Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sinun kokemasi kipu on ollut pahin?

Vierailija
24.10.2022 |

Päivällä joku kommentoi noidannuolen olevan pahin mahdollinen kipu. Itse olen synnyttänyt, pari kertaa migreenissä toivonut kuolemaa helpottamaan oloa ja kokenut noidannuolen, mutta virtsatiekivikohtaus menee heittäen ohi muista. Kivunkokemus on tietysti yksilöllistä, mutta mitä et haluaisi uudelleen.

Kommentit (556)

Vierailija
441/556 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahin kipuni oli se kun pallo osui kiveksiini, paljon pahempi kipu se oli kuin synnytyskipu.

M30

Kokemusta siis on siitäkin?

Vierailija
442/556 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahin kipuni oli se kun pallo osui kiveksiini, paljon pahempi kipu se oli kuin synnytyskipu.

M30

Kokemusta siis on siitäkin?

Siis faktahan on se että miehet ei kestäisi synnytyskipuja. Siksi naisille se homma jaettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/556 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sektiohaava tulehtui eikä mennyt umpeen. Sitä hoidettiin raapimalla sellasella kauhalla siihen aina päivittäin uusi veres pinta. Tulehtunut kudos ei puudu, mutta sattuu helvetisti.

Vierailija
444/556 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova hammassärky ja jatkuva oksentaminen ovat tainneet olla kauheimpia.

Vierailija
445/556 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa. Naiset tekee kivun kokemuksestakin suorittamista 🤣

Sellaista asiaa EI OLE mistä suomiakka ei sitä tekisi.

Vierailija
446/556 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet kun ei suoriudu, jonkun on sekin tehtävä.

Vierailija
447/556 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa olla häviöllä.

Vierailija
448/556 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran laskin tarkalleen paljonko tää pellelandia kaivaa mun taskuja verojen ja veroluonteisten maksujen muodossa, sattuu vieläkin joka päivä.

Vierailija
449/556 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sappikivikipu. Kivun seurauksena tolkuton oksentaminen siten, että kaikki neste poistuu. Oksu loppuu vasta, kun pahoinvointilääke laitetaan tippumaan. Sitten vasta kipulääke Litalgin alkaa pysyä sisällä. Oksu polttaa kurkun eikä ääntä tule. Vatsalihakset krampissa ja selkäpuoli myös oikealta. Keho lämpötila vaihtelee likomärän hikoilemisen ja kylmänväristysten välillä. Seuraavana päivänä kitattava vettä, jotta tulisi pissa.

Vierailija
450/556 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtsakivet meni heittämällä jokaisen yhdeksän luunmurtumani ohi, noidannuolen ohi ym.

Paha kolmoishermosärky voi olla myöskin jotain aivan hirveää. Itsellä ei onneksi kokemusta, mutta läheltä seurannut monella.

Vierailija
451/556 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäonnistunut nukutus sydänleikkauksessa.

Vierailija
452/556 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäonnistunut nukutus sydänleikkauksessa.

Kerro lisää, jos haluat.

Vierailija
453/556 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtsakivet, botoxpiikit rakkoon , välilevyn pullistuma selässä, hermosärky joka säteilee jalkaan, polven eturistisiteen katkeaminen ja kolmoishermosärky.

Synnytys (X3 ) kivuliasta mutta ei niin paha.

Vierailija
454/556 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munuaiskivikipu on kaikkein pahin kokemani kipu. Voittaa ihan heittämällä olkapään lähtemisen sijoiltaan ja pari luomusynnytystä (en olisi halunnut synnyttää luomuna, mutta synnytykset oli niin nopeita, ettei kivunlievitystä ehtinyt antaa),

Vierailija
455/556 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syöpäkipu, läpitunkevaa ja tuskallista. Myös henkinen puoli tekee tästä raskaan, en olisi halunnut kuolla näin nuorena.

N39, levinnyt paksusuolensyöpä, ennuste muutamia kuukausia elinaikaa jäljellä, hoidot lopetettu tehottomina.

Olen hyvin pahoillani saamastasi sairaudesta ja ennusteesta. Saatko mitään kivunlievitystä, morfiinia tms?

Voimia Sinulle!

Vierailija
456/556 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varmasti aivan äärimmäisen kovaa kipua vielä kokenut kun lukee näitä. Omat pahimmat ovat olleet käynnistetty synnytys, oksitosiinin annostusta lisättiin pikavauhtia ja siitä seurasi järkyttävän repivä kipu. Toinen oli kierukan poisto yritys x2, kummallakaan kerralla sitä ei saatu pois ja lopulta paremmissa tutkimuksissa selvisi että kierukkaa ei kohdussa ollut, aivan tarpeeton kärsimys.. oksensin kivusta niiden ronkkimisten jälkeen. Leikkauksien jälkeiset kivutkaan eivät ole olleet mitään noihin verrattuna.

Vierailija
457/556 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnollinen synnytys. Tietenkin.

Tämä!  Vielä pahempi oli kohdun ulkopuolinen raskaus, joka räjäytti munatorven. Sattui järjettömän paljon. Menin taxilla sairaalan päivystykseen, pääsin vihdoin yöksi osastolle kipulääkitykseen, aamulla leikkaukseen. Sisäistä verenvuotoa 4 litraa.

Migreenikohtauskin on paha, mutta nyt osaa suhteuttaa kivun määrän. 

Vierailija
458/556 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keuhkokuumeeseen liittyvät kylkipistot ovat yksi kaunheimmista kokemuksista. Kevytkin hengittäminen syvensi kipua ja olin tulla hulluksi ennenkuin viimein hellitti.

Tähän verrattavissa oksitosiinin vauhdittamat supistukset joita vain tuli ja tuli sarjoina ja hetken toivoin kuolemaa kunnes kätilö totesi ettei avautuminen etene ja laittoi tipan kiinni.

Näitä ennen kamalinta oli olla nuorena puolitoista tuntia viisurin poistoleikkauksessa kun hammas porattiin osiin ja kolmekaan puudutusyritystä ei tuntunut auttavan mitään.

Vierailija
459/556 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkinen kipu onkin täällä jo mainittu ja voin todeta että pitää paikkansa. Kerran muistan sellaisen kun henkinen tuska oli kova, että lopulta koin jonkinlaisen huumeen kaltaisen vaikutuksen, menin sellaiseen ylirauhalliseen, turtaan tilaan. Mikään ei koskettanut mieltäni. Jouduin edelleen kuitenkin siinä tilanteessa näyttämään normaalilta, kävelin ja juttelin. Olin kuin ulkopuolella omaa kehoa. Lapsuudesta tuota pienemmässä määrin tapahtui joskus kun itkin kauan, eikä lohdutettu, tuli turtumus ja jälkipuistatukset, mutta se rauhallisuus kun mikään ei kosketa.

Dissosiaatio suojaa liian kovalta kivulta. Ihan tarpeellinen selviytymiskeino. Olen kokenut saman.

Olen lukenut siitä kuinka aivot saattavat alkaa äärimmäisen stressin tai järkytyksen aikana erittämään opioidin kaltaista ainetta.

Vierailija
460/556 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minullakin varmaan noi synnytykset voiton vie, etenkin ensimmäinen joka oli käynnistetty.

Monen näköistä on käynyt, sormi on irronnut ja itse olen vetänyt paikalleen, olkapää lähtenyt sijoiltaan muuataman kerran ja lonkka pettänyt, hevonen potkassut naamaan ja kerran polveen, kerran jäänyt ympäri keulineen alle onneksi niin etten halvaantunut. Kyllä silti edelleen synnytys minun osalta vie voiton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme