallistreffiä ravintolassa. Ainoastaan yhden kerran ravintolassa ollessa mies tarjoutui maksamaan minun loppulaskuni, joka oli n. 30€. Ja suurin osa treffikumppaneistani on ollut minua huomattavasti isotuloisempia, kun itse siis olen päivätyössä käyvä sairaanhoitaja. Esimerkiksi kaksi treffikumppaniani oli lääkäreitä ja yksi Diplomi-insinööri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä piireissä tuollaista tapahtuu? En ole kyllä koskaan tavannut naista joka olisi kutsunut minut treffeille mutta jättänyt maksamatta tai maksanut siitä vain oman puolensa.
Sellaiset naiset, jotka elävät yli varojensa, yleensä harrastavat tätä. Nainen voi olla työtön ja ansiosidonnaisella, mutta silti omaa kalliit kulutustottumukset esim. omistaa auton, ostaa kalliita vaatteita ja on kalliita harrrastuksia ym. Työnteko ei nappaa, koska siellä tulee sanomista aina jostain.
Mun mielestä silloin, jos vaikka juristihenkilö menee treffeille laitoshuoltajana työskentelevän kahden lapsen yh:n kanssa, niin silloin olisi kohteliasta siltä juristilta tarjota treffikumppanilleen, koska esim. 40€ ravintolalasku on sille laitoshuoltajalle varmasti aika iso summa, mutta juristille se on pikkusumma.
Ja tämä siis sukupuolesta riippumatta.
Vai tuntuisiko teistä reilulta se, että laitoshuoltajana työskentelevä kahden lapsen yh-faija/mutsi tarjoaisi 40€ arvoisen illallisen juristinaiselle/-miehelle?
OK, ap olet sitten varmasti niitä miehiä, jotka vuorostaan sitten maksavat naiselle, kun menevät naisen luokse naisen kutsumana, ja nainen tekee ruuat ja tarjoaa viiniä?
Christiiina kirjoitti:
On tosi harvinaista, että mies maksaisi naisen laskun ravintolassa /kahvilassa ensitreffeillä.
Olen ollut Tinderissä 15kk ja tänä aikana käynyt treffeillä 18 eri miehen kanssa, joista kahdet treffit olivat kahvilassa (koska mies ei halunnut ravintolaan aterialle) ja 16 illallistreffiä ravintolassa. Ainoastaan yhden kerran ravintolassa ollessa mies tarjoutui maksamaan minun loppulaskuni, joka oli n. 30€. Ja suurin osa treffikumppaneistani on ollut minua huomattavasti isotuloisempia, kun itse siis olen päivätyössä käyvä sairaanhoitaja. Esimerkiksi kaksi treffikumppaniani oli lääkäreitä ja yksi Diplomi-insinööri.
Miehelle naisen laskun maksaminen ensitreffeillä on huono sijoitus, koska on suuri mahdollisuus ettei naista enää näe treffien jälkeen. Jos tätä tapahtuu usein, se tulee aika kalliiksi.
Christiiina kirjoitti:
Mun mielestä silloin, jos vaikka juristihenkilö menee treffeille laitoshuoltajana työskentelevän kahden lapsen yh:n kanssa, niin silloin olisi kohteliasta siltä juristilta tarjota treffikumppanilleen, koska esim. 40€ ravintolalasku on sille laitoshuoltajalle varmasti aika iso summa, mutta juristille se on pikkusumma.
Vai tuntuisiko teistä reilulta se, että laitoshuoltajana työskentelevä kahden lapsen yh-faija/mutsi tarjoaisi 40€ arvoisen illallisen juristinaiselle/-miehelle?
Miksi vtussa laitoshuoltaja lähtee ravintolaan, jos siihen ei ole varaa? Miksi ylipäätään pitää lähteä tekemään treffeillä jotain, mitä ei muuten tekisi? Se on sama, kuin että valehtelisi toiselle. Joo, mä tykkään käydä juoksulenkeillä......eikun oikeesti en, kusetin vaan sinua.
Miksi ap ylipäätään menee ravintolaan? Miksei voi mennä vaikka kahville? Tai kävelylle?
Christiiina kirjoitti:
Olet kyllä taitava ihmistuntija kun 18 miehen treffaamisen jälkeen pysty tuomitsemaan kaikki loputkin suomalaiset miehet
Vierailija kirjoitti:
Jos mies haluaa naisen tarjoavan hänelle pillua niin miehen pitää maksuksi siitä maksaa naiselle esim. tarjoamalla hänelle ruokaa.
Maksulliset ( sekä miehet, että naiset) ovat erikseen, ja niiden taksat on jo tiedossa etukäteen. Sinä et pääse edes treffeille naisten kanssa, ja syykin on ihan selvä.
Christiiina kirjoitti:
Varallisuus riippuu myös menoista. On mahdollista, ettei isotuloisella ole rahaa juuri lainkaan, koska laskuja on niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kerran tavannut naisen joka oletti saavansa kaiken kun vastasin yhteen treffikutsuun myöntävästi. Sekä sen että maksan ravintolassa koko laskun ja sen että suostun sen jälkeen hänen kanssaan seksiin. Oli kovin nyreissään kun olin hänen mukaansa pettänyt lupaukseni. Ja ainoa lupaus oli tosiaan tuo treffeille lähtö hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Naisten voimaantuminen on katsos niin valikoivaa. Muuten halutaan olla niskan päällä mutta kun maksun aika tulee niin ollaan taas se heikko astia joka miehen pitää pelastaa maksamalla.
Sama se on teidän miesten tasa- arvon kanssa- kotityöt kuitenkin edelleen tekee enimmäkseen nainen ja naisten palkkataso on huonompi, kuin miesten. Mutta on se hyvä, että sinäkään et maksa sitä 2€ kahvia naiselle siellä ABCllä, koska tasa- arvo ja voimaantuminen👍
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Miehelle naisen laskun maksaminen ensitreffeillä on huono sijoitus, koska on suuri mahdollisuus ettei naista enää näe treffien jälkeen. Jos tätä tapahtuu usein, se tulee aika kalliiksi.
Tuo suuri mahdollisuus on todellisuudessa 90% varmuudella ei näe eikä kuule naisesta mitään, 5% mahdollisuus että nainen yrittää saada toisenkin ilmaisen ravintola illallisen ja illan ja 5% mahdollisuus että nainen haluaa jotain vakavampaa jolloin tarjoamisesta jää käteen muutakin kuin hyväksikäytetty olo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne yhtään naista joka olettaisi miehen maksavan treffeillä. Millaisissa piireissä niitä pyörii?
Sinä ilmeisesti tuskin tunnet ketään, kannattaisi joskus poistua sieltä asunnostasi ulkoilmaan.
Hehe. Ehhehe.
Ehkä tämä on sukupolvikysymys? Olen 30 ja ikäiseni naiset maksavat kyllä itse ruokansa.
Ei ole. Ole 55- vuotias nainen, ja maksan itse.
Pahaa voi ihan yhtä hyvin tapahtua myöhemminkin. Kannattaa ensin videochattailla, jotta saa käsityksen toisesta ja sitten sopia treffit kotiin.