Mp Heidi Sohlbergin häiden karkkipöydästä?
Mun mielestä vähän sekaisen näköinen, muuten nam! 😋 Kuva noissa Vapun kuvien viimeisenä, nuolesta oikealle.
Kommentit (390)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisinpa päässyt vieraaksi noihin häihin. Kuvat tursuavat niin aitoa iloa, lämpöä ja rakkautta. Elämälle kiitos!
Kunnes hänen omat tyttäret saa saman sairauden. Oi ihanaa elämän kiertokulku.
Tyttäret taisivat olla jo syntyneenä kun geenivirhe paljastui. Sitä paitsi virheen tietäminen etukäteen voi pelastaa sairastumiselta. Sivistä itseäsi.
Hahhah, jos on teininä haudannut äitinsä, joka on kuollut syöpään ennen aikojaan?
Tyhmät tosiaan lisääntyy.
Niinkuin sinun vanhempasi ovat tehneet. Voi, voi sentään. Miksi eivät olleet viisaampia. Tuollaisen typeryksen päästivät tähän maailmaan. Kyllä maailma olisi sata kertaa parempi paikkakunnan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Valtava uutisointi täysin turhasta aiheesta.
Ei kai tästä nyt valtavasti ole uutisoitu? Joku IS ja Iltalehti jonkun jutun kuvineen laittanut. Ei sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Heidi raskaana vai miksi maha pullottaa ja muutenki lihonut?
Lookki haettu ranskalaisen maatilan vaappuvalta ankalta.
Miten voit olla noin töykeä!! Rintasyövän hoidot voivat aiheuttaa monien vuosien ajan turvotusta vatsaonteloon ja myös painon nousua. Jos itse sairastut syöpään niin kyllä me tullaan sitten sulle ilkkumaan.
Jos on ollut rintasyöpä niin ruoka- ja juomatottumukset lakkaavat vaikuttamasta kehon koostumukseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruma.
Ilkeä ja epäasiallinen kommentti. Saata itse hautaan äitisi teini-ikäisenä, ota vastaa tieto, että itselläsi sama geenialttius, kun äitisi vieneellä taudilla, sairastu tautiin, käy läpi syöpähoidot, kasvata siinä sivussa pienet lapset teini-ikään. Ja kerro sitten, minkälainen morsian tuon kaiken jälkeen olet ja millainen on karkkibuffet.
Upea,upea nainen on tämä morsian. Kaunis,lahjakas, lämmin ja sydänmellinen. Nää häät sen todistaa.
Ihan SAIRAAN ITSEKÄSTÄ lisääntyä tuollaisella geenitaakalla varustettuna!! Siis ihan ehdoin tahdoin kaikella suvun terveystiedollakin varustettuna on mennyt tekemään nämä, todennäköisesti yhtä geenivialliset, tyttäret, jotka pääsevät vuorostaan nauttimaan samoista huonoista uutisista, syöpähoidoista ja ehkä ennenaikaisesta kuolemasta??!
Siis en vain mitenkään pysty käsittämään tuollaista julmuutta.Kaverini kuoli hieman yli 30-vuotiaana rintasyöpään. Kyllä, oli geneettistä. Silti on äärettömän moukkamaista haukkua, kuinka joku kehtaa lisääntyä. Voisitteko pitää mölyt mahassanne?
Päinvastoin!!!!
Olisi jo AIKAKIN että ihmiset miettivät lisääntymistään sen SYNTYVÄN kannalta, sen sijaan että vain itsekkäästi lisääntyvät kOsKa MiNä HaLuAn VaUvAn.
Tuollainen syövän levittäminen on aivan pöyristyttävää.Se on aina hyvä aloittaa itsestä se rajoittaminen eli nyt voit alkaa toimiin ja eliminoida itsesi.
Rajoittaminen eli synnyttämättä jättäminen on eri asia, kuin jo olemassa olevan elämän lopettaminen.
Harmi, mulla on loistogeenit, mutta mieluummin nukun pitkään, rakastelen milloin ja missä huvittaa, matkustelen ja nautin elämästä. Sehän on vähintä mitä voin tehdä, kun en voinut vanhempieni lisääntymispäätökseen vaikuttaa 😄
Heidin ex Mikaela Vuorisalmen kanssa joka on taas Emilia Vuorisalmen sisko.
Rintasyöpä ei oo niin paha kun huomataan heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruma.
Ilkeä ja epäasiallinen kommentti. Saata itse hautaan äitisi teini-ikäisenä, ota vastaa tieto, että itselläsi sama geenialttius, kun äitisi vieneellä taudilla, sairastu tautiin, käy läpi syöpähoidot, kasvata siinä sivussa pienet lapset teini-ikään. Ja kerro sitten, minkälainen morsian tuon kaiken jälkeen olet ja millainen on karkkibuffet.
Upea,upea nainen on tämä morsian. Kaunis,lahjakas, lämmin ja sydänmellinen. Nää häät sen todistaa.
Ihan SAIRAAN ITSEKÄSTÄ lisääntyä tuollaisella geenitaakalla varustettuna!! Siis ihan ehdoin tahdoin kaikella suvun terveystiedollakin varustettuna on mennyt tekemään nämä, todennäköisesti yhtä geenivialliset, tyttäret, jotka pääsevät vuorostaan nauttimaan samoista huonoista uutisista, syöpähoidoista ja ehkä ennenaikaisesta kuolemasta??!
Siis en vain mitenkään pysty käsittämään tuollaista julmuutta.Kaverini kuoli hieman yli 30-vuotiaana rintasyöpään. Kyllä, oli geneettistä. Silti on äärettömän moukkamaista haukkua, kuinka joku kehtaa lisääntyä. Voisitteko pitää mölyt mahassanne?
