Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten jollekin voi olla nykypäivänä ongelma ettei mies maksanut treffeillä?

Vierailija
01.11.2022 |

Jos mies käy useilla treffeillä niin se tekee aikamoisen loven rahapussiin.

Ja mistä sitä tietää että panostus kannattaa?

Ekoilla treffeillä kukin maksakoot omat safkansa.

Kommentit (1374)

Vierailija
1281/1374 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan koskaan jouduttu kutsumaan poliiseja paikalle kun ravintolalaskusta on tullut riitaa?

Njäh. Ainoa seuraus on, että nainen tulkitsee, ettei mies ole kiinnostunut, jos tokaisee, etten maksa tätä sun 3 euron kahvia, ja sitten ei vaan tule toisia treffejä. Pointtihan ei ole se, etteikö naisella olisi varaa maksaa sitä kahvia itse. Tai jos näin on, niin on kyllä onnistunut nappaamaan treffeille melko erikoisen naisen (jos nainen siis tilasi kahvin, vaikka rahaa maksaa sitä ei olisikaan).

Ei naiset oleta, että mies maksaa. Mies nyt vaan joskus sattuu tarjoamaan. Useimmiten silloin, jos mies on kiinnostunut naisesta ja haluaa laittaa parastaan.

Eli siis 2-3 euron kahvitesti kertoo naiselle kuinka helposti mieheltä irtoaa myöhemmin isompia summia rahaa naisen kuluihin?

Miten vääristynyt ajatusmaailma pitää olla, että saa jonkin tuollaisen johtopäätöksen vedettyä? Ja kenestä miehestä ja naisesta nyt taas kerran keskustellaan (koskee myös tuota edellistä kommentoijaa)? Mitä jos keskustelisimme kaikki vain itsestämme?

Minä tarjosin puolisolleni kotonani teetä ja croissantin ensitapaamisella (emme tavanneet kotonani mutta kutsuin hänet teelle ollessamme kävelyllä). Hän ei tarjoutunut maksamaan niistä. Tarkoittaako se, että hän odottaa minun jatkossakin maksavan kaiken?

eri

Vierailija
1282/1374 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan koskaan jouduttu kutsumaan poliiseja paikalle kun ravintolalaskusta on tullut riitaa?

Njäh. Ainoa seuraus on, että nainen tulkitsee, ettei mies ole kiinnostunut, jos tokaisee, etten maksa tätä sun 3 euron kahvia, ja sitten ei vaan tule toisia treffejä. Pointtihan ei ole se, etteikö naisella olisi varaa maksaa sitä kahvia itse. Tai jos näin on, niin on kyllä onnistunut nappaamaan treffeille melko erikoisen naisen (jos nainen siis tilasi kahvin, vaikka rahaa maksaa sitä ei olisikaan).

Ei naiset oleta, että mies maksaa. Mies nyt vaan joskus sattuu tarjoamaan. Useimmiten silloin, jos mies on kiinnostunut naisesta ja haluaa laittaa parastaan.

Eli siis 2-3 euron kahvitesti kertoo naiselle kuinka helposti mieheltä irtoaa myöhemmin isompia summia rahaa naisen kuluihin?

Mitäh? Ei tietenkään kerro. Miksi mieheltä irtoaisi jotain rahaa naisen kuluihin? Uskon kyllä, että on olemassa naisia, ketkä oikeasti on pienituloisia ja etsii lompakkoa, mutta uskon, että juuri he ovat niitä, jotka sen 3 euron kahvin kohdalla alkavat jauhaa tasa-arvosta ja siitä kuinka hän itse kyllä maksaa.

Itse olen hyvätuloinen ja varallisuuttakin jonkin verran, ja kyllä minä annan miehen tarjota mulle jonkun kahvin/juoman, mutta seurustelusuhteessa olen aina maksanut itse kaikki omat kuluni ja yhteiset kulut (esim. yhtiövastike, sähkö, ruoka jne.) on maksettu puoliksi yhteisen käyttötilin kautta (jonne molemmat siirsi saman summan/kk, silloin ei ole väliä, kuka siellä kaupassa käy). Toki olen ollut parisuhteissa vain sellaisten miesten kanssa, joiden tulotaso on suurinpiirtein sama kuin itselläni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1283/1374 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska lukea, että nainen pitää nykyäänkin ostaa. Tosin sitä ei saa missään nimessä saa sanoa ääneen.

