Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei maksanut treffeillä!

Vierailija
29.10.2022 |

Iso pettymys, kun itse panostat ja laitat itsesi kauniiksi. Ekat treffit pitkän suhteen jälkeen ja heti näin. Tavat on muuttuneet selvästi. Mietin nyt, kannattaako edes jatkaa tuon tyypin kanssa, kun jäi paha maku alusta.

Kommentit (310)

Vierailija
1/310 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta se on. Minullekaan miesystävä ei ole ostanut tässä vuoden aikana mitään. Ei joulu- ei synttärilahjaa. Minä vien hänet nyt reissuun. Jouluna jos ei mitään tule, niin eiköhän tämä ole nähty.

Ps. Siis puhun ettei edes helvetti suklaalevyä. Minä olen hänelle ostanut vaikka mitä, mutta tämä on nyt viimeinen kerta.

Niin se lainaakin minulta, saas nähdä tuleeko takas mitään.

Ei se mitään, minä kestän varmaan tämän, ja siinäpä nähdään minkä perässä on

Vierailija
2/310 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei pakota tarjoamaan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/310 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan aina treffeillä naisena miehen eli suhteeni. Mutta se on sen arvoista jatkoilla hänen luona.

Vierailija
4/310 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllähän siinä vähän kaverifiilis tulee, jos mies ei noudata perinteitä.

Vierailija
5/310 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksan aina treffeillä naisena miehen eli suhteeni. Mutta se on sen arvoista jatkoilla hänen luona.

Ai kuin? Kerro!

T.1

Vierailija
6/310 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata jatkaa. Mies joka ei tarjoa/tee elettä tarjoamiseen ensitreffeillä on : ei. Tarkoitan normaaleja treffejä, en siis luksustyylin kustantamisia. Vaan että Tonttulatte tarjotaan ja ollaan kuin mies. 

Nykyään on yleistä meininkiä, etteivät miehet yritä. Eivät yritä deittijärjestelmissäkään. "Moi.. " tällaisia honotuksia tulee ja samalla tyylillä jatketaan, vaikka itse kirjoittaisi enemmän. 

Ei vaan ole mielenkiintoisia miehiä. Kun vähän yrittämistä, ei mitään saa. 

Siinäpä oiva mietelause nykyajan miehille. "Kun on vähän yrittämistä, ei mitään saa." 

Mutta ilmeisesti vähällä yrittämisellä saadaan moniakin naisia deittiappien maailmassa. Ei saada kuitenkaan ihan kaikkia. Mitä jos se Oikea olisi siellä, mutta kun mies yrittää kuin tauno sieltä sun täältä eikä mitään kummempaa yritä, niin käteen ei jää mitään.

Tosin tauno ei varmaan olisi Oikea sille, joka etsi Oikeaa. 

Joten kaikki ok.

Vierailija
7/310 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmosta se on. Minullekaan miesystävä ei ole ostanut tässä vuoden aikana mitään. Ei joulu- ei synttärilahjaa. Minä vien hänet nyt reissuun. Jouluna jos ei mitään tule, niin eiköhän tämä ole nähty.

Ps. Siis puhun ettei edes helvetti suklaalevyä. Minä olen hänelle ostanut vaikka mitä, mutta tämä on nyt viimeinen kerta.

Ei kannata pitkittää suhdetta tuollaiseen kaheliin enää yhtään enempää. Epäkunnioittavaa. Siis hän ei kunnioita sinua yhtään, toisen syntymäpäivä ja joulu ovat sellaisia, että ne huomioidaan. Hän osoittaa sinulle kuin pierun turahduksen, että näin vähällä pitää sinua suhteessa. Ilmeisesti seksisuhteessa. 

Ei ole kunnioitusta, ei ole välittämistä.

Enempää ei tarvitse sanoa. Se on siinä. Tee ero samantien. Saat itsekunnioituksen takaisin.

Vierailija
8/310 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
9/310 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko ?

Vierailija
10/310 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatanan pihi sika! Jätä se!

Vierailija
11/310 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa vuoteen 2022 jolloin naiset on vahvoja ja itsenäisiä eikä miesten tarvi toimina naisen palvelijana ja rahapussina

12/310 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nykyajan moderni suomalainen nainen odottaa miehen maksavan treffeillä molempien laskun?

