Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies lähdössä sinkkumatkalle "kaverin seuraksi"

Vierailija
31.10.2022 |

Mieheni kertoi eilen, että olisi ehkä lähdössä päivän sinkkumatkalle kaverinsa (sinkun) kanssa. Ennenkuin me tapasimme reilut kolme vuotta sitten, he kävivät paljon sinkkubileissä ja tapahtumissa, joissa tavoitteena oli selkeästi tutustua muihin ja mahdollisesti löytää kumppani.
Täytyy myöntää, että en suorastaan kiljunut riemusta asiasta kuullessani, ja tuli aika epämukava olo. Vaikka olemme molemmat käyneet ulkona kavereidemme kanssa, olen itse yrittävät välttää menemästä tapahtumiin jotka ovat selkeästi parinhakua varten.
Mies sanoo, että lähtee vain kaverin mukaan pitämään seuraa, mitä en oikein ymmärrä, jos kaverin tarkoitus on tutustua uusiin ihmisiin, samoin en oikein koe kunnioittavana muita sinkkuja kohtaan jos matkalle lähteekin varattuja ihmisiä.
Sanoin miehelleni että on toki kanssani vapaa tekemään mitä haluaa koska en todellakaan aio kieltää häntä lähtemästä. Emme puhuneet asiasta sen enempää koska oli jo myöhä, mutta varmasti siitä tulee puhetta jos ja kun se tulee ajankohtaiseksi.
Minulla on asiasta todella epämukava olo ja mietin, oliko tämä nyt tässä, haluaako mieheni jotain muuta, vai miksi hän haluaa lähteä matkalle mukaan.
(Emme enää ole mitään teinejä, vaan lähempänä viittäkymppiä kuin neljääkymppiä. Mies on myös puhunut naimisiinmenosta.)

Ylireagoinko, mitä itse tekisit tilanteessani?

Kommentit (210)

Vierailija
101/210 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et taida luottaa mieheesi? Se on suurempi ongelma kuin tuollainen päivän tapahtuma. 

Sanoit että miehesi on puhunut naimisiinmenosta, siis sinun kanssasi? 

viiskymppinen rouva

Miksi alapeukut :O ? Jos viiskymppinen ei luota kumppaniinsa tuon vertaa, niin on todella huolestuttavaa. Teinin ymmärrän.

Itse ihmettelisin vain, et otetaanko sinne todellakin varattuja jo mukaan. Olisin nolona mieheni puolesta, et antaa turhaa toivoa jollekin, jokuhan saattaa vaikka vähän ihastua. Ilkeää häntä kohtaan, et mies sanookin olevansa varattu...

viiskymppinen rouva

Vierailija
102/210 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et taida luottaa mieheesi? Se on suurempi ongelma kuin tuollainen päivän tapahtuma. 

viiskymppinen rouva

Miksi alapeukut :O ? Jos viiskymppinen ei luota kumppaniinsa tuon vertaa, niin on todella huolestuttavaa. Teinin ymmärrän.

Itse ihmettelisin vain, et otetaanko sinne todellakin varattuja jo mukaan. Olisin nolona mieheni puolesta, et antaa turhaa toivoa jollekin, jokuhan saattaa vaikka vähän ihastua. Ilkeää häntä kohtaan, et mies sanookin olevansa varattu...

viiskymppinen rouva

Missäköhän maailmassa sä elät? Olen itse 40v sinkku ja olen kyllä todistanut itseäni vanhempien naimisissa olevien pettämisjuttuja esim. laskettelukeskuksissa reissuilla kavereiden kanssa. Vietit ne on viiskymppiselläkin.

Sinkkureissujen pointti on pariutua jonkun kanssa ja kaikki vastakkaisen sukupuolen edustajat on siellä hakupäällä, että kyllä on epäluottamus ihan aiheellista, jos varattu mies tuollaiseen toimintaan on osallistumassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/210 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva näin sinkkuna tietää, että ei saa vanhoja kavereitaan tueksi oman parisuhteen aloittamisen tueksi. Ei ihme, että jotkut jäävät sinkkuporukasta yksin, kun puolisot eivät sitten enää anna kaverisuhteiden jatkua. Eli eipä taida olla ne parisuhteet kovin luottamukseen perustuvia sittenkään.

Vierailija
104/210 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään tietenkään voisi estää, mutta ihmettelisin jos lähtisi. Olisin pettynytkin.

Vierailija
105/210 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt se alkoi se maalitolppien siirtely, seuraava reissu sitten Thaimaahan "kaverin seuraksi". Pariskunnan luulisi matkailevan yhdessä. Olet aiheesta epäluuloinen. Pettäjät pysykööt sinkkuina.