Jos sinun maailmassasi nainen ostetaan sillä, että maksetaan kahvilalle 2-3 euroa, niin sitten se on niin. Kuten olen jo useampaan kertaan todennut, niin itse en välttämättä edes joisi sitä teekupillista kokonaan, koska minulle ei enää iltaisin maistu tee. Mutta jos kahvilaan kutsutaan, niin siellä kuuluu tapoihin ostaa jotain.

Siitä kertyy iso summa pitkällä aikavälillä. Jos käy 100 kertaa treffeillä, laskuksi tulee 400-600€. Lisäksi moni mies on kahvilassa epämukavuusalueella eikä käy koskaan kahvilassa muuten kuin treffeillä naisen vaatimuksesta.

Vierailija
1284/1374 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska lukea, että nainen pitää nykyäänkin ostaa. Tosin sitä ei saa missään nimessä saa sanoa ääneen.

Jos sinun maailmassasi nainen ostetaan sillä, että maksetaan kahvilalle 2-3 euroa, niin sitten se on niin. Kuten olen jo useampaan kertaan todennut, niin itse en välttämättä edes joisi sitä teekupillista kokonaan, koska minulle ei enää iltaisin maistu tee. Mutta jos kahvilaan kutsutaan, niin siellä kuuluu tapoihin ostaa jotain.

Siitä kertyy iso summa pitkällä aikavälillä. Jos käy 100 kertaa treffeillä, laskuksi tulee 400-600€. Lisäksi moni mies on kahvilassa epämukavuusalueella eikä käy koskaan kahvilassa muuten kuin treffeillä naisen vaatimuksesta.

Huh, no sellaiselle miehelle sanoisin, että kannattaisi vähän valkata tarkemmin ja keskittyä yhteen naiseen enemmän, eikä juosta päättömästi ensitreffeillä.

Eli tuollainen treffisuhari ei kyllä menisi jatkoon muutenkaan, eli ihan turhaa se kahvin tarjoaminen tai muukaan mielistely olisi. Eikä miehen ole mikään pakko tehdä yhtään mitään tuntemattoman naisen vaatimuksesta :D Jestas sentään taas.

Vierailija
1285/1374 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uteliaisuudesta: kuinka monilla treffeillä olet käynyt tähän mennessä? kuinka todennäköiseltä vaikuttaa, että niitä kertyy jopa sadat?

Vierailija
1286/1374 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi tavata miestä, joka on käynyt sadoilla treffeillä, yöks. Saati että ei osaa olla kahvilassa miellyttävästi. 

Vierailija
1287/1374 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pyytäisin miehen kotiini kahville, niin toki laittaisin kahvin lisäksi jotain syötävää tarjolle. Mikäli mies ei tarjoudu maksamaan ottamiaan tarjoiluja tai tarjoudu tiskaamaan astioita ja pyyhkimään pöytää, on se sen merkki, että mies on parisuhteessakin ahne laiskuri. Toiste emme tapaa.

Vierailija
1288/1374 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parit treffit kuukaudessa ja sataan treffikertaan pääsee neljä vuotta myöhemmin. Miehessä on jotain todella vialla, jos yhdenkään naisen kanssa ei seuraa mitään pitempää tapailua tai seurustelua.

Vierailija
1289/1374 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pyytäisin miehen kotiini kahville, niin toki laittaisin kahvin lisäksi jotain syötävää tarjolle. Mikäli mies ei tarjoudu maksamaan ottamiaan tarjoiluja tai tarjoudu tiskaamaan astioita ja pyyhkimään pöytää, on se sen merkki, että mies on parisuhteessakin ahne laiskuri. Toiste emme tapaa.

Tämä! Koskaan ei ole kukaan mies tarjoutunut maksamaan puolia,kun olen pyytänyt luokseni syömään/ kahville. Tai tuonut viinipulloa,kukkia tms.Itse olen aina maksanut treffeillä oman osani. Suomalaiset miehet ovat naisia hyväksikäyttäviä possuja.

Vierailija
1290/1374 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohdetaan perinteelliset, vanhanaikaiset illallis-/kahvittelukutsut...treffaamiset niin kukaan ei tunne itseään hyväksikäytetyksi.

