Mies lähdössä sinkkumatkalle "kaverin seuraksi"
Mieheni kertoi eilen, että olisi ehkä lähdössä päivän sinkkumatkalle kaverinsa (sinkun) kanssa. Ennenkuin me tapasimme reilut kolme vuotta sitten, he kävivät paljon sinkkubileissä ja tapahtumissa, joissa tavoitteena oli selkeästi tutustua muihin ja mahdollisesti löytää kumppani.
Täytyy myöntää, että en suorastaan kiljunut riemusta asiasta kuullessani, ja tuli aika epämukava olo. Vaikka olemme molemmat käyneet ulkona kavereidemme kanssa, olen itse yrittävät välttää menemästä tapahtumiin jotka ovat selkeästi parinhakua varten.
Mies sanoo, että lähtee vain kaverin mukaan pitämään seuraa, mitä en oikein ymmärrä, jos kaverin tarkoitus on tutustua uusiin ihmisiin, samoin en oikein koe kunnioittavana muita sinkkuja kohtaan jos matkalle lähteekin varattuja ihmisiä.
Sanoin miehelleni että on toki kanssani vapaa tekemään mitä haluaa koska en todellakaan aio kieltää häntä lähtemästä. Emme puhuneet asiasta sen enempää koska oli jo myöhä, mutta varmasti siitä tulee puhetta jos ja kun se tulee ajankohtaiseksi.
Minulla on asiasta todella epämukava olo ja mietin, oliko tämä nyt tässä, haluaako mieheni jotain muuta, vai miksi hän haluaa lähteä matkalle mukaan.
(Emme enää ole mitään teinejä, vaan lähempänä viittäkymppiä kuin neljääkymppiä. Mies on myös puhunut naimisiinmenosta.)
Ylireagoinko, mitä itse tekisit tilanteessani?
Kommentit (210)
Kyllä siinä tuiskeessa voi ukkomiehellä olla vaikeaa hillitä itseään kun on sinkkuneitosia kaverin ja itsensä ympärillä. Minäkin kun baarista vein naisen kotiini ja ukkomieskaveri tuli mukana, niin siinä kun yhdessä vaiheessa naisen kanssa muhinoin niin yhtäkkiä oli kaverin käsi siellä naisen pöksyissä.
Vierailija kirjoitti:
Mies lähtee kaverimatkalle sinkuksi mukaan.
Miksi muuten lähtisi "henkiseksi tueksi" kaverin kanssa reissuun? Tekeekö miehesi myös niin, että hän lähtee tämän kaverin "henkiseksi tueksi" hammaslääkäriin, agilitytapahtumaan, museoon tai vaikkapa tämän kaverin sukulaisen valmistujaisiin? Ai ei vai, miksi ei?
Äh, kyseessä on vähän nössykkä kaveri joka ei varmaan uskalla lähestyä naisia yksin.
Itse en kyllä inhoa mitään niin paljon kuin mustasukkaisuutta. Ja mitä voittaisit "kieltämällä" lähtemisen? Sehän on se, mikä ajaa puolisoa lähtemään entistä enemmän. Ainut mitä voit tehdä, on luottaa ja katsoa kuinka käy.
Joka tapauksessa on vain 2 vaihtoehtoa, jos toinen pettää.
1. Jos hän rakastaa toista, hän kertoo sen itse ja te eroatte.
2. Jos hän ei rakasta ketään toista, ei se siitä myöskään kulu.
Tässä on nyt vialla toi kertomistapa, sekä se että on se sinkkuristeily. Muuten asiassa olisi mitään pahaa. Mua ainakin hämäisi asia aika paljon, ei mustasukkaisuuden takia, vaan miksi minuun varattu menisi sinkkuristeilylle.
naisten taso noissa sinkkutapahtumissa on sellainen, että en olisi huolissani, että mies sieltä ketään huolisi.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuossa mitään outoa ole. Jos sinulla olisi sinkku kaveri, jolla ei muita sinkkukavereita olisi ja tarvitsisi seuraa bileisiin, niin lähtisitkö? Kurjaa sinne yksin on mennä. Eihän varatun siellä tartte muuta kuin pitää kaverilleen seuraa. Minun mies pääsee tollasille reissulle, luottamus pelaa. Kyllä hän ruokalistaakin saa katsoa, vaikka mitään ei aikoisi syödä.
Eikös sinkkutapahtumiin mennä tapaamaan muita sinkkuja, eikä seurustelemaan sen oman tutun kaverin kanssa. Onko se kaveri niin reppana että se tarttee myyntimiehen itselleen?
Törkeää sinkkuja kohtaan, jos siellä onkin sitten seurustelevia miehiä. Vähintäänkin mautonta seurustelevalta mieheltä, että on menossa sinkkutapahtumaan. Minulla menisi vähän fiilikset mieheen, ei niinkään että pelkäisin pettämistä, vaan koska pitäisin miestä tilannetajuttomana pönttönä.
Kuvittelen miehen siellä juttelemassa sinkkujen kanssa nolaamassa itseään, ettäpä tuota noinnii ku mulla on nimittäin emäntä kotona. Sinkkunaiset katsoisivat hölmistyneinä että mitähän hittoa sinä tänne olet tunkenut patsastelemaan.
- Eiku Pertin kaverina vain kun ihan tueksi olen tullut tälle hyvälle miehelle!
- Okei no mutta kiva Pertille ja sinulle, me tästä taidetaan jatkaa nyt matkaa...
Siis miehesi ei saa lähteä kaverinsa kanssa matkalle!?
Vierailija kirjoitti:
naisten taso noissa sinkkutapahtumissa on sellainen, että en olisi huolissani, että mies sieltä ketään huolisi.
? Kerro toki lisää. Olen itse menossa pikadeittitapahtumaan ekaa kertaa. Olen kaunis, akateeminen, isotissinen blondi.
Sinkkureissulle??? Tuo on todella epäkunnioittavaa kumppania kohtaan, oli se ajatus -tai selitys- mikä tahansa.
Itse miettisin haluanko edes olla ihmisen kanssa, jonka mielestä on ok parisuhteessa lähteä sinkkureissulle. Tuo että menee kaverin seuraksi, on todella älytön perustelu.
Parisuhteessa on aina jotain pientä vääntöä. En kuitenkaan enää kuluttaisi yhtään energiaa ihmiseen, joka ei kunnioita ja arvosta minua, ja joka järjestää jotain tämäntyyppistä päänvaivaa. Elämä on liian lyhyt.
Siis mikä tuo sinkkumatka on!? Mikä siitä tekee sinkkumatkan? Onko se kolmannen osapuolen järjestämä?
Et siis luota mieheen. Anna hänen mennä, jos haluaa. Miehellä on oikeus lähteä reissuun, jos niin haluaa. Seuraksi toiselle, ja pitämään hauskaa itsekin. Kyllä se sieltä kotiutuu,ja mukavampi tulla kotiin, kun kotona odotetaan hymyssä suin kuin kaulimen kanssa.
Naurettava juttu ! Et omista toista ja jos ei ole aikuisella ihmisellä luottamusta toiseen niin paras jakaa tavarat!
Se on vain päivän reissu. Menee tosi nopeasti, useinhan ei ole edes hyttiä. Ollaan yleisissä laivan tiloissa.
Itse on oikein osaa ajatella kieltämistä aikuiselta ihmiseltä.
En oikein myös osaa ajatella mitään ihmeellistä tapahtuvan tuolla.
Jos mies on ollut järkevä ja uskollinen tähän saakka niin miksi hän ykskaks tuolla villiintyisi?
No, olen itse sinkku ja ei se miestarjonta vapaissa ole kummoinenkaan. Aikamoinen helmi miehen pitäisi olla jos erottuu niistä sinkkumiehistä ja joku hänet vamppaa.
no huhu huh naisen on helpompi saada seksiä noilla reissuilla kuin miehen joka dokaa ja vetä röökiä ja haisee pahalle. vaikka nainen haisisi samalle voi siihen joku mällit kuitenkin moksuttaa joutessaan
Laita sinkkukaverisi matkalle mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän ja kaverinsa tykkäävät noista gay-swingers risteilyistä joita järjestetään?
Lykkäät vaan sellaisen väriviuhkapaletin sille käteen et saa laitella niitä sitte takataskuun roikkumaan...... ;)
No ainakin on selvinnyt ettei aloittajan mies ole penaalin terävin kynä. Menossa parinhakumatkalle tossukka-kaverinsa kanssa? Aika hyvin kun onnistuu ensin hämmentämään naisen jota on jo kosinut ja sitten ne sinkkunaiset jotka tajuavat että heidän potentiaalinen kiinnostuksen kohteensa sinkkubileissä onkin ukkomies. Mitä se meinas siellä tehdä? Istua nurkan takana pöydässä ja odottaa että tossu kaverinsa juoksee sinne vartin välein kuiskimaan että IIIK, nyt yksi nainen sanoi mulle moikka, mitä mä vastaan, auta nyt hitossa?
Sinuna miettisin vielä kannattaako suostua kosintaan... En mahdollisen pettämisen takia vaan siksi että onko viisasta lyödä hynttyitä yhteen ihmisen kanssa jonka tilannetaju on täysi nolla.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on nyt vialla toi kertomistapa, sekä se että on se sinkkuristeily. Muuten asiassa olisi mitään pahaa. Mua ainakin hämäisi asia aika paljon, ei mustasukkaisuuden takia, vaan miksi minuun varattu menisi sinkkuristeilylle.
Mä oon ollut kaverin "turvana" sinkkuristeilyllä kun ei rohjennut yksin lähteä. Ei siinä mitään erityistä ollut paitsi niillä oli jotain virallista ohjelmaa, speed datingia jne ja ne ajat olin keskenäni. Muuten ihan perusristeily. Ehkä yöllä bileissä vähän tavanomaista enemmän haku päällä porukalla. Eikä mun mieskään siitä mitää numeroa tehnyt. Ehkä eri juttu jos nainen pyytää kaveriaan mukaan kun että mies pyytää?
Hmm... me ollaan kohta kolkytvuotta oltu yhdessä ja kumpikin reissaa kavereidensa kanssa milloin missäkin. Toisinaan jopa työkavereiden. Sukupuoliakin on kaikenlaisia reissuissa ollut ja parisuhdestatuksia.
Silti jos noin mulle esittäis asian, että lähtee sinkkumatkalle. Musta se nappais kyllä korvaa ja jututtaisin. Kyllä sä helpommallakin pääsisit musta eroon tässä ja nyt. Nimenomaan puhuisin nyt, enkä sitten reissun jälkeen vähän nuuhkisin, että mitä hittoa se nyt kehittelee.
Ehkä se vaan on ollut vitsi, mutta parempi ottaa selvää, että voipi lähteä sitten hyvällä fiiliksellä tai jäädä kotiin. ;)