Mies ei maksanut treffeillä!
Iso pettymys, kun itse panostat ja laitat itsesi kauniiksi. Ekat treffit pitkän suhteen jälkeen ja heti näin. Tavat on muuttuneet selvästi. Mietin nyt, kannattaako edes jatkaa tuon tyypin kanssa, kun jäi paha maku alusta.
Kommentit (310)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmosta se on. Minullekaan miesystävä ei ole ostanut tässä vuoden aikana mitään. Ei joulu- ei synttärilahjaa. Minä vien hänet nyt reissuun. Jouluna jos ei mitään tule, niin eiköhän tämä ole nähty.
Ps. Siis puhun ettei edes helvetti suklaalevyä. Minä olen hänelle ostanut vaikka mitä, mutta tämä on nyt viimeinen kerta.
Niin se lainaakin minulta, saas nähdä tuleeko takas mitään.
Ei se mitään, minä kestän varmaan tämän, ja siinäpä nähdään minkä perässä onLainailu on tietysti turn-off.
Mutta tuosta lahjojen ostamisesta: usein on niin että nainen haluaa lahjojen ostelua, mies ei. Se ei tarkoita sitä että molempien pitää toimia naisen haluamalla tavalla, eli ostellaan lahjoja.
No, minä haluan, ja jos mies ei osta niin se on siinä. Ja siis, kyse on edelleen vaikka suklaalevystä, viinipullosta tms.
Niin muuten, ei se seksin perässäkään ole kun ei minulle anna. Epäilen että rahan perässä, kun minä maksan kaikenlaista, hän ei mitään.
Just pistin satasen hänenkin reissuun lainasin 40e. Jos hän ei jouluun mennessä ajattele minua, niin olkoot. Kullankaivajamieshän se sitten on.
Ps. Se saa enemmän rahaa kuin minä. Käyttää siis hyväksi köyhempää, niin näyttää
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoh-hoijaa.. Kuinkahan mones keskustelu tästä (ikuisuus)aiheesta. IMuutama viikko sitten tunsin itseni idiootiksi kun satuin sadepäivänä kahvilaan samaan aikaan puolitutun naisen kanssa. Siinä peräkkäin molemmat seiskolimme ja harmittelimme keljua säätä mutta kuinka olimme onnekkaita kun olimme kuitenkin sisällä, eikä mitään erityistä kiirettä kiiruhtaa seuravaan paikkaan. Satuin olemaan kassalla lähempänä ja kun vuoroni tuli (naine olsi ollut seuraava minusta) niin sanoin kassalle, että voisin maksaa meidän molempien kahvit ja syömiset. - Ennen kuin ehdin maksuani viedä loppuun nainen kiljaisi, että mitä v-t-ua kuvittelen, että maksaisin hänenkin kahvinsa. Sanoin, että niin aattelin, vai onko jokin erityinen este miksi en niin saisi tehdä? - Sain vastauksena katseen, josta päätteöin, että olsin tehnyt jotain rikollista ja hyvin loukkaavaa.
Anteeksi vaan, mutta olisi minustakin tuntunut kiusalliselta, jos joku puolituttu mies maksaisi minun ostokset kahvilassa. En minäkään maksaisi puolitutun kaverin kahvilaostoksia, hyvä kun itsekin raaskin käydä kahvilassa.
Tavallaan ymmärrän sinua. - Voi olla kiusallista saada jotain josta ei oikein tiedä miten kiittää/ tai sanoa seuraavaksi. Hämmentynyt olo saattaa tuntua kiusallsielta. - Yhtä lailla minä olin häne anteeksi sana valintasni rääkäsisystään. Olsi sanonut vaikka, että kiitos mutta maksaisin omani, että tarjoa joku toien kerta tms.
Ja vaikka ketään ei kiinnosta niin tarkennan tuota kun edellä luonnehdin häntä puolitutuksi, niin tavallaan kai me olemme tuttuja koska useamman vuoden ajan opiskelimme samalla vuosikurssilla mutta opintojen jälkeen emmekä oikein niiden aikanakaan pitäneet koskaan yhteyttä toisiimme. Mutta monta kertaa olimme samassa paikassa myös viihteellä. Ja ellei hän tuolloin olisi ollut parisuhteessa, niin olisin saattanut kiinnostua hänestä enempikin. - En tiedä hänen parisuhde kuvioistaan muuta kuin, ettei hän ainakaan saman kumppnin kanssa ole yhdessä,kuin opiskeluaikana, vajaa pari vuotta sitten. Itse olen sinkku
Ei tuo edes puolitutulta kuulosta. Ette tuleet kahvilaan yhdessä ja tarjoamisesta jäisi olo että nyt pitää tuon melko tuntemattoman kanssa jäädä jotain juttelemaan vaikka ei kiinnostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Hoh-hoijaa.. Kuinkahan mones keskustelu tästä (ikuisuus)aiheesta. IMuutama viikko sitten tunsin itseni idiootiksi kun satuin sadepäivänä kahvilaan samaan aikaan puolitutun naisen kanssa. Siinä peräkkäin molemmat seiskolimme ja harmittelimme keljua säätä mutta kuinka olimme onnekkaita kun olimme kuitenkin sisällä, eikä mitään erityistä kiirettä kiiruhtaa seuravaan paikkaan. Satuin olemaan kassalla lähempänä ja kun vuoroni tuli (naine olsi ollut seuraava minusta) niin sanoin kassalle, että voisin maksaa meidän molempien kahvit ja syömiset. - Ennen kuin ehdin maksuani viedä loppuun nainen kiljaisi, että mitä v-t-ua kuvittelen, että maksaisin hänenkin kahvinsa. Sanoin, että niin aattelin, vai onko jokin erityinen este miksi en niin saisi tehdä? - Sain vastauksena katseen, josta päätteöin, että olsin tehnyt jotain rikollista ja hyvin loukkaavaa.