Vesipullot mukaan ja lyhyt kohtaaminen vaikkapa ostoskeskuksen käytävällä tai kävelyhetki kadulla; ei tarvitse edes laittautua...

Romantiikasta ei voida tosin puhua; sehän taitaakin olla jo vanhanaikaista myöskin!

Ottakaa ylös. Ääneen myönnetään ettei miestä nähdä miehenä ilman velkaantumista ja ylitöitä. Rahaa pitää kaataa kasapäin perheen hyväksi.

Ehkä miesten kannattaa ihan alusta asti kiinnittää huomiota naisen koulutukseen, ammattiin ja tulotasoon. Vai oletko eri mieltä?[/quote

Ehkä naistenkin kannattaa ihan alusta asti kiinnittää huomiota miehen koulutukseen, ammattiin ja tulotasoon!

Hehehe, eihän naiset muuta teekään. Mun Tinder-profiili on aika pelkistetty, pelkät kuvat, nimi ja ikä. Mätsien kanssa kirjoittelu on aika perustympeää, kunnes paljastuu, että olen yliopistokoulutettu yli 100k€ vuodessa tienaava konsultti. Joka eukon saa saman tien treffeille ja sävy muuttuu saman tien. Päälle kun tarjoaa ruuat tapaamisessa, niin kaikki antaa. Tosin kaikki muistaa mainita, että yleensä ovat valikoivampia, eikä ainakaan anna kuin pitkän tutustumisen jälkeen. 

...ja silti olet edelleen sinkku ja kirjoittelet deiteistäsi mennessä aikamuodossa. Jännä. Todella Jännä. Miksiköhän 🤔

Ja naiset kuvittelee, että miehen tavoite on parisuhde. Todella jännä juttu

Kenestä miehestä nyt puhutaan? Oman mieheni tavoite mitä ilmeisimmin oli parisuhde. Tai oikeammin hän etsi ihmistä, johon rakastua ja kun ihmiseen rakastuu, hänen kanssaan haluaa olla. Oletko kokenut sellaista?

Ok boomer

Vierailija
1291/1374 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohdetaan perinteelliset, vanhanaikaiset illallis-/kahvittelukutsut...treffaamiset niin kukaan ei tunne itseään hyväksikäytetyksi.

Vesipullot mukaan ja lyhyt kohtaaminen vaikkapa ostoskeskuksen käytävällä tai kävelyhetki kadulla; ei tarvitse edes laittautua...

Romantiikasta ei voida tosin puhua; sehän taitaakin olla jo vanhanaikaista myöskin!

Ottakaa ylös. Ääneen myönnetään ettei miestä nähdä miehenä ilman velkaantumista ja ylitöitä. Rahaa pitää kaataa kasapäin perheen hyväksi.

Ehkä miesten kannattaa ihan alusta asti kiinnittää huomiota naisen koulutukseen, ammattiin ja tulotasoon. Vai oletko eri mieltä?[/quote

Ehkä naistenkin kannattaa ihan alusta asti kiinnittää huomiota miehen koulutukseen, ammattiin ja tulotasoon!

Hehehe, eihän naiset muuta teekään. Mun Tinder-profiili on aika pelkistetty, pelkät kuvat, nimi ja ikä. Mätsien kanssa kirjoittelu on aika perustympeää, kunnes paljastuu, että olen yliopistokoulutettu yli 100k€ vuodessa tienaava konsultti. Joka eukon saa saman tien treffeille ja sävy muuttuu saman tien. Päälle kun tarjoaa ruuat tapaamisessa, niin kaikki antaa. Tosin kaikki muistaa mainita, että yleensä ovat valikoivampia, eikä ainakaan anna kuin pitkän tutustumisen jälkeen. 

...ja silti olet edelleen sinkku ja kirjoittelet deiteistäsi mennessä aikamuodossa. Jännä. Todella Jännä. Miksiköhän 🤔

Kenestä miehestä nyt puhutaan? Oman mieheni tavoite mitä ilmeisimmin oli parisuhde. Tai oikeammin hän etsi ihmistä, johon rakastua ja kun ihmiseen rakastuu, hänen kanssaan haluaa olla. Oletko kokenut sellaista?

Ok boomer

Joo, boomereilla on naiiveja käsityksiä pariutumisesta.

