Miten saada riita päättymään miesystävän kanssa?
Suutuin miesystävälle, koska hän oli lomamatkaltaan tultuaan tavannut ensin kavereitaan eikä minua. Asutaan siis erillään, mies oli lapsensa kanssa matkoilla. Suutuspäissäni laitoin viestin, ettei tarvi enää olla missään yhteyksissä, jos muut on tärkeämpiä. Mies yritti soittaa viikon ajan joka päivä ja laittoi myös viestejä. En vastannut niihin mitenkään ja nyt viikon jälkeen ei ole mitään kuulunut enää.
Kommentit (20)
Tylsä versio sun "Suutuin miehelle enkä ole viikkoon vastannut" -jankkauksesta.
Näin vakavassa jutussa pitää antaa myös kakkoseen.
Sehän on nyt päättynyt. Kuten koko suhde.
Kuulostaa siltä, että miesystäväsi väisti luodin. Onnittelut siitä hänelle.
Mies on menetellyt virheellisesti jos yrittänyt ottaa yhteyttä naisen asettaman kiellon jälkeen. Jos nainen kieltää minulta yhteydenoton, toimin aina sen mukaisesti. Eli en ota yhteyttä, poistan välittömästi naisen yhteystiedot ja laitan estot päälle.
Jos minulle sanotaan että tämä oli tässä, niin siirryn seuraavaan. Keep it simple.
Olette eronneet. Ei tuo ole enää mikään riita, jonka voi vain sopia.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon suikkarilla hyvittää mitä tahansa.
Ahaa, mites onnistuu kun mies ei halua tavata, olipa typerä vastaus, ja joo, kenenkään kusiluikkunakkia... yökk.
Vierailija kirjoitti:
Toisen tollon yhtä yyperä vastaus kuin tuo suikkari...
Vierailija kirjoitti:
Mies on menetellyt virheellisesti jos yrittänyt ottaa yhteyttä naisen asettaman kiellon jälkeen. Jos nainen kieltää minulta yhteydenoton, toimin aina sen mukaisesti. Eli en ota yhteyttä, poistan välittömästi naisen yhteystiedot ja laitan estot päälle.
Kyllä, itse pyysi. Tommonen mykkäkoulu on myös väkivaltaa, jos nyt joku oppisi ja lukisi lisää asiasta!
Miksi turhaan jatkaa viestittelyä kun on tommosta käytöstä!
Olen miehen puolella, sori AP!
Vierailija kirjoitti:
Sinulla se mielessä päivittäin tämä kakkoseen hoonaaminen, onko fantasia vai onko muuten vain pakkomielteeseesi. Olet sairas.
Ei tuo ole riita vaan suhteen päättäminen yksipuolisesti ja ilman sanoja. Ehkä tehokasta. Et tainnut sitten olla kovin korkealla miehenkään prioriteeteillä kun ette edes asu yhdessä. Ei mitään ongelmaa - kaikki on loppu. Minäkin olen miehen puolella.
No riita on päätetty. Ei suhdetta ei riitaakaan, onneksi olkoon AP. Miehen puolella minäkin.
M47
Vierailija kirjoitti:
No tulihan se sieltä! 🥱🥱🥱
Ehkä mies löytää vielä täyspäisen naisystävän.
Älä ole enää noin lapsellinen! Sillä asia korjaantuu. Pyydä anteeksi ylireagointiasi. Koska todellakin kohtuus olisi ollut sanoa että asia on väärin eikä ilmoittaa että kaikki ohi.
Kunnon suikkarilla hyvittää mitä tahansa.