Miten jollekin voi olla nykypäivänä ongelma ettei mies maksanut treffeillä?
Jos mies käy useilla treffeillä niin se tekee aikamoisen loven rahapussiin.
Ja mistä sitä tietää että panostus kannattaa?
Ekoilla treffeillä kukin maksakoot omat safkansa.
Kommentit (1374)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en lukenut keskustelua mutta niin se on edelleen, että mies on se pursuer ja nainen ns. palkinto. Sitä paitsi naisella menee paljon energiaa aikaa ja vaivaa treffeille valmistautumiseen, kun taas miehelle riittää suihku, partavesi ja siisti paita päälle.
Pitäisikö naisten palata siis käyttäytyy kuin palkinto jota kannattaa edes tavoitella. Itse en koe voittaneeni palkintoa jos "voitan" palveltavaksi riippakiven ja lompakkoloisen
Naisten kannattaa treffailla pelkästään vain chadejä. Chadien kannattaa maksaa aina treffeillä, koska he pääsevät treffeillä joka kerta pökkimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koeta nyt ap tajuta, että osalle meistä se, että pyydät tuntemattoman ihmisen, johon haluat tutustua tapaamiseen, etkä tarjoa sitä kahvia, tarkoittaa samaa, kuin että olet epäkohtelias, ja sinulta puuttuvat käytöstavat. Itse en välittäisi ko ihmisen kanssa jatkaa tutustumista, koska minusta ko ihminen olisi moikka, ja en halua viettää aikaani moukkien kanssa.
Niin ja jos joku tuntematon pyytää ap:een kahville, niin ap on moukka, jos ei tarjoudu maksamaan molempien kahveja.
Aina voi kieltäytyä. Jos joku pysäyttää minut kaupungilla liikkuessani ja pyytää lähtemään kahville, sanon vain nätisti "kiitos ei". Ihan samoin voi jokainen mies toimia.
Vierailija kirjoitti:
Oletan että mies tarjoaa, mutta kieltäydyn ja maksan itse kuitenkin. Kyseessä on käytöstavat ja kertoo myös luonteesta. Pihiä ja ahnetta miestä en huoli.
Sama. Joskus olin pihin kumppanin kanssa ja voi jestas kuinka tylsäksi elämä kävi. Mitään mihin meni rahaa ei voinut tehdä. Mies vaan säästi ja säästi pahan päivän varalle ja minun olisi pitänyt maksaa hänen osuus kaikesta. Onneksi nakkasin mäkeen tuon pihtarin. Nyt olen kumppanin kanssa, jonka kanssa ajatellaan rahasta samalla tavalla. Tienataan, säästetään ja kulutetaan yhdessä ja ollaan hyvä tiimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koeta nyt ap tajuta, että osalle meistä se, että pyydät tuntemattoman ihmisen, johon haluat tutustua tapaamiseen, etkä tarjoa sitä kahvia, tarkoittaa samaa, kuin että olet epäkohtelias, ja sinulta puuttuvat käytöstavat. Itse en välittäisi ko ihmisen kanssa jatkaa tutustumista, koska minusta ko ihminen olisi moikka, ja en halua viettää aikaani moukkien kanssa.
Niin ja jos joku tuntematon pyytää ap:een kahville, niin ap on moukka, jos ei tarjoudu maksamaan molempien kahveja.
Aina voi kieltäytyä. Jos joku pysäyttää minut kaupungilla liikkuessani ja pyytää lähtemään kahville, sanon vain nätisti "kiitos ei". Ihan samoin voi jokainen mies toimia.
Joo, ihan ihme skenaarioita nää raukat täällä rakentelee. Ihan kuin muka naiset tuolla kadulla heitä pysäyttelisivät ja poimisivat kahvikupposiaan maksamaan. Ja tällä perusteella naisilla olisi velvollisuus jokaisen hyypiön kanssa lähteä kahville ja vielä maksaa siitä ilosta. Ei kuulosta terveen ihmisen ajatuskululta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en lukenut keskustelua mutta niin se on edelleen, että mies on se pursuer ja nainen ns. palkinto. Sitä paitsi naisella menee paljon energiaa aikaa ja vaivaa treffeille valmistautumiseen, kun taas miehelle riittää suihku, partavesi ja siisti paita päälle.
Pitäisikö naisten palata siis käyttäytyy kuin palkinto jota kannattaa edes tavoitella. Itse en koe voittaneeni palkintoa jos "voitan" palveltavaksi riippakiven ja lompakkoloisen
Naisten kannattaa treffailla pelkästään vain chadejä. Chadien kannattaa maksaa aina treffeillä, koska he pääsevät treffeillä joka kerta pökkimään.
Sinun kannattaa, tulla jo kaapista ulos, ja tunnustaa himosi sille elämäsi chadille. Niin paljon jankkaat tästä asiasta. Poikarakkaus on jees nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on varmasti totta, koska se on kirjoitettu tänne netin keskustelupalstalle. Nytpä voin tätä jakaa faktana eteenpäin. Jippii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miesten tehtävä on viihdyttää naisia ja sitten nainen arvostelee mielessään, kuinka hyvin mies suoriutui.
Sinä et taida olla kovin hyvin suoriutunut.
Minun ei tarvitse suorittaa, koska olen luonnostaan hyvä kuuntelija ja keskustelija varsinkin kahdenkeskisissä keskusteluissa. Ja monet on naiset on vissiin ihastuneet minun ulkonäköön, vaikka olenkin keskivertoa lyhyempi. Silloin ei tarvitse yrittää niin paljon tehdä vaikutusta. En ole chad, mutta keskivertoa komeampi naamasta.
Mikä ihmeen chad?
Chadit on se noin komein 10% miehistä. Ovat komeita, maskuliinisia ja yleensä pitkiä.
Hyvänä elämänohjeena ja nyrkkisääntönä kaikilla elämän osa-alueilla on se että älä koskaan ota tosissasi sellaista inceliä joka käyttää jotain tuollaista sanaa kuten chad, alpha male, friendzoning, tms. Keskustelu heidän kanssaan ei koskaan johda kuin inttämiseen.
Naiset jankkaavat in celiä, chadiä, alfamalea. Miehet puolustaan friendzonea ja lokkia.
Ei, vaan sinä jankkaat noita kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai, naisen kannattaa olla kauniiksi laitettu ja käyttäytyä feminiinisesti ja viehättävästi, olla hyviä elämäntapoja noudattava ja keskusteluun kykenevä.
Maksan miehen kahvin. Onko mies silloin siistissä tukassa,parta- ajettuna, hyvältä tuoksuvana, ja osaa keskustella aiheesta kuin aiheesta kultivoituneena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miesten tehtävä on viihdyttää naisia ja sitten nainen arvostelee mielessään, kuinka hyvin mies suoriutui.
Sinä et taida olla kovin hyvin suoriutunut.
Minun ei tarvitse suorittaa, koska olen luonnostaan hyvä kuuntelija ja keskustelija varsinkin kahdenkeskisissä keskusteluissa. Ja monet on naiset on vissiin ihastuneet minun ulkonäköön, vaikka olenkin keskivertoa lyhyempi. Silloin ei tarvitse yrittää niin paljon tehdä vaikutusta. En ole chad, mutta keskivertoa komeampi naamasta.
Mikä ihmeen chad?
Chadit on se noin komein 10% miehistä. Ovat komeita, maskuliinisia ja yleensä pitkiä.
Hyvänä elämänohjeena ja nyrkkisääntönä kaikilla elämän osa-alueilla on se että älä koskaan ota tosissasi sellaista inceliä joka käyttää jotain tuollaista sanaa kuten chad, alpha male, friendzoning, tms. Keskustelu heidän kanssaan ei koskaan johda kuin inttämiseen.
Inkeliä ei voi muutenkaan ottaa todesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai, naisen kannattaa olla kauniiksi laitettu ja käyttäytyä feminiinisesti ja viehättävästi, olla hyviä elämäntapoja noudattava ja keskusteluun kykenevä.
Maksan miehen kahvin. Onko mies silloin siistissä tukassa,parta- ajettuna, hyvältä tuoksuvana, ja osaa keskustella aiheesta kuin aiheesta kultivoituneena.
Tietysti, jos valitsit sellaisen miehen. Ja tottahan toki valitsit, miksi olisit pyytänyt kahville jonkun epäsiistin moukan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset maksavat vaikka kaikkia miehen kulut jos mies on tarpeeksi viehättävä. Ei se ole sen kummallisempi asia. Jos mies joutuu itse maksamaan, niin silloin hän on alemman tason mies joka kuitenkin voi rahalla hieman kompensoida muita heikkouksiaan. Ja mahdollisesti maksamaan kaikki naisen kulut, jos edes se riittää. Niin se vaan menee.
Niin miehetkin maksavat ilomielin kun nainen on tarpeeksi mielenkiintoinen. Sellaisia naisia ei vain niin hirveästi ole. Monet naiset on ensitreffeillä turhan varovaisia ja ne hyvät puolet pääsevät esiin ehkä vasta myöhemmin.
Ihanko totta? Etkö tajua vieläkään tätä asiaa: " Miehen pahin pelko on se, että nainen nauraa miehelle. Naisen pahin pelko on se, että mies raiskaa tai tappaa naisen!" Miksi teidän miesten on niin vaikea tätä käsittää. Jos ei tuota tapahdu, niin voit saada hullun stalkkerin perääsi. Sitäpaitsi, mikset itse voi olla hurmaava ja kiinnostava siellä treffeillä. Naisten tehtävä ei ole teidän miesten viihdyttäminen.
Jos tuolle linjalle lähetään niin ihan yhtälailla nainenkin kykenee ja pystyy tappamaan miehen niin pitäiskö kaikki naiset tuomita murhaajaksi nii kuin naiset tuomitsee miehet ihan varmuuden vuoksi?
Ihanko oikeasti???? Koeta nyt tajuta missä todellisuudessa me naiset joudumme elämään. Tuo on ihan totta, vaikka et treffailisikaan. Itse teen vuorotyötä, ja joudun liikkumaan semmoisia aikoina, jolloin ei ole muita liikkeellä. Joka kerta pelottaa, että käykö joku hullu kimppuun.
Vierailija kirjoitti:
Itsehän olen testannut treffeillä miehen kunnon pitkällä kävelylenkillä, jossa käydään jossain julkisessa kohteessa, en rahapussia.
Jos mies jaksaa kävellä kunnon välimatkoja hengästymättä, hän jaksaa myös perässäni erilaisissa maastoissa niin retkeilystä matkusteluun ja hyvä kunto on tarpeen muuallakin ;)Itse tienaan rahani, joten elättäjää en etsi.
Teen samoin, pitkä kävelylenkki. Siinä liikkuessa ja samalla vähän rentoutuessa huomaa myös miten juttu luistaa paremmin kuin jossain pöydässä istuessa, jossa muitakin ihmisiä kuulolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matalan kynnyksen treffailua ei voikaan harrastaa, koska se tulee liian kalliiksi pitkällä aikavälillä. Pitää valita naista vain helmet, joiden kanssa lähtee maksullisille treffeille. Muuten täytyy keksiä joku syy miksei voi lähteä kuin ilmaisille treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvoa hyvät naiset!!!! Ei miehet ole teidän palvelijoita tai teidän elättäjiä enää vuonna 2022. Naiset pystyy elättämään itsensä ihan niin kuin miehetkin.
Tuliko kommentti väärään ketjuun? Ainakaan se ei liity ketjun aiheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvoa hyvät naiset!!!! Ei miehet ole teidän palvelijoita tai teidän elättäjiä enää vuonna 2022.
Kuka elää yhdellä kahvikupillisella? Aika halvaksi tulee tuollainen elätti.
Jos joskus edes jäisi siihen yhteen kahvikuppiin niin asia olisi hyväksyttävää mutta ihan aina tulee lisä vaatimuksia
Etkä osaa vastata kieltävästi? Jännä juttu. Jos omalle puolisolleni alkaisin esittää vaatimuksia, niin hän kyllä osaisi.
Vierailija kirjoitti:
Mihin lakiin se on kirjattu että mies maksaa aina?
Nykypäivänä jokainen ruokkikoon itsensä.
Siis myös lapset? Ruokkikoon itsensä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ymmärtänyt väärin. Mies ei saa osoittaa mitään vaatimuksia tai edes toiveita naiseen, vaan kaikenlaisten naisten täytyy kelvata. Vain nainen saa esittää vaatimuksia miehiä kohtaan.
Kenestä miehestä ja kenestä naisesta nyt puhutaan?
Miksi et voi kirjoittaa minä-muodossa, jos kokemuksesi kerran on tuo? Esim:
"Minä en ole saanut osoittaa mitään vaatimuksia tai edes toiveita sen suhteen, millaisen naisen haluaisin- Olen aina joutunut vain yrittämään rakastua sellaisiin naisiin, joita en koe luonnostaan viehättäviksi. Minusta tuntuu, että naisten on helpompi löytää sellaisia miehiä, joihin he ihastuvat."
Tuo tarjoaisi edes jonkinlaisen yrityksen keskustelulle. Voisimme yrittää pohtia, miksi et kohtaa sellaisia naisia, joihin ihastut tai miksi he eivät huomaa sinua ja koe sinua kiinnostavaksi ja vetovoimaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrys hoi. Ap on moukka, mikäli ITSE pyytää muttei tarjoa.
Moukka, mikä alun perin olikaan moukka....ai niin, maanviljelijä, joka elätti muut. Ja mitä ihmettä on "feminiininen käyttäytyminen", paluu 1950 -luvulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletan että mies tarjoaa, mutta kieltäydyn ja maksan itse kuitenkin. Kyseessä on käytöstavat ja kertoo myös luonteesta. Pihiä ja ahnetta miestä en huoli.
Mitä jos mies ei halua pihiä ja ahnetta naista, vaan odottaa sun tarjovan? Ai niin, eihän naiset tasa-arvoa oikeasti halua....
No eikö ole itsestäänselvää, että silloin heillä on ajatus- ja arvomaailmat luultavasti sen verran kaukana toisistaan, ettei heistä tule paria? Niin yksinkertaisesta asiasta on loppujen lopuksi kysymys, että jokaisen kannattaa etsiä se samalla tavalla ajatteleva ihminen. Jos nainen haluaa miehen tarjoavan ensitreffeillä, hän etsii kunnes löytää sellaisen. Jos mies haluaa naisen tarjoavan tai että molemmat maksavat omansa, hän etsii kunnes löytää sellaisen. Eikä yritä jankuttaa meitä muita naisia muuttumaan mieleisekseen.
Usein, kun ihastus kunnolla iskee, sillä maksamisella ei käytännössä edes ole mitään merkitystä. Minä ajattelen, että miehen kuuluu maksaa ensitapaamisella, koska se kuuluu etikettiin, mutta niin vaan rakastuin mieheen, jolle minä tarjosin ensitapaamisella. En tosin kahvilassa vaan kotonani.
Kyllä kunnon mies tarjoaa ensi treffeillä oli kutsuja kuka hyvänsä.