Vierailija
1292/1374 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö, olen sinkku, koska en halua sitoutua, ja on mukava naiskennella ympäriinsä. Menneet deitit on tietenkin menneessä aikamuodossa. Tyhmähän niitä olisi preesensissä tai futuurissa kirjoittaa. 

Olen n. 100k€/v tienaava sinkkunainen ja voin sanoa, että olet vaan todennäköisesti hyvännäköinen ja koska on varaa, niin sun kanssa voi mennä paremmille treffeille, kuin jonkun tulottomamman miehen. Todennäköisesti kuitenkaan hyvin harva nainen haluaisi kanssasi parisuhteeseen (sun olemus todennäköisesti huutaa pelimiestä joka suunnasta ja kukaan nainen ei ole niin hölmö, että luulisi, että olisit uskollinen parisuhteessa).

Eli ne naiset haluaa susta ihan sitä samaa kuin sinäkin heistä. Tasokkaita treffejä ja seksiä.

Tämä. Sinkkunaiset innostuu, kun saavat tietää, että tarjolla on helppo ja oletettavasti myös siinä mielessä luotettava, että tuollainen hyvätuloinen uratykki on helppo todentaa esim. LinkedInistä ja hän tuskin on sitten mikään outo roikkuja tms. Eli saa kivat treffit ja seksiä pienellä riskillä siitä, että joutuu jonkun omituisen hyypiön tutkaan. Halut ne on naisillakin, ja mieluummin sitä panee jotain hyvännäköistä ja keskustelukykyistä miestä (konsultti suurella todennäköisyydellä on jälkimmäistä), kuin jotain junttia. Olet siis sellainen mieskarkki, mistä naiset tykkää nauttia, ja tarjoat vielä ravintolaillallisenkin, niin mikä jottei.

Kiitos :-). Koitan vaan kontribuoida ketjun aiheeseen, joka on vänkääminen onko ok, että mies maksaa treffeillä. Ja olen samaa mieltä kuin sinä, että välillä se on täysin ok ja välillä taas ei. Periaatteen ehdottomuus riippuu tarjoajasta.

Totuus varsinaiseen aiheeseen on varmaankin armottomasti se, että mies, jolla on helposti varaa tarjota, aika oletuksena myös tarjoaa. Että jos miehellä on rahasta tiukkaa, niin sitten valitellaan tasa-arvon puutteesta. Tähän poikkeuksena todella pihit, varakkaat miehet, mutta he nyt olisivatkin sitten parisuhteessa vaikeita muutenkin (varmaan jokaista euroa pitäisi laskea).

Oman kokemukseni mukaan myös pidempää suhdetta etsivät miehet tarjoavat kyllä ensitreffeillä, mutta en kyllä juuri koskaan mene ensitreffeillä ravintolaan, koska siitä on vaikea poistua asiallisesti nopeasti. Yleensä vain drinkeille tms. ja kyllä miehet on järjestään ne tarjonneet (treffailen korkeakoulutettuja ja he nyt ovat sitä parempituloista porukkaa, mihin itsekin kuulun). Kysehän ei tällöin ole ollenkaan rahasta, vaan ainoastaan siitä eleestä, että haluaa ns. huomioida toisen. Kuuluu mielestäni soidinmenoihin. Myöhemmin olen kyllä osallistunut kuluihin n. 50-50, jos treffailu on jatkunut tai siirtynyt hotelliviikonloppuvaiheeseen ;)

Ihan täyttä p*skaa.

Monelle ihan hyvätuloiselle tai jopa varakkaalle miehelle naisen maksuhalujen testaaminen on keino varmistaa ettei nainen ole lokki. Ei se tee heistä pihejä ettei kiinnosta nainen joka pitää heistä rahan takia, tai nainen joka ei haluaisi edes yrittää osallistua yhteisiin kuluihin.

Ja tämän huomaat siitä, maksaako nainen oman teekupillisensa? Luulen, että aika moni maksuhaluinen ja -kykyinen nainen hyllyttää miehen, joka pyytää kahville muttei sitten tajua sitä tarjota. Ainakin minä jättäisin tapaamatta toista kertaa, koska en itse ole koskaan maksattanut tarjoiluja niillä, jotka olen pyytänyt seurakseni kahville/ syömään/ lasilliselle. Koskee kavereita, ystäviä, sukulaisia ja kyllä, myös mahdollisia treffikumppaneita.