Eli parisuhteessa oleva ei saisi matkustaa kaverien kanssa. Onko ihan synti?

Itse en ikinä olisi tuollaisen kanssa joka lähtisi ilman minua johonkin ulkomaille.

Siitäpä vapaasti etsii sen vapaamielisemmän.

Oikeasti? Vaikea ymmärtää että vielä löytyy tällaisia kahlehtijoita.

Meillä on ystävieni kanssa perinne käydä joka vuosi jossain. Jokaisella aviomiehet, eivät todellakaan lähde mukaan. Ei ole kenenkään miehelle ongelma, miksi olisi? Tietenkään kukaan meistä ei petä.

Ei ole vapaamielisyyttä vaan ihan normaali korkeamoraaliselle ihmiselle mahdollinen toimintapa ja elämää.

Vierailija
106/210 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa mitään outoa ole. Jos sinulla olisi sinkku kaveri, jolla ei muita sinkkukavereita olisi ja tarvitsisi seuraa bileisiin, niin lähtisitkö? Kurjaa sinne yksin on mennä. Eihän varatun siellä tartte muuta kuin pitää kaverilleen seuraa. Minun mies pääsee tollasille reissulle, luottamus pelaa. Kyllä hän ruokalistaakin saa katsoa, vaikka mitään ei aikoisi syödä.

Vierailija
107/210 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

viiskymppinen rouva

viiskymppinen rouva

Missäköhän maailmassa sä elät? Olen itse 40v sinkku ja olen kyllä todistanut itseäni vanhempien naimisissa olevien pettämisjuttuja esim. laskettelukeskuksissa reissuilla kavereiden kanssa. Vietit ne on viiskymppiselläkin.

Sinkkureissujen pointti on pariutua jonkun kanssa ja kaikki vastakkaisen sukupuolen edustajat on siellä hakupäällä, että kyllä on epäluottamus ihan aiheellista, jos varattu mies tuollaiseen toimintaan on osallistumassa.

Itseäni sinkkunaisena ärsyttäisi ihan tosissaan, jos meniskin sinkkutapahtumaan ja sitten kävisikin ilmi, ettei ne miehet siellä olekaan sinkkuja! Todennäköisesti mies tulisi esittämään sinkkua ja tekisi siis väärin sekä sitä parisuhdetta etsivää sinkkua kohtaan (vähintään hukkaisi hänen aikaansa ja blokkaisi jonkun oikeasti sinkun potentiaalisen miehen), että puolisoaan kohtaan.

Vierailija
108/210 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt se alkoi se maalitolppien siirtely, seuraava reissu sitten Thaimaahan "kaverin seuraksi". Pariskunnan luulisi matkailevan yhdessä. Olet aiheesta epäluuloinen. Pettäjät pysykööt sinkkuina.

Itse en ikinä olisi tuollaisen kanssa joka lähtisi ilman minua johonkin ulkomaille.

Meillä on ystävieni kanssa perinne käydä joka vuosi jossain. Jokaisella aviomiehet, eivät todellakaan lähde mukaan. Ei ole kenenkään miehelle ongelma, miksi olisi? Tietenkään kukaan meistä ei petä.

Ei ole vapaamielisyyttä vaan ihan normaali korkeamoraaliselle ihmiselle mahdollinen toimintapa ja elämää.

Mitä ihmettä sä nyt selität? Ap nimen omaan sanoi, että omia reissuja on molemmilla ja asuvatkin vain osan aikaa yhdessä, eli molemmat varmasti saavat nähdä ystäviään ja reissatakin heidän kanssaan.

Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että osallistuy johonkin sinkkutapahtumaan (tyyliin sinkkuristeilylle).

Vierailija
109/210 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

viiskymppinen rouva

viiskymppinen rouva

Moraalittomia on maailmassa toki aina, kannattaa etsiä hyvämoraalinen. Tietenkin jos aviopuoliso ei anna seksiä niin kiusaukset isommat. Meillä kumpikin saa kotonaan hyvää seksiä niin sikäli ainakaan ei ole tarvetta tai puutetta.

Edelleen ihmettelen, miten varattuja edes otettais mukaan. Ja jos kyse on siitä, et mies valehtelee olevansa sinkku, niin eihän hän sitten ole hyvämoraalinen, joten heipat vain. 

viiskymppinen rouva

Vierailija
110/210 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä sä nyt selität? Ap nimen omaan sanoi, että omia reissuja on molemmilla ja asuvatkin vain osan aikaa yhdessä, eli molemmat varmasti saavat nähdä ystäviään ja reissatakin heidän kanssaan.

Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että osallistuy johonkin sinkkutapahtumaan (tyyliin sinkkuristeilylle).

