Huomaan että 37 v mies on jo aika pohjalla naisten silmissä.
Ei naiset osota mitää kiinnostusta missään, ei ota yhteyttä ei vastaa, sit jos ottaa yhteyttä lukee viestin eikä vastaa. Tinderissä ei tule osumia. Baareissa naisia kiinnostaa vain omat kaverit, ja tällästä se on, kai sitä jotain vikaa mussa sitte on kun se on aina tällästä, haluaisin seurustella enkä olla yksin.
Kommentit (315)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset millasia miehiä te oikein haluatte?
Normaali tai normaalia älykkäämpi pitää olla. Ei mt-ongelmia.
No mutta mitä hittoa monella on nykyää masennusta ja mt-ongelmia, hekin pariutuu.
No sitähän tässä on yritetty sulle jankuttaa satoja, jollei tuhansia kertoja. Mene mukaan mt-ihmisten toimintaan.
Muuten hyvä mutta noihin mt-ryhmiin saa nopeasti porttikiellon jos rupeaa naisia ahdistelemaan ja jankkaamaan, miksi en kelpaa. Niissä on sääntöjä joita pitää noudattaa. Ne voi kyllä olla hyvä paikka sosiaalisten taitojen opetteluun, mutta siihenkin vaaditaan hyvä ja kohtelias asenne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta mitä hittoa monella on nykyää masennusta ja mt-ongelmia, hekin pariutuu.
No sitähän tässä on yritetty sulle jankuttaa satoja, jollei tuhansia kertoja. Mene mukaan mt-ihmisten toimintaan.
Muuten hyvä mutta noihin mt-ryhmiin saa nopeasti porttikiellon jos rupeaa naisia ahdistelemaan ja jankkaamaan, miksi en kelpaa. Niissä on sääntöjä joita pitää noudattaa. Ne voi kyllä olla hyvä paikka sosiaalisten taitojen opetteluun, mutta siihenkin vaaditaan hyvä ja kohtelias asenne.
No Allulle voisi nimenomaan olla hyväksi opetella niitä sosiaalisia taitoja. Tiedätkö joitain tällaisia ryhmiä? Tuli sellainen fiilis, että puhut jonkinlaisesta kokemuksesta. Ehkä tämä Allu voisi saada jotain vinkkiä?
Minulle kelpaisi hyvin lapseton 37-vuotias mies.
Paremmin menee kuin koskaan T:M40+
Ite otin avioeron 32 vuotiaana ja vaihdoin kolmekymppisen vaimon 23 vuotiaaseen. En ole katunut hetkeäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Allulle voisi nimenomaan olla hyväksi opetella niitä sosiaalisia taitoja. Tiedätkö joitain tällaisia ryhmiä? Tuli sellainen fiilis, että puhut jonkinlaisesta kokemuksesta. Ehkä tämä Allu voisi saada jotain vinkkiä?
Klubitalolla voisi olla jotain ryhmätoimintaa, en ole kyllä itse käynyt koskaan siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi yhdellä itseriittoisella itseään täynnä olevalla olisikaan oikeus perseillä ja pilata taas koko toiminta? Kun ei uli-ap osaa olla empaattinen reilu ja pelata yhteisillä pelisäännöillä niin pois pelistä vaan pysyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi yhdellä itseriittoisella itseään täynnä olevalla olisikaan oikeus perseillä ja pilata taas koko toiminta? Kun ei uli-ap osaa olla empaattinen reilu ja pelata yhteisillä pelisäännöillä niin pois pelistä vaan pysyvästi.
Niin, sehän tossa oli pointtina. Allun pitää ensin auttaa itse itseään, mutta en tiedä tuleeko hän tajuamaan sitä koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vähän mahaa ja ylipainoa ja pyöreät kasvot mutta en hirveästi ole ylipainonen ja etsin tasosiani myös ylipainosia naisia mutta en oikein kiinnosta heitäkään.
Silloin et ole heidän tasoaan.
No en mä laske rimaa hyvin alhaalle koska tiedän että oon ihan kivan näkönen ja luulis olen heidän tasoa.
No älä laske. Sitten olet yksin.
MIkä on sitten mun taso kun ei tunnu kelpaavan oikein kellekkään?
No tuota.. Ei sulla ole mitään tasoa. Sulla on niin myrkyllinen mieli, ettei kukaan tahdo tehdä tuttavuutta sun kanssas. Veloilla, läskillä, kaljulla jne ei ole mitään tekemistä sen kanssa etteikö seuraa voisi saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulle ei kelpaa tasoisesi naiset, joihin sinulla on mahdollisuus? Eli itsesi ikäiset, syrjäytyneet, peräkammmarintytyöt?
Voin itse syrjäytyneenä naisena kertoa että ainakin minä ja monet muut samankaltaiset naiset saadaan parempi mies kuin Allu.
No silloin ap:n taso on jotain muuta: setämies, syrjäytynyt, mt- ongelmainen, misogyyni, työtön jne
Yrität baarissa ja Tinderissä omaa tasoasi liian korkeatasoisia naisia. Laske tasoa. Ei tarvitse laskea, kuin omalle tasolle, niin löydät seuraa.
Olen laskenut mutta hekään eivät kiinnostu ja ota yhteyttä eivätkö ole kiinnostuneita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vähän mahaa ja ylipainoa ja pyöreät kasvot mutta en hirveästi ole ylipainonen ja etsin tasosiani myös ylipainosia naisia mutta en oikein kiinnosta heitäkään.
Silloin et ole heidän tasoaan.
No en mä laske rimaa hyvin alhaalle koska tiedän että oon ihan kivan näkönen ja luulis olen heidän tasoa.
No älä laske. Sitten olet yksin.
MIkä on sitten mun taso kun ei tunnu kelpaavan oikein kellekkään?
No tuota.. Ei sulla ole mitään tasoa. Sulla on niin myrkyllinen mieli, ettei kukaan tahdo tehdä tuttavuutta sun kanssas. Veloilla, läskillä, kaljulla jne ei ole mitään tekemistä sen kanssa etteikö seuraa voisi saada.
Totta tuo ja siksi yritän muuttua
vaikeeta se on , tuttavani ihmetelly miks oon sinkku että onko naiset vaa niin nirsoja, pukeudun hyvin en käytä huumeita, en ole työtön kaikki on hyvin, pidän itteeni ihan komeana ja oonkin vaikka ei kaikki tykkää, mutta ei naiset halua millää treffeille.
Jos mies on pitänyt huolta itsestään hänellä on tuossa iässä enenemmän vientiä kuin koskaan. Neljästä kympistä alkaa vähitellen taas hiipumaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on pitänyt huolta itsestään hänellä on tuossa iässä enenemmän vientiä kuin koskaan. Neljästä kympistä alkaa vähitellen taas hiipumaan.
Pidän huolta en syö makkaraa ja ryyppää rahani, mutta on tullut kaljamahaa ja en ole täydellinen miksi pitäis olla kun ei hoikat naiset kiinnosta niin luulisi olevan edes jotain vientiä pyöreempien naistenkaa.
Mutta niinku ei ole mitää vientiä, mua taas kiinnostais moniki nainen
Ne taas mistä mä kiinnostun eivät kiinnostu niinku musta tai ovat varattuja, hitto ärsyttää
Miehet sitten jaksaa itkeä, miten on aina vaan naisten pinnallisuuden syy, jos ei löydy seuraa. Vika on muka milloin missäkin, liian pienestä palkasta nyt sitten ikään asti. Hoh hoijaa. Kaiken ikäiset ihmiset kyllä löytää seuraa, jos on kiltti ja huomaavainen luonne ja käyttäytyy hyvin, huolehtii hygieniastaan ja ilmaisee itseään järkevällä tavalla. Ja menee ihmisten pariin etsimään seuraa, jos sitä kaipaa.
Sinkkuutesi ei johdu iästäsi, se nyt on aivan sataprosenttisen varmaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet sitten jaksaa itkeä, miten on aina vaan naisten pinnallisuuden syy, jos ei löydy seuraa. Vika on muka milloin missäkin, liian pienestä palkasta nyt sitten ikään asti. Hoh hoijaa. Kaiken ikäiset ihmiset kyllä löytää seuraa, jos on kiltti ja huomaavainen luonne ja käyttäytyy hyvin, huolehtii hygieniastaan ja ilmaisee itseään järkevällä tavalla. Ja menee ihmisten pariin etsimään seuraa, jos sitä kaipaa.
Sinkkuutesi ei johdu iästäsi, se nyt on aivan sataprosenttisen varmaa.
Varmaa mun käytöksestä johtuu tai jostain.
Tarkoitatko nuoria naisia? 37-v mieshän on nelikymppiselle aika passeli kumppani, ja viisikymppisiä saattaisi kiinnostaa jo hyvinkin paljon.
Älä etsi seuraa 25-vuotiaista vaan oman ikäisistäsi.