Vierailija
1293/1374 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä kohtaa kun mittarissa on sadannet ensitreffit, kannattaa varmaan miettiä koko tilannetta rauhassa ja ajatuksen kanssa. Ellei yksikään noista sadasta ole halunnut toisille treffeille, ei vaikka olet maksanut sen 2-3 euron kahvikupillisen, niin pitäisikö sinun tehdä asiasta jotain johtopäätöksiä?

Vierailija
1294/1374 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö, olen sinkku, koska en halua sitoutua, ja on mukava naiskennella ympäriinsä. Menneet deitit on tietenkin menneessä aikamuodossa. Tyhmähän niitä olisi preesensissä tai futuurissa kirjoittaa. 

Olen n. 100k€/v tienaava sinkkunainen ja voin sanoa, että olet vaan todennäköisesti hyvännäköinen ja koska on varaa, niin sun kanssa voi mennä paremmille treffeille, kuin jonkun tulottomamman miehen. Todennäköisesti kuitenkaan hyvin harva nainen haluaisi kanssasi parisuhteeseen (sun olemus todennäköisesti huutaa pelimiestä joka suunnasta ja kukaan nainen ei ole niin hölmö, että luulisi, että olisit uskollinen parisuhteessa).

Eli ne naiset haluaa susta ihan sitä samaa kuin sinäkin heistä. Tasokkaita treffejä ja seksiä.

Tämä. Sinkkunaiset innostuu, kun saavat tietää, että tarjolla on helppo ja oletettavasti myös siinä mielessä luotettava, että tuollainen hyvätuloinen uratykki on helppo todentaa esim. LinkedInistä ja hän tuskin on sitten mikään outo roikkuja tms. Eli saa kivat treffit ja seksiä pienellä riskillä siitä, että joutuu jonkun omituisen hyypiön tutkaan. Halut ne on naisillakin, ja mieluummin sitä panee jotain hyvännäköistä ja keskustelukykyistä miestä (konsultti suurella todennäköisyydellä on jälkimmäistä), kuin jotain junttia. Olet siis sellainen mieskarkki, mistä naiset tykkää nauttia, ja tarjoat vielä ravintolaillallisenkin, niin mikä jottei.

Kiitos :-). Koitan vaan kontribuoida ketjun aiheeseen, joka on vänkääminen onko ok, että mies maksaa treffeillä. Ja olen samaa mieltä kuin sinä, että välillä se on täysin ok ja välillä taas ei. Periaatteen ehdottomuus riippuu tarjoajasta.

Totuus varsinaiseen aiheeseen on varmaankin armottomasti se, että mies, jolla on helposti varaa tarjota, aika oletuksena myös tarjoaa. Että jos miehellä on rahasta tiukkaa, niin sitten valitellaan tasa-arvon puutteesta. Tähän poikkeuksena todella pihit, varakkaat miehet, mutta he nyt olisivatkin sitten parisuhteessa vaikeita muutenkin (varmaan jokaista euroa pitäisi laskea).

Oman kokemukseni mukaan myös pidempää suhdetta etsivät miehet tarjoavat kyllä ensitreffeillä, mutta en kyllä juuri koskaan mene ensitreffeillä ravintolaan, koska siitä on vaikea poistua asiallisesti nopeasti. Yleensä vain drinkeille tms. ja kyllä miehet on järjestään ne tarjonneet (treffailen korkeakoulutettuja ja he nyt ovat sitä parempituloista porukkaa, mihin itsekin kuulun). Kysehän ei tällöin ole ollenkaan rahasta, vaan ainoastaan siitä eleestä, että haluaa ns. huomioida toisen. Kuuluu mielestäni soidinmenoihin. Myöhemmin olen kyllä osallistunut kuluihin n. 50-50, jos treffailu on jatkunut tai siirtynyt hotelliviikonloppuvaiheeseen ;)

Ihan täyttä p*skaa.

Monelle ihan hyvätuloiselle tai jopa varakkaalle miehelle naisen maksuhalujen testaaminen on keino varmistaa ettei nainen ole lokki. Ei se tee heistä pihejä ettei kiinnosta nainen joka pitää heistä rahan takia, tai nainen joka ei haluaisi edes yrittää osallistua yhteisiin kuluihin.

Minä olen vain keskituloinen enkä akateemisesti koulutettu, mutta jotain säästöjä on (n. 550 000 eur). Kyllä minua harmittaisi jos kumppani saisi tietää säästöistäni, joista aikanaan toki kertoisin, ja alkaisi havitella leveämpää elämää sillä että kotiuttaisin rahat. Itse mieluummin nostan pääomatuloja palkan päälle kuin käytän kaiken esimerkiksi yli-isoon omakotitaloon, tai vanhan historiallisen hirsitalon täyskunnostamiseen. Nämä siis todellisia esimerkkejä treffailemieni naisten haaveista. Kummallakin oli pienet tulot ja ei säästöjä.

On paljonkin naisia jotka toivovat miehestä pelastajaa taloudelliseen elämäntilanteeseen, vaikkeivat he sitä myönnä. Eniten tarjoava mies on kiinnostavin.

Jos testaaminen toimii, sitä kannattaa tottakai jatkaa.

En ajattele tuota testaamisena, vaikka se sellaisenakin toimisi.

Ymmärtänet että jos naisille miehen valinta maksamisesta kertoo jotain miehestä, niin toki sama pätee teihinkin, eikö vain? ;)

Minun kokemuksieni mukaan ihmiset, riippumatta sukupuolesta, jotka haluavat maksaa oman osuutensa ajattelevat eri tavalla toisen ihmisen rahoista kuin ihmiset jotka mielellään ottavat vastaan mitä tarjotaan - ja mitä enemmän tarjotaan, sen ihanampaa.

En haluaisi parisuhdetta jossa kumppanin mielessä välkkyy ajatus mitä toisen rahoilla voisi saada jos hän suostuisi käyttämään ne johonkin unelmaan jonka toteuttamiseksi ei itse tullut säästettyä vuosien varrella.

Sinä silti käyttäisit naisen rahoja sinun unelmasi toteuttamiseen eli treffeihin kanssasi? Miksi tämä on ok?

Vierailija
1295/1374 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se maksaa joka pyytää.

Vierailija
1296/1374 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kahvin juomisesta maksettaisiin (esim 500 euro per kuppi), niin saisiko mies kaikki rahat, myös naisen kahvista saadun?

Vierailija
1297/1374 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukuista näkee että moni nainen kaipaa erityiskohtelua siksi että on nainen. Miten tää ei yllätä ollenkaan. Just huoltsikalla yksi nainen pyysi lisäämään adblueta autoon, kun ei osaa. Miksi se on aina nainen joka on avun tarpeessa ja sitten vielä päälle pitäisi maksella kahveja ja avata oviakin ja puollustaa maata siksi että omaa peniksen. 99% arkisiin asioihin avun pyytäjistä on naisia.

Vierailija
1298/1374 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peukuista näkee että moni nainen kaipaa erityiskohtelua siksi että on nainen. Miten tää ei yllätä ollenkaan. Just huoltsikalla yksi nainen pyysi lisäämään adblueta autoon, kun ei osaa. Miksi se on aina nainen joka on avun tarpeessa ja sitten vielä päälle pitäisi maksella kahveja ja avata oviakin ja puollustaa maata siksi että omaa peniksen. 99% arkisiin asioihin avun pyytäjistä on naisia.

Kuka sinut pakottaa ketään auttamaan? Ole ihan niin juntti kuin haluat. Mutta älä sitten hämmästy, ellei kukaan sinuakaan halua vastavuoroisesti koskaan auttaa.

Vierailija
1299/1374 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella jännä juttu, että tuolla oikeassa elämässä tosi moni mies tosiaan haluaa parisuhteen. Te luonnehäiriöiset olette ihan oma lukunne, ei teitä lasketa.

Vierailija
1300/1374 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sinut pakottaa ketään auttamaan? Ole ihan niin juntti kuin haluat. Mutta älä sitten hämmästy, ellei kukaan sinuakaan halua vastavuoroisesti koskaan auttaa.

Miksi se on aina nainen joka on avun tarpeessa, sitä en vaan ymmärrä. Kun hoetaan näytä käytös ja tasa-arvo asioita, niin eikö ikinä tule mieleen katsoa peiliin?