Kertokaa miten tälläisen miehen kanssa pitää toimia.
Ollaan tapailtu reilu 3kk. Aina on tosi kivaa yhdessä ja itse olen aika ihastunut.
Nähdään 1-2 kertaa viikossa. Seksiä on, mutta tehdään paljon muutakin. Mies tuntuu todella tutulta ja turvalliselta, on tuntunut heti alusta asti. Meillä on paljon yhteistä.
Kuitenkin tuntuu, ettei päästä minua kunnolla lähelle tunnetasolla.
Suurinosa tapaamisista on minun aloitteesta. Eli kysyn nähdäänkö ja mies usein ehdottaa heti jo seuraavaa päivää. Koskaan ei ole vedonnut kiireisiin tms. Joskus kun nähdään ehdottaa jotain tekemistä ja sovitaan päivä, mutta tämä harvemmin. Mies laittaa viestiä, jos minusta ei kuulu muutamaan päivään ja toisinpäin.
Tuntuu että on joko sitoutumiskammoinen, joskus pahasti siipeensä saanut tai sitten ei vaan ole tarpeeksi kiinnostunut.
Miten varovasti uskallan kysyä että mikä juttu. Ettei toinen säikähdä. Itsellä ei ole kiire minnekkään, mutta tuntuu ettei tämä nyt etene yhtään minnekkään. Enkä halua tuhlata kummankaan aikaa. En vaan uskalla kysyä, koska pelkään että sitten tämä on tässä.
Kommentit (113)
Näin ne hyvät alut pilataan heti ylimiettimisellä. Te vasta tutustutte toisiin. Älä nyt heti ala skitsoilla.
Suhteen alussa aloitettu seksi on sellainen voimatekijä, joka lakkauttaa nopeasti miehen kiinnostuksen, tunteet, oma-aloitteisuuden ja kunnioituksen naista kohtaan. Näin se vain menee aina ja iankaikkisesti.
Siis olette tunteneet vähän yli 3 kk ja ihmettelet, että miksi mies ei "päästä kunnolla lähelle tunnetasolla".
Kysy mieheltä asiaa ja kerro, mitä itse haluat eli tässä vaiheessa mielestäsi pitäisi olla - niin mitä sinä odotat, mitä on se eteneminen, joka on tärkeää? Yhteinen talopakettitarjouspyyntö? Mies hylkää kaverinsa, oman pankkitilinsä ja sukunsa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluat nyt mieheltä? Tuohan kuulostaa oikein hyvältä kolmen kuukauden tapailusta.
Minä vietin oman rakkaani vieressä kaikki yöt jo tossa vaiheessa.
Ohis
Minä olisin juossut karkuun, jos noin nopeasti ihan liimaudutaan kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluat nyt mieheltä? Tuohan kuulostaa oikein hyvältä kolmen kuukauden tapailusta.
Ohis
MInä en, koska halusin miehen, jolle minun ei tarvitse olla koko elämä. On aika kamalaa joutua koko loppuelämänsä olemaan toiselle ihan kaikki.
Mies vain luultavimmin toivo sormeasi sisäänsä hanurin kautta. Luulisin ainakin...
Vierailija kirjoitti:
3 kk on tosi lyhyt aika. Mitä sä odotat? Haluatko hänen tunnustavan rakkautensa vai kosivan vai mitä? Mun mielestä tuo on jo hyvin vakiintunut suhde, jos tavataan usean kerran viikossa ja seksiäkin on.
Minusta tuo taas kuulosti sellaiselta rasittavan puolilämpöiseltä ollaanko vaiko eikö olla-säätämiseltä jossa on vaan kaikin puolin hankalaa olla.
Tavallaan kaikki on ihan ok, mutta silti kaikki hiertää kun se kunnon roihu puuttuu.
Siis mitä sen miehen pitäisi nyt tehdä?
Ymmärrän, miksi veljeni ei halua seurustella. Jos 3 kk kohdalla täytyy avautua kuin televisio-ohjelmassa ja puhua tunteistaan koko ajan, niin kuka sitä kestää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OhisMinä olisin juossut karkuun, jos noin nopeasti ihan liimaudutaan kiinni.
Ja tästä syystä kuka vaan ei voi pariutua kenen kanssa vaan. Ihmiset on erilaisia ja jokaisen pitäisi löytää se omanlainen ihminen jonka kanssa halutaan samaa suunnilleen samassa tahdissa.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, miksi veljeni ei halua seurustella. Jos 3 kk kohdalla täytyy avautua kuin televisio-ohjelmassa ja puhua tunteistaan koko ajan, niin kuka sitä kestää?
Miten niin koko ajan? Harmaan sävyjä sinne mustan ja valkoisen väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhteen alussa aloitettu seksi on sellainen voimatekijä, joka lakkauttaa nopeasti miehen kiinnostuksen, tunteet, oma-aloitteisuuden ja kunnioituksen naista kohtaan. Näin se vain menee aina ja iankaikkisesti.
Kyllä. Nainen, joka haluaa kunnon miehen itselleen, ei anna "koko pakettia" ekan kuukauden aikana. Aloittajalla tuo mahdollisuus on jo mennyt, valitettavasti.
Sanot sinä. Lukemattomat muut miehet on eri mieltä. Ja naiset. On se hyvä että voidaan etsiä jokainen itselle sopiva kumppani eikä kenelläkään meistä ole hyppysissä sitä absoluuttista vedenpitävää totuutta, jota voi soveltaa ihan jokaiseen ihmiseen. Makuasioita, sanoi Musti kun persettä nuolaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy mieheltä, niin tiedät eikä tarvitse kuluttaa energiaa ja aikaa arvailuun.
No sitähän minä kysyin, että miten tätä kysytään varovasti.
Ekat parikuukautta tämä toimi loistavasti ja oli just sellasta tutustumista yms. Mutta kun tämä on vieläkin sellaista. Ei mitään etenemistä.
Enkä usko että mies haluaa vaan seksiä, koska ei joka kerta sitä edes harrasteta kun nähdään. Saatetaan siis käydä vaikka ulkoilemassa yhdessä ja vähän vaan pussaillaan.
Ap
Siis mitä etenemistä haluat tässä vaiheessa? Tuohan kuulostaa normaalilta seurustelulta, jos tapaatte 1-2 kertaa viikossa. Kellä on aikaa tavata useammin kiireisen työviikon. Yhteenmuuttoako jo haluat?
Olet siis rakkaudentunnustuksia vailla? Ei kai nyt tuossa vaiheessa vielä.
Vierailija kirjoitti:
Ajatella. Ja minun "yhden yön jutustani" tuli aviopuoliso ja lasten isä.
Etenemisella tarkoitan sitä että tavattaisiin vaikka toistemme kavereita, tai perhettä. Vietettäisiin useammin öitä yhdessä. Voisi luottaa siihen että toinen on siinä vielä ainankin huomenna.
Lapsiluku itsellä ainankin täynnä ja naimisiin tai yhteenmuuttamaan ei ole hinku. Lähinnä kai vaan haluaisin tietää tunteeko mies minua kohtaan samalla tavalla kuin minä häntä kohtaan. Muut tulee sitten aikanaan jos tulee. Juuri noita juttuja mietin, kun kaikki sanoo että alussa haluaa olla kaikenaikaa yhdessä yms. Mutta eikai se näin aikuisiällä enää aina ole niin,kun molemmilla omat elämät. Ollaan +35v molemmat.
Joo tiedän ettei asia ratkea kun kysymällä. Mutta miten se on niin vaikeaa. Ja miten sitä kysytään? Tai jos vaan sanon että tykkään sinusta tosi paljon ja odotan mitä toinen sanoo, vai sanooko mitään.
Kun on älytön yliajattelija joka ei osaa toimia tosi tilanteessa niin elämä on rankkaa🥴
Ap
Tässäkin pätee se, että mies ei puhu eikä pussaa. Haluaa pitää omaa ilmatilaakin. Naisen ei pidä liikaa kiirehtiä, niin hyvä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Etenemisella tarkoitan sitä että tavattaisiin vaikka toistemme kavereita, tai perhettä. Vietettäisiin useammin öitä yhdessä. Voisi luottaa siihen että toinen on siinä vielä ainankin huomenna.
Lapsiluku itsellä ainankin täynnä ja naimisiin tai yhteenmuuttamaan ei ole hinku. Lähinnä kai vaan haluaisin tietää tunteeko mies minua kohtaan samalla tavalla kuin minä häntä kohtaan. Muut tulee sitten aikanaan jos tulee. Juuri noita juttuja mietin, kun kaikki sanoo että alussa haluaa olla kaikenaikaa yhdessä yms. Mutta eikai se näin aikuisiällä enää aina ole niin,kun molemmilla omat elämät. Ollaan +35v molemmat.
Joo tiedän ettei asia ratkea kun kysymällä. Mutta miten se on niin vaikeaa. Ja miten sitä kysytään? Tai jos vaan sanon että tykkään sinusta tosi paljon ja odotan mitä toinen sanoo, vai sanooko mitään.
Kun on älytön yliajattelija joka ei osaa toimia tosi tilanteessa niin elämä on rankkaa🥴
Ap
Ei kävisi edes mielessä, että perheeni (tässä tapauksessa 2 lastani) tapaisi miesystäväni 3 kk seurustelun jälkeen. Tai että veisin miesystävän vanhemmille näytille tuossa vaiheessa. Tai ottaisin miesystävän mukaan harrastuksiini - siis niihin, joissa kaveritkin ovat.
Sano miehelle, että tämä loppuu, jos et toimi kuten haluan. Ja kerro sitten nuo luettelemasi asiat. Kiristä sitä miestä, koska sinua pitää totella.
Vierailija kirjoitti:
Ap
No en minä ainakaan esittelisi perheelle kolmen kuukauden jälkeen, kun ei vielä tiedä mihin suhde etenee. Todennäköisesti en edes kavereille, kun muutenkin nähdään nykyään aika harvoin ja enemmän pidetään yhteyttä puhelimitse. Voi mennä hyvinkin ettei tavata kolmeen kuukauteen enkä sitten yhtäkkiä veisi seuraavalle tapaamiselle uutta tuttavuutta.
Ohis