Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomaan että 37 v mies on jo aika pohjalla naisten silmissä.

Vierailija
29.10.2022 |

Ei naiset osota mitää kiinnostusta missään, ei ota yhteyttä ei vastaa, sit jos ottaa yhteyttä lukee viestin eikä vastaa. Tinderissä ei tule osumia. Baareissa naisia kiinnostaa vain omat kaverit, ja tällästä se on, kai sitä jotain vikaa mussa sitte on kun se on aina tällästä, haluaisin seurustella enkä olla yksin.

Kommentit (315)

Vierailija
141/315 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä ap:n viestejä lukeneena (niitä kun on n. 90% koko ketjun viesteistä...), ongelma voi olla myös ulosannissasi. Ainakaan tuo välimerkitön, jankkaava spämmi ei anna kenestäkään kovin älykästä kuvaa. Ja sanon tämän ihmisenä, joka ei itsekään ole mikään älykkö, vaan kouluja käymätön työtön.

Mitä sitte vaikka olisin tyhmä.. saahan ne juopotki naisia? Olen käynyt amiksen miksi pitäisi käydä yliopisto ja olla fiksu?

Mä en ole työtön, mulla on vakityö

Mutta en niinku nykyää ymmärrä miksen yhtää kiinnosta ketään, ei monee vuotee oikee ketää nainen ottanu yhteyttä

Vierailija
142/315 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan käsittämätöntä miten onkaa jotenki tuntuu suoraa sanoen pohjalla tässä tilanteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/315 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai tälle tilanteelle voi mitää tulee jos on tullakseen. Pakko kai totutella olee niin yksin

Vierailija
144/315 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kertokaa nyt mikä teitä vaivaa, kun ei kukaa kirjota ja jaksa jutella mistään.

Vierailija
145/315 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No antaa olla yritän pärjätä yksin ja sinkkuna.

Vierailija
146/315 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla flaksi parani kolmenkympin jälkeen. Epäilen syyksi sitä, että epävarmuus väheni ja osasi olla paljon rennompi naisten kanssa eikä enää ollut sisäistä pakkoa mihinkään vaan asiat tapahtuivat jos olivat tapahtuakseen.

Vierailija
147/315 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla kohdalla flaksi parani kolmenkympin jälkeen. Epäilen syyksi sitä, että epävarmuus väheni ja osasi olla paljon rennompi naisten kanssa eikä enää ollut sisäistä pakkoa mihinkään vaan asiat tapahtuivat jos olivat tapahtuakseen.

Mulla viimestää 32 v loppu flaksi.. ennen sitä sain hyvin naista.

Vierailija
148/315 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ap kaltaisesi nainen. Mulla on hyvä aviomies. Juuri kun sukujuhlissa kuulin,kun eräs hänen läheinen sukulainen sanoi, että olen liian ylipainoinen,niin hän puollusti minua. Hän sanoi,että olen erittäin kiltti,avulias ja huumorintajuinen. Kiltteys riittää sika pitkälle.

Vierailija
149/315 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ap kaltaisesi nainen. Mulla on hyvä aviomies. Juuri kun sukujuhlissa kuulin,kun eräs hänen läheinen sukulainen sanoi, että olen liian ylipainoinen,niin hän puollusti minua. Hän sanoi,että olen erittäin kiltti,avulias ja huumorintajuinen. Kiltteys riittää sika pitkälle.

No kai mun pitäs sitte olla kiva naiselle mäkin haluaisin riittää ylipainosena miehenä naisille.

Vierailija
150/315 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei pitkään aikaan ei ei kukaa nainen ole halunnut mua nähdä.

Vierailija
151/315 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta tajusin etten kiinnosta niinku ketään

Vierailija
152/315 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon jumissa yksin kotonani ja ei oo oikein ees kavereitakaan. Jotenki niin erilainen kaikki muut pitää hauskaa on kavereittenkaa ja minä yksin.

Vierailija
153/315 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette te naisetkin täällä melko säälittäviä kun jaksatte vängätä näissä ketjuissa. Lopettakaa jo, jos te olette edes naisia. Taidatte saada jotain nautintoa tämän Allun kiusaamisesta?

Bingo.

Vierailija
154/315 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vielä yli 5-kymppinen mies kelpaa naisille. Sinkkuelämää kesti noin vuoden eron jälkeen, eikä ollut mikään aktiivinen haku edes päällä.

Kelpasin jopa 10 vuotta nuoremalle ja kauniille naiselle. Elämänasenteesta ja omista tavoista se on kiinni.

Vierailija
155/315 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset heränneet jatkuvaan ulkonäön haukkumiseen ja alkaneet antamaan miehille takaisin kritiikkiä miesten ulkonäöstä. Reilu peli.

Vierailija
156/315 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset heränneet jatkuvaan ulkonäön haukkumiseen ja alkaneet antamaan miehille takaisin kritiikkiä miesten ulkonäöstä. Reilu peli.

Seli seli, olet vain kiusaaja.

Vierailija
157/315 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n naiset = 18-28 vuotiaat.

Vierailija
158/315 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän nyt riippuu ihan siitä että miltä se 37v mies näyttää ja kuinka pitkä hän on. Kyllä 37v vielä saa naisilta katseilta, jos on komea, raamikas ja hiukset edelleen päässä, mutta toki valtaosa ton ikäisistä miehistä on naisille täysin näkymättömiä.

Ja päteehän sama toki naisiinkin. Valtaosa 37v naisista on ulkonäöltään täysin mitäänsanomattomia, ja tuskin herättävät kenenkään kiinnostusta.

Vierailija
159/315 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

37v on nimenomaan huipulla, edelleen riittävän nuori mutta tulotaso on jo ehtinyt kasvaa. Naiset tykkää rahasta.

Vierailija
160/315 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Incel-naiset*