Miksi media yrittää niin aggressiivisesti lobata Mika Aaltolaa presidentiksi?
Selvä globalistiehdokas. Media kertoo karjalle, ketä tulee äänestää.
Kommentit (260)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aaltola ei vaikuta siltä, että haluaisi itse pressaksi. Kunhan länkyttävät lämpimikseen.
Tämä. Aaltolasta ei ole tulossa presidenttiä.
Ei niin, koska Suomen kansa ei häntä tehtävään halua.
Luulen, että nyt on Pekka Haaviston aika!
Vierailija kirjoitti:
Zelensky on muodissa. Mekään ei haluta mitään papparaista.
Valitettavasti me ei voida häntä saada. Ja parempi niin , meitä häneen rakastuneita on kuitenkin senverran paljon.
haavisto voittaa mä luulen.. on fiksu mies.. ei ole oikein muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aaltola ei vaikuta siltä, että haluaisi itse pressaksi. Kunhan länkyttävät lämpimikseen.
Haviston isis sekoilut muistaa jokainen....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aaltola itse ei halua. Ei tule asettumaan ehdolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti me ei voida häntä saada. Ja parempi niin , meitä häneen rakastuneita on kuitenkin senverran paljon.
Zelelle tulisi kuumat paikat Suomessa, kun innokkaat mammat hyökkäisivät kimppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aaltola itse ei halua. Ei tule asettumaan ehdolle.
Eikä valita vaikka haluaisikin. Piste.
Presidentin pitää virassaan olla harvapuheinen, vaikka hän olisi muuten millainen hölpöttäjä. Kovahermoinen, ratkaisukeskeinen, terävälyinen, lujaluontoiben, ja naapuri tietoinen. Sanalla sanoen vakuuttava. Minusta Aaltola ja Haavisto ovat näistä parhaat.
Peräaukon nuolija ei kai yrittäisi sotaa?
Kaikkonen asiallinen, asiantunteva, rauhallinen ja kaikin puolin fiksu tyyppi. Just oikea henkilö pressaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zelelle tulisi kuumat paikat Suomessa, kun innokkaat mammat hyökkäisivät kimppuun.
Kyllä varmasti.... yksi tuhansista täällä
Vierailija kirjoitti:
Kaikkonen asiallinen, asiantunteva, rauhallinen ja kaikin puolin fiksu tyyppi. Just oikea henkilö pressaksi.
Tuo nuorisosäätiötausta haittaa kyllä edelleen. Hyvin luikerteli Kanki ja Vanhanenkin näistä vastuista eroon.
Mutta kun eihän myö mittään tiedetty mistään eikä oltu enää mitenkään mukana touhuissa. Jep jep.
Aaltola on älykäs, sympaattinen, sosiaalinen ja osaa käyttäytyä. Hänellä on arvot kohdallaan.
Vierailija kirjoitti:
Ruskitrollit vauhdissa
Ne näitä vastaisia kommentteja ja aloituksia tekee, kun Aaltola kertoo russakkavatnikin tekosista, niin nämä ei voi sietää.
Ruskitrollien pressaehdokkaana Ano Turtiainen.
Silvia kirjoitti:
Aaltola on älykäs, sympaattinen, sosiaalinen ja osaa käyttäytyä. Hänellä on arvot kohdallaan.
Moikka Silvia. Saatiin Ruotsin kunkun rouvakin mukaan keskusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruskitrollit vauhdissa
Ne näitä vastaisia kommentteja ja aloituksia tekee, kun Aaltola kertoo russakkavatnikin tekosista, niin nämä ei voi sietää.
Ja vielä kuvittelevat, että kun tarpeeksi asiaa jauhaa niin joku jopa uskookin. Ei se vaan niin mene, vaan aina on päinvastainen vaikutus.
Vierailija kirjoitti:
Hän oli yllättynyt tuloksesta. Mutta hän on koko ajan esillä mediassa, kun muut ehdokkaat eivät ole, joten mikäs ihme se on. Tämä on aivan naurettavaa ja epäreilua, vaikka hän ei ole virallisesti vielä edes ehdolla. Oletteko nähneet yhtään tv-ohjelmaa Rehninistä tai onko Haavistoa haastateltu presidenttiydestä? Ei ole.
He tulivat kuitenkin lähes tasoihin.
Eikä Aaltola ole minkään puolueen jäsen. Ei hän ole politiikan asiantuntija. Sota-asioihin häneltä kysytään lähes joka päivä jotain uutta ennustusta. Mitä järkeä?