Mp Heidi Sohlbergin häiden karkkipöydästä?
Mun mielestä vähän sekaisen näköinen, muuten nam! 😋 Kuva noissa Vapun kuvien viimeisenä, nuolesta oikealle.
Kommentit (390)
Nyt minäkin näin kuvan siitä karkkipöydästä ja kaunis oli. Ihanat väriyhdistelmät. Ja tuskin tuossa kukaan nyt alkaa karkkeja valikoimaan ja näpelöimään, että otanpa tuon, eikun tuon. Varmaan jo päättää ennen ottamista, että tuon vihreän kuulan minä haluan ja sen minä sitten otankin. Enemmän varmaan pöpöjä liikkuu ottimissa ja ovenkahvoissa. Niitähän nyt on ihan jo vaikkapa työpaikkaruokaloissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haukutaan morsiammen puku, sulhanen, vieraat, kakut ja karkit. Mitäpä jos kyseessä olisi ystävänne häät? Arvostelitteko roiskeet kakun päällä, epähygieeniset vihreät kuulat, huonosti istuvan morsiuspuvun ja pilkkeen sulhasen silmissä? Ei toki, kehuisitte maasta taivaaseen kuinka hienot häät upea pari on järjästänyt.
Alkuun Heidi sai paljon sympatiaa kun toipui syövästä, mutta luultavasti nyt hän on ruvennut ärsyttämään ihmisiä. Moni katsoo, että siinäpä typerä ja vähä-älyinen kottarainen, ainakin tyhmempi kuin suuri osa AV mammoista. Tällainen vielä elää pröystäilevää some-elämää kaiken maailman iltapäivälehtien julkkikset häissään. Siksi Heidin olemus triggeröi kotona ja yhdentekevissä töissä päiviään viettäviä ihmisiä.
Olet varmaan oikeassa.
Panee kyllä ihmettelemään tämä ihmisten käytös. Naamattomana ladataan mitä ihmeellisempiä arvosteluja ja haukutaan melkein kaikkea. Mutta itse jos ollaan juhlassa mukana niin kaikki on upeaa, ihanaa ja mahtavaa. Insta laulaa ylistyssanoja. En tiedä oikeaa termiä tällä käytökselle, jotakin kaksinaamaisuutta siinä on.
Upea! Ja kakutkin olisivat kelvanneet.
Onpa mielenvikaista ja katkeraa kommentointia täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on niin perus. Heti kun joku mainitsee ihmetelleensä aikoinaan Heidin missiksi valintaa, on kateellinen. En minäkään sitä ymmärtänyt, minusta kyseinen rouva oli ja on keskimääräistä rumempi. Vähän niinkuin Tarja Smura. Ei siihen todellakaan liity kateutta, se on vain mun mielipiteeni.
Karkkipöytä oli kaunis katsoa, mutta kuten moni on sanonut, jotenkin ällöä ne kääreettömät karkit läjässä pöydällä. Ei houkuttele syömään.Nämä tositeeveeohjelmia katselevat ja juontajia julkkiksina fanittavat eivät käsitä, että silloin tällöin täällä käy kuluttamassa aikaa sellaisetkin, jotka nauttivat korkeakulttuurista ja mieluummin istuisivat viinillä Esko Valtaojan kanssa, kuin osallistuisivat näiden seiskajulkkisten aivottomiin näyttäytymisjuhliin.
Juu ja tietysti sekin vaikuttaa, että edes se Esko ei sua mihinkään kutsu. T. Eskon tunteva, ja Esko ei kyllä kaltaisesi typeryksen kanssa viinille sortuisi. Katsos kun hänellä omaa tavat, jota sinulla ei taas ole.
Jos pyrit kirjoittamaan tärkeilevästi niin tee se edes oikein.
Pyrit kirjoittamaan? Tärkeilevästi? Se edes oikein?
Opettele kirjoittamaan hyvä ihminen. Ja kierrä viinipullon korkki kiinni.
Ohis
Hyvälle näyttää, ja rakkaus on aina ihanaa. Onnea heille.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kiva karkkipöytä! Mutta morsiamen puku tosiaan hieman epäonnistunut, liian löysä ja kaapumainen keskivartalon kohdalta. Napakka korsetti/muu muotoileva alusasu alle ja kevyesti muotoon ommeltu mekko, niin avot! Suora leikkaus tekee puvusta laatikkomaisen eikä imartele vartaloa.
Heidi tykkää itse ja se on tärkeintä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen kanssa ihmeteltiin miten tuo on ollut missi joskus.
Kysypä siltä mieheltäsi, oletko itse samanlainen kuin yli 20 v sitten.
Jos olet nuori, kysypä siltä mieheltäsi, olettaako hän sinun olevan samanlainen kuin nyt 20 v päästä.
Samaa voit itse pohtia, kun katselet miestäsi.
Ihminen ikääntyy, sille ei nyt mahda mitään.
Heidi on ihan kaunis nelikymppinen nainen eikä nelikymppisen tarvitse eikä voikaan näyttää parikymppiseltä.Eikös Heidi ole sairastanut rintasyövän? Minulla on ystäviä, jotka ovat myös sairastaneet rintasyövän ja hoitojen johdosta heillä alkoi ennenaikaiset vaihdevuodet. Voi selittää lihomisen ja ns. aikaisemman rupsahtamisen. Pääasia on kuitenkin olla hengissä ja elää hyvää elämää.
Ainakin nykyään he saavat jo heti korvaushoidon vaidevuosioireiden takia. Nuo korvaushoidot pitävät ihmisen nuorekkaina ja muutenkin viriilinä. Näin ainakin ne ihmiset jotka minä tiedän, kun on poistettu rinnat/kohtu jne.
Onkos käytäntö muuttunut? Ainakin ennen oli niin että rintasyöpäpotilaille ei suositeltu hormonikorvaushoitoa koska se on riski syövän uusimiseen. Oletko ihan lääkäri kun noin varmasti esitit mielipiteesi?
Vierailija kirjoitti:
Miksi julkkisten häissä on muita julkkiksia. Onks kaikki julkkikset kavereita keskenään. Ns. paremman sakin bileet.
Hyvin usein on kun pyörivät samoissa jutuissa ja menoissa. Heidikin pitkään julkisuudessa ollut niin nuohan ovat heidin pitkäaikaisia ystäviä kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysypä siltä mieheltäsi, oletko itse samanlainen kuin yli 20 v sitten.
Jos olet nuori, kysypä siltä mieheltäsi, olettaako hän sinun olevan samanlainen kuin nyt 20 v päästä.
Samaa voit itse pohtia, kun katselet miestäsi.
Ihminen ikääntyy, sille ei nyt mahda mitään.
Heidi on ihan kaunis nelikymppinen nainen eikä nelikymppisen tarvitse eikä voikaan näyttää parikymppiseltä.Eikös Heidi ole sairastanut rintasyövän? Minulla on ystäviä, jotka ovat myös sairastaneet rintasyövän ja hoitojen johdosta heillä alkoi ennenaikaiset vaihdevuodet. Voi selittää lihomisen ja ns. aikaisemman rupsahtamisen. Pääasia on kuitenkin olla hengissä ja elää hyvää elämää.
Ainakin nykyään he saavat jo heti korvaushoidon vaidevuosioireiden takia. Nuo korvaushoidot pitävät ihmisen nuorekkaina ja muutenkin viriilinä. Näin ainakin ne ihmiset jotka minä tiedän, kun on poistettu rinnat/kohtu jne.
Onkos käytäntö muuttunut? Ainakin ennen oli niin että rintasyöpäpotilaille ei suositeltu hormonikorvaushoitoa koska se on riski syövän uusimiseen. Oletko ihan lääkäri kun noin varmasti esitit mielipiteesi?
Rintasyöpä sulkee pois hormonikorvaushoidot.
Vierailija kirjoitti:
Edellinen vihkipuku.
https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/styles/article_page_image_770…
Olipa Niklas komea mies! Kun Heidin uutta hääkuvaa katsoo niin luulisi, että edellisestä on jo lähemmäs 30-40 vuotta, mutta taitaa olla 2000-luvun alusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peilin päälle laitettu karkkeja. Ihan hieno. Kakut rumia. Sulhanen voisi olla morsiamen isä. :D
Kun katsoo morsianta niin voisi kuvitella sen olevan sulhasen mummo.
Kun tarjoiluja katsoo, niin ei ihme, että valtava etureppu morsiamella! Vasta 41 ja kroppa tuossa kunnossa!
Ei vissiin se hypoxihoito tehonnutkaan? 🤣
Rintasyövästä toipumisella ja munasarjojen poistolla on valitettavasti myös niitä ikäviä sivuvaikutuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan rouva Pikkarainen kaunis silloin n. 40 kg sitten.
Niin luulen että ne kilot versus henki niin moni valitsee kilot. Etenkin kun pieniä lapsia.
Heidiltä poistettu munasarjat, vaihdevuodet alkaneet oliko 37 v. Viisasta poistatuttaa kun voi tulla syöpä jaon 2 lasta. Heidi vasta 41 vee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunkkainen värimaailma karkkipöydässä.
Ihmettelen, miksi oli pukeutunut neitseelliseen, valkoiseen morsiuspukuun.Eikö toisen kierroksen naimisiinmenijän kuulu pukeutua enää valkoiseen? Mikä väri sitten?
Mikä muu tahansa väri.
Näytti hyvälle
Mutta ei se maku
Ja linnunläjäkakut Hyh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan rouva Pikkarainen kaunis silloin n. 40 kg sitten.
Niin luulen että ne kilot versus henki niin moni valitsee kilot. Etenkin kun pieniä lapsia.
Eivät kai ne kilot taivaasta tipu kenenkään kroppaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi julkkisten häissä on muita julkkiksia. Onks kaikki julkkikset kavereita keskenään. Ns. paremman sakin bileet.
Hyvin usein on kun pyörivät samoissa jutuissa ja menoissa. Heidikin pitkään julkisuudessa ollut niin nuohan ovat heidin pitkäaikaisia ystäviä kaikki.
Kenestä ihmeen Heidistä te puhutte, ei kerro mulle mitään. Onko tämä joku somejulkkis taas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä muuta tiedä mutta Hintsasen Varpu sai taas ujutettua mukaan kuolleen tyttärensä, se ämmä jaksaa tanssia tyttärensä haudalla. Ällöttävä akka juopon saminsa kanssa.
Lapsen kuolemasta ei toivu koskaan. Sen asian kanssa on pakko elää.
Jos Senjan äiti haluaa puhua lapsen syövästä ohjelmassa, jossa kerätään varoja syöpätutkimukselle, se on rohkeasti tehty.
Sinulla ei ilmeisesti ole läheisiä, jotka ovat sairastuneet syöpään? Taudin sairastaneena ja ystäviäni (nuoria) syöpään menehtyneinä, syövästä ja tutkimuksista ei puhuta koskaan liikaa.
Sinulla oli todella asiaton kommentti.Häissä ei ole tapana muistella kuollutta lasta, naurettava ämmä, on tehnyt bisneksen lapsensa kuolemasta. Turha akka.
Hän oli puhumassa TTK-Rosanauhalähetyksessä, kun kerättiin rahaa syöpätutkimukseen.
Tuskin olit häissä kuulemassa mitä hän puhui?
Ja vaikka olisi puhunutkin, tuskin menee bisneksen piikkiin.
Kaunis, koulutettu nainen.
Jos pyrit kirjoittamaan tärkeilevästi niin tee se edes oikein.