Miten jollekin voi olla nykypäivänä ongelma ettei mies maksanut treffeillä?
Jos mies käy useilla treffeillä niin se tekee aikamoisen loven rahapussiin.
Ja mistä sitä tietää että panostus kannattaa?
Ekoilla treffeillä kukin maksakoot omat safkansa.
Kommentit (1374)
Käyttäjä10879 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletan että mies tarjoaa, mutta kieltäydyn ja maksan itse kuitenkin. Kyseessä on käytöstavat ja kertoo myös luonteesta. Pihiä ja ahnetta miestä en huoli.
Mutta eikös nainen ole pihi ja ahne jos ei maksa omaa sarkaansa?
Nykypäivänä naiset on koulutettuja ja hyväpalkkaisia niin mihin niitä miehen rahoja tarvitaan?
Maksaa toki, mutta kuvio on, että miehen pitää ensin tarjoutua maksamaan. Siitä erottaa herrasmiehen ja ahneen porsaan. Ahne porsas on ahne kaikilla muillakin elämän osa-alueilla.
Itse taas ajattelen, että nainen on pihi ja porsas jos ei tee elettäkään yhteisen asian takia. Varsinkin jos nainen itse ehdottanut treffejä/paikkaa.
Mulle opetettiin aikanaan kotona sellainen treffisääntö, että se joka kysyy treffeille päättää/ehdottaa paikkaa ja on myös valmis sen maksamaan. Älä vie treffeille sellaiseen paikkaa johon sinulla ei ole varaa.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä10879 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletan että mies tarjoaa, mutta kieltäydyn ja maksan itse kuitenkin. Kyseessä on käytöstavat ja kertoo myös luonteesta. Pihiä ja ahnetta miestä en huoli.
Nykypäivänä naiset on koulutettuja ja hyväpalkkaisia niin mihin niitä miehen rahoja tarvitaan?
Maksaa toki, mutta kuvio on, että miehen pitää ensin tarjoutua maksamaan. Siitä erottaa herrasmiehen ja ahneen porsaan. Ahne porsas on ahne kaikilla muillakin elämän osa-alueilla.
Itse taas ajattelen, että nainen on pihi ja porsas jos ei tee elettäkään yhteisen asian takia. Varsinkin jos nainen itse ehdottanut treffejä/paikkaa.
Taitaa olla aika teoreettinen skenaario, että nainen sulle olis treffejä ehdottamassa.
Canceloi se sika, canceloi! Hyvin sä Liisa vedät!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin viisikymppisenä naisena voin kertoa
Näillä sanoilla kun aloittaa kommenttinsa niin voi olla sataprosenttisen varma että KETÄÄN ei kiinnosta.
Ikärasismia todella vähemmän fiksua nykypäivänä.
Käyttäjä10879 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne yhtään naista joka olettaisi miehen maksavan treffeillä. Millaisissa piireissä niitä pyörii?
Moni mies kyllä tuntee.
Totta puhuen en usko. Luulen että nämä maksamista odottavista naisista vinkujat eivät treffeillä ole koskaan käynytkään.
Kai ilmiannoit jo aloituksen koska faktat eivät miellytä sinua?
Sinä et miellytä joten peruin treffit.
Miksi ilmiantaisin? Aihe on kiinnostava. Haluaisin tavata edes yhden naisen joka odottaa miehen maksavan treffeillä. Odottaako hän muutenkin muiden hoitavan raha-asiansa vai millainen tyyppi on kyseessä?
P.S. Sinun mussutuksesi ei ole faktaa, se kannattaa muistaa.
Näin viisikymppisenä naisena voin kertoa, että kyllä se minun nuoruudessani oli enemmänkin sääntö kuin poikkeus, että mies maksoi treffeillä. Se oli ihan itsestään selvää siihen aikaan, eikä sitä kukaan kyseenalaistanut. En minäkään. Nykyaika on sitten erilaista näköjään.
"Näköjään".Sä selvästi haluat vanhat normit takas😄 Onko myös ok, että pienennetään sun ja nuiden naisien palkkaa ja perutaan tasa-arvo?
Suosittelen muuttamaan Venäjälle, siellä mies tarjoaa aina ja naiset näyttää misseiltä sen vuoksi.!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näillä sanoilla kun aloittaa kommenttinsa niin voi olla sataprosenttisen varma että KETÄÄN ei kiinnosta.
Kiinnostaa, ainakin toisia viisikymppisiä ja sitä vanhempia naisia. Olisiko y-lauta sulle kuitenkin oikea foorumi, eikä äitisi ikäiset naiset?
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä10879 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla aika teoreettinen skenaario, että nainen sulle olis treffejä ehdottamassa.
En pohdi tätä omalta kannalta (olen nainen ja parisuhteessa) vaan nykypäivän tasa-arvon kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesviha on sinusta ok, mutta naisiin kohdistuva ikärasismi ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jos panostus ei toimi".
Älä käy treffeillä. Se on TÄYSIN TURHAA kun toinen osapuoli olet sinä.Nainen ja ihminen yleensäkään ei ole mikään panoautomaatti, josta saa kahvikupin hinnalla seksipalvelua.
Väitän että nainen panostaa AINA enemmän kuin mies: henkensä ja terveytensä.
Etkä sinä oikeasti edes käy. Elät metaelämää, jossa lueskelet somessa muiden elämästä ja treffikokemuksista.
Miten kahvittelu vaarantaa hengen ja terveyden?
Ei se vaan idioottimiehen seura. Ei sinne treffeille varsinaisesti kahvin takia tulla, vaan tutustumaan. Sinunlaiseen ei kannata tutustua.
No se ongelma onneksi poistuu heti niiden treffien jälkeen:D Minä en ainakaan tapailisi mitään pihiä sarjadeittailijaa uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä10879 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle opetettiin aikanaan kotona sellainen treffisääntö, että se joka kysyy treffeille päättää/ehdottaa paikkaa ja on myös valmis sen maksamaan. Älä vie treffeille sellaiseen paikkaa johon sinulla ei ole varaa.
Fiksu vinkki :)
En tiedä, onko yleistä vanhempien ohjeet treffeille, mutta itse en niitä saanut. Siksi ehkä sitten juoksutan miehiä pitkin kylää (olen kommentoinut aiemmin ketjua kävelytreffeistä ja kunnon testaamista, eli harvoin käyn treffeillä syömässä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesviha on sinusta ok, mutta naisiin kohdistuva ikärasismi ei?
Kumpikaan ei ole ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa, ainakin toisia viisikymppisiä ja sitä vanhempia naisia. Olisiko y-lauta sulle kuitenkin oikea foorumi, eikä äitisi ikäiset naiset?
Tarkistahan selaimesi, tämä on Aihe Vapaa eikä mikään menopaussifoorumi.
Vauva-palsta tämä on. Minulla oli 20 vuotta sitten vauva, sulla tuskin on koskaan näköpiirissä naista, vauvasta puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Pahimmat naiset tuo vielä kaverinsa mukaan "turvan" takia ja vaativat maksamaan myös heidän laskut.
Veikkaan että luit tuon jostain 1970-luvun miestenlehdestä.
Esim. miten toimitte, kun jo aikuinen tyttärenne avokkinsa kanssa kutsuu teidät , vanhempansa ravintolaan syömään. Kuka maksaa ja mitäkin? Jokainen on tilannut vähän erillaista syötävää, joku nauttinut lasillisen viiniä enemmän kuin joku toinen. Pyydättekö, että tarjoilija laskee jokaisen osuuden laskusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauva-palsta tämä on. Minulla oli 20 vuotta sitten vauva, sulla tuskin on koskaan näköpiirissä naista, vauvasta puhumattakaan.
Canceloi kovemmin, mulla on kaksi kohta täysi-ikäistä lasta, ja nykyisessä parisuhteessa naisen kanssa kohta kymmenen vuotta.
Jotkut pilasivat keskustelun 😒
Tällä palstalla on aivan mahdotonta, että pysyttäisiin asiassa. En yhtään ihmettele, että keskusteluja poistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Canseloi termiä käyttää justjajust peruskoulun läpi päässeet.
Miesvihaa esiintyy myös lähinnä whiteT porukoissa. Ääriajattelua.
Vierailija kirjoitti:
Esim. miten toimitte, kun jo aikuinen tyttärenne avokkinsa kanssa kutsuu teidät , vanhempansa ravintolaan syömään. Kuka maksaa ja mitäkin? Jokainen on tilannut vähän erillaista syötävää, joku nauttinut lasillisen viiniä enemmän kuin joku toinen. Pyydättekö, että tarjoilija laskee jokaisen osuuden laskusta?
Kutsuja maksaa ellei muuta ole sovittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20 vuotta sitten lisääntymisiässä ollut nainen on nyt enää kärttyinen rutku joka keskittyy canceloimaan miesten mielipiteitä nettifoorumeilla koska kadulla ei kukaan enää perään katso.
Oi, jonne on oppinut uuden enkkusanan, "canceloida"! Nyt sitä on kiva viljellä joka paikkaan, vaikka ei oikein tiedä mitä se tarkoittaakaan!
Olen 51 v ja oletan miehen kuittaavan kahvilalaskun. Nuoremmilla on nykyään eri meininki. Tosin en käy ns. treffeillä, koska elän avioliitossa. Töitä olen aina tehnyt miesvaltaisella alalla, kun mennään porukalla jonnekin kahville, niin jokainen maksaa oman kahvin, mutta jos joku mies pyytää mut kanssaan kahville, niin olettamus on, pyytäjä maksaa. Jos minä pyydän, niin minä maksan.