Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Etätyö syö jaksamista", kolumni, mitä mieltä?

Vierailija
29.10.2022 |

https://www.hs.fi/visio/art-2000009161864.html
Itse en usko tuohon yhtään. Pakkososiaalisuus ei tuo mitään hyvää.

Kommentit (366)

Vierailija
361/366 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt olla toimistolla pari kertaa viikossa, mutta työteho kärsii meluisassa konttorissa. En edes tunne juuri ketään organisaatiossa monen vuoden etäilyn jälkeen. 

Vierailija
362/366 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumpelot tarvii hihan mitä nykiä vähän väliä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/366 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimieheni reaktio, kun sanoin, että minulla on hyvä olla etätöissä, ja että haluaisin 1-2 etätyöpäivää viikossa oli: "Oi, kuinka sääli!" Ai, sekö on sääli, että voin hyvin ja saan työni hyvin tehtyä samalla kun olisin suurimman osan ajasta konttorissa?! Päällikköni haluaa siis, että voin huonosti ja etten saa työtäni niin hyvin tehtyä?

Kun puhutaan muutosvastarinnasta, niin miksi ei puhuta johtajien muutosvastarinnasta, joka on tässä asiassa aivan käsittämätön!

Vierailija
364/366 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko etsinnässä etätyö jossa voit itse päättää työajat? Suosittelen lämpimästi https://asiakas-palvelut.com/ref/FI73447

Töitä voit tehdä missä haluaa ja milloin haluaa. Tähän työhön ei tarvitse aikaisempaa kokemusta ja alkuun pääset helposti pienellä koulutuksella.

Vierailija
365/366 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas oletetaan että koko tiimi on suomessa, näin ei aina ole. Monessakin firmassa tiimin jäsenet on ympäri maailman

Vierailija
366/366 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Aloitin uudessa hankkeessa. Teen työtä kahden hengen tiimissä. Kollegaa ei toimistolla juurikaan näy eikä hänen kanssaan saa tapaamisia kasvotusten sovittua.

Todella tahmea alku uudelle työlle! Käytännössä en tiedä mitä kollega oikeastaan tekee. Suunnittele siinä sitten yhdessä miten vastuualueiden työnjako toteutetaan.

Teams? Puhelin?