Tietenkään töykeä ei saa olla, mutta kyllä minä kieltäytyisin näin naimisissa olevana naisena, jos joku puolituttu sinkkumies haluaisi tarjota minulle kahvit ja syömiset. Tulisi myös olo, että onko nyt pakko mennä hänen kanssa samaan pöytään.
Vierailija kirjoitti:
Mies oli etsimässä parisuhdetta, Ap elättäjää.
Mitähän tuo "minun mieheni"etsii? Äitiä? Täällä yksi päivä olikin ketju että mies pelaa kaiket päivät, itkee että ruoka ei ole vielä valmista ja pummaa tupakkarahaa. Semmoinen on tuo mun suhde.
Jos mies ei edrs ekoilla treffeillä panosta, niin iso riski on että tuommoisen saa.
Niin ja äitiähän ei tietenkään haluta seksuaalisesti. Mennään vaan johonki p** chattiin ja vedellään toisen silmien alla handuun, vaikka se on puutteessa.
t. Se aiempi sokeritäti
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi vaan, mutta olisi minustakin tuntunut kiusalliselta, jos joku puolituttu mies maksaisi minun ostokset kahvilassa. En minäkään maksaisi puolitutun kaverin kahvilaostoksia, hyvä kun itsekin raaskin käydä kahvilassa.
Tavallaan ymmärrän sinua. - Voi olla kiusallista saada jotain josta ei oikein tiedä miten kiittää/ tai sanoa seuraavaksi. Hämmentynyt olo saattaa tuntua kiusallsielta. - Yhtä lailla minä olin häne anteeksi sana valintasni rääkäsisystään. Olsi sanonut vaikka, että kiitos mutta maksaisin omani, että tarjoa joku toien kerta tms.
Ja vaikka ketään ei kiinnosta niin tarkennan tuota kun edellä luonnehdin häntä puolitutuksi, niin tavallaan kai me olemme tuttuja koska useamman vuoden ajan opiskelimme samalla vuosikurssilla mutta opintojen jälkeen emmekä oikein niiden aikanakaan pitäneet koskaan yhteyttä toisiimme. Mutta monta kertaa olimme samassa paikassa myös viihteellä. Ja ellei hän tuolloin olisi ollut parisuhteessa, niin olisin saattanut kiinnostua hänestä enempikin. - En tiedä hänen parisuhde kuvioistaan muuta kuin, ettei hän ainakaan saman kumppnin kanssa ole yhdessä,kuin opiskeluaikana, vajaa pari vuotta sitten. Itse olen sinkku
Edelleen nainen oli idiootti, et sinä.
Jos naisella olisi ollut käytöstapoja, tilanne olisi mennyt näin:
Sinä: Minä maksan, kun olen tässä jonossa ensimmäisenä.
Nainen: Voi kiitos, mutta kyllä minä maksan mielelläni omani, ehkä sitten toisella kertaa. "Naurua".
Vasta siinä vaiheessa, jos olisit jatkanut jankkaamista, tilanne olisi voinut muuttua kiusalliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tuo "minun mieheni"etsii? Äitiä? Täällä yksi päivä olikin ketju että mies pelaa kaiket päivät, itkee että ruoka ei ole vielä valmista ja pummaa tupakkarahaa. Semmoinen on tuo mun suhde.
Jos mies ei edrs ekoilla treffeillä panosta, niin iso riski on että tuommoisen saa.
Niin ja äitiähän ei tietenkään haluta seksuaalisesti. Mennään vaan johonki p** chattiin ja vedellään toisen silmien alla handuun, vaikka se on puutteessa.
t. Se aiempi sokeritäti
Ohis, mutta taidatte olla kovin nuoria? Syy-seuraussuhteita käsittelevä aivojen osa kehittyy viimeisenä, eikä välttämättä tajua että valitsemalla paskan puolison saa paskan puolison, ja jos tiedostaa tilanteen eikä silti eroa siitä paskasta puolisosta, on silloin yhdessä paskan puolison kanssa.