Mä olen 14kk aikana käynyt Tinder-treffeillä 18 eri miehen kanssa. Näistä treffeistä kaksi oli Espresso house -kahvilassa ja 16 ravintolassa illallisella. Vain yhden kerran mies tarjoutui maksamaan minun loppulaskuni, joka oli n. 30€, mutta minä kieltäydyin, kun en ollut yhtään kiinnostunut näkemään häntä uudelleen eikö hän edes ollut mikään suurituloinen. Ja kerran kun olin ensitreffeillä Rossossa, pyysin tarjoilijaan tuomaan laskun ja sanoin hänelle, että maksetaan erikseen. Tähän mies sanoi, että olisin mä voinut tarjota kun mä olen perinteinen mies, mutta sitten kun tarjoili toi erilliset laskut meille, olisi mies voinut tässäkin kohtaa sanoa, että hän maksaa molemmat, jos siis hän olisi oikeasti halunnut tarjota. Ja suurin osa noista minun treffikumppaneista on ollut minua selvästi isotuloisempia (olen päivätyössä käyvä sairaanhoitaja) ja jopa paria lääkäriäkin olen treffannut, silti kukaan ei ole kokenut halua tarjota minulle.

Eli sanoisin, että on tosi harvinaista, että mies tarjoaa ensitreffeillä edes kahvia ja leivosta.

Kävitkö ap treffeillä ravintolassa vai missä?

Vierailija
13/310 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainailu on tietysti turn-off.

Mutta tuosta lahjojen ostamisesta: usein on niin että nainen haluaa lahjojen ostelua, mies ei. Se ei tarkoita sitä että molempien pitää toimia naisen haluamalla tavalla, eli ostellaan lahjoja.

Vierailija
14/310 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa vuoteen 2022 jolloin naiset on vahvoja ja itsenäisiä eikä miesten tarvi toimina naisen palvelijana ja rahapussina

Just noin. En antaisi edes miehen maksaa ekoilla treffeillä.

Luulee pian saavansa jotain.

Vierailija
15/310 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Kuka nykyajan moderni suomalainen nainen odottaa miehen maksavan treffeillä molempien laskun?

Mä olen 14kk aikana käynyt Tinder-treffeillä 18 eri miehen kanssa. Näistä treffeistä kaksi oli Espresso house -kahvilassa ja 16 ravintolassa illallisella. Vain yhden kerran mies tarjoutui maksamaan minun loppulaskuni, joka oli n. 30€, mutta minä kieltäydyin, kun en ollut yhtään kiinnostunut näkemään häntä uudelleen eikö hän edes ollut mikään suurituloinen. Ja kerran kun olin ensitreffeillä Rossossa, pyysin tarjoilijaan tuomaan laskun ja sanoin hänelle, että maksetaan erikseen. Tähän mies sanoi, että olisin mä voinut tarjota kun mä olen perinteinen mies, mutta sitten kun tarjoili toi erilliset laskut meille, olisi mies voinut tässäkin kohtaa sanoa, että hän maksaa molemmat, jos siis hän olisi oikeasti halunnut tarjota. Ja suurin osa noista minun treffikumppaneista on ollut minua selvästi isotuloisempia (olen päivätyössä käyvä sairaanhoitaja) ja jopa paria lääkäriäkin olen treffannut, silti kukaan ei ole kokenut halua tarjota minulle.

Eli sanoisin, että on tosi harvinaista, että mies tarjoaa ensitreffeillä edes kahvia ja leivosta.

Kävitkö ap treffeillä ravintolassa vai missä?

Olet suurin piirtein keskituloinen. Mistä johtuu "sattuma" että suurin osa miehistä on ollut sinua huomattavasti suurempituloisia?

Vierailija
16/310 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh-hoijaa.. Kuinkahan mones keskustelu tästä (ikuisuus)aiheesta. IMuutama viikko sitten tunsin itseni idiootiksi kun satuin sadepäivänä kahvilaan samaan aikaan puolitutun naisen kanssa. Siinä peräkkäin molemmat seiskolimme ja harmittelimme keljua säätä mutta kuinka olimme onnekkaita kun olimme kuitenkin sisällä, eikä mitään erityistä kiirettä kiiruhtaa seuravaan paikkaan. Satuin olemaan kassalla lähempänä ja kun vuoroni tuli (naine olsi ollut seuraava minusta) niin sanoin kassalle, että voisin maksaa meidän molempien kahvit ja syömiset. - Ennen kuin ehdin maksuani viedä loppuun nainen kiljaisi, että mitä v-t-ua kuvittelen, että maksaisin hänenkin kahvinsa. Sanoin, että niin aattelin, vai onko jokin erityinen este miksi en niin saisi tehdä? -  Sain vastauksena katseen,  josta päätteöin, että  olsin tehnyt jotain rikollista ja hyvin loukkaavaa. 

