Miten jollekin voi olla nykypäivänä ongelma ettei mies maksanut treffeillä?
Jos mies käy useilla treffeillä niin se tekee aikamoisen loven rahapussiin.
Ja mistä sitä tietää että panostus kannattaa?
Ekoilla treffeillä kukin maksakoot omat safkansa.
Kommentit (1374)
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä10879 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletan että mies tarjoaa, mutta kieltäydyn ja maksan itse kuitenkin. Kyseessä on käytöstavat ja kertoo myös luonteesta. Pihiä ja ahnetta miestä en huoli.
Mutta eikös nainen ole pihi ja ahne jos ei maksa omaa sarkaansa?
Nykypäivänä naiset on koulutettuja ja hyväpalkkaisia niin mihin niitä miehen rahoja tarvitaan?
Maksaa toki, mutta kuvio on, että miehen pitää ensin tarjoutua maksamaan. Siitä erottaa herrasmiehen ja ahneen porsaan. Ahne porsas on ahne kaikilla muillakin elämän osa-alueilla.
Itse taas ajattelen, että nainen on pihi ja porsas jos ei tee elettäkään yhteisen asian takia. Varsinkin jos nainen itse ehdottanut treffejä/paikkaa.
Mulle opetettiin aikanaan kotona sellainen treffisääntö, että se joka kysyy treffeille päättää/ehdottaa paikkaa ja on myös valmis sen maksamaan. Älä vie treffeille sellaiseen paikkaa johon sinulla ei ole varaa.
No mulle ei ole opetettu tuollaista vaan on opetettu että jokainen on itse vastuussa elämästään ja itsestään. Eli älä mene treffeille ellet osaa ottaa vastuuta ravintolalaskustasi.
Tottakai saa tarjota, mutta on aika röyhkeää lähtökohtaisesti olettaa voivansa olla vapaamatkustaja ja toisen tarjoavan sinulle.
T. nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletan että mies tarjoaa, mutta kieltäydyn ja maksan itse kuitenkin. Kyseessä on käytöstavat ja kertoo myös luonteesta. Pihiä ja ahnetta miestä en huoli.
Nykypäivänä naiset on koulutettuja ja hyväpalkkaisia niin mihin niitä miehen rahoja tarvitaan?
Jos kommunikoit treffeillä yhtä heikosti kuin luet tekstiä, niin en usko että edes se maksaminen mitään auttaisi.
Tuossa lainaamassasi viestissä lukee ihan selkeällä suomen kielellä: Oletan että mies tarjoaa, mutta KIELTÄYDYN ja MAKSAN ITSE kuitenkin.
Käyttäjä10879 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksaa toki, mutta kuvio on, että miehen pitää ensin tarjoutua maksamaan. Siitä erottaa herrasmiehen ja ahneen porsaan. Ahne porsas on ahne kaikilla muillakin elämän osa-alueilla.
Itse taas ajattelen, että nainen on pihi ja porsas jos ei tee elettäkään yhteisen asian takia. Varsinkin jos nainen itse ehdottanut treffejä/paikkaa.
Jos nainen on ehdottanut treffejä ja paikkaa, hänen kuuluu myös tarjoutua maksamaan. Ihan itsestään selvää. Miten tää voi olla niin vaikeet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kommunikoit treffeillä yhtä heikosti kuin luet tekstiä, niin en usko että edes se maksaminen mitään auttaisi.
Tuossa lainaamassasi viestissä lukee ihan selkeällä suomen kielellä: Oletan että mies tarjoaa, mutta KIELTÄYDYN ja MAKSAN ITSE kuitenkin.
Siis oletetaan, että mies on ahne ja pihi jos ei tarjoudu maksamaan? Valveutunut mies ei nykyään tarjoudu edes avaamaan ovea naiselle, koska se on naisen alistamista ja toksista maskuliinisuutta.
Vierailija kirjoitti:
En tunne yhtään naista joka olettaisi miehen maksavan treffeillä. Millaisissa piireissä niitä pyörii?
Treffailetko paljonkin naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. miten toimitte, kun jo aikuinen tyttärenne avokkinsa kanssa kutsuu teidät , vanhempansa ravintolaan syömään. Kuka maksaa ja mitäkin? Jokainen on tilannut vähän erillaista syötävää, joku nauttinut lasillisen viiniä enemmän kuin joku toinen. Pyydättekö, että tarjoilija laskee jokaisen osuuden laskusta?
Suomessa jokainen saa halutessaan oman laskun ravintolassa. En ole koskaan missään porukassa törmännyt siihen jenkkitapaan että laskun loppusumma jaetaan syöjien kesken tasan.
Espanjassa muuten on tapana, että kaveriporukassakin mennään usein ulos syömään ja juomaan. Ja joku hoitaa koko laskun, seuraavalla kerralla sitten joku muu jne eikä lasketa joka euron perään: sinä otit colan minä vissyn eli sinun pitää maksaa 1.25€ enemmän siitä ja mun pizza oli 17€ ja sun 16,50, joten mä maksan siitä 50snt enemmän HUOH!
Minä taas olen erittäin tyytyväinen siihen että jokainen maksaa sen mitä omasta kurkustaan alas kiskoo. Miksi minä maksaisin ystävieni syömisiä ja juomisia, etenkään parempituloisten sellaisten? Ei järjen hiventä.
En suostu siihen, että mies tarjotaa ruoat, koska moni olettaa sen olevan lupaus vastapalveluksista ja siis erityisesti jos en ole kiinnostunut seksistä kyseisen miehen kanssa.
Sitten jos olen heti sitä mieltä, että tuon haluan heti sänkyyn (poikkeuksellista), niin saatan antaa tarjota, tämä on hyvä muistaa, osa miehistä muuttuu hankalissa tilanteissa todellakin hankaliksi ja sitä kannattaa välttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuo kommentoija tarkoittanut loppukaneettiasi jossa puhut piheistä ja ahneista miehistä. Eli ilmeisesti miehistä jotka eivät tarjoudu maksamaan..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne yhtään naista joka olettaisi miehen maksavan treffeillä. Millaisissa piireissä niitä pyörii?
Treffailetko paljonkin naisia?
En, mutta juttelen paljon sekä miesten että naisten kanssa. Myös treffailusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä ole pihi tai ahne. Mies saattaa pelätä taloudellista hyväksikäyttöä. Miehen on helpompi tarjota naiselle kun suhde on vakiintunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä ole pihi tai ahne. Mies saattaa pelätä taloudellista hyväksikäyttöä. Miehen on helpompi tarjota naiselle kun suhde on vakiintunut.
Minä en ymmärrä miksi mies on ahne porsas jos maksaa vain omansa, mutta nainen ei ole ahne porsas jos maksattaa omansa toisella. Kai tässä joku logiikka on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. miten toimitte, kun jo aikuinen tyttärenne avokkinsa kanssa kutsuu teidät , vanhempansa ravintolaan syömään. Kuka maksaa ja mitäkin? Jokainen on tilannut vähän erillaista syötävää, joku nauttinut lasillisen viiniä enemmän kuin joku toinen. Pyydättekö, että tarjoilija laskee jokaisen osuuden laskusta?
Suomessa jokainen saa halutessaan oman laskun ravintolassa. En ole koskaan missään porukassa törmännyt siihen jenkkitapaan että laskun loppusumma jaetaan syöjien kesken tasan.
Espanjassa muuten on tapana, että kaveriporukassakin mennään usein ulos syömään ja juomaan. Ja joku hoitaa koko laskun, seuraavalla kerralla sitten joku muu jne eikä lasketa joka euron perään: sinä otit colan minä vissyn eli sinun pitää maksaa 1.25€ enemmän siitä ja mun pizza oli 17€ ja sun 16,50, joten mä maksan siitä 50snt enemmän HUOH!
Mikä Espanjakortti tähän piti vetää? Me tehdään tota Suomessakin ja exän kanssa tehtiin myös. Rafla ku rafla, se maksaa kenen vuoro.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä pyysit treffeille ja valitsit sen Finnjävelein, niin maksat sen oman aterian ihan itse kyseinalaistamatta miestä yhtään!
Vierailija kirjoitti:
Nämä jenkkisivustoilta naisvihaansa vahvistusta hakevat tunnistaa aina. Lainasanoja, Suomelle vieraita treffikäytäntöjä (Suomessa illallisensitreffit on aniharvinaisia).
Juuri noin. Jos jokaisen kommentoijan pitäisi kertoa, kuinka usein käy treffeillä (ja kuinka usein nimenomaan illallisilla ensitapaamisella), niin kävisi ilmi, että eniten mölyävät ne, jotka eivät edes treffaile.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni mies kyllä tuntee.
Totta puhuen en usko. Luulen että nämä maksamista odottavista naisista vinkujat eivät treffeillä ole koskaan käynytkään.
Kai ilmiannoit jo aloituksen koska faktat eivät miellytä sinua?
Miksi ilmiantaisin? Aihe on kiinnostava. Haluaisin tavata edes yhden naisen joka odottaa miehen maksavan treffeillä. Odottaako hän muutenkin muiden hoitavan raha-asiansa vai millainen tyyppi on kyseessä?
P.S. Sinun mussutuksesi ei ole faktaa, se kannattaa muistaa.
Täällä, mitä haluat kysyä. Olen ollut vuosia parisuhteessa ja mies tarjosi ensitreffeillä.
Eikö se tuntunut sinusta yhtään kiusalliselta? Siis että mies maksaa seurastasi?
Eihän se mies naiselle mitään maksanut vaan ravintolalle.
Joo, nainen sai ilmaisen aterian, mutta halusiko hän sitä vai halusiko hän tutustua kyseiseen mieheen? Miksi mies ehdotti ravintolaa, jos hänelle oli ongelma maksaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni mies kyllä tuntee.
Totta puhuen en usko. Luulen että nämä maksamista odottavista naisista vinkujat eivät treffeillä ole koskaan käynytkään.
Miksi ilmiantaisin? Aihe on kiinnostava. Haluaisin tavata edes yhden naisen joka odottaa miehen maksavan treffeillä. Odottaako hän muutenkin muiden hoitavan raha-asiansa vai millainen tyyppi on kyseessä?
Täällä, mitä haluat kysyä. Olen ollut vuosia parisuhteessa ja mies tarjosi ensitreffeillä.
Eikö se tuntunut sinusta yhtään kiusalliselta? Siis että mies maksaa seurastasi?
Joo, nainen sai ilmaisen aterian, mutta halusiko hän sitä vai halusiko hän tutustua kyseiseen mieheen? Miksi mies ehdotti ravintolaa, jos hänelle oli ongelma maksaa?
Eihän hänellä ollut ongelmaa maksaa? Minulle olisi ongelma ottaa vastaan.
Ja jos treffejä ei olisi tullut ilman että mies maksaa, mies maksaa silloin naisen seurasta maksaessaan naisen ruoat ravintolalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se alkaa treffeistä ja päätyy siihen että kohta huomaat makselevasi asuntolainan ja jonkun typerän tila-auton tai perhefarmarin lyhennyksiä joilla toteutetaan naisen omaa pesänrakennus- ja perheagendaa.
Perheen perustaminenhan siinä kai on tähtäimessä?
Jos sinulla on muut, lyhytnäköisemmät tarkoitusperät, käänny toki ammattilaisen puoleen.
Eli jos kaipaa vain toisen ihmisen seuraa ja rakkautta niin täytyy hakea ammattilaisen apua? Minkä helvetin takia kaikkien pitäisi treffailla vain perheen perustaminen mielessä?
Tyypillinen naisen laskelmoiva agenda.
Voi miesvauva, sinähän se laskelmoit. Kuvittelet ostavasi "rakkautta" eli kertakäyttöseksiä kahvikupin vertaa "panostamatta"ja syytät naisia laskelmoinnista! Eit todellakaan ole edes intti-ikäinen (tai -kelpoinen).
Mitä sinusta kertoo se, että haluat keskustella nimenomaan hänen kanssaan? Et kykene keskusteluun meidän aikuisten kommentoijien kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni mies kyllä tuntee.
Ja jos treffejä ei olisi tullut ilman että mies maksaa, mies maksaa silloin naisen seurasta maksaessaan naisen ruoat ravintolalle.
Mehän emme tiedä, olisiko treffejä tullut ilman että mies maksaa. Ehkä tuo vastaaja tulee kertomaan, olisiko hänelle sopinut esimerkiksi kävely- tai vaikka vain kahvilatreffit. Ehkä mies ei edes kysynyt sellaista vaihtoehtoa vaan ajatteli, että hänen kuuluu tarjota ruoka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni mies kyllä tuntee.
Mehän emme tiedä, olisiko treffejä tullut ilman että mies maksaa. Ehkä tuo vastaaja tulee kertomaan, olisiko hänelle sopinut esimerkiksi kävely- tai vaikka vain kahvilatreffit. Ehkä mies ei edes kysynyt sellaista vaihtoehtoa vaan ajatteli, että hänen kuuluu tarjota ruoka?
Voi olla. Ehkä siis odottelemme hänen vastaustaan kun hänelle minä kysymyksen esitinkin.
Miten tuo toimii? Kerrot ennen treffejä jo että et maksa sitten mistään mitään vai miten? Oletko poikkeuksellisen rikas ja kaunis että seurastasi maksetaan ja miehet viitsii pelata sen verran rahojaan että maksavat mahdollisesta sijoituksestaan?