Päinvastoin!!!!
Olisi jo AIKAKIN että ihmiset miettivät lisääntymistään sen SYNTYVÄN kannalta, sen sijaan että vain itsekkäästi lisääntyvät kOsKa MiNä HaLuAn VaUvAn.
Tuollainen syövän levittäminen on aivan pöyristyttävää.Se on aina hyvä aloittaa itsestä se rajoittaminen eli nyt voit alkaa toimiin ja eliminoida itsesi.
Rajoittaminen eli synnyttämättä jättäminen on eri asia, kuin jo olemassa olevan elämän lopettaminen.
Harmi, mulla on loistogeenit, mutta mieluummin nukun pitkään, rakastelen milloin ja missä huvittaa, matkustelen ja nautin elämästä. Sehän on vähintä mitä voin tehdä, kun en voinut vanhempieni lisääntymispäätökseen vaikuttaa 😄
Koskaan ei ole liian myöhäistä. Voit ihan hyvin aloittaa itsestäsi. Mitä nopeammin sen parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisinpa päässyt vieraaksi noihin häihin. Kuvat tursuavat niin aitoa iloa, lämpöä ja rakkautta. Elämälle kiitos!
Kunnes hänen omat tyttäret saa saman sairauden. Oi ihanaa elämän kiertokulku.
Tyttäret taisivat olla jo syntyneenä kun geenivirhe paljastui. Sitä paitsi virheen tietäminen etukäteen voi pelastaa sairastumiselta. Sivistä itseäsi.
Hahhah, jos on teininä haudannut äitinsä, joka on kuollut syöpään ennen aikojaan?
Tyhmät tosiaan lisääntyy.
Ja sinä pystyt sanomaan, että et esim. itse sairastu syöpään. Juupajuu. Eipä ole sinua liiallisella älykkyydellä siunattu.
Elämässä ei aina tiedä mihin tautiin sairastuu,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruma.
Päinvastoin!!!!
Harmi kun eivät hoksanneet kasvattaa sinua. Minullakin on loistogeenit ja hyvä kunto, ja kaikki suvussani ovat täysin perusterveitä. Ensi viikolla menen tutkimuksiin syöpäepäilyn vuoksi.
Tämän ketjun voisi mode jo poistaa. Olis kyllä mielenkiintoista nähdä, että millaiset ihmiset näitä pahansuopia ja muuten vaan idioottimaisia kommentteja kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Silmiin pisti kuinka läheisesti Herra Pikkarainen halaili Heidin teini-ikäistä tytärtä jonka on tuntenut ehkä vuoden ajan. Mahtaako olla jotain sukua sille lätkäjätkä Pikkaraiselle, ehkä isä tai setä?
TTK-lähetyksessä taannoin olivat lehtiotsikon mukaan "koko perheen" voimin.
Oliko noi kaakut jotain hilla-hyydekaakkuja, ihmeellisiä keltaisia roiskaisuja päällä, tarkoitus olla joku koriste kai?
Luulin että Finlandersin Oikeesti biisistä tykkää vain 40- ja 50-lukujen ikäluokat ja et biisi on jo niin kulunut, että sitä ei kehdata esittää edes television junttihääohjelmissa, mutta olin väärässä.
PS. Karkkipöytä on ihan hieno, toivottavasti sitä ei hipelöty ulostebakteerisilla sormilla, ainakaan ihan hirveästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on niin perus. Heti kun joku mainitsee ihmetelleensä aikoinaan Heidin missiksi valintaa, on kateellinen. En minäkään sitä ymmärtänyt, minusta kyseinen rouva oli ja on keskimääräistä rumempi. Vähän niinkuin Tarja Smura. Ei siihen todellakaan liity kateutta, se on vain mun mielipiteeni.
Karkkipöytä oli kaunis katsoa, mutta kuten moni on sanonut, jotenkin ällöä ne kääreettömät karkit läjässä pöydällä. Ei houkuttele syömään.Nämä tositeeveeohjelmia katselevat ja juontajia julkkiksina fanittavat eivät käsitä, että silloin tällöin täällä käy kuluttamassa aikaa sellaisetkin, jotka nauttivat korkeakulttuurista ja mieluummin istuisivat viinillä Esko Valtaojan kanssa, kuin osallistuisivat näiden seiskajulkkisten aivottomiin näyttäytymisjuhliin.
Juu ja tietysti sekin vaikuttaa, että edes se Esko ei sua mihinkään kutsu. T. Eskon tunteva, ja Esko ei kyllä kaltaisesi typeryksen kanssa viinille sortuisi. Katsos kun hänellä omaa tavat, jota sinulla ei taas ole.
Haukutaan morsiammen puku, sulhanen, vieraat, kakut ja karkit. Mitäpä jos kyseessä olisi ystävänne häät? Arvostelitteko roiskeet kakun päällä, epähygieeniset vihreät kuulat, huonosti istuvan morsiuspuvun ja pilkkeen sulhasen silmissä? Ei toki, kehuisitte maasta taivaaseen kuinka hienot häät upea pari on järjästänyt.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis väriyhdistelmä kultaa ja vihreää
Stockmannin värit.
Uskomatonta kommentointia morsiamen painosta! Nainen on todellakin naiselle susi :( . Syöpä on kamala sairaus ja jättää aina jälkensä. Olisin iloinen jos saman syövän sairastanut ikätoverini olisi vielä elossa.
Valtava uutisointi täysin turhasta aiheesta.