Huomaan että 37 v mies on jo aika pohjalla naisten silmissä.
Ei naiset osota mitää kiinnostusta missään, ei ota yhteyttä ei vastaa, sit jos ottaa yhteyttä lukee viestin eikä vastaa. Tinderissä ei tule osumia. Baareissa naisia kiinnostaa vain omat kaverit, ja tällästä se on, kai sitä jotain vikaa mussa sitte on kun se on aina tällästä, haluaisin seurustella enkä olla yksin.
Kommentit (315)
Ihan käsittämätöntä miten onkaa jotenki tuntuu suoraa sanoen pohjalla tässä tilanteessa.
No ei kai tälle tilanteelle voi mitää tulee jos on tullakseen. Pakko kai totutella olee niin yksin
Naiset kertokaa nyt mikä teitä vaivaa, kun ei kukaa kirjota ja jaksa jutella mistään.
No antaa olla yritän pärjätä yksin ja sinkkuna.
Omalla kohdalla flaksi parani kolmenkympin jälkeen. Epäilen syyksi sitä, että epävarmuus väheni ja osasi olla paljon rennompi naisten kanssa eikä enää ollut sisäistä pakkoa mihinkään vaan asiat tapahtuivat jos olivat tapahtuakseen.
Vierailija kirjoitti:
Omalla kohdalla flaksi parani kolmenkympin jälkeen. Epäilen syyksi sitä, että epävarmuus väheni ja osasi olla paljon rennompi naisten kanssa eikä enää ollut sisäistä pakkoa mihinkään vaan asiat tapahtuivat jos olivat tapahtuakseen.
Mulla viimestää 32 v loppu flaksi.. ennen sitä sain hyvin naista.
Mä olen ap kaltaisesi nainen. Mulla on hyvä aviomies. Juuri kun sukujuhlissa kuulin,kun eräs hänen läheinen sukulainen sanoi, että olen liian ylipainoinen,niin hän puollusti minua. Hän sanoi,että olen erittäin kiltti,avulias ja huumorintajuinen. Kiltteys riittää sika pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ap kaltaisesi nainen. Mulla on hyvä aviomies. Juuri kun sukujuhlissa kuulin,kun eräs hänen läheinen sukulainen sanoi, että olen liian ylipainoinen,niin hän puollusti minua. Hän sanoi,että olen erittäin kiltti,avulias ja huumorintajuinen. Kiltteys riittää sika pitkälle.
No kai mun pitäs sitte olla kiva naiselle mäkin haluaisin riittää ylipainosena miehenä naisille.
Mutta ei pitkään aikaan ei ei kukaa nainen ole halunnut mua nähdä.
Nyt vasta tajusin etten kiinnosta niinku ketään
Oon jumissa yksin kotonani ja ei oo oikein ees kavereitakaan. Jotenki niin erilainen kaikki muut pitää hauskaa on kavereittenkaa ja minä yksin.
Vierailija kirjoitti:
Olette te naisetkin täällä melko säälittäviä kun jaksatte vängätä näissä ketjuissa. Lopettakaa jo, jos te olette edes naisia. Taidatte saada jotain nautintoa tämän Allun kiusaamisesta?
Bingo.
Kyllä vielä yli 5-kymppinen mies kelpaa naisille. Sinkkuelämää kesti noin vuoden eron jälkeen, eikä ollut mikään aktiivinen haku edes päällä.
Kelpasin jopa 10 vuotta nuoremalle ja kauniille naiselle. Elämänasenteesta ja omista tavoista se on kiinni.
Naiset heränneet jatkuvaan ulkonäön haukkumiseen ja alkaneet antamaan miehille takaisin kritiikkiä miesten ulkonäöstä. Reilu peli.
Vierailija kirjoitti:
Naiset heränneet jatkuvaan ulkonäön haukkumiseen ja alkaneet antamaan miehille takaisin kritiikkiä miesten ulkonäöstä. Reilu peli.
Seli seli, olet vain kiusaaja.
Tämähän nyt riippuu ihan siitä että miltä se 37v mies näyttää ja kuinka pitkä hän on. Kyllä 37v vielä saa naisilta katseilta, jos on komea, raamikas ja hiukset edelleen päässä, mutta toki valtaosa ton ikäisistä miehistä on naisille täysin näkymättömiä.
Ja päteehän sama toki naisiinkin. Valtaosa 37v naisista on ulkonäöltään täysin mitäänsanomattomia, ja tuskin herättävät kenenkään kiinnostusta.
37v on nimenomaan huipulla, edelleen riittävän nuori mutta tulotaso on jo ehtinyt kasvaa. Naiset tykkää rahasta.
Vierailija kirjoitti:
Incel-naiset*
Mutta en niinku nykyää ymmärrä miksen yhtää kiinnosta ketään, ei monee vuotee oikee ketää nainen ottanu yhteyttä