Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa miten tälläisen miehen kanssa pitää toimia.

Vierailija
31.10.2022 |

Ollaan tapailtu reilu 3kk. Aina on tosi kivaa yhdessä ja itse olen aika ihastunut.
Nähdään 1-2 kertaa viikossa. Seksiä on, mutta tehdään paljon muutakin. Mies tuntuu todella tutulta ja turvalliselta, on tuntunut heti alusta asti. Meillä on paljon yhteistä.
Kuitenkin tuntuu, ettei päästä minua kunnolla lähelle tunnetasolla.
Suurinosa tapaamisista on minun aloitteesta. Eli kysyn nähdäänkö ja mies usein ehdottaa heti jo seuraavaa päivää. Koskaan ei ole vedonnut kiireisiin tms. Joskus kun nähdään ehdottaa jotain tekemistä ja sovitaan päivä, mutta tämä harvemmin. Mies laittaa viestiä, jos minusta ei kuulu muutamaan päivään ja toisinpäin.
Tuntuu että on joko sitoutumiskammoinen, joskus pahasti siipeensä saanut tai sitten ei vaan ole tarpeeksi kiinnostunut.
Miten varovasti uskallan kysyä että mikä juttu. Ettei toinen säikähdä. Itsellä ei ole kiire minnekkään, mutta tuntuu ettei tämä nyt etene yhtään minnekkään. Enkä halua tuhlata kummankaan aikaa. En vaan uskalla kysyä, koska pelkään että sitten tämä on tässä.

Kommentit (113)

Vierailija
1/113 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä samanlainen tilanne, joten kiinnostaa kuulla vastauksia.

Vierailija
2/113 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa vapaata seksiä kanssasi, sinä monogamisen parisuhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/113 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ajassa pitäisi jo olla rakastumassa, jos se on ylipäänsä tapahtumassa. Ja silloinhan haluaa olla koko ajan yhdessä. Miehellä on ihan mukavaa kanssasi, mutta siinä se. Varmaan sen itsekin tunnet ja tiedät, koska tuollaisen tekstin kirjoitit.

Minusta aikuisten pitäisi pystyä keskustelemaan toiveistaan ja tunteistaan ja jos mies siihen ei säikkyydeltään pysty, niin ei ole ainakaan minua varten.

Vierailija
4/113 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lataa pussejaan.

Vierailija
5/113 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kk on tosi lyhyt aika. Mitä sä odotat? Haluatko hänen tunnustavan rakkautensa vai kosivan vai mitä? Mun mielestä tuo on jo hyvin vakiintunut suhde, jos tavataan usean kerran viikossa ja seksiäkin on.

Vierailija
6/113 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy suoraan oletko pelkkä pano vai haluaako mies oikeasti parisuhdetta?

Vierailija
7/113 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3 kk on tosi lyhyt aika. Mitä sä odotat? Haluatko hänen tunnustavan rakkautensa vai kosivan vai mitä? Mun mielestä tuo on jo hyvin vakiintunut suhde, jos tavataan usean kerran viikossa ja seksiäkin on.

Et ole varmaan ollut koskaan rakastunut.

Vierailija
8/113 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltä, niin tiedät eikä tarvitse kuluttaa energiaa ja aikaa arvailuun.

Vierailija
9/113 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitähän minä kysyin, että miten tätä kysytään varovasti.

Ekat parikuukautta tämä toimi loistavasti ja oli just sellasta tutustumista yms. Mutta kun tämä on vieläkin sellaista. Ei mitään etenemistä.

Enkä usko että mies haluaa vaan seksiä, koska ei joka kerta sitä edes harrasteta kun nähdään. Saatetaan siis käydä vaikka ulkoilemassa yhdessä ja vähän vaan pussaillaan.

Ap

Vierailija
10/113 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ekat parikuukautta tämä toimi loistavasti ja oli just sellasta tutustumista yms. Mutta kun tämä on vieläkin sellaista. Ei mitään etenemistä.

Enkä usko että mies haluaa vaan seksiä, koska ei joka kerta sitä edes harrasteta kun nähdään. Saatetaan siis käydä vaikka ulkoilemassa yhdessä ja vähän vaan pussaillaan.

Ap

Mies saattaa myös tietää, että naisen kanssa tulee toimia noin. Välillä ei harrasteta seksiä ja vähän vaan pussaillaan. Sitten saa taas seksiä myöhemmin, kunhan sitä saa. Jos et tällaista suhdetta halua, niin kysy heti huomenna mieheltä, että ollaanko vai eikö olla.

Vierailija
11/113 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tarvitsee aikaa, on varmaan joku kipeä juttu menneisyydessä. Ei kannata pilata hyvää suhdetta ja ahdistella miestä tiehensä.

Vierailija
12/113 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä tässä on ongelma?

Vierailija
13/113 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavammin mies vain toivoisi että pukisit ståppårin yllesi jotta mies pääsisi ottamaan sitä suuhunsa ja imeskelemään sitä. Veikkaisin ainakin!

Vierailija
14/113 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä tarkoitat etenemisellä? Te seurustelette, eikö se riitä vielä tuossa vaiheessa?

Vierailija
15/113 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä tässä on ongelma?

Nainen on mustasukkainen, kun mies saa pillua muilta tapailunaisilta.

Vierailija
16/113 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haluat nyt mieheltä? Tuohan kuulostaa oikein hyvältä kolmen kuukauden tapailusta.

Vierailija
17/113 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kysy "mikä juttu". Ihan oikeasti. Tuo on niin abstrakti kysymys, että et tule saamaan siihen vastausta.

Kysy sitä, mitä oikeasti haluat tietää. Kerro, mitä itse haluat. Käyttäydy kuin aikuinen ihminen, jos olet aikuinen.

Vierailija
18/113 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Esitit, että jos kysyt niin pelkäät, että juttu olisi siinä? No, mitä jos olisi? Olisihan se ikävää, mutta parempi nyt kuin, että joka kerta kun haluat jotain tietää (jos muutan niin tuletko myös? Ostetaanko koti? Haluatko lapsen?) niin täytyisi samaan tapaan olla huolissaan? Jos et pysty turvallisin mielin kysymään mitä seuraavaksi, niin eiköhän ole paras haaskata vain muutama kuukausi ja reväistä irti kerralla. Mutta en sano "jätä se sika", se mies saattaa ihan hyvin olla oikein keskustelukelpoinen jos mahdollisuuden tarjoat ja toivoakin puhetta.

Vierailija
19/113 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö voisi rennosti kysyä että niin tosiaan, mikäs tää juttu on? Kuinka paljon sua kiinnostaa, kun mietin vaan että sun käytös X niin siitä tulee ajatus Y? Jos se tykkää susta, se ei katoa. Jos katoaa, ei koskaan tykännytkään. Minun nähdäkseni vahinkoa ei pääse tapahtumaan.

Vierailija
20/113 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä poikkiksellas on heterokulissit toisaalla vielä pystyssä? Tai ei sosiaalisen paineen takia uskalla tulla vielä kaapista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi