Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten jollekin voi olla nykypäivänä ongelma ettei mies maksanut treffeillä?

Vierailija
01.11.2022 |

Jos mies käy useilla treffeillä niin se tekee aikamoisen loven rahapussiin.

Ja mistä sitä tietää että panostus kannattaa?

Ekoilla treffeillä kukin maksakoot omat safkansa.

Kommentit (1374)

Vierailija
61/1374 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se alkaa treffeistä ja päätyy siihen että kohta huomaat makselevasi asuntolainan ja jonkun typerän tila-auton tai perhefarmarin lyhennyksiä joilla toteutetaan naisen omaa pesänrakennus- ja perheagendaa.

Perheen perustaminenhan siinä kai on tähtäimessä?

Jos sinulla on muut, lyhytnäköisemmät tarkoitusperät, käänny toki ammattilaisen puoleen.

Toki silloin puhutaan jo satasista, kahvikuppi ei riitä. Ja ammattilainenkin voi kieltäytyä myymästä epästabiilille häirikölle.

Vierailija
62/1374 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä10879 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletan että mies tarjoaa, mutta kieltäydyn ja maksan itse kuitenkin. Kyseessä on käytöstavat ja kertoo myös luonteesta. Pihiä ja ahnetta miestä en huoli.

Mutta eikös nainen ole pihi ja ahne jos ei maksa omaa sarkaansa?

Nykypäivänä naiset on koulutettuja ja hyväpalkkaisia niin mihin niitä miehen rahoja tarvitaan?

Maksaa toki, mutta kuvio on, että miehen pitää ensin tarjoutua maksamaan. Siitä erottaa herrasmiehen ja ahneen porsaan. Ahne porsas on ahne kaikilla muillakin elämän osa-alueilla.

Itse taas ajattelen, että nainen on pihi ja porsas jos ei tee elettäkään yhteisen asian takia. Varsinkin jos nainen itse ehdottanut treffejä/paikkaa.

Mulle opetettiin aikanaan kotona sellainen treffisääntö, että se joka kysyy treffeille päättää/ehdottaa paikkaa ja on myös valmis sen maksamaan. Älä vie treffeille sellaiseen paikkaa johon sinulla ei ole varaa.

Fiksu vinkki :)

En tiedä, onko yleistä vanhempien ohjeet treffeille, mutta itse en niitä saanut. Siksi ehkä sitten juoksutan miehiä pitkin kylää (olen kommentoinut aiemmin ketjua kävelytreffeistä ja kunnon testaamista, eli harvoin käyn treffeillä syömässä).

Ja tuon ohjeen minulle antoi 50-luvulla syntynyt isäni. Kehotti myös itse lähestymään kiinnostavia ihmisiä, sillä hänkin oli tullut äitini "iskemäksi".

Ja itse siis nainen olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/1374 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut pilasivat keskustelun 😒

Tällä palstalla on aivan mahdotonta, että pysyttäisiin asiassa. En yhtään ihmettele, että keskusteluja poistetaan.

Keskustelut pilataan täällä yleensä niin, että eriävät mielipiteet miesnäkökulmasta esitettynä canceloidaan. Tällä palstalla pyörii lukemattomia naisia, jotka eivät kestä kuulla ikäviä totuuksia.

...kuten että haukutaan tietyn ikäisiä ihmisiä, yleensä naisia.

Olisipa täällä sama ominaisuus, kuin ylik sellä, jossa voi piilottaa tietyn käyttäjän kommentit. Se on hyvä ominaisuus se. Ei tartte lueskella typerää "ite olet" " äitis oli, kun sitä nuxxin" potaskaa.

Vierailija
64/1374 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletan että mies tarjoaa, mutta kieltäydyn ja maksan itse kuitenkin. Kyseessä on käytöstavat ja kertoo myös luonteesta. Pihiä ja ahnetta miestä en huoli.

Tämä. Saatan tilannekohtaisesti hyväksyä tarjouksen tai sitten kieltäydyn. Mutta oletan miehen kyllä tarjoutuvan tarjoamaan. Ei maailma ole millään lailla tasa-arvoinen. Voin lakata odottamasta tätä miehiltä ehkä siinä vaiheessa, kun naisen euro on euron.

Naisen euro on euro.

Kun teet samaa työtä samalla kokemuksella ja ammattitaidolla yhtä monta työtuntia kuin vertailussa oleva mies, saatte samaa palkkaa. Jos hoidat kotona lapsia, teet eri työtä, vähemmän tunteja, niin tietysti vuositulosi ovat pienemmät. Ja niin edelleen.

Vierailija
65/1374 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm kulttuuriset erot saattavat vielä tänä päivänäkin näkyä tässäkin asiassa.

Vierailija
66/1374 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. miten toimitte, kun jo aikuinen tyttärenne avokkinsa kanssa kutsuu teidät , vanhempansa ravintolaan syömään. Kuka maksaa ja mitäkin? Jokainen on tilannut vähän erillaista syötävää, joku nauttinut lasillisen viiniä enemmän kuin joku toinen. Pyydättekö, että tarjoilija laskee jokaisen osuuden laskusta?

Varmaan riippuu perheen varoista.

Meillä aina ollut niin, että kaikki yhteiset ruokailut lasten+heidän senhetkisten parien kanssa maksamme me, mutta jos tytär olisi se "minä kutsun teidät nyt" niin olettaisin että hectpsiaak vastavuoroisesti haluaisivat olla aikuisia ja maksaa koko pöydän. Toki varmaan laskun hetkellä ehdottaisin että jaetaanko.

Vierailija
67/1374 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tyttöjä (ja poikia) jotka eivät harrasta sarjadeittailua "tuntemattomien" kanssa vaan jos sovitaan treffit niin siinä vaiheessa on jotain alkavaa kiinnostusta ja syytä olettaa, ettå juttu saattaa jatkua pidempäänkin.

Minä olettaisin, että mies pyytää laskun ja om aktiivinen maksamisen suhteen, ja minä vuorostani antaisin maksaa, jos minun puolestani suhteen kehittyminen voisi jatkuakin. Varmaan kiittäisin ja toteaisin että "seuraavat pizzat sitten minun piikkiin".

Jos olisin sitä mieltä, että mikään seuraava pizza hänen kanssaan ei kiinnosta minua, sanoisin maksavani mielellään itse oman osuuteni.

Sanatonta viestintää siis tässäkin.

Ja se, ettå antaisin ehkä miehen maksaa, ei tarkottaisi "meille vai teille tänä iltana".

Vierailija
68/1374 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin viisikymppisenä naisena voin kertoa

Näillä sanoilla kun aloittaa kommenttinsa niin voi olla sataprosenttisen varma että KETÄÄN ei kiinnosta.

Kiinnostaa, ainakin toisia viisikymppisiä ja sitä vanhempia naisia. Olisiko y-lauta sulle kuitenkin oikea foorumi, eikä äitisi ikäiset naiset?

Tarkistahan selaimesi, tämä on Aihe Vapaa eikä mikään menopaussifoorumi.

Vauva-palsta tämä on. Minulla oli 20 vuotta sitten vauva, sulla tuskin on koskaan näköpiirissä naista, vauvasta puhumattakaan.

20 vuotta sitten lisääntymisiässä ollut nainen on nyt enää kärttyinen rutku joka keskittyy canceloimaan miesten mielipiteitä nettifoorumeilla koska kadulla ei kukaan enää perään katso.

Oi, jonne on oppinut uuden enkkusanan, "canceloida"! Nyt sitä on kiva viljellä joka paikkaan, vaikka ei oikein tiedä mitä se tarkoittaakaan!

Jonnekortti pelattu! Hyvin sä canceloit!

Selitäpä nyt, että miten tuo juuri löytämäsi "canceloiminen" sopii tähän asiayhteyteen? Tiedätkö yhtään, mitä se tarkoittaa??

Vierailija
69/1374 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä jenkkisivustoilta naisvihaansa vahvistusta hakevat tunnistaa aina. Lainasanoja, Suomelle vieraita treffikäytäntöjä (Suomessa illallisensitreffit on aniharvinaisia).

Vierailija
70/1374 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tiedä edes sitä. Ikä max. 14 vee tai vastaavat tiedot ja taidot.

