Mies lähdössä sinkkumatkalle "kaverin seuraksi"
Mieheni kertoi eilen, että olisi ehkä lähdössä päivän sinkkumatkalle kaverinsa (sinkun) kanssa. Ennenkuin me tapasimme reilut kolme vuotta sitten, he kävivät paljon sinkkubileissä ja tapahtumissa, joissa tavoitteena oli selkeästi tutustua muihin ja mahdollisesti löytää kumppani.
Täytyy myöntää, että en suorastaan kiljunut riemusta asiasta kuullessani, ja tuli aika epämukava olo. Vaikka olemme molemmat käyneet ulkona kavereidemme kanssa, olen itse yrittävät välttää menemästä tapahtumiin jotka ovat selkeästi parinhakua varten.
Mies sanoo, että lähtee vain kaverin mukaan pitämään seuraa, mitä en oikein ymmärrä, jos kaverin tarkoitus on tutustua uusiin ihmisiin, samoin en oikein koe kunnioittavana muita sinkkuja kohtaan jos matkalle lähteekin varattuja ihmisiä.
Sanoin miehelleni että on toki kanssani vapaa tekemään mitä haluaa koska en todellakaan aio kieltää häntä lähtemästä. Emme puhuneet asiasta sen enempää koska oli jo myöhä, mutta varmasti siitä tulee puhetta jos ja kun se tulee ajankohtaiseksi.
Minulla on asiasta todella epämukava olo ja mietin, oliko tämä nyt tässä, haluaako mieheni jotain muuta, vai miksi hän haluaa lähteä matkalle mukaan.
(Emme enää ole mitään teinejä, vaan lähempänä viittäkymppiä kuin neljääkymppiä. Mies on myös puhunut naimisiinmenosta.)
Ylireagoinko, mitä itse tekisit tilanteessani?
Kommentit (210)
Jos oot ookoo miksi pykäsit pystyyn kyselytopan?
Muija lähdössä Gambiaan ystävänsä kanssa viikon reissulle.
Varmaan kiva reissu, kelit on ainakin hyvät.
-m
Vierailija kirjoitti:
Siis miehesi ei saa lähteä kaverinsa kanssa matkalle!?
Minä antaisin mennä ilman kyselyitä,mutta kyllä miehen kaverin kannalta näyttää vähän nössöltä ,eikä niin vähääkään jos varattu mieskaveri on "tukena " sinkkureissulla. Jää varmasti sinkuksi lopunelämäkseen jos ei yksin tohdi naisia kohdata.
Naisena tästä näkökulmaa.Sinkkuna.
Miehesi on täällä minun luonani neliovisen Bemarini takapenkillä jossa on glory hole. Leikimme hauskaa leikkiä jossa olemme vuorotellen eri puolilla ja yritämme arvata kumpi meistä on siellä toisella puolella.
T: Niko Petteri
Asiaahan on ihan tutkittu. Naiset jotka suhtautuvat myönteisesti miesten yksityisiin menemisiin tulevat erittäin todennäköisesti petetyiksi ja jatkuvasti.
Mies lähtee hyvillä mielin pettämään, kun akka antanut ihan luvan :D
Mitäkö tekisin?
Luultavasti pitsaa. Kävisin kaupassa ostamassa pussin sipsejä ja pari lonkeroa. Viettäisin rauhallisen koti-illan Netflixin, läppärin ja playstationin kanssa.
En osaa nykyisen kumppanini kanssa olla mustasukkainen. Luotan häneen ja ennen kaikkea luotan itseeni
Vierailija kirjoitti:
No juu ei lähtis mun ukko paits sinkkuna. Siis toihannon ihan katastrofi. Lähes 100% varma et pettää. Miehet pettää aina kun tilaisuus ja tuolla niitä tilaisuuksia ja ehdottelijoita on sit mielinmäärin, valitsee vaan mieleisimmät.
Sulla on kyllä vääristynyt kuva...et ymmärrä etät ei se miehenä toimi noin kuin naisena
158 viestiä kirjoitettu klo 8-16. Kuinka moni näistä kirjoitettiin työaikana työpaikalla/ etätöissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No juu ei lähtis mun ukko paits sinkkuna. Siis toihannon ihan katastrofi. Lähes 100% varma et pettää. Miehet pettää aina kun tilaisuus ja tuolla niitä tilaisuuksia ja ehdottelijoita on sit mielinmäärin, valitsee vaan mieleisimmät.
Sulla on kyllä vääristynyt kuva...et ymmärrä etät ei se miehenä toimi noin kuin naisena
Ellei kuulu siihen top 10% miehiin.
Uusi teoria tähän ketjuun: mitäs jos se sun miehes on loukkaantunut kun et ole vastannut kosintaan? Jos se haluaa näpäyttää sua antaa sen ajatuksen että hän voikin koska vaan löytää jonkun toisen naisen Kun ethän sinä edes halua naimisiin. Etkä taida edes välittää.
Vierailija kirjoitti:
Asiaahan on ihan tutkittu. Naiset jotka suhtautuvat myönteisesti miesten yksityisiin menemisiin tulevat erittäin todennäköisesti petetyiksi ja jatkuvasti.
Jaa, ja ne eivät tule jotka kahlitsevat kumppaninsa pöydänjalkaan?
Olen katsellut maailmaa ja huomannut, että ne ihmiset joilla on kotona tiukka kuri niin sitten kun pääsevät joskus hetkeksi vapaalle niin ottavat tilaisuudesta kaikki irti. Kun eivät tiedä koska seuraavan kerran pääsevät vapaalle.
Mutta ne joilla on vapaampaa eivät pidä sitä niin ihmeellisenä ja tietävät, ettei tilaisuus ole ainutkertainen.
Myös saattaa ärsyttää toisen vahtiminen niin ihan siksi pettävät tai flirttailevat.
Asiahan on niin, että ihan jokainen saattaa tulla petetyksi, ei siihen ole vakuuta.
Liika toisen määräilykään ei sitä mitenkään estä.
Samoin vapauttakin saanut saattaa pettää.
Älä pahota mieltäsi turhasta,tottakai luotat miehesi? Me olemme matkustaneet paljon yhdessä, mutta myös erikseen.esim itse olin viikon Kanarialla yksin.ei kannata heti ajatella kyllästymistä tai pettämistä. Olemme nyt olleet jo naimisissa 49 v. ja edelleen viihdytään hyvin yhdessä.
Minunkin mies lähti muutama vuosi sitten kolmen mieskaverinsa kanssa risteilylle, tai siis piti lähteä. Ilmoitti menomatkalta että meneekin yksin kun kaverit oli jo huonossa hapessa. Tarpeeksi myöhässä siis ilmoitti etten olisi pyytänyt mukaan. Putkiaivona sitten lähetti reissusta kuvan josta paljastui vähän "ylimääräistä", esim neljän hengen hytti olikin kahden hengen, ja kasseja oli enempi mitä miehellä sekä jotain naisille kuuluvaa tavaraa. Toki hälärit soi jo ennen reissua kun oli niin levoton, kyttäsi työvuorojani jne.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa katkerauudella kuorrutettua yleistämistä.
Tää on aika selvä juttu, mies lähtee sinkkuristeilylle. Aika kurja asenne miehellä. Olisi varmaan ex-mies aika pian itselläni.
Vierailija kirjoitti:
Niin.
Samoin petetyksi joutuvat myös ne naiset, jotka yrittävät valvoa ja vahtia aktiivisesti miehensä menemisiä ja kieltävät ne.
Tätäkin on tutkittu.
Tonttu kaveri Tallinnalaiseen strippibaariin. Nainen hoitaa puhumisen. Ei mitään 'EI NYNNYILLE' Jannicoita.