Mp Heidi Sohlbergin häiden karkkipöydästä?
Mun mielestä vähän sekaisen näköinen, muuten nam! 😋 Kuva noissa Vapun kuvien viimeisenä, nuolesta oikealle.
Kommentit (390)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen kanssa ihmeteltiin miten tuo on ollut missi joskus.
Kysypä siltä mieheltäsi, oletko itse samanlainen kuin yli 20 v sitten.
Jos olet nuori, kysypä siltä mieheltäsi, olettaako hän sinun olevan samanlainen kuin nyt 20 v päästä.
Samaa voit itse pohtia, kun katselet miestäsi.
Ihminen ikääntyy, sille ei nyt mahda mitään.
Heidi on ihan kaunis nelikymppinen nainen eikä nelikymppisen tarvitse eikä voikaan näyttää parikymppiseltä.Eikös Heidi ole sairastanut rintasyövän? Minulla on ystäviä, jotka ovat myös sairastaneet rintasyövän ja hoitojen johdosta heillä alkoi ennenaikaiset vaihdevuodet. Voi selittää lihomisen ja ns. aikaisemman rupsahtamisen. Pääasia on kuitenkin olla hengissä ja elää hyvää elämää.
Lihominen johtuu vain ja ainoastaan liiallisesta syömisestä ja liian vähäisestä liikunnasta!
Laittaahan se usein instastoryihin niitä huohotusvideoita. Milloin huohottaa lenkillä, milloin kuntopyörän selässä.
Kumma, kun se huohotus ei näy kropassa mitenkään. Paisuu paisumistaan. 🤣
Tosi inhottava tämä kommentti tuossa viimeisimpänä. Heidi just haastattelussa kertoi, että ei saa hormonihoitoa vaihdevuosioireisiin syövän vuoksi. Tule sitten huutelemaan, kun olet sairastanut syövän ja läpikäynyt vaihdevuodet. Punnitaan ja tarstellaan sut kimpassa täällä av:llä.
Hormonihoitoa nyt ei kannatakaan vaihdevuosiin käyttää. Liikunta auttaa paljon paremmin. Itselläni ei oireita juuri edes ollut. Paino edelleen 50 kg ja hölkkä sujuu ongelmitta, just tulin kutosen lenkiltä. Aa että! 😊
En pidä karkkipöydistä häissä vaikka olikin kauniisti toteutettu.
Vierailija kirjoitti:
Oho, koronan myllätessä en olisi laittanut kääreettömiä karkkeja kaikkien näpelöitäväksi.
Varmaan niin fiksua porukkaa, etteivät näpelöi, vaan koskematta pystyvät päättämään ottavatko vai jättävätkö. Ja jokainenhan saa ihan itse päättää, ottaako, vai epäileekö muita näpelöijiksi.
Muuten kiitos aloittajalle. Näin kyllä tuon kuvan ja ajattelin, että onpa pistänyt todella ison koristeen pöydälle. No nyt se selvisi, että karkkia ovat.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti eivät ala jakamaan seksijuttujaan iltapäivälehtien sivuilla niin kuin Nadja ja Topi Sikari!
Tuskin. Mies ei vaikuta ylen puheliaalta saati lörpöltä. Kun eivät ole tähänkään mennessä jakaneen, niin tuskin vastakaan.
Mitä pidemmälle ketju kasvaa, sen vähemmän enää alkuperäisestä aiheesta keskustellaan.
Vierailija kirjoitti:
En pidä karkkipöydistä häissä vaikka olikin kauniisti toteutettu.
Sopivat oikein hyvin häihin, jos morsiuspari sitä toivoo. Se on ihan heidän asiansa, mitä haluavat tarjota.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti eivät ala jakamaan seksijuttujaan iltapäivälehtien sivuilla niin kuin Nadja ja Topi Sikari!
Mistä tuon vetäsit?
Hieno karkkipöy! Aivan vois olla mun tekemäni taidepläjäys karkkimaalaus. Mutta nuo lakkakakkujen koristeet! Tainnu ideat loppua koristelijalta
Itseäni hokuttelisi kunnon irtokarkkipläjäys, jossa olisi salmiakkia, kirpeitä hedelmäkarkkeja, suklaata, lakua jne:D
Aikuiset ihmiset ja karkkipöytä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä muuta tiedä mutta Hintsasen Varpu sai taas ujutettua mukaan kuolleen tyttärensä, se ämmä jaksaa tanssia tyttärensä haudalla. Ällöttävä akka juopon saminsa kanssa.
Lapsen kuolemasta ei toivu koskaan. Sen asian kanssa on pakko elää.
Jos Senjan äiti haluaa puhua lapsen syövästä ohjelmassa, jossa kerätään varoja syöpätutkimukselle, se on rohkeasti tehty.
Sinulla ei ilmeisesti ole läheisiä, jotka ovat sairastuneet syöpään? Taudin sairastaneena ja ystäviäni (nuoria) syöpään menehtyneinä, syövästä ja tutkimuksista ei puhuta koskaan liikaa.
Sinulla oli todella asiaton kommentti.Häissä ei ole tapana muistella kuollutta lasta, naurettava ämmä, on tehnyt bisneksen lapsensa kuolemasta. Turha akka.
Tämä nyt ei kuulu ketjuun, missä kysytään mielipidettä karkkipöydästä. Törkeää olla noin kateellinen toisten syöpäkohtaloista! Kyllähän se vielä sinuakin liippaa, kun tarpeeksi saat elämänkokemusta. Muista iloita sitten siitä! Minua itseäni ainakin itketti, mutta olemmekin erilaisia.
Kyllä nuo kakutkin minulle kelpaisi 😊
Elegantti! Tosi upean näköinen 👍🏼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa Heidille olla kova paikka kun Niklas meni naimisiin, Heidin piti sitten ottaa tämä pikkarainen.
Kenen kanssa Niklas meni naimisiin?
Mikko Leppilammen ex vaimon sisko, Mikaela
Jospa häissä on ollut paljon lapsivieraita, siksi tämä paheksuttu karkkipöytä.
Ihanaa ja lohdullista kun vanhatkin vielä rynnivät avioon. Turhaahan se lastenteon kannalta toki on. Sitä en tajua miksi jälkkäripöytänei voisi olla aikuiseen makuun. Irttarit kuuluvat lastenjuhliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa Heidille olla kova paikka kun Niklas meni naimisiin, Heidin piti sitten ottaa tämä pikkarainen.
Kenen kanssa Niklas meni naimisiin?
Mikko Leppilammen ex vaimon sisko, Mikaela
Löytyykö kuvaa? Onko kuuma?
löytyy, kiinnostaa mikä koulutus, siskonsa lääkäri
Instagram-sisältöä ei voida näyttää
Valitsemasi evästeasetukset estävät tämän sisällön näyttämisen. Nähdäksesi sisällön sinun on hyväksyttävä Sanoman sisällönjakelukumppanien evästeet. Hyväksynnän jälkeen voimme näyttää sinulle sisältöä mm. YouTubesta, Facebookista, Twitteristä ja Instagramista.