Yrityksillä ei ole enää varaa mainoksiin
Mtv:llä pyörii mainoskatkoilla pelkkä "ohjelma jatkuu mainoskatkon jälkeen" musiikin kera. Tänään tajusin, että yritysten rahat ovat loppu, eikä mtv saa mainoskatkoilleen sisältöä.
Kommentit (27)
TV-mainokset ovat todella kalliita, siitä kuumimpaan katseluaikaan puhutaan jopa sadoista tuhansista. Toisekseen, markkinointikulut on ne mistä ekana leikataan aikojen ollessa tiukat.
Lisäksi juutube ja muu somemainonta voi olla tänäpäivänä tehokkaampaa.
Miten voi olla mahdollista että koko talven raikui se Vagisan hoitavaan seksiin? Ihan koko päivän, aamusta iltaan. Ja samoin Kaalimadolla on usein kampanjoita, ei nyt ihan 7 aikaan illalla mutta vain vähän myöhemmin.
Millainen markkinointibudjetti noilla puljuilla mahtaa olla?
Vierailija kirjoitti:
TV-mainokset ovat todella kalliita, siitä kuumimpaan katseluaikaan puhutaan jopa sadoista tuhansista. Toisekseen, markkinointikulut on ne mistä ekana leikataan aikojen ollessa tiukat.
Eikä ole. Jos ei ole markkinointia, ei ole myyntiäkään. Mutta markkinointi saatetaan siirtää halvempiin medioihin
Siis mite vi#ua? Kattooko joku oikeesti vielä tv kanavia??? Ja en tienny et ne on enää ees olemassa 😂
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla mahdollista että koko talven raikui se Vagisan hoitavaan seksiin? Ihan koko päivän, aamusta iltaan. Ja samoin Kaalimadolla on usein kampanjoita, ei nyt ihan 7 aikaan illalla mutta vain vähän myöhemmin.
Millainen markkinointibudjetti noilla puljuilla mahtaa olla?
Vihaan kaalimadon mainoksia koska sana kaalimato tuo mieleen haisevan mätänevän kaalin ja koko mainos kiihkeästi sekstaavan kuuskymppisen viininmaistelijapariskunnan.
Ainakin nyt Tanssii tähtien kanssa - ohjelman mainoskatkoilla on ehkä kaksi mainosta, loppuaika tuota odotusmusiikkia. Sama oli Masked singerin kanssa.
Ap
Mtv=mainostelevisio. Vai pitäisikö kohta sanoa mainokseton televisio.
Kattokaapa mtv taloustietoja. Liikevaihto ollut yli 200 miljoonaa mutta turpiin on tullut monena vuonna peräkkäin.
Markkinointi on ainostaan soveliaampi nimi propagandalle, joten tämä on vain hyvä asia.
Ihanaa. Mä vihaan mainoksia. Aina ku radiosta alkaa mainos autoa ajaessa, vaihdan kanavaa alle sekunnissa. En enää yhtään jaksa niitä rallatusmainoksia enkä vaikka ei rallatettaiskaan.
Telkkaria kattoessa pistän äänettömälle mainosten ajaksi.
Youtubessa maksan 17 euroa siitä lystistä joka kk, etten näe mainoksen mainosta.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin nyt Tanssii tähtien kanssa - ohjelman mainoskatkoilla on ehkä kaksi mainosta, loppuaika tuota odotusmusiikkia. Sama oli Masked singerin kanssa.
Ap
Mainonta on alueellista esim. MTVllä. Jos sinun alueellasi tulee vaan pari mainosta ja loppuaika musiikkia, se tarkoittaa, että muilla alueilla tulee mainoksia sen aikaa, kun teillä tulee musiikkia. Eli muille alueille on myyty enemmän mainoksia. Se on kyllä totta, että mainonta on se, josta tiukassa taloudellisessa tilanteessa ensimmäisenä karsitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin nyt Tanssii tähtien kanssa - ohjelman mainoskatkoilla on ehkä kaksi mainosta, loppuaika tuota odotusmusiikkia. Sama oli Masked singerin kanssa.
Ap
Mainonta on alueellista esim. MTVllä. Jos sinun alueellasi tulee vaan pari mainosta ja loppuaika musiikkia, se tarkoittaa, että muilla alueilla tulee mainoksia sen aikaa, kun teillä tulee musiikkia. Eli muille alueille on myyty enemmän mainoksia. Se on kyllä totta, että mainonta on se, josta tiukassa taloudellisessa tilanteessa ensimmäisenä karsitaan.
Eli keski-suomen yrityksillä pyyhkii huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Yle saa 600 miltsiä per vuosi ilman tällaisia huolia...
Jokaisen yleläisen palkkaa voitaisiin leikata -10%. Helppoa säästöä valtiolle ja ei ne muuallekaan lähde koska palkka on kuitenkin parempi kuin muualla ja työ leppoisampi.
Miten Tesla voi olla niin suosittu kun se ei ole mainostanut itseään missään, koskaan, mitenkään?
Osoittaa vain mitä huijausta koko markkinointi on. Jos tuotteesi on hyvä, se kyllä myy itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TV-mainokset ovat todella kalliita, siitä kuumimpaan katseluaikaan puhutaan jopa sadoista tuhansista. Toisekseen, markkinointikulut on ne mistä ekana leikataan aikojen ollessa tiukat.
Eikä ole. Jos ei ole markkinointia, ei ole myyntiäkään. Mutta markkinointi saatetaan siirtää halvempiin medioihin
Tarpeelliset ja tarpeeksi hyvät, hyödylliset tuotteet menee kaupaksi ilman mainoksiakin, paras mainos on käyttäjien omat kokemukset. Jonniinjoutavan rihkaman myyntiin tarvitaan sitten sitä puoliväkisin tyrkytystä ja tuputusta, rojun jota kukaan ei tarvitse. Heikoimmat sortuu niitä ostamaan mainosten takia.
Eipä ihme että prime time on vuorattu maikkarin omilla uusinnoilla kuten Tämä on tämä tai mikä se mestariohjelma on, Stadi vs Lande jne. Ei ole varaa ostaa muuta.