Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei maksanut treffeillä!

Vierailija
29.10.2022 |

Iso pettymys, kun itse panostat ja laitat itsesi kauniiksi. Ekat treffit pitkän suhteen jälkeen ja heti näin. Tavat on muuttuneet selvästi. Mietin nyt, kannattaako edes jatkaa tuon tyypin kanssa, kun jäi paha maku alusta.

Kommentit (310)

Vierailija
61/310 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle mies tilaa vielä 8 vuoden jälkeen yllätyksenä lempiruokaani kotiin :) ja maksaa aina kun käymme ulkona syömässä/hotellissa/ kylpylässä..

Vierailija
62/310 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä, miksi ekoille treffeille pitää mennä jonnekin ruokapaikkaan, jos on taloudesta niin tiukkaa, että itku tulee jos joutuu tarjoamaan. Toisaalta olen nyt ihmetyksekseni saanut täältä palstalta lukea, että monelle on se kahvikupillinenkin liian kallis tarjottava.

Oma periaatteeni on, että se, joka kutsuu, tarjoutuu maksamaan. Jos toinen haluaa silti maksaa itse, sekin on ihan fine. Jos yhdessä sovitaan menosta, molemmat lähtökohtaisesti maksavat omansa. Olen tarjonnut ja minulle on tarjottu, eikä tästä koskaan ole tullut mitään ongelmaa. Tosin tapailenkin vain ihmisiä, joilla on normaalit käytöstavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/310 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle mies tilaa vielä 8 vuoden jälkeen yllätyksenä lempiruokaani kotiin :) ja maksaa aina kun käymme ulkona syömässä/hotellissa/ kylpylässä..

Minunkin mieheni maksaa aina, kun käymme ulkona syömässä. Tosin sillä luottokortilla, joka on yhteiseen taloustiliimme. ;)

Vierailija
64/310 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos te naiset aukaisisitte sen suunne vain munalle, ja muuten pitäisitte sen kiinni niin kyllä kahvit tarjotaan jos ei hampaat raavi. Ei nyt kumminkaan arnoldsissa.

Vierailija
65/310 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju todistaa hyvin että naiset eivät anna miehelle henkilönä arvoa vaan naiset näkevät miehen arvon lompakon paksuudella

Kahvikuppiinko sinun taloutesi kaatuu? Onko ne euron kolikot sulla siellä pinossa, jotta saat lompakkoosi paksuutta?

Kun se kahvikku on niin pieni summa niin nainen on hyvä ja maksaa oman kahvinsa

Totta kai maksaa, ei se siitä ole kiinni. Helposti maksaa molemmat, jos on itse ollut aloitteellinen sen kahville lähdön kanssa.

Mutta voi olla, että juntin kanssa ei tule lähdettyä toiste. Miehille suosittelen samaa.

Vierailija
66/310 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minunkin mieheni maksaa aina, kun käymme ulkona syömässä. Tosin sillä luottokortilla, joka on yhteiseen taloustiliimme. ;)

Eli oikeasti maksatte puoliksi, turha kommentti siis.

Vierailija
67/310 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju todistaa hyvin että naiset eivät anna miehelle henkilönä arvoa vaan naiset näkevät miehen arvon lompakon paksuudella

Miten niin. - Tähän keskusteluun osallisti edellä mies, joka olis tarjonnut naiselle oma aloitteisesti mutta sai naiselta kiitokseksi v-lua ja murhaavan katseen.  Mistä luulet tämän naisen käytöksen kertovan? Tosin he eivät olleet treffeillä vaan törmänneet sattumalta kahvilassa/ kahvilan tiskillä ja tiesivät tosiensa opiskelujen kautta, tai tuten mies kirjoitti olivat puolituttuja. - Eli pitäsikö päätellä, että nainen tiesi miehen varallisuuden ja olisi kypännyt hänen syliin, jos mies olisi ollut varakas?    

Vierailija
68/310 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä päätän toisista treffeistä sen mukaan miten toisen kanssa synkkaa ja tunnenko vetoa. Joku treffien kustantaminen ei vaikuta millään tavalla päätökseeni. Jos joku tarjoutuu kahvin maksamaan, niin tarjotkoon. Mieluummin toki maksan omani itse.

Vierailija
69/310 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on vielä vähän opettelemista tuossa emojien tulkinnassa. Mitä aattelit tämän ;) merkin tarkoittavan?

Vierailija
70/310 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on vielä vähän opettelemista tuossa emojien tulkinnassa. Mitä aattelit tämän ;) merkin tarkoittavan?

Turha kommentti yhä ;)

Vierailija
71/310 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en koskaan tarjoa ensimmäisillä treffeillä. Jos nainen loukkaantuu ja suuttuu jos hänelle ei ensimmäisellä kerralla tarjota kertoo vain sen että nainen on ainoastaan rahan perässä ja miehellä ei lopulta ole mitään väliä kunhan rahapussi on aina auki

Vierailija
72/310 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on opetettu, että tässä on tietty symboliikka ja piiloviesti. Jos mies ei tarjoudu maksamaan ekoilla treffeillä, niin en ole kiinnostava eikä hän halua nähdä toista kertaa. Jos nainen kieltäytyy tarjouksesta ja haluaa maksaa omansa, hän viestittää että ei ole kiinnostusta eikä halua nähdä enää. Jos nainen antaa miehen tarjota, se on merkki kiinnostuksesta, uusista treffeistä ja tilaisuudesta tarjota vastavuoroisesti miehelle toisilla treffeillä.

Mun elämässä ainakin tämä on pätenyt hyvin.

Vierailija
73/310 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään jokainen maksaa oman ruoan.

Vierailija
74/310 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en koskaan tarjoa ensimmäisillä treffeillä. Jos nainen loukkaantuu ja suuttuu jos hänelle ei ensimmäisellä kerralla tarjota kertoo vain sen että nainen on ainoastaan rahan perässä ja miehellä ei lopulta ole mitään väliä kunhan rahapussi on aina auki

Heh, tuskinpa moni siitä mitään kohtausta aloittaa. Miettii vain päässään että Jaaha, juntti. Eipä tarvi nähdä enää. Sinä et sitä saa koskaan tietää miksei nainen halua enää nähdä.

Vierailija
75/310 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on opetettu, että tässä on tietty symboliikka ja piiloviesti. Jos nainen ei tarjoudu maksamaan ekoilla treffeillä, niin en ole kiinnostava eikä hän halua nähdä toista kertaa. Jos mies kieltäytyy tarjouksesta ja haluaa maksaa omansa, hän viestittää että ei ole kiinnostusta eikä halua nähdä enää. Jos mies antaa naisen tarjota, se on merkki kiinnostuksesta, uusista treffeistä ja tilaisuudesta tarjota vastavuoroisesti naiselle toisilla treffeillä.

Mun elämässä ainakin tämä on pätenyt hyvin.

Vierailija
76/310 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuja maksaa, oli sukupuoli mikä hyvänsä. Kutsuja valitsee paikan omaan budjettiinsa sopivaksi, ei tarvii viedä Michelin-ravintolaan, kahvit abc:llä käy jos ei ole muuhun varaa.

On epäkohteliasta kutsua toinen henkilö johonkin, minne hän ei muuten omalla kustannuksellaan menisi, ja laittaa hänet maksamaan.

Vierailija
77/310 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kutsuja maksaa, oli sukupuoli mikä hyvänsä. Kutsuja valitsee paikan omaan budjettiinsa sopivaksi, ei tarvii viedä Michelin-ravintolaan, kahvit abc:llä käy jos ei ole muuhun varaa.

On epäkohteliasta kutsua toinen henkilö johonkin, minne hän ei muuten omalla kustannuksellaan menisi, ja laittaa hänet maksamaan.

Tämä. Ja kutsun saanut tuo lahjan.

Vierailija
78/310 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha kommentti yhä ;)

Ja mitähän lisäarvoa keskustelulle ajattelet olevan näistä omista turhista kommenteistasi?

-eri

Vierailija
79/310 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ja kutsun saanut tuo lahjan.

Niinkö? Tällaisesta olen kuullut puhuttavan vain silloin, kun mennään toisen kotiin kylään. Tuntuisi aika oudolta mennä jonnekin kahvilaan tai ruokapaikkaan kukkakimpun tai viinipullon kanssa. Mutta toki sinä voit noin toimia, jos katsot tarpeelliseksi. Itse kyllä oudoksuisin, jos mies tulisi esimerkiksi kukkapuskan kanssa kahvitreffeille. Ja jos toisi jotain kalliimpaa, alkaisi tyypin motiivit epäilyttää ihan tosissaan. Tuskin lähtisin hänen kutsumanaan minnekään saati pyytäisin itse toista kertaa.

80/310 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä miehenä tarjoan toisilla treffeillä vasta. Silloin on selvää, että naista oikeasti kiinnostaa. Toki ensimmäisen drinkin aina tarjoan ekoilla treffeillä.  Jotkut suomalaiset naiset on fiksuja ja tarjoaa sen toisen drinkin merkiksi siitä, ettei he ole kiinnostuneita. 

Ihan turha tarjota koko iltaa naiselle. Siitähän tulee ihan creepy vaikutelma, että yrittäisin juottaa känniin seksin toivossa. Ehei!  Ja kyllä minäkin olen laittautunut vaikken ole ehkä meikannut samalla tavalla. Parta on ajettu ja värjätty tukka ja käyty parturissa. Vaatteet tsekattu, partavesi valkattu huolella. Syöty kollageenit ja rasvattu naama. Ainoa ero on, ettei ole luomiväriä, ripsaria ja peitetahnoja.  

- Pekka Mulqvist, Lukihäiriyden ammattilainen, tasa-arvon kannattaja, puolueisiin kuulumaton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä