Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomaan että 37 v mies on jo aika pohjalla naisten silmissä.

Vierailija
29.10.2022 |

Ei naiset osota mitää kiinnostusta missään, ei ota yhteyttä ei vastaa, sit jos ottaa yhteyttä lukee viestin eikä vastaa. Tinderissä ei tule osumia. Baareissa naisia kiinnostaa vain omat kaverit, ja tällästä se on, kai sitä jotain vikaa mussa sitte on kun se on aina tällästä, haluaisin seurustella enkä olla yksin.

Kommentit (315)

Vierailija
201/315 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä 37 v on vielä käypää tavaraa, koulutus, työ, finanssiasiat hoitanut mallikkaasti, kuntoillut että sen näkee, ryhti hyvä, keskustelutaitoinen jne

Vierailija
202/315 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vaikeeta se on , tuttavani ihmetelly miks oon sinkku että onko naiset vaa niin nirsoja, pukeudun hyvin en käytä huumeita, en ole työtön kaikki on hyvin, pidän itteeni ihan komeana ja oonkin vaikka ei kaikki tykkää, mutta ei naiset halua millää treffeille.

Tämä sinkkuuttasi ihmetellyt tuttavakaan ei sitten kelpuuttanut sua?

Kyllä meillä oli joskus säätöä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/315 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko hyvä ehdotus, mutta oletko kokeillut kaverihaku.net tai kaveripiiri.fi sivuja?

Siellä voisi löytää samankaltaisia ihmisiä?

Muista kuitenkin käytöstavat kirjoittelussa.

Sitä voisi kokeilla kyllä

Vierailija
204/315 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ainakin tulee tosi hyvin tykkäyksiä ja matcheja, eipä sitä tarvitse Tinderissä olla kuin viikko pari niin johan on jo 100 matchia. Usein kehutaan komeaksi ja pyydetään yhteystietoja sen takia. Myös M37v

Chadilla onkin helppoa.

Vierailija
205/315 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ainakin tulee tosi hyvin tykkäyksiä ja matcheja, eipä sitä tarvitse Tinderissä olla kuin viikko pari niin johan on jo 100 matchia. Usein kehutaan komeaksi ja pyydetään yhteystietoja sen takia. Myös M37v

Chadilla onkin helppoa.

Tavis pyöreet naiset haluaa heti chadin kun se on niin hot vaikka se oikeesti on huono mies ja pettää, ite kunnon mies vaikka on ylipainoa ja kaljamahaa mutta ei kovin hyvin naisille kelpaa

Vierailija
206/315 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chadit vaan on paljon parempia.

N37

Vierailija
207/315 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vaikeeta se on , tuttavani ihmetelly miks oon sinkku että onko naiset vaa niin nirsoja, pukeudun hyvin en käytä huumeita, en ole työtön kaikki on hyvin, pidän itteeni ihan komeana ja oonkin vaikka ei kaikki tykkää, mutta ei naiset halua millää treffeille.

Ei tuttavan tai kenenkään ulkopuolisen hyysäysihmettelyt tuo lisäarvoa tai muutosta. Tasosi on olla yksin.

Ei kyllä ole. kaipaan kumppania

Miksi sinulle ei sitten kelpaa ne naiset, joihin sinulla on saumoja? Yrität naisia, jotka ovat sinuntyyppisiä, mutta jotka eivät ole sinusta kiinnostuneita.

Vierailija
208/315 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä. Menestyneet liikemiehethän alkavat saavuttaa huippuaan vasta neljänkympin toisella puolella.

Vierailija
209/315 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinulle ei kelpaa tasoisesi naiset, joihin sinulla on mahdollisuus? Eli itsesi ikäiset, syrjäytyneet, peräkammmarintytyöt?

Voin itse syrjäytyneenä naisena kertoa että ainakin minä ja monet muut samankaltaiset naiset saadaan parempi mies kuin Allu.

Ja sitten on meitä, jotka ei saa parempaa kuin Allu ja se on ihan ok elää yksin.

Vierailija
210/315 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on närhet ja pelivälineet.

Vierailija
211/315 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinulle ei kelpaa tasoisesi naiset, joihin sinulla on mahdollisuus? Eli itsesi ikäiset, syrjäytyneet, peräkammmarintytyöt?

Voin itse syrjäytyneenä naisena kertoa että ainakin minä ja monet muut samankaltaiset naiset saadaan parempi mies kuin Allu.

Ja sitten on meitä, jotka ei saa parempaa kuin Allu ja se on ihan ok elää yksin.

Ai että mä oon taas niin pohjalla huhuh, voi jestas sentää. mieluite elän sitten yksin kun otan jonku tuommoisen naisen joka on pahasti kehitysvammainen

https://verneri.net/selko/kirjeenvaihto/

Vierailija
212/315 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuttavan tai kenenkään ulkopuolisen hyysäysihmettelyt tuo lisäarvoa tai muutosta. Tasosi on olla yksin.

Miksi sinulle ei sitten kelpaa ne naiset, joihin sinulla on saumoja? Yrität naisia, jotka ovat sinuntyyppisiä, mutta jotka eivät ole sinusta kiinnostuneita.

Koska en tiedä mitkä ovat mun tyyppisiä. en voi tietää. näytän normaalilta en vammaiselta, en halua ketä vain, oon sitte yksin

Vierailija
213/315 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää olevan aika harvoin naiset kiinnostuneita miehistä, Mä oon sitte paremmin kai yksin kerta ei kukaa osota kiinnostusta missään.

Vierailija
214/315 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää syntymäpäivää Allu.

Kuule, ei sinusta ole näihin juttuihin.

Sun osasi on hukata postia lajittelukeskuksessa maailman tappiin asti. Keskity siihen minkä parhaiten osaat.

Vierailija
215/315 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vähemmän miehillä on naisille annettavana, sitä vähemmän niitä tarvitaan. So long, luuserit.

Vierailija
216/315 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai se on helpompi vain olla yksin liikaa murheita ja stressiä ja vaikeeta kun itsek iinnostuu mutta toiset naiset ei.

Vierailija
217/315 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vähemmän miehillä on naisille annettavana, sitä vähemmän niitä tarvitaan. So long, luuserit.

Ai miehet on luusereita, mitäs naiset sitte on? Haluaa sen komean chadin.

Vierailija
218/315 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miehet on luusereita, mitäs naiset sitte on? Haluaa sen komean chadin.

Ei kelpaa mitenkää yksinkertainen kaljamaha mies.. pitäs olla hyvä tutkinto amk koulutus vielä ja sosiaalista elämää. ei kaikilla ole asiat noin.

Vierailija
219/315 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 29 vuotias nainen ja alkanut tuntumaan, että olisi järkevintä alkaa katselemaan miehiä juuri tuosta iästä. 35-40 voisi olla hyvä. En ole mitenkään ns pikkuvanha tms, mutta omanikäiset miehet tuntuvat elävän vielä pitkittynytää teini-ikää. Ei minua enää huvita joka viikonloppu baareissa juosta ja haluaisin vielä joskus ostaa talon, mutta yksin se tulisi todella kalliiksi. Parisuhteet tosin eivät enää oikein meinaa kestää kenelläkään ja pettäminen ja muu toisen loukkaaminen on arkipäivää. Ei kavereillanikaan parisuhteet ole kestäneet kuin ihan muutamalla.

Vierailija
220/315 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää syntymäpäivää Allu.

Kuule, ei sinusta ole näihin juttuihin.

Sun osasi on hukata postia lajittelukeskuksessa maailman tappiin asti. Keskity siihen minkä parhaiten osaat.

Todella törkeesti sanottu. Hyvästi vaan sullekki