Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten jollekin voi olla nykypäivänä ongelma ettei mies maksanut treffeillä?

Vierailija
01.11.2022 |

Jos mies käy useilla treffeillä niin se tekee aikamoisen loven rahapussiin.

Ja mistä sitä tietää että panostus kannattaa?

Ekoilla treffeillä kukin maksakoot omat safkansa.

Kommentit (1374)

Vierailija
101/1374 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka usein, ap, käyt treffeillä? Entä muut keskustelijat?

Minä en ole käynyt treffeillä sen jälkeen, kun nykyisen puolisoni reilut kahdeksan vuotta sitten tapasin, mutta oma periaatteeni oli selvä ja olisi edelleenkin, jos palasin deittisceneen:

Jos miehelle ei kelpaa kävelytreffit vaan hän haluaa jonnekin, missä pitää maksaa juoma tai jopa ruoka, hän myös tarjoaa. Minulle riittää kävelytreffit. Jos kävelytreffit johtavat siihen, että halutaan jatkaa juttua jossain lämpimässä (tai kesällä vaikka syödä jäätelöt), niin kyllä minä odotan, että mies tarjoutuu ne maksamaan. Se kertoo, että hän on herrasmies. Ja ei, se ei tarkoita, että sen jälkeen minä teen parisuhteessamme kaikki kotityöt, se on vain yksi yksittäinen ele. Arvaan, että vastauksena on tuttua öyhötystä, mutta ei se muuta minun mielipidettäni miksikään.

Puolisoni kanssa mentiin kävelyn jälkeen minun silloiseen kotiini teelle minun ehdotuksestani ja minä tarjosin. En ole koskaan näinä vuosina alkanut vängätä, että hänen pitää tehdä kotityöt, koska minä tarjosin ensitapaamisella.

Se tarjoaa kuka pyytää menemään jonnekin tai sit molemmat maksaa. Jos se kävelyretki päättyy grillijonoon, niin molemmat maksaa omansa. Arvaan, että sinulta alkaa tuttua öyhötystä, mutta se ei muuta mielipidettäni miksikään.

Vierailija
102/1374 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua persaukista..jos miehellä ei ole varaa tai haluja maksaa edes kahvia niin on iso No No. Ei jatkoon!

Miten se liittyy piheyteen tai persaukisuuteen, jos ei ole valmis maksamaan jonkun vapaamatkustajan eväitä jota melko suurella todennäköisyydellä ei edes näe sen illan jälkeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/1374 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata viedä syömään, jos ei halua maksaa. Kahvi ja kävely tulee halvemmaksi.

Ei se maksamsttomuus ongelma ole. Kertoo vaan, ettei hän ole kiinnostunut näkemään minua toistamiseen. Motivaation mittari.

Ja ei, en ole hyväksikäyttäjä. Kyllä tarjoan omasta puoleltani sitten myöhemmin.

Vierailija
104/1374 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla vakuutus, jonka kaikki deittailijat maksaisivat. Sieltä voisi sitten treffien maksaja hakea korvauksia, jos treffit menivät puihin.

Vierailija
105/1374 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarjoaa joka kutsuu. Yksinkertaista.

Sitten jos ei ole varaa tarjota, pitää olla pokkaa myöntää se edes itselle ja kehitellä jotain halpaa/maksutonta tekemistä tutustumisen merkeissä.

Vierailija
106/1374 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan omat ruokani, koska muutenkin maksan sen päivän ruuan. Kerron tämä ennen tilausta ja mies saa maksaa omansa.

Vierailija
107/1374 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakko on mennä treffeillä maksulliseen paikkaan tai tarjoilun ääreen, jos se on ongelma?

Vierailija
108/1374 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen nainen, joka haluaa alistua miehelle, odottaa miehen maksavan treffeillä. Tasa-arvoa kannattavat naiset maksavat itse omat laskunsa. Sitten on sarjadeittailijoita, jotka syövät ja juovat miesten laskuun. Lisäksi on kostajanaisia, jotka alitajuisesti haluavat kostaa aiemmat huonot miessuhteensa uusille miehille lypsämällä heiltä rahaa.

Ehkä sun ei kannata pyytää ketään treffeille. Käyt yksikseen vaan, niin ei ei sitten kohdallesi osu ainakaan katkeria naisia.

Vierailija
109/1374 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen nainen, joka haluaa alistua miehelle, odottaa miehen maksavan treffeillä. Tasa-arvoa kannattavat naiset maksavat itse omat laskunsa. Sitten on sarjadeittailijoita, jotka syövät ja juovat miesten laskuun. Lisäksi on kostajanaisia, jotka alitajuisesti haluavat kostaa aiemmat huonot miessuhteensa uusille miehille lypsämällä heiltä rahaa.

Ehkä sun ei kannata pyytää ketään treffeille. Käyt yksikseen vaan, niin ei ei sitten kohdallesi osu ainakaan katkeria naisia.

Olen joutunut nuorena ja hyväuskoisena kostajanaisen uhriksi. Nykyään pyydän naisen kotiini treffeille tai menen itse naisen kotiin treffeille. Hyvin on toiminut.

Vierailija
110/1374 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen osoittautuu arvostettavaksi ja mukavaksi joka ei pyöritä montaa miestä yhtä aikaa niin saatan tarjotakin. Jos nainen paljastuu usean miehen pyörittäjäksi niin en tarjoa mitään muuta sille kullan kaivajalle kuin lauseen että mene pummimaan ja lokkeilemaan muiden rahoilla

Vierailija
111/1374 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla miesten mielestä naisen pitää kertoa, että hän sitten maksaa omat syömiset ja juomiset? Heti siinä, kun mies pyytää treffeille, ravintolan ovella, tarjoilijan tullessa vai laskun maksuvaiheessa? Tuleeko miehelle naisesta justiinafibat, jos nainen sanoo, että minä maksan oman osuuteni? Jos mies alkaa vängätä vastaan, niin miten rumasti nainen saa sanoa ennen kuin mies luovuttaa?

Vierailija
112/1374 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä10879 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletan että mies tarjoaa, mutta kieltäydyn ja maksan itse kuitenkin. Kyseessä on käytöstavat ja kertoo myös luonteesta. Pihiä ja ahnetta miestä en huoli.

Mutta eikös nainen ole pihi ja ahne jos ei maksa omaa sarkaansa?

Nykypäivänä naiset on koulutettuja ja hyväpalkkaisia niin mihin niitä miehen rahoja tarvitaan?

Maksaa toki, mutta kuvio on, että miehen pitää ensin tarjoutua maksamaan. Siitä erottaa herrasmiehen ja ahneen porsaan. Ahne porsas on ahne kaikilla muillakin elämän osa-alueilla.

Itse taas ajattelen, että nainen on pihi ja porsas jos ei tee elettäkään yhteisen asian takia. Varsinkin jos nainen itse ehdottanut treffejä/paikkaa.

Mulle opetettiin aikanaan kotona sellainen treffisääntö, että se joka kysyy treffeille päättää/ehdottaa paikkaa ja on myös valmis sen maksamaan. Älä vie treffeille sellaiseen paikkaa johon sinulla ei ole varaa.

Tuo ei vain päde nykyään kun naiset ovat alkaneet ilmoittaa että haluisin että viet minut tänne tai tuonne niin nainen pääsee sanomaan että en pyytänyt vaan ilmoitin minne haluan että minut viedään jolloin miehestä tehtiin pyytäjä ja maksaja vaikka todellisuudessa se oli nainen joka pyyti

Vierailija
113/1374 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaisi miehen maksattaa. 

Vierailija
114/1374 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä10879 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletan että mies tarjoaa, mutta kieltäydyn ja maksan itse kuitenkin. Kyseessä on käytöstavat ja kertoo myös luonteesta. Pihiä ja ahnetta miestä en huoli.

Nykypäivänä naiset on koulutettuja ja hyväpalkkaisia niin mihin niitä miehen rahoja tarvitaan?

Maksaa toki, mutta kuvio on, että miehen pitää ensin tarjoutua maksamaan. Siitä erottaa herrasmiehen ja ahneen porsaan. Ahne porsas on ahne kaikilla muillakin elämän osa-alueilla.

Itse taas ajattelen, että nainen on pihi ja porsas jos ei tee elettäkään yhteisen asian takia. Varsinkin jos nainen itse ehdottanut treffejä/paikkaa.

Mulle opetettiin aikanaan kotona sellainen treffisääntö, että se joka kysyy treffeille päättää/ehdottaa paikkaa ja on myös valmis sen maksamaan. Älä vie treffeille sellaiseen paikkaa johon sinulla ei ole varaa.

Tuo ei vain päde nykyään kun naiset ovat alkaneet ilmoittaa että haluisin että viet minut tänne tai tuonne niin nainen pääsee sanomaan että en pyytänyt vaan ilmoitin minne haluan että minut viedään jolloin miehestä tehtiin pyytäjä ja maksaja vaikka todellisuudessa se oli nainen joka pyyti

Käykö sinulle usein noin?

Vierailija
115/1374 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffien tarkoitus usein lienee tehdä toiseen positiivinen vaikutus, hurmata jopa.

Arvailen, että moni tähän ketjuun vastanneista epäonnistuu tässä kerta toisensa jälkeen eivätkä pääsääntöisesti pääse enää toisille treffeille.

Vierailija
116/1374 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin viisikymppisenä naisena voin kertoa

Näillä sanoilla kun aloittaa kommenttinsa niin voi olla sataprosenttisen varma että KETÄÄN ei kiinnosta.

Kiinnostaa, ainakin toisia viisikymppisiä ja sitä vanhempia naisia. Olisiko y-lauta sulle kuitenkin oikea foorumi, eikä äitisi ikäiset naiset?

Tarkistahan selaimesi, tämä on Aihe Vapaa eikä mikään menopaussifoorumi.

Vauva-palsta tämä on. Minulla oli 20 vuotta sitten vauva, sulla tuskin on koskaan näköpiirissä naista, vauvasta puhumattakaan.

Canceloi kovemmin, mulla on kaksi kohta täysi-ikäistä lasta, ja nykyisessä parisuhteessa naisen kanssa kohta kymmenen vuotta.

Mitä sinä sitten vauvapalstalla pyörit? Vai onko sinulla lapsenlapsia jo tulossa?

Vierailija
117/1374 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Saatan tilannekohtaisesti hyväksyä tarjouksen tai sitten kieltäydyn. Mutta oletan miehen kyllä tarjoutuvan tarjoamaan. Ei maailma ole millään lailla tasa-arvoinen. Voin lakata odottamasta tätä miehiltä ehkä siinä vaiheessa, kun naisen euro on euron.

Naiset tienaisivat yhtä paljon kuin miehet jos tekisivät yhtä paljon töitä eikä saikuttelis ja tekisi ylitöitä niin kuin miehet. Eihän se ole tasa-arvoista että naiset saisi vähemmällä panostuksella yhtä paljon rahaa kuin miehet jotka panostaa ja työskentelee enemmän

Vierailija
118/1374 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisin, jos etsisin maksullista naista. Jos etsisin tasa-arvoista ihmissuhdetta, molemmat maksaisivat omansa. Mies 60v.

Vierailija
119/1374 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä10879 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi deittailet sellaisia naisia? En itse ole koskaan pyytänyt nykyistä miestäni tai ketään aiempaakaan "viemään minua tänne tai tuonne".

Vierailija
120/1374 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen osoittautuu arvostettavaksi ja mukavaksi joka ei pyöritä montaa miestä yhtä aikaa niin saatan tarjotakin. Jos nainen paljastuu usean miehen pyörittäjäksi niin en tarjoa mitään muuta sille kullan kaivajalle kuin lauseen että mene pummimaan ja lokkeilemaan muiden rahoilla

En usko, että olet koskaan edes ollut treffeillä. Lapsellisuus paistaa siinä määrin tästä kommentista.