Mies lähdössä sinkkumatkalle "kaverin seuraksi"
Mieheni kertoi eilen, että olisi ehkä lähdössä päivän sinkkumatkalle kaverinsa (sinkun) kanssa. Ennenkuin me tapasimme reilut kolme vuotta sitten, he kävivät paljon sinkkubileissä ja tapahtumissa, joissa tavoitteena oli selkeästi tutustua muihin ja mahdollisesti löytää kumppani.
Täytyy myöntää, että en suorastaan kiljunut riemusta asiasta kuullessani, ja tuli aika epämukava olo. Vaikka olemme molemmat käyneet ulkona kavereidemme kanssa, olen itse yrittävät välttää menemästä tapahtumiin jotka ovat selkeästi parinhakua varten.
Mies sanoo, että lähtee vain kaverin mukaan pitämään seuraa, mitä en oikein ymmärrä, jos kaverin tarkoitus on tutustua uusiin ihmisiin, samoin en oikein koe kunnioittavana muita sinkkuja kohtaan jos matkalle lähteekin varattuja ihmisiä.
Sanoin miehelleni että on toki kanssani vapaa tekemään mitä haluaa koska en todellakaan aio kieltää häntä lähtemästä. Emme puhuneet asiasta sen enempää koska oli jo myöhä, mutta varmasti siitä tulee puhetta jos ja kun se tulee ajankohtaiseksi.
Minulla on asiasta todella epämukava olo ja mietin, oliko tämä nyt tässä, haluaako mieheni jotain muuta, vai miksi hän haluaa lähteä matkalle mukaan.
(Emme enää ole mitään teinejä, vaan lähempänä viittäkymppiä kuin neljääkymppiä. Mies on myös puhunut naimisiinmenosta.)
Ylireagoinko, mitä itse tekisit tilanteessani?
Kommentit (210)
Et taida luottaa mieheesi? Se on suurempi ongelma kuin tuollainen päivän tapahtuma.
Sanoit että miehesi on puhunut naimisiinmenosta, siis sinun kanssasi?
viiskymppinen rouva
Hyvä katsella ja bilettää , sillä silmällä b-vaihtoehtoja. Ehkä joku kimppasessio.
EI tässä nyt taida olla luottamuspula kyseessä, vaan miehen ajattelemattomuus. Tai sitten haluaa vaan vierasta.
No minä olisin kyllä ihmetellyt mitä ihmettä sinä siellä tekisit. Pidät kaveria kädestä, kun hän yrittää tutustua toisiin sinkkuihin. Johan sinä vitsin murjasit.
Todella ylireagoit ;D mitä ihmettä!
Miksi ihmiset ovat noin epävarmoja itsestään??
Miksi pitää mennä oikein johonkin special sinkkutapahtumaan. Meneekö miehes mukaan kaverin Tinder-treffeillekin? Eikö ne voi käydä ihan normaalissa baarissa ja kaveri katselee siellä seuraa?
Voihan olla, että myös teidän suhteenne saa vipinää, kun mies pääsee välillä aivan oikeankin seksin makuun.
Vierailija kirjoitti:
Todella ylireagoit ;D mitä ihmettä!
Miksi ihmiset ovat noin epävarmoja itsestään??
Ei ole epävarmuutta, vaan PERIAATEKYSYMYS
Lähtisin mukaan. Ai eikö käy, no menepäs sitten sinkkuilemaan sydämesi kyllyydestä, minä menen toiseen sinkkutapahtumaan sillä välin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt se alkoi se maalitolppien siirtely, seuraava reissu sitten Thaimaahan "kaverin seuraksi". Pariskunnan luulisi matkailevan yhdessä. Olet aiheesta epäluuloinen. Pettäjät pysykööt sinkkuina.
Eli parisuhteessa oleva ei saisi matkustaa kaverien kanssa. Onko ihan synti?
Jättäisin miehen, jos lähtisi. Sama se, mitä muut ajattelevat. Epäluottamuslause mua kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä.
Vastaan myöhemmin lisää paremmalla ajalla.
Sinkkumatka on siis päivän matka muiden sinkkujen kanssa. Tarkoituksena pitää hauskaa ja tavata uusia ihmisiä parinhakumielessä.
Itsekin ihmettelen että ei kai sitä katsottaisi hyvällä jos matkalle lähtee myös varattuja... Vai esittäisikö mieheni sitten sinkkua siellä... Tätäkin tulen kyllä kysymään.
Kaveri on ihan fiksu, mutta vähän nössö ja perässävedettävä. Tuskin se kuitenkaan auttaa jos on kaveri mukana rohkaisemassa, niinkuin joku jo kirjoittikin.
Paha sanoa miestäsi tuntematta, mutta voihan se tosiaan olla että hän olisi vaan lähdössä wingmaniksi tälle nössykkäkaverille. Tarkoitatko päivän matka siis semmoista että tullaan yöksi kotiin? Joo, keskustelisin tarkkaan että miksi mies sinne menee ja miten aikoo käyttäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Jättäisin miehen, jos lähtisi. Sama se, mitä muut ajattelevat. Epäluottamuslause mua kohtaan.
Minusta olisi epäluottamuslause miestä kohtaan jos kieltäisi menemästä. Mutta keskustelu on silti paikallaan, ja vähän outoa muutenkin mennä sinkkutapahtumaan varattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi epäluottamuslause miestä kohtaan jos kieltäisi menemästä. Mutta keskustelu on silti paikallaan, ja vähän outoa muutenkin mennä sinkkutapahtumaan varattuna.
Siis SINKKUristely. Kyl toi olis mullekin periaatekysymys. Muuten saa mennä ja tulla miten haluaa.
Ota oma sinkkukaveri mukaan ja lähde sinne myös. Miltäköhän miehestäsi tuntuisi, miehet kun lähestyisi siellä ihan jonoksi asti.
Vierailija kirjoitti:
Ota oma sinkkukaveri mukaan ja lähde sinne myös. Miltäköhän miehestäsi tuntuisi, miehet kun lähestyisi siellä ihan jonoksi asti.
Tarviiko sinne edes kaveria mukaan. Menee vaan. Toisaalta jos miehen ajatus tosiaan on vaan auttaa kaveria naisen löytämisessä niin siinähän voisi vaikka olla apuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis SINKKUristely. Kyl toi olis mullekin periaatekysymys. Muuten saa mennä ja tulla miten haluaa.
Niin olettaisin että mies keskustelun jälkeen tajuaa itsekin olla menemättä.
Voiko nykypäivänä olla tällaisia keskusteluja moisesta asiasta! En kyllä ymmärrä, ei minkäänlaista luottoa kumppania kohtaan kenelläkään näitä kommentteja kirjoittaneilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt se alkoi se maalitolppien siirtely, seuraava reissu sitten Thaimaahan "kaverin seuraksi". Pariskunnan luulisi matkailevan yhdessä. Olet aiheesta epäluuloinen. Pettäjät pysykööt sinkkuina.
Eli parisuhteessa oleva ei saisi matkustaa kaverien kanssa. Onko ihan synti?
Itse en ikinä olisi tuollaisen kanssa joka lähtisi ilman minua johonkin ulkomaille.
Siitäpä vapaasti etsii sen vapaamielisemmän.
Mä en hyväksyisi että toinen lähtee sinkkuristeilylle, juuri sen "'sinkun" takia. Omia menoa saa ja pitää olla. Muttei tuollaisia.