Vastasin eri tyypille, hän kirjoitti näin: 

"Itse en ikinä olisi tuollaisen kanssa joka lähtisi ilman minua johonkin ulkomaille.

Siitäpä vapaasti etsii sen vapaamielisemmän."

Vierailija
111/210 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no, näyttää ettei minun miestäni voi päästää edes faceen päissään ainakaan.

On varmaan parempi jollei hänkään päästä minua reissuun yksin, saattaisi olla että vaihtaisin.

Mutta kerrotko mikä voi olla syy ettei mies ottaisi minua näille reissuille mukaan?

Minä en ole koskaan päässyt mihinkään, rahaton kun olen, niin jos joku miesystävä matkailisi ilman minua niin siinäpä olisi hyviä syitä vaihtaa sellaiseen joka ei matkaile. Eikse niin ollut että samanlaiset lapset jne.

Vierailija
112/210 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti? Minä taas en olisi voinut kuvitellakaan sitoutuvani ihmiseen, jolle ei ole täysin ok, että molemmilla on myös omia menoja ja matkoja. Niin kotimaassa kuin ulkomaillakin. Miten sellaisen kanssa olisi edes voinut tehdä työtä, johon kuuluu matkustamista ja välillä pitempiäkin poissaoloja kotoa?

Vierailija
113/210 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei suhde sitä kestä että toinen lähtee reissuun kaverin seuraksi, niin suhde on tuhoon tuomittu jo muutoinkin pitkällä tähtäimellä.

Vierailija
114/210 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuossa mitään outoa ole. Jos sinulla olisi sinkku kaveri, jolla ei muita sinkkukavereita olisi ja tarvitsisi seuraa bileisiin, niin lähtisitkö? Kurjaa sinne yksin on mennä. Eihän varatun siellä tartte muuta kuin pitää kaverilleen seuraa. Minun mies pääsee tollasille reissulle, luottamus pelaa. Kyllä hän ruokalistaakin saa katsoa, vaikka mitään ei aikoisi syödä.

Jos sinkkukaverini pyytäisi minua seuraksi sinkkutapahtumaan, niin en todellakaan menisi. Minusta se olisi väärin järjestäjiä ja tapahtumaan osallistuvia sinkkuja kohtaan.

Jos sinkkukaverini pyytäisi seuraa bileisiin (tai ulkomaanmatkalle tai mökille kaveriporukassa tms), lähtisin jos minua huvittaisi, tottakai.

eri

Vierailija
115/210 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItäs jos mies kieltäisi naista lähtemästä kaverin kanssa johonkin...

Vierailija
116/210 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinkkukaverini pyytäisi minua seuraksi sinkkutapahtumaan, niin en todellakaan menisi. Minusta se olisi väärin järjestäjiä ja tapahtumaan osallistuvia sinkkuja kohtaan.

Jos sinkkukaverini pyytäisi seuraa bileisiin (tai ulkomaanmatkalle tai mökille kaveriporukassa tms), lähtisin jos minua huvittaisi, tottakai.

eri

Eiköhän nuo ole aivan tavallisia risteilyjä joissa on sitten sinkuille jotain omaa ohjelmaa.

Olin joskus jollain rokkiristeilyllä ja siellä ne siviilit matkas muiden mukana tukholmaan

Vierailija
117/210 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei suhde sitä kestä että toinen lähtee reissuun kaverin seuraksi, niin suhde on tuhoon tuomittu jo muutoinkin pitkällä tähtäimellä.

Keskustelu leviää taas kuin Jokisen eväät. Yhdet puhuvat avauksen aiheesta eli sinkkutapahtumasta, toiset jo ihan muista menoista kaverin seurana. Näin aina tällä palstalla.

Ja avaus oli ihan puhdas provo, mutta kuusi sivua on jo jauhettu. Epäilen, että ap itse hämmentää soppaa noilla kommenteillaan, joissa esittää ettei ymmärrä kyseessä olevan sinkkutapahtuma.

Vierailija
118/210 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MItäs jos mies kieltäisi naista lähtemästä kaverin kanssa johonkin...

Ap:n mies? Vai kuka mies? Ketä naista?

Vierailija
119/210 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelepa, me ollaan jo asuttu mieheni kanssa eri maissa useampaan kertaan. Ja työmatkat vievät jatkuvasti ulkomaille. Ja minä lomailen aika usein ulkomailla ilman miestäni, koska hänellä nyt vaan ei ole niin paljon lomaa ja aikaa kuin minulla.

Vierailija
120/210 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaverin seuraksi" tarkoittaa sitä pahinta vaihtoehtoa olemassaolevan parisuhteen kannalta.