Miten jollekin voi olla nykypäivänä ongelma ettei mies maksanut treffeillä?
Jos mies käy useilla treffeillä niin se tekee aikamoisen loven rahapussiin.
Ja mistä sitä tietää että panostus kannattaa?
Ekoilla treffeillä kukin maksakoot omat safkansa.
Kommentit (1374)
Vierailija kirjoitti:
Maksaisin, jos etsisin maksullista naista. Jos etsisin tasa-arvoista ihmissuhdetta, molemmat maksaisivat omansa. Mies 60v.
Millainen se tasa-arvoinen ihmissuhde sinun kanssa olisi? Kumpikin asuu omassa asunnossa ja ainoastaan treffaillaan silloin tällöin?
Vierailija kirjoitti:
Voisiko naisilla sitten yleistyä ajatus että treffeille ei olisi pakko mennä jonnekin julkiselle paikalle tai ihmisten ilmoille missä ihan jokainen asia maksaa?
Tietenkin ensitreffit ja parit seuraavat kannattaa olla julkisella paikalla. Treffikumppani pitää olla hyvin tuttu jo ennestään, ennen kuin kenenkään kotiin kannattaa mennä.
Varsinkin kesällä on kaupungeissa paljon ilmaistapahtumia, jonne voi mennä. Kirjasto toimii ympäri vuoden, sinne ei ole pääsymaksuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen osoittautuu arvostettavaksi ja mukavaksi joka ei pyöritä montaa miestä yhtä aikaa niin saatan tarjotakin. Jos nainen paljastuu usean miehen pyörittäjäksi niin en tarjoa mitään muuta sille kullan kaivajalle kuin lauseen että mene pummimaan ja lokkeilemaan muiden rahoilla
En usko, että olet koskaan edes ollut treffeillä. Lapsellisuus paistaa siinä määrin tästä kommentista.
Usko tai älä se ei minua kiinnosta. En tosin ole muutamaan ollut tarvetta treffailla kun olen seurustelen naisen kanssa joka paljastui arvostettavaksi ja mukavaksi tasa-arvoa kannattavaksi joka ei oleta että minun täytyy maksaa häben ostokset ja palvella häntä
Vierailija kirjoitti:
Voisiko naisilla sitten yleistyä ajatus että treffeille ei olisi pakko mennä jonnekin julkiselle paikalle tai ihmisten ilmoille missä ihan jokainen asia maksaa?
Ensitreffeillä todellakin mennään julkiselle paikalle turvallisuussyistä. Sen sijaan ihan jokainen voi valita itse deittikumppaninsa niin, että on yhtäläiset toiveet ensitapaamiselle. Jos ei halua maksaa, voi ehdottaa kävelytreffejä tai vaikka jotain ilmaistapahtumaa, -näyttelyä tms. Jos toinen nyrpistää sille nenäänsä, niin eipä sillä suhteella olisi onnistumismahdollisuuksia jatkossakaan.
Vierailija kirjoitti:
Maksaisin, jos etsisin maksullista naista. Jos etsisin tasa-arvoista ihmissuhdetta, molemmat maksaisivat omansa. Mies 60v.
Minä tarjosin ensitapaamisella miehelleni, tarkoittaako se, että hän on maksullinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin ensitreffit ja parit seuraavat kannattaa olla julkisella paikalla. Treffikumppani pitää olla hyvin tuttu jo ennestään, ennen kuin kenenkään kotiin kannattaa mennä.
Varsinkin kesällä on kaupungeissa paljon ilmaistapahtumia, jonne voi mennä. Kirjasto toimii ympäri vuoden, sinne ei ole pääsymaksuja.
Eli naisten vaatimusten takia julkiselle paikalle on mentävä ja naisten vaatimusten mukaan miesten on maksettava.
Miten voi viedä kirjastoon treffeille kun siellä ei oikein voi edes tutustua kun pitää olla hiljaa ettei muut häiriinny?
Ei ole mikään oletus, että mies maksaa treffeillä. Antaa kuitenkin erittäin hyvän kuvan, jos treffeille pyytäjä, nainen tai mies, tarjoaa (ja valitsee paikan sen mukaan, että tähän pystyy). Jos kahvikupposen tarjoaminen on liikaa panostusta romanttisen ja luontevan tunnelman ylläpitämiseen, ei se välttämättä alkavaa suhdetta kaada mutta ei se nyt mahdollisuuksia ainakaan paranna.
Pihiys ei ole viehättävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli naisten vaatimusten takia julkiselle paikalle on mentävä ja naisten vaatimusten mukaan miesten on maksettava.
Miten voi viedä kirjastoon treffeille kun siellä ei oikein voi edes tutustua kun pitää olla hiljaa ettei muut häiriinny?
Jos noin paljon inhoat naisia, niin en suosittele treffejä.
Oltiin treffeillä menossa ravintolaan ja kohteliaisuuttani pidin naiselle ovea auki ja hän meni ensin. No hän ekana siinä kassalla sitten maksoi kummankin ruuat ja tuli vähän sellainen hnnghh eihän tämän näin pitänyt mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä10879 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletan että mies tarjoaa, mutta kieltäydyn ja maksan itse kuitenkin. Kyseessä on käytöstavat ja kertoo myös luonteesta. Pihiä ja ahnetta miestä en huoli.
Mutta eikös nainen ole pihi ja ahne jos ei maksa omaa sarkaansa?
Nykypäivänä naiset on koulutettuja ja hyväpalkkaisia niin mihin niitä miehen rahoja tarvitaan?
Maksaa toki, mutta kuvio on, että miehen pitää ensin tarjoutua maksamaan. Siitä erottaa herrasmiehen ja ahneen porsaan. Ahne porsas on ahne kaikilla muillakin elämän osa-alueilla.
Itse taas ajattelen, että nainen on pihi ja porsas jos ei tee elettäkään yhteisen asian takia. Varsinkin jos nainen itse ehdottanut treffejä/paikkaa.
Mulle opetettiin aikanaan kotona sellainen treffisääntö, että se joka kysyy treffeille päättää/ehdottaa paikkaa ja on myös valmis sen maksamaan. Älä vie treffeille sellaiseen paikkaa johon sinulla ei ole varaa.
Tuo ei vain päde nykyään kun naiset ovat alkaneet ilmoittaa että haluisin että viet minut tänne tai tuonne niin nainen pääsee sanomaan että en pyytänyt vaan ilmoitin minne haluan että minut viedään jolloin miehestä tehtiin pyytäjä ja maksaja vaikka todellisuudessa se oli nainen joka pyyti
Käykö sinulle usein noin?
En ole vielä onnistunut tapaamaan naista joka ei tuolla tavalla toimisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä huomaa, että et ole viime vuosina käynyt yhdessäkään kirjastossa. Ei sinne hiljaisiin lukusaleihin ole pakko mennä, siellä lainausosastolla on tuoleja, jos ette halua etsiä kirjoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketkä naiset sinulta nyt vaativat ja mitä? Ymmärräthän, että esimerkiksi minä en voi vaatia sinulta yhtään mitään. Eikä kukaan muu tämän ketjun naisista. Ei naapurisi, ei lähikaupan kassa. Ei myöskään ne Tinderin tai nettisovelluksen naiset. He voivat etsiä miestä, joka pitää itsestäänselvyytenä tarjota ensitreffeillä, mutta eivät vaadi sinulta yhtään mitään. Sinulla on täysin vastaava oikeus etsiä naista, joka haluaa joko maksuttomaan tapahtumaan tai omakustanteisille treffeille.
Ja missä ajassa oikein elät, jos kuvittelet kirjastojen olevan hiljaisia paikkoja? Oletko käynyt esim. Oodissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi viedä kirjastoon treffeille kun siellä ei oikein voi edes tutustua kun pitää olla hiljaa ettei muut häiriinny?Jos noin paljon inhoat naisia, niin en suosittele treffejä.
En inhoa kaikkia naisia, inhoan ainoastaa kullan kaivajia ja taloudellisesti hyväksikäyttäjiä naisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä10879 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletan että mies tarjoaa, mutta kieltäydyn ja maksan itse kuitenkin. Kyseessä on käytöstavat ja kertoo myös luonteesta. Pihiä ja ahnetta miestä en huoli.
Mutta eikös nainen ole pihi ja ahne jos ei maksa omaa sarkaansa?
Nykypäivänä naiset on koulutettuja ja hyväpalkkaisia niin mihin niitä miehen rahoja tarvitaan?
Maksaa toki, mutta kuvio on, että miehen pitää ensin tarjoutua maksamaan. Siitä erottaa herrasmiehen ja ahneen porsaan. Ahne porsas on ahne kaikilla muillakin elämän osa-alueilla.
Itse taas ajattelen, että nainen on pihi ja porsas jos ei tee elettäkään yhteisen asian takia. Varsinkin jos nainen itse ehdottanut treffejä/paikkaa.
Mulle opetettiin aikanaan kotona sellainen treffisääntö, että se joka kysyy treffeille päättää/ehdottaa paikkaa ja on myös valmis sen maksamaan. Älä vie treffeille sellaiseen paikkaa johon sinulla ei ole varaa.
Tuo ei vain päde nykyään kun naiset ovat alkaneet ilmoittaa että haluisin että viet minut tänne tai tuonne niin nainen pääsee sanomaan että en pyytänyt vaan ilmoitin minne haluan että minut viedään jolloin miehestä tehtiin pyytäjä ja maksaja vaikka todellisuudessa se oli nainen joka pyyti
Käykö sinulle usein noin?
En ole vielä onnistunut tapaamaan naista joka ei tuolla tavalla toimisi
Eli käy usein. Kerro nyt, kuinka usein? Joka viikko, joka kuukausi vai joka vuosi?
Itse, kun kävin viimeksi treffeillä vuonna 2018, niin naiset eivät oikeastaan antaneet maksaa, vaikka olisin halunnut. Molemmat osapuolet maksoivat omat kahvinsa.
Vierailija kirjoitti:
Oltiin treffeillä menossa ravintolaan ja kohteliaisuuttani pidin naiselle ovea auki ja hän meni ensin. No hän ekana siinä kassalla sitten maksoi kummankin ruuat ja tuli vähän sellainen hnnghh eihän tämän näin pitänyt mennä.
Eikö olekin mukava, kun nainen on määrätietoinen ja ottaa ohjat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treffailu on sinulle ihan selkeästi aivan liian vaikeaa, joten jätä suosiolla väliin koko homma.
Ei ollut ongelma, mutta olisin halunnut valita itse ravintolan jos kerran maksankin itse. Minulla on varaa parempaan kuin halpispizzeriaan, jossa on näköala roskapöntöille. Vai mitä ehdotatte?
Vierailija kirjoitti:
En tunne yhtään naista joka olettaisi miehen maksavan treffeillä. Millaisissa piireissä niitä pyörii?
Minä tunnen, minulla on monenlaisia kavereita ja jotkut eivät edes ottaisi tarjoamista vastaan siinä missä jotkut olettaa miehen maksavan.
Yhdelle ystävälleni tuo on tosi tärkeää, että mies maksaa ja panostaa treffeihin, ja hän itse sitten panostaa itseensä ja ylipäätään antaa aikaansa.
Toinen ystäväni jolle tuo on tärkeää, on aika perinteinen ylipäätään, kuten tuollaiset naiset yleensä onkin.