Olen aikuinen omillani pärjäävä fiksu nainen, mutta minusta miehen persoonallisuudesta kertoo se, jos hänellä ei ole tilannetajua treffeillä tarjota, ystävällisenä eleenä, kahvia tms. En halua tutustua mieheen, joka ei tämän verran ole herrasmies. Tuskin on muissakaan tavoistaan paljon naista ajatteleva. Haluan olla nainen, ja haluan että kumppanini on herrasmies, joka avaa minulle oven, vaikka toki saan sen auki itsekin. Tässä on kyse käytös tavoista, ei mistään muusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkään töykeä ei saa olla, mutta kyllä minä kieltäytyisin näin naimisissa olevana naisena, jos joku puolituttu sinkkumies haluaisi tarjota minulle kahvit ja syömiset. Tulisi myös olo, että onko nyt pakko mennä hänen kanssa samaan pöytään.
Niin tuo töykeys ("rääkäisy") minua itseni yllätti ja hämmensi. Ja kuten edellä myös kerroin ulkona oli kelju sää niin kai minä ennätin mielessäni aatella, että hetken voisimme istua vaikka samaan pöytäänkin tuossa kahvilassa, kun en havainnut mitään erityistä syytä miksi se olisi saattanut olla sopimatonta.
- Vai onko yleistäkin, että aina kun ehdottaa, tai käytöksellään antaa ymmärtää, että voisi hetkeksi istuutua samaan pöytään juomaan kahvit, niin tämä koetaan ahdistavana ja yrityksenä isekä. (-Syömisellä siis ed. tarkoitin naisen kahvin viereen ottaamaa wieneriä, kun taas itselläni oli vain kahvi).
Mutta joo. Yleisemmin sitä ihmettelee, että miten on niin,. että joidenkin kanssa löytyy yhteinen sävle ja ymmärrys erinomaisen nopeasti ilman isompia konstailuja ja mutkia kun taas toisia on saattanut tietää ja tuntea vuosia ellei vuosikymmeniä ja silti ei oikein tiedä ksokaan miten tai kuinka heidän kanssaan pitäsi olla ja toimia. - Ehkä tuolla "puolitutulla naisella, jonka yuolloin kohtaisn, oli vain huono päivä. En kysynyt mutta se se psuki läpi ja minä satuin olemaan sopivasti kohdalla, vaikka aluksi rupattelikin lyhyen hetken kanssani leppoisan olosiesti, mitä nyt max muutamassa minuutissa ehti tai ehdimme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Se aiempi sokeritätiOhis, mutta taidatte olla kovin nuoria? Syy-seuraussuhteita käsittelevä aivojen osa kehittyy viimeisenä, eikä välttämättä tajua että valitsemalla paskan puolison saa paskan puolison, ja jos tiedostaa tilanteen eikä silti eroa siitä paskasta puolisosta, on silloin yhdessä paskan puolison kanssa.
Ei olla ei. Mutta vaikea näin viisikymppisenä tajuta että oikeasti joku tämänikäinen mies voisi olla tuollainen.
Mutta jouluun asti odotan. Sitten mies on maksanut minulle satoja euroja. Ihmetelkööt sitten jos ei tajua mistä katoamiseni johtuu.
Kai sulla itellä rahaa on. Ei mies voi maksaa tuntemattoman naisen ruokia koska olisit pihdannut kuitenkin.
Aika kalliiksi tulisi, jos käy usein treffeillä ja joutuisi joka kerta maksamaan oman ateriansa lisäksi treffikumppaninkin ateria.
Jos mies kutsuu treffeille, mutta ei tarjoa, niin toisia treffejä ei tule. En ala tuhlaamaan aikaani pihiin mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa vuoteen 2022 jolloin naiset on vahvoja ja itsenäisiä eikä miesten tarvi toimina naisen palvelijana ja rahapussina
Vieläkö tuosta kinastellaan?
Naisia ja miehiä tulisi kohdella asianmukaisella tavalla.
Nainen ei ole koskaan tarvinnut fem inis miä minun kanssa
koska osaan pitää omaa ja naiseni puolta paremmin kuin
mikään ideologia.
Riippuvuus (sinä maksat)
Itsenäisyys (minä maksan)
Aikuinen (sovitellaan)
Olkaa ihmisiksi jos voitte.
Sillä on housuissa leka josta friidu saa maksaa. 💪
Laita vain visa vinkuun, ja jööti summuun.
Tämä ketju todistaa hyvin että naiset eivät anna miehelle henkilönä arvoa vaan naiset näkevät miehen arvon lompakon paksuudella
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju todistaa hyvin että naiset eivät anna miehelle henkilönä arvoa vaan naiset näkevät miehen arvon lompakon paksuudella
Kahvikuppiinko sinun taloutesi kaatuu? Onko ne euron kolikot sulla siellä pinossa, jotta saat lompakkoosi paksuutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvikuppiinko sinun taloutesi kaatuu? Onko ne euron kolikot sulla siellä pinossa, jotta saat lompakkoosi paksuutta?
Kun se kahvikku on niin pieni summa niin nainen on hyvä ja maksaa oman kahvinsa
Tämä. Mitään ei pidä ostaa lahjaksi koska ostaa voi itsekin silloin harvoin kun jotain välttämättä tarvitsee, pitkän ja tarkan harkinnan jälkeen, mutta kyllä kuuluu huomioida ja onnitella että on vielä elossa.