Huomaan että 37 v mies on jo aika pohjalla naisten silmissä.
Ei naiset osota mitää kiinnostusta missään, ei ota yhteyttä ei vastaa, sit jos ottaa yhteyttä lukee viestin eikä vastaa. Tinderissä ei tule osumia. Baareissa naisia kiinnostaa vain omat kaverit, ja tällästä se on, kai sitä jotain vikaa mussa sitte on kun se on aina tällästä, haluaisin seurustella enkä olla yksin.
Kommentit (315)
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei pakota tulemaan näihin ketjuihin ja vastailemaan Allulle, silti, aina kerta toisensa jälkeen te säälittävät reppanat löydätte itsenne näistä samoista ketjuista.
Kukaan ei sinuakaan pakota tulemaan Allu-ketjuihin, jos harmittaa niin pysy poissa.
Vierailija kirjoitti:
Olen 29 vuotias nainen ja alkanut tuntumaan, että olisi järkevintä alkaa katselemaan miehiä juuri tuosta iästä. 35-40 voisi olla hyvä. En ole mitenkään ns pikkuvanha tms, mutta omanikäiset miehet tuntuvat elävän vielä pitkittynytää teini-ikää. Ei minua enää huvita joka viikonloppu baareissa juosta ja haluaisin vielä joskus ostaa talon, mutta yksin se tulisi todella kalliiksi. Parisuhteet tosin eivät enää oikein meinaa kestää kenelläkään ja pettäminen ja muu toisen loukkaaminen on arkipäivää. Ei kavereillanikaan parisuhteet ole kestäneet kuin ihan muutamalla.
AIna on petetty, nykyään siitä vain puhutaan enemmän. Ennen kiristettiin hammasta...
Parempi ku ei kirjota enää mitää. pelkkää paskaa tulee niskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vähän mahaa ja ylipainoa ja pyöreät kasvot mutta en hirveästi ole ylipainonen ja etsin tasosiani myös ylipainosia naisia mutta en oikein kiinnosta heitäkään.
Silloin et ole heidän tasoaan.
No en mä laske rimaa hyvin alhaalle koska tiedän että oon ihan kivan näkönen ja luulis olen heidän tasoa.
No älä laske. Sitten olet yksin.
MIkä on sitten mun taso kun ei tunnu kelpaavan oikein kellekkään?
Alta nollan.
No toi ei ole ihan totta, en ole mikää narkkari ja alimman tason mies.
Ymmärrätkö, Allu että paljon mieluummin ottaisin narkkarin kuin sinut? Aivan oikeasti.
No mene sitten ottamaan se narkkari ja juoppo. Hus mene.
Odotas vaan, kunnes oot 73. Silloin kelpaa naisille kuka vaan, joka vielä hengittää itse. Ja tahti senkin kiihtyy kun kilpailu miehistä kovenee.
Mähän oon täysin luuseri alimman tason mies mitä sitte, senkaa pitää vaan elää.
Kaikki ei vaan kelpaa ja sille ei voi mitään kuule.
Joo mä jaksa tälläsiä sekopäitä jotka vain haukkuu todella luuseriksi ja sekopääksi sun muita juttuja, jaksa kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4840247/olen-huomannut-jo-pitkaan-etten…
Kuinka monta ketjua aiot vielä aiheesta tehdä??
Mä hävitin tuon linkkaamasi ketjun, en tiedä pitäisikö kiittää vai sadatella että postasit linkin. 😄
No kiittää tietysti. Pitäähän sitä nyt laittaa hyvä kiertoon.
Ei ole kyllä iästä kiinni. Oma kulta löytyi, kun hän oli 40v. Olemme samanikäisiä.
Pitää muovata itseään paremmin kelpaavaksi. Paino kutakuinkin normaaliksi, hyvät käytöstavat, opetella keskustelemaan, hygienia kuntoon, sopivasti itsevarmuutta, opetella tilannetajua, yms. ja tietenkin pitää olla samalla myös hieman naisten ajatusten lukija.
Harvemmin se seuran saanti tykkää ihan ja pelkästään susirumaan ulkonäköön. Kyllä se vika on yleensä jossain muualla jos ei seura kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Pitää muovata itseään paremmin kelpaavaksi. Paino kutakuinkin normaaliksi, hyvät käytöstavat, opetella keskustelemaan, hygienia kuntoon, sopivasti itsevarmuutta, opetella tilannetajua, yms. ja tietenkin pitää olla samalla myös hieman naisten ajatusten lukija.
Harvemmin se seuran saanti *tykkää ihan ja pelkästään susirumaan ulkonäköön. Kyllä se vika on yleensä jossain muualla jos ei seura kelpaa.
*tyssää
Tässä osoitus, että tusinatampioalluja on muitakin kuin vain ap ja liian tyhmä lahopää ei useinkaan kelpaa.
Niin. Sold Lundgren on suosittu naisten parissa vielä 60 vuotiaana. I wonder why
Parempi ku ei kirjota tänne mitää, pelkkää paskaa niinku aina, adios vaan.
Nää "miksen saa parisuhdetta"-keskustelut on vielä sitä alinta paskaa täällä. Tai no, politiikka varmaan vielä paskempaa mutta niistä suurin osa onneks poistetaan.