Huomaan että 37 v mies on jo aika pohjalla naisten silmissä.
Ei naiset osota mitää kiinnostusta missään, ei ota yhteyttä ei vastaa, sit jos ottaa yhteyttä lukee viestin eikä vastaa. Tinderissä ei tule osumia. Baareissa naisia kiinnostaa vain omat kaverit, ja tällästä se on, kai sitä jotain vikaa mussa sitte on kun se on aina tällästä, haluaisin seurustella enkä olla yksin.
Kommentit (315)
Vierailija kirjoitti:
vaikeeta se on , tuttavani ihmetelly miks oon sinkku että onko naiset vaa niin nirsoja, pukeudun hyvin en käytä huumeita, en ole työtön kaikki on hyvin, pidän itteeni ihan komeana ja oonkin vaikka ei kaikki tykkää, mutta ei naiset halua millää treffeille.
Ei tuttavan tai kenenkään ulkopuolisen hyysäysihmettelyt tuo lisäarvoa tai muutosta. Tasosi on olla yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vaikeeta se on , tuttavani ihmetelly miks oon sinkku että onko naiset vaa niin nirsoja, pukeudun hyvin en käytä huumeita, en ole työtön kaikki on hyvin, pidän itteeni ihan komeana ja oonkin vaikka ei kaikki tykkää, mutta ei naiset halua millää treffeille.
Ei tuttavan tai kenenkään ulkopuolisen hyysäysihmettelyt tuo lisäarvoa tai muutosta. Tasosi on olla yksin.
Ei kyllä ole. kaipaan kumppania
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet sitten jaksaa itkeä, miten on aina vaan naisten pinnallisuuden syy, jos ei löydy seuraa. Vika on muka milloin missäkin, liian pienestä palkasta nyt sitten ikään asti. Hoh hoijaa. Kaiken ikäiset ihmiset kyllä löytää seuraa, jos on kiltti ja huomaavainen luonne ja käyttäytyy hyvin, huolehtii hygieniastaan ja ilmaisee itseään järkevällä tavalla. Ja menee ihmisten pariin etsimään seuraa, jos sitä kaipaa.
Sinkkuutesi ei johdu iästäsi, se nyt on aivan sataprosenttisen varmaa.
No, tämä ap: han on jo kertonut, että hän tykkää tietyntyyppisistä naisista, mutta ne ei tykkää hänestä. Että kuka se on sitten se pinnallinen????
Voin olla vähän mutta mun taso ei oo kovin korkee, en halua missejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosielämässä tasosi on se mitä saat. Jos et saa ketään niin tasosi on ei ketään. Kaipausulina ei auta yhtään.
En tiedä onko hyvä ehdotus, mutta oletko kokeillut kaverihaku.net tai kaveripiiri.fi sivuja?
Siellä voisi löytää samankaltaisia ihmisiä?
Muista kuitenkin käytöstavat kirjoittelussa.
AlluAlluAlluAlluAlluMarkusMarkusMarkusMarkusMarkus
Vierailija kirjoitti:
Niin. Ei ne miehet vanhenekaan kuin viini.
Miehet nimenomaan vanhenevat kuin viini. Sitten kun heidät on kerran korkattu niin on muutama päivä aikaa nauttia ennen kuin muuttuvat kitkeräksi etikaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vähän mahaa ja ylipainoa ja pyöreät kasvot mutta en hirveästi ole ylipainonen ja etsin tasosiani myös ylipainosia naisia mutta en oikein kiinnosta heitäkään.
Silloin et ole heidän tasoaan.
No en mä laske rimaa hyvin alhaalle koska tiedän että oon ihan kivan näkönen ja luulis olen heidän tasoa.
No älä laske. Sitten olet yksin.
MIkä on sitten mun taso kun ei tunnu kelpaavan oikein kellekkään?
No tuota.. Ei sulla ole mitään tasoa. Sulla on niin myrkyllinen mieli, ettei kukaan tahdo tehdä tuttavuutta sun kanssas. Veloilla, läskillä, kaljulla jne ei ole mitään tekemistä sen kanssa etteikö seuraa voisi saada.
On sillä taso ja sinä olet varmaan aika lailla samaa tasoa markkina-arvolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosielämässä tasosi on se mitä saat. Jos et saa ketään niin tasosi on ei ketään. Kaipausulina ei auta yhtään.
No huonolta näyttää kun naiset hetken suostuu juttelee sit ei kiinnosta.
Kuitenki tuttuni on sanonut että onko naiset sieläpäin nirsoja kun eivät kelpuuta, kun mulla kuitenki pyyhkii hyvin ja sillee olen kivan näkönen mies. oon ainaski nuorempana kelvannut.
Vierailija kirjoitti:
Tämä sinkkuuttasi ihmetellyt tuttavakaan ei sitten kelpuuttanut sua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä sinkkuuttasi ihmetellyt tuttavakaan ei sitten kelpuuttanut sua?
Turha ja epätasapainoista kenenkään hoomoilasena ihmetellä muiden pariutumista / pariutumattomuutta.
Kannattaa hoitaa ja ylläpitää oma elämänsä kuntoon ja ylläpitää elämänhallinta vertailematta kehenkään.
Mulle ainakin tulee tosi hyvin tykkäyksiä ja matcheja, eipä sitä tarvitse Tinderissä olla kuin viikko pari niin johan on jo 100 matchia. Usein kehutaan komeaksi ja pyydetään yhteystietoja sen takia. Myös M37v
Jos 37v mies tavoittelee kaksikymppisiä neitejä, niin tottakai olet auttamattomasti liian vanha.
Sen sijaan yli kolmikymppisillä naisilla alkaa jo biologinen kello tikittää ja etsivät kuumeisesti sitä oikeaa.
Se voisit olla sinä.
Elä huoli, 10 vuoden päästä olet kaikkien 25-35v naisten silmissä jumalattoman kiihottava hopeakettu ja flaksi käy koko ajan. Joudut jopa sanomaan osalle EI, kun ei jaksa ihan jokaisen kanssa.
Ei oo käyny flaksi pitkää aikaa mutta kai se sitte joskus.
Vierailija kirjoitti:
Jos 37v mies tavoittelee kaksikymppisiä neitejä, niin tottakai olet auttamattomasti liian vanha.
Sen sijaan yli kolmikymppisillä naisilla alkaa jo biologinen kello tikittää ja etsivät kuumeisesti sitä oikeaa.
Se voisit olla sinä.
En etsi niitä 20, vaan ihan yli 30,mutta ei ne oikein kiinnostu minusta
Vierailija kirjoitti:
Mulle ainakin tulee tosi hyvin tykkäyksiä ja matcheja, eipä sitä tarvitse Tinderissä olla kuin viikko pari niin johan on jo 100 matchia. Usein kehutaan komeaksi ja pyydetään yhteystietoja sen takia. Myös M37v
Vierailija kirjoitti:
Komealle joka on pitäny itsestään huolta niin tietenkin tulee.
No, tämä ap: han on jo kertonut, että hän tykkää tietyntyyppisistä naisista, mutta ne ei tykkää hänestä. Että kuka se on sitten se pinnallinen????