Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten jollekin voi olla nykypäivänä ongelma ettei mies maksanut treffeillä?

Vierailija
01.11.2022 |

Jos mies käy useilla treffeillä niin se tekee aikamoisen loven rahapussiin.

Ja mistä sitä tietää että panostus kannattaa?

Ekoilla treffeillä kukin maksakoot omat safkansa.

Kommentit (1374)

Vierailija
901/1374 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miesten tehtävä on viihdyttää naisia ja sitten nainen arvostelee mielessään, kuinka hyvin mies suoriutui.

Sinä et taida olla kovin hyvin suoriutunut.

Minun ei tarvitse suorittaa, koska olen luonnostaan hyvä kuuntelija ja keskustelija varsinkin kahdenkeskisissä keskusteluissa. Ja monet on naiset on vissiin ihastuneet minun ulkonäköön, vaikka olenkin keskivertoa lyhyempi. Silloin ei tarvitse yrittää niin paljon tehdä vaikutusta. En ole chad, mutta keskivertoa komeampi naamasta.

Mikä ihmeen chad?

Chadit on se noin komein 10% miehistä. Ovat komeita, maskuliinisia ja yleensä pitkiä.

Hyvänä elämänohjeena ja nyrkkisääntönä kaikilla elämän osa-alueilla on se että älä koskaan ota tosissasi sellaista inceliä joka käyttää jotain tuollaista sanaa kuten chad, alpha male, friendzoning, tms. Keskustelu heidän kanssaan ei koskaan johda kuin inttämiseen.

Me voisimme ihan hyvin keskustella mistä tahansa, mutta se ei johtaisi mihinkään, koska osaisi perustella mitään, kuten et täälläkään.

Live-elämässä tosin puhun ihan muista asioista kuin chadeista, en ole koskaan käynyt yhtään keskustelua, jossa olisi käyttänyt koko sanaa kertaakaan.

Salavihainen kyräilijä?

Älykkäät ihmiset eivät ole yksiulotteisia, mutta yksinkertaiset ihmiset vetävät yksiviivaisia johtopäätöksiä henkilöstä parin lyhyen kommentin perusteella. Ajatella, jos olisin kirjoittanut täysin päinvastaisesta näkökulmasta pari kommenttia, sitten vaikuttaisin sellaiselle johtopäätöksien vetäjälle hyvältä tyypiltä tms.

Mistä tullaan siihen, kuinka helppoa psykopaatin on koukuttaa naisia, pitää vain olla sujuvasanainen one-to-one ja sanoa asioita, joita nainen haluaa kuulla. Ei siinä ole mitään suurempaa magiaa, vaikka psykopatiaa usein vähän mystifioidaan.

Älykkäät ihmiset voivat olla myös yksioikoisia.

Vierailija
902/1374 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en lukenut keskustelua mutta niin se on edelleen, että mies on se pursuer ja nainen ns. palkinto. Sitä paitsi naisella menee paljon energiaa aikaa ja vaivaa treffeille valmistautumiseen, kun taas miehelle riittää suihku, partavesi ja siisti paita päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/1374 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvoa hyvät naiset!!!! Ei miehet ole teidän palvelijoita tai teidän elättäjiä enää vuonna 2022. Naiset pystyy elättämään itsensä ihan niin kuin miehetkin.

Vierailija
904/1374 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en lukenut keskustelua mutta niin se on edelleen, että mies on se pursuer ja nainen ns. palkinto. Sitä paitsi naisella menee paljon energiaa aikaa ja vaivaa treffeille valmistautumiseen, kun taas miehelle riittää suihku, partavesi ja siisti paita päälle.

Pitäisikö naisten palata siis käyttäytyy kuin palkinto jota kannattaa edes tavoitella. Itse en koe voittaneeni palkintoa jos "voitan" palveltavaksi riippakiven ja lompakkoloisen

Vierailija
905/1374 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miesten tehtävä on viihdyttää naisia ja sitten nainen arvostelee mielessään, kuinka hyvin mies suoriutui.

Sinä et taida olla kovin hyvin suoriutunut.

Minun ei tarvitse suorittaa, koska olen luonnostaan hyvä kuuntelija ja keskustelija varsinkin kahdenkeskisissä keskusteluissa. Ja monet on naiset on vissiin ihastuneet minun ulkonäköön, vaikka olenkin keskivertoa lyhyempi. Silloin ei tarvitse yrittää niin paljon tehdä vaikutusta. En ole chad, mutta keskivertoa komeampi naamasta.

Mikä ihmeen chad?

Chadit on se noin komein 10% miehistä. Ovat komeita, maskuliinisia ja yleensä pitkiä.

Hyvänä elämänohjeena ja nyrkkisääntönä kaikilla elämän osa-alueilla on se että älä koskaan ota tosissasi sellaista inceliä joka käyttää jotain tuollaista sanaa kuten chad, alpha male, friendzoning, tms. Keskustelu heidän kanssaan ei koskaan johda kuin inttämiseen.

Me voisimme ihan hyvin keskustella mistä tahansa, mutta se ei johtaisi mihinkään, koska osaisi perustella mitään, kuten et täälläkään.

Live-elämässä tosin puhun ihan muista asioista kuin chadeista, en ole koskaan käynyt yhtään keskustelua, jossa olisi käyttänyt koko sanaa kertaakaan.

Salavihainen kyräilijä?

Älykkäät ihmiset eivät ole yksiulotteisia, mutta yksinkertaiset ihmiset vetävät yksiviivaisia johtopäätöksiä henkilöstä parin lyhyen kommentin perusteella. Ajatella, jos olisin kirjoittanut täysin päinvastaisesta näkökulmasta pari kommenttia, sitten vaikuttaisin sellaiselle johtopäätöksien vetäjälle hyvältä tyypiltä tms.

Mistä tullaan siihen, kuinka helppoa psykopaatin on koukuttaa naisia, pitää vain olla sujuvasanainen one-to-one ja sanoa asioita, joita nainen haluaa kuulla. Ei siinä ole mitään suurempaa magiaa, vaikka psykopatiaa usein vähän mystifioidaan.

Älykkäät ihmiset voivat olla myös yksioikoisia.

Älykkäät ihmiset eivät voi olla yksioikoisia. Älykäs ihminen on high in openness, koska älykkyys on nimenomaan sitä, että aivot pystyvät tekemään yhteyksiä monen eri asian kanssa ja luomaan päätelmiä monimutkaisen informaation perusteella. Älykäs voi vaikuttaa yksioikoiselta, jos hän täräyttää valmiin mielipiteensä, joka on ennalta tarkasti pohdittu ja ei viitsi alkaa purkamaan sitä, koska selitys olisi liian monimutkainen ja pitkä.

Toinen vaihtoehto on, että olet kohdannut yksioikoisen ihmisen, jota olet jostain syystä luullut älykkääksi, mutta hän ei sitä todellisuudessa ole ollut.

Vierailija
906/1374 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvoa hyvät naiset!!!! Ei miehet ole teidän palvelijoita tai teidän elättäjiä enää vuonna 2022.

Kuka elää yhdellä kahvikupillisella? Aika halvaksi tulee tuollainen elätti.

Vierailija
907/1374 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvoa hyvät naiset!!!! Ei miehet ole teidän palvelijoita tai teidän elättäjiä enää vuonna 2022. Naiset pystyy elättämään itsensä ihan niin kuin miehetkin.

Ei sitten pidä valittaa, kun naiset eivät halua enää miestä, kun parisuhteessa miehen kanssa olisi enemmän miinuksia kuin plussia ja miehiä jää poikamiehiksi pilvin pimein.

Vierailija
908/1374 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö naisten palata siis käyttäytyy kuin palkinto jota kannattaa edes tavoitella. Itse en koe voittaneeni palkintoa jos "voitan" palveltavaksi riippakiven ja lompakkoloisen

Tottakai, naisen kannattaa olla kauniiksi laitettu ja käyttäytyä feminiinisesti ja viehättävästi, olla hyviä elämäntapoja noudattava ja keskusteluun kykenevä.

Vierailija
909/1374 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitten pidä valittaa, kun naiset eivät halua enää miestä, kun parisuhteessa miehen kanssa olisi enemmän miinuksia kuin plussia ja miehiä jää poikamiehiksi pilvin pimein.

Pitäisikö naisten siis lopettaa tasa-arvo vaatimukset kun selvästi vaaditte perinteisiä sukupuolirooleja?

Vierailija
910/1374 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvoa hyvät naiset!!!! Ei miehet ole teidän palvelijoita tai teidän elättäjiä enää vuonna 2022.

Jos joskus edes jäisi siihen yhteen kahvikuppiin niin asia olisi hyväksyttävää mutta ihan aina tulee lisä vaatimuksia

Vierailija
911/1374 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joskus edes jäisi siihen yhteen kahvikuppiin niin asia olisi hyväksyttävää mutta ihan aina tulee lisä vaatimuksia

Unissas tulee. Tai sitten liikut jossain ihmeellisissä lokkipiireissä.

Valitsisit seurasi tarkemmin (tai näkisit kivempia unia).

Vierailija
912/1374 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvoa näihin treffeihin. Nainenkin voi tarjota.

Joo, sen kun näkisi :D

Tasa-arvo käy naisille silloin, kun siitä on naisille hyötyä. Ei muulloin. Kokemusta on.

Vierailija
913/1374 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö naisten siis lopettaa tasa-arvo vaatimukset kun selvästi vaaditte perinteisiä sukupuolirooleja?

Kaikkien pitäisi hyväksyä ja ymmärtää, että naiset ja miehet eivät ole samanlaisia ja että naisen ja miehen ei tarvitse olla samanlaisia. Itse en ole ollut tasa-arvon puolestapuhuja koskaan, koska tasa-arvon vaatijat käsittävät sen vähän juuri sillä tavalla että naisen pitäisi tehdä kaikki samat asiat kuin miehen ja toisinpäin, että molemmat olisivat yhtä arvokkaita.

Vierailija
914/1374 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai, naisen kannattaa olla kauniiksi laitettu ja käyttäytyä feminiinisesti ja viehättävästi, olla hyviä elämäntapoja noudattava ja keskusteluun kykenevä.

Olet ymmärtänyt väärin. Mies ei saa osoittaa mitään vaatimuksia tai edes toiveita naiseen, vaan kaikenlaisten naisten täytyy kelvata. Vain nainen saa esittää vaatimuksia miehiä kohtaan.

Vierailija
915/1374 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä jotenkin niin osaan kuvitella tämän tyypin treffeille absin kahvilaan. Suttura haluaa pullankin sen pahvimukikahvin kylkeen, ja tyypillä kiristyy leukaperät ja alkaa savu nousta korvista. Mielessä kimmahtelee sellaiset sanat kuin lompakkoloinen, maksullinen nainen, siipeilijä, hyväksikäyttäjä jne. Sitten se kysyy, saisko nyt sitten tarjoiluista maksuksi sitä pllua.

Vierailija
916/1374 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vaihdellut paljon seuraa ja ihan jokaisesta seurapiiristä on löytynyt tuommoisia naisia. Älä minua syytä siitä miten naiset käyttäytyvät kun siihen asiaan minulla ei ole minkäänlaista valtaa

Vierailija
917/1374 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletan että mies tarjoaa, mutta kieltäydyn ja maksan itse kuitenkin. Kyseessä on käytöstavat ja kertoo myös luonteesta. Pihiä ja ahnetta miestä en huoli.

Mitä jos mies ei halua pihiä ja ahnetta naista, vaan odottaa sun tarjovan? Ai niin, eihän naiset tasa-arvoa oikeasti halua....

Vierailija
918/1374 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en käy treffeillä. Osaan juoda leivoskahvit kuohuviineineen yksinkin tai mimmiseurassa. En minä ole sinulta sukuelintä ruinaamassa, "mies".

Mutta treffeillä saisit leivoskahvit kuohuviineineen ilmaiseksi!

Vierailija
919/1374 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en käy treffeillä. Osaan juoda leivoskahvit kuohuviineineen yksinkin tai mimmiseurassa. En minä ole sinulta sukuelintä ruinaamassa, "mies".

Mutta treffeillä saisit leivoskahvit kuohuviineineen ilmaiseksi!

En myy aikaani ja seuraani jollekin ääliölle. En varsinkaan jollain kahvikupillisella.

Kivan fiksun miehen kanssa voin käydä syömässäkin. Ja myös maksan molemmat, mikäli olen se joka kutsuu.

Vierailija
920/1374 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ymmärtänyt väärin. Mies ei saa osoittaa mitään vaatimuksia tai edes toiveita naiseen, vaan kaikenlaisten naisten täytyy kelvata. Vain nainen saa esittää vaatimuksia miehiä kohtaan.

Olet feminismin uhri.