Vaniljaseksi on yesterday, suklaa on nyt in!!!
Kommentit (21)
Paskaleikit on kuumin trendi seksin harrastuksen saralla.
Vierailija kirjoitti:
Naama on paras paikka laskea lasti.
Naiset ovat aivan innoissaan suklaaosaston suklaaleikeistä.
Pepuissakin on eroja. Aktiivisimmin supistellut suklaaosasto oli eräällä kolmikymppisellä tummaveriköllä, joka vuosikymmen sitten oli syysviikonloppuna vieraana kesämökillä. Hän yritti lasta miehensä kanssa, mutta antoi panna suklaaosastoon paljaalla. Nalli paloi ensimmäisellä kerralla saunomisen lomassa saadun taitavan suuseksin vauhdittamana niin nopeasti, että oikein hävetti.
Vierailija kirjoitti:
Vihdoinkin uusi jännittävä muoti on lyönyt itsensä läpi.
Valistusta kakkaleikeistä on ehdottomasti lisättävä. On se siksi kivaa puuhaa.
Olen ottanut tyttöystävieni kakkoja eri lasipurkkeihin. Haistelen niitä yksinollessani.
Vierailija kirjoitti:
Iltalehden ja naisten lehtien pitäisi ehdottomasti julkaista artikkeleita paskaseksiin liittyen ja miten sitä harrastetaan turvallisesti ja oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltalehden ja naisten lehtien pitäisi ehdottomasti julkaista artikkeleita paskaseksiin liittyen ja miten sitä harrastetaan turvallisesti ja oikein.
Olet todella oikealla asialla. Näin murretaan viimeisetkin tabut terveellisen ja rentouttavan seksin tieltä.
Juu, mielelläni olen epätrendikäs tässä suhteessa. Trendit eivät määrää, mistä minä tykkään ja täällä nämä kakkafanit taas yrittävät väittää äärimmäisiä perversioitaan luonnolliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Juu, mielelläni olen epätrendikäs tässä suhteessa. Trendit eivät määrää, mistä minä tykkään ja täällä nämä kakkafanit taas yrittävät väittää äärimmäisiä perversioitaan luonnolliseksi.
Mitä se sinua liikuttaa,jos kakkafanit keskenään hehkuttelevat harrastettaan. Saat aivan vapaasti inhota kakkaseksiä.Ei tämä mikään lähetyssaarnajajuttu ole.
Miten ehdottaa hienovaraisesti tyttöystävälle,että haluaisi kakkaseksiä?
Itse tykkään vaniljasuklaasta jäätelötötterössä. Voisikohan se toimia myös.... ? 🤔😮
Rimmingin ehdottaminen voisi olla aluksi. Sitten pikkuhiljaa pieruseksiin.Ja lopulta päämaaliin eli kakkaseksiin. Pienin askelin paras.
Vierailija kirjoitti:
Miten ehdottaa hienovaraisesti tyttöystävälle,että haluaisi kakkaseksiä?
Ole alfa ja yllätä: petipuuhien yhteydessä side silmille ja lupaat yllätyksen kunhan aukaisee suunsa. Sitten lasket koko lastin rektaalisi periferioista tyttöystäväsi aukinaiseen suuhun. Orgasmi lähes varma
Kyllä ymmärän. Vaimoni sanoi gambian reissun jälkeen, ettei hakua kuin suklaata tästä lähtien. Jutut on kuulemma enemmän kuin tosia, eikä minun nakki nää enää lemmen luolaa tässä liitossa. Toisaalta ihana nähdä vaimo kiimassa ja oman seksualisuutensa herrana. Vaikka en ole se seksin välikappale, olen hänen elämässään mukana ja hänen nautintonsa on myös minun.