Vierailija
17/310 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama mikä vuosi ja valuutta. Ihan sama. Jos mies ei tee elettä tarjotakseen Tonttulatten ensitreffeillä, se on pakkasten aika. Tervemenoa. 

Hehhe. Mutta joo. Ja niin, jos olisin mies, niin tarjoaisin Tonttulaten. :D Hyvänen aika, niin saatanan pihi ei saa olla, ettei ole käytöksiin ja yrittämiseen asiaa, miehenä. 

Naisena olen ihan lämmin. Toisin sanoen en ole hyväksikäyttäjä, tietenkään. Rakkaus on asiaa. Kitsaus ja kylmyys ei sytytä. En ole itsekään kitsas. Enkä kylmä. 

Toivottavasti et ole niitä naisia jotka kiljuvat tasa-arvoa joka paikassa kun näin vaadit että miesten kuuluu maksaa sinusta. Toivottavasti et ole niitäkään naisia jotka valittavat miksi miehet ajattelevat että naiset on vain rahan perässä. Ja Toivottavasti teet niitä perinteisiä naisten hommia ja hyväksyt perinteisen naisen roolin kun näin kovasti vaadit että mies asettuu perinteiseen rooliin maksajana

18/310 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata jatkaa. Mies joka ei tarjoa/tee elettä tarjoamiseen ensitreffeillä on : ei. Tarkoitan normaaleja treffejä, en siis luksustyylin kustantamisia. Vaan että Tonttulatte tarjotaan ja ollaan kuin mies.

Kuka nykyajan moderni suomalainen nainen on tuota mieltä? Mä ymmärrän, että ehkä jossain Venäjällä tai Italiassa miehet tarjoavat naiselle, kun se kuuluu kulttuuriin, mutta ei täällä Pohjolassa.

Tai ehkä sitten, jos joku juristimies vie treffeille ravintolaan kahden lapsen myyjänä työskentelevän yh-mutsin, niin silloin mun mielestä olisi kohteliasta tarjota, kun ei se 30-40€ ole iso summa sille juristille, mutta sille yh-mutsille on. Ja sama juttu myös sukupuolet toisinpäin.

Vierailija
19/310 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deletoi Tinder. Toisaalta ennen seuraavaa askelta täytyy mennä syvälle itseensä. Mitä todella haen? Olenko haetun kaltainen nainen? Hauduta noita kahta kysymystä. Noin.

Seuraavaksi poikkea vaatekaapilla. Ole kriittinen. Poikkea Torin annetaan osastolla kaapin näyttäessä ettei siellä vastausta. Hanki mekko, korkkarit on bonusta. Siisti tukkaa ja ehostaudu meikillä. Hae kaupasta pakastekakku profiilikuvaa varten. Hätätapauksessa muikistelu kuva menee. Hyödynnä Amazon Audible trial kuuntelemalla Ho tactics, submissive wife, dominatrix (riippuen kumpi oot), solving single, toxic dating, proper care and feeding of husbands, lapdance for beginners. Varo ajanhaaskaajia. Hoida karsinta viestiboksissa. Nähkää Skypessä.

https://www.farmersdatingapp.com/

https://www.singlefarmersdating.com/

https://www.farmersonly.com/

Kevyt suhteilu:

https://www.seeking.com

Vierailija
20/310 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lainailu on tietysti turn-off.

Mutta tuosta lahjojen ostamisesta: usein on niin että nainen haluaa lahjojen ostelua, mies ei. Se ei tarkoita sitä että molempien pitää toimia naisen haluamalla tavalla, eli ostellaan lahjoja.

Sivusta. Normaalisti ihmiset sukupuolesta riippumatta kyllä huomioivat läheistensä syntymäpäivän ja joulun. Naiset ovat enemmän lahjojen perään, mutta silti noi 2 pääajankohtaa, synttärit ja joulu, on sellaisia jotka huomioidaan. 

Jokaisessa suhteessa ihmiset saavat kuitenkin toistensa kanssa päättää tavoista ja perinteistä. Mutta se on poikkeuksellista, jos synttäreitä eikä joulua huomioitaisi, siis se ei ole mikään "yleinen" linjaus, mutta ok, jos KUMMALLEKIN sellainen käytäntö sopii.

Mulle ei kävisi. Rakastan joulua. Haluan huomioida toista ja haluan että minua huomioidaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi