Huomaan että 37 v mies on jo aika pohjalla naisten silmissä.
Ei naiset osota mitää kiinnostusta missään, ei ota yhteyttä ei vastaa, sit jos ottaa yhteyttä lukee viestin eikä vastaa. Tinderissä ei tule osumia. Baareissa naisia kiinnostaa vain omat kaverit, ja tällästä se on, kai sitä jotain vikaa mussa sitte on kun se on aina tällästä, haluaisin seurustella enkä olla yksin.
Kommentit (315)
Ja tämänkin saman looserin jankkauksista taas 7 sivun ketju vetti
Mikä helvatan Allu? Onko se joku yleisnimitys saamattomille miehille?
Vierailija kirjoitti:
Kunhan olet 47v niin olet jo ihan näkymätön tai keräät korkeintaan inhoavia katseita ja vihamielistä asennetta.
Minulla on 49 vuotiaana semmoinen ongelma että semmoisia 25-30 vuotiaita naisia kyllä jostain kumman syystä tuntuu kiinnostavan mutta omasta mielestäni on vähän turhan suuri ikäero. Joo ja on aivan todellinen tilanne enkä ole se farmariasuinen tai valkoisiin pukeutuva tyyppi.
Älkää nyt hyvät ihmiset alapeukuttako aina ensimmäisenä reaktiona.
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt hyvät ihmiset alapeukuttako aina ensimmäisenä reaktiona.
Kuka hitto seuraa jotain alapeukutuksia? Siis ihan oikeasti? Niillä ei ole mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan olet 47v niin olet jo ihan näkymätön tai keräät korkeintaan inhoavia katseita ja vihamielistä asennetta.
Minulla on 49 vuotiaana semmoinen ongelma että semmoisia 25-30 vuotiaita naisia kyllä jostain kumman syystä tuntuu kiinnostavan mutta omasta mielestäni on vähän turhan suuri ikäero. Joo ja on aivan todellinen tilanne enkä ole se farmariasuinen tai valkoisiin pukeutuva tyyppi.
Siis mitä ihmettä mä oon aika nuori ja kivan näkönen mies vai valehteeko naiset mutta en kiinnosta ees niitä ylipainosia naisiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Minkään ikäinen mies ei ole omanikäistensä naisten silmissä pohjalla vain ikänsä puolesta.
Huom, paino sanalla *omanikäisten*.
En ole missää nimessä pohjalla vaikka kuka väittäis en välitä.. käyn töissä ja mulla menee hyvin.
Ei sitä vanhana enää käy flaksi samalla tavalla kuin nuorena, hyväksy se. Miesten parasta deittailuaikaa on vuodet 18-25
Kai mä en oo sit enää komea ja oon lihonut yhtäkkiä ei niinku mikää onnistu ja naiset on vaativia ja ei mulla ole rahaa ja hienoa autoa oon todella tavallinen amiksen käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä vanhana enää käy flaksi samalla tavalla kuin nuorena, hyväksy se. Miesten parasta deittailuaikaa on vuodet 18-25
No ei käy ei, mutta niinku tuntuu välillä ettei täs ole mitää järkee, ite deittailen jatkuvasti mutta naisia ei kiinnosta ees jutella karkaavat äkkiä pois
Ei mus kyl mitää vikaa ole, en vaa törmää oikeanlaisiin naisiin, eikä ne koskaa ota missää yhteyttä tai silleen huomaan et mua kiinnostaa mutta ei sitä toista, emmä jaksa sellasia sitte.
Ei tässä vain tunnu olevan yhtää mitää järkeä, en kuulu siihen top 20 miesten joukkoon en ole tarpeeksi komea ja on ylipainoa ja olen kouluttamaton amis, eipä oo ketään. ihan yksin taas vloppuna ja toiset naiset on miestenkaa kivat heille.
Näitä ap:n viestejä lukeneena (niitä kun on n. 90% koko ketjun viesteistä...), ongelma voi olla myös ulosannissasi. Ainakaan tuo välimerkitön, jankkaava spämmi ei anna kenestäkään kovin älykästä kuvaa. Ja sanon tämän ihmisenä, joka ei itsekään ole mikään älykkö, vaan kouluja käymätön työtön.
Kyllä tässä kaipaisi sitä naisenkaa yhdessä oloa nyt vloppusin varsinkin ja läheisyyttä ja olla vaan ja kattoo vaikka leffaa, yksin on tylsää en tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Näitä ap:n viestejä lukeneena (niitä kun on n. 90% koko ketjun viesteistä...), ongelma voi olla myös ulosannissasi. Ainakaan tuo välimerkitön, jankkaava spämmi ei anna kenestäkään kovin älykästä kuvaa. Ja sanon tämän ihmisenä, joka ei itsekään ole mikään älykkö, vaan kouluja käymätön työtön.
Mitä sitte vaikka olisin tyhmä.. saahan ne juopotki naisia? Olen käynyt amiksen miksi pitäisi käydä yliopisto ja olla fiksu?
Vierailija kirjoitti:
Varmaa jossain on ongelma, onhan mulla ylipainoa mutta mitä sitte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitte vaikka olisin tyhmä.. saahan ne juopotki naisia? Olen käynyt amiksen miksi pitäisi käydä yliopisto ja olla fiksu?
Mä en ole työtön, mulla on vakityö
Kyllä mä voisin oikein mielelläni ottaa 37-vuotiaan miehen! T. N52
Minkään ikäinen mies ei ole omanikäistensä naisten silmissä pohjalla vain ikänsä puolesta.
Huom, paino sanalla *omanikäisten*.