Tosin moni 14-vuotias on jo paljon kypsempi eikä useimmat noin häiriintyneitä. Useimmat pojat ovat nykyään todella fiksuja: tasa-arvoisia, tunne-elämältään tasapainossa, ystävällisiä ja lempeitä.

Vierailija
71/1374 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesasiamies noussut tiistaina väärällä jalalla. Ehkä sillä kaikkien ylenkatsomalla keskimmäisellä.

Vierailija
72/1374 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että mies ramppaa jatkuvasti treffeillä on jo iso miinus vielä isompi ettei ole herrasmies. En kaipaa tälläisiä "miehiä" yleensäkään elämääni. En ole ikinä treffeillä maksanut mitään sen verran sentään ihmistuntemus toiminut.

Vierailija
73/1374 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta. Siksi vien kahvilaan, jossa lasku tulee pöytään. Jos nainen kiinnostaa, niin tarjoudun maksamaan. Jos ei, niin kumpikin maksaa omansa.

Missä kahvilassa lasku tulee pöytään?

Vierailija
74/1374 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kuulla noin viisikymppisten miesten näkemyksiä asiaan. Jonnen ulinat on kuultu jo moneen otteeseen.

Vierailija
75/1374 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan, sarjadeittailijat joutavat maksamaan omat ruokansa

Vierailija
76/1374 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne yhtään naista joka olettaisi miehen maksavan treffeillä. Millaisissa piireissä niitä pyörii?

Moni mies kyllä tuntee.

Totta puhuen en usko. Luulen että nämä maksamista odottavista naisista vinkujat eivät treffeillä ole koskaan käynytkään.

Kai ilmiannoit jo aloituksen koska faktat eivät miellytä sinua?

Miksi ilmiantaisin? Aihe on kiinnostava. Haluaisin tavata edes yhden naisen joka odottaa miehen maksavan treffeillä. Odottaako hän muutenkin muiden hoitavan raha-asiansa vai millainen tyyppi on kyseessä?

P.S. Sinun mussutuksesi ei ole faktaa, se kannattaa muistaa.

Täällä, mitä haluat kysyä. Olen ollut vuosia parisuhteessa ja mies tarjosi ensitreffeillä.

Eikö se tuntunut sinusta yhtään kiusalliselta? Siis että mies maksaa seurastasi?

Vierailija
77/1374 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne yhtään naista joka olettaisi miehen maksavan treffeillä. Millaisissa piireissä niitä pyörii?

Moni mies kyllä tuntee.

Totta puhuen en usko. Luulen että nämä maksamista odottavista naisista vinkujat eivät treffeillä ole koskaan käynytkään.

Kai ilmiannoit jo aloituksen koska faktat eivät miellytä sinua?

Sivusta kommentoin, että ei ole mitään ilmiannettavaa. Sensijaan nauran pilkallisesti sinun nimittäessä omaa pikku näkemystä faktaksi.

Vierailija
78/1374 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. miten toimitte, kun jo aikuinen tyttärenne avokkinsa kanssa kutsuu teidät , vanhempansa ravintolaan syömään. Kuka maksaa ja mitäkin? Jokainen on tilannut vähän erillaista syötävää, joku nauttinut lasillisen viiniä enemmän kuin joku toinen. Pyydättekö, että tarjoilija laskee jokaisen osuuden laskusta?

Suomessa jokainen saa halutessaan oman laskun ravintolassa. En ole koskaan missään porukassa törmännyt siihen jenkkitapaan että laskun loppusumma jaetaan syöjien kesken tasan.

Vierailija
79/1374 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te löydätte näitä maksavia miehiä? En ole ikinä tavannut.

Vierailija
80/1374 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa jokainen saa halutessaan oman laskun ravintolassa. En ole koskaan missään porukassa törmännyt siihen jenkkitapaan että laskun loppusumma jaetaan syöjien kesken tasan.

Espanjassa muuten on tapana, että kaveriporukassakin mennään usein ulos syömään ja juomaan. Ja joku hoitaa koko laskun, seuraavalla kerralla sitten joku muu jne eikä lasketa joka euron perään: sinä otit colan minä vissyn eli sinun pitää maksaa 1.25€ enemmän siitä ja mun pizza oli 17€ ja sun 16,50, joten mä maksan siitä 50snt enemmän HUOH!