Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö naiset tajua miten heidän hormonikiertonsa jo tekee heidät epävakaiksi?

Vierailija
19.11.2025 |

Aina joko huuhtelu tai linkous menossa ja välillä panettaa, välillä on PMS ja välillä vuodetaan verta kun taas miehen elo on sellaista tasaista. 

Joko valkeni tämäkin asia?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tänään paljon incelin ihmetyksiä. 

Vierailija
2/36 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelee, että taas mies joutuu selittämään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteleeko ap, että miehillä ei ole hormonitoimintaa ja miesten hormonitasot ei vaihtele? 😂😂😂. 

Vierailija
4/36 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet taas ovat jatkuvasti epävakaita. Menevät munansa suuntaan ja se suunta vaihtelee kuin tuuliviiri.

Vierailija
5/36 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitteleeko ap, että miehillä ei ole hormonitoimintaa ja miesten hormonitasot ei vaihtele? 😂😂😂. 

Ei mun tarvi kuvitella. Ja toisin kuin olet ehkä kuullut, oikeasti miehillä ei ole kuukautisia. 

Vierailija
6/36 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet taas ovat jatkuvasti epävakaita. Menevät munansa suuntaan ja se suunta vaihtelee kuin tuuliviiri.

The claim is presented without evidence. 

Vierailija
7/36 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä monet naiset tietävät. Ymmärtävätkö miehet, että se on ihan luonnollista eikä naisen päätettävissä oleva asia.

Vierailija
8/36 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ollut epävakaa, oikeasti. Vaikka olen jo yli  kuusikymppinen ja koko naisen elämänkirjon käynyt läpi.

Vierailija
9/36 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkia. Mulla ei ole vaikuttanut mielialoihin koskaan millään tapaa. Nyt on jo menopaussikin takana eli ei enää hormonikiertoa.

Vierailija
10/36 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku reppana incel yrittää nostaa itseään vähän parempaan asemaan missä oikeasti on. 

Vierailija
11/36 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä monet naiset tietävät. Ymmärtävätkö miehet, että se on ihan luonnollista eikä naisen päätettävissä oleva asia.

Amerikassa uuskonservatiivit yrittävät kovin käyttää tätä perusteena, miksi pitäisi palata vanhaan malliin jossa mies elättää perheen ja nainen on kotona lasten kanssa. Että kun jumala on luonut naiset biologisesti sopimattomaksi työelämään.

Vierailija
12/36 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mun tarvi kuvitella. Ja toisin kuin olet ehkä kuullut, oikeasti miehillä ei ole kuukautisia. 

Hetkonen. Siis sä oikeasti luulet, ettei miehillä ole hormonitoimintaa?!? Miten olet päässyt peruskoulun läpi, vai oletko? 😮

Vierailija
13/36 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas joku reppana incel yrittää nostaa itseään vähän parempaan asemaan missä oikeasti on. 

Eikun yrittää vaan ymmärtää maailman menoa. Vihaajat vihaa ja nimittelee. 

Vierailija
14/36 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se naisen hormonikierto on ihana asia. Mahdollistaa suvunjatkamisen ja antaa miehelle todella nautinnollisen viikon ovulaation aikaan.

M40

Vierailija
15/36 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...

...

...kuukautiset on ainoa asia, mitä sä tiedät hormoneista? 

Vierailija
16/36 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papparainen kirjoitti:

Se naisen hormonikierto on ihana asia. Mahdollistaa suvunjatkamisen ja antaa miehelle todella nautinnollisen viikon ovulaation aikaan.

M40

No vaikka niin mutta vähän menee sykleissä. 

Vierailija
17/36 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hetkonen. Siis sä oikeasti luulet, ettei miehillä ole hormonitoimintaa?!? Miten olet päässyt peruskoulun läpi, vai oletko? 😮

Eksäni oli ihan hormonihirviö; kolekystokiniini- greliini- leptidi- ja ennenkaikkea insuliinitasojensa vietävissä. 

Vierailija
18/36 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on kuukautiset, miehillä maanantaiset.

Vierailija
19/36 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ollut epävakaa, oikeasti. Vaikka olen jo yli  kuusikymppinen ja koko naisen elämänkirjon käynyt läpi.

Melkein seniori olen itsekin, ja nähnyt paljon naisten elämää. On sanottava, että kyllä siellä on näkynyt paljon epävakautta ja impulsiivisuutta, selittämätöntä itkua ja parkua. Naisten tapana kuitenkin on kertoa näistä enemmän toiselle naiselle, kuin omalle puolisolleen, mutta niinku sanottu lääketiede on tullut tässäkin apuun ja sitä käytetään, moni on saanut avun.

Vierailija
20/36 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amerikassa uuskonservatiivit yrittävät kovin käyttää tätä perusteena, miksi pitäisi palata vanhaan malliin jossa mies elättää perheen ja nainen on kotona lasten kanssa. Että kun jumala on luonut naiset biologisesti sopimattomaksi työelämään.

Naiset kestää stressiä aika huonosti. Syntyvyyskin kärsii.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tyttojen-ja-naisten-masennuslaakkei…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi