Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sitä ryhmäseksiä saa?

Vierailija
21.10.2022 |

Tuossa artikkelissa kerrotaan ilmeisesti, mutta se on lukkojen takana. Onko joku päässyt lukemaan sen?

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/042df4e1-b8dd-4bcb-a8d0-c18811800020

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähinnä jutussa kehotetaan kommunikoimaan asiaa uudestaan ja uudestaan kumppanin kanssa, mikä sinänsä ei varmaan ole huono neuvo. Faktalaatikko jonka otsikko oli Näin saat ryhmäseksiä:

Mikäli ryhmäseksi kiinnostaa, se vaatii puhumista: sekä parisuhteessa olevan että sinkun pitää osata nostaa asia esille.

Osa sinkuista saattaa pyytää mukaan esimerkiksi ystävää, sillä esimerkiksi joihinkin seksibileisiin voi olla vaikeaa päästä sinkkuna varsinkin miespuolisena.

Miten ystävää pyydetään mukaan ryhmäseksiin? Samalla tavalla kuin puolisoakin.

Toisen osapuolen ajatuksia kannattaa tunnustella varovaisesti: mitä ajattelet tällaisesta ilmiöstä? seksuaaliterapeutti Johanna Saarikallio opastaa.

Nykyaikana moni hakee ryhmäseksiseuraa internetin kautta. Saarikallio mainitsee esimerkkeinä sivustot Alastonsuomi, Xperienceunited ja Libertine.center.

Suomessa järjestetään myös ryhmäseksiin liittyviä tapahtumia.

Vierailija
2/25 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on sitten ero kuin yö ja päivä sillä oletko mies vai nainen. Jos normaalinnäköinen nainen ilmaisee halunsa, saa hän alta aikayksikön minkälaista seksiä ikinä haluaakaan. Jos normaalinnäköinen mies ilmaisee halunsa, ei tapahdu mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on sitten ero kuin yö ja päivä sillä oletko mies vai nainen. Jos normaalinnäköinen nainen ilmaisee halunsa, saa hän alta aikayksikön minkälaista seksiä ikinä haluaakaan. Jos normaalinnäköinen mies ilmaisee halunsa, ei tapahdu mitään.

Olen normaalinnäköinen nainen ja ehdotin miehelleni ryhmäseksiä 2m ja 1n, mutta hän ei suostunut. Niin että pikku teoriasi niin sanotusti kusee.

Vierailija
4/25 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No xu on se paras paikka seuran hakuun. Mutta kumppanin kanssa on oltava pelisäännöt selvillä jos sinne kimpassa aikoo mennä kimppaa harrastamaan.

Vierailija
5/25 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on ainakin todella moni pariskunta pyytänyt mukaan toiseksi mieheksi naista hoitelemaan, ei ole sytyttänyt kun itselle tuntuu niin vieraalta ajatus seksistä kun mukana on toinen mies.

2njuttuun ei ainoatakaan kertaa,ymmärrettävästi.siihen olisi jopa kiinnostusta.

On kyllä ihan ajatuksena ollut viime aikoina kun kaikkea uutta tekisi mieli koittaa kun vielä on sen verran ulkonäköä jäljellä että jollekin kelpaa...saapa nähdä tuleeko kokemuksia vai ei

Vierailija
6/25 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäksi vielä, mitään sivustoja mainitsematta tärkeää on laittaa hyviä kuvia joissa näkyy muutakin kuin muna.vaikka kookas olisikin

Vierailija
7/25 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen normaalinnäköinen nainen ja ehdotin miehelleni ryhmäseksiä 2m ja 1n, mutta hän ei suostunut. Niin että pikku teoriasi niin sanotusti kusee.

Käypä ilmaisemassa halusi vaikka paikallisessa baarissa, niin kaikki reikäsi on täynnä alta aikayksikön.

Vierailija
8/25 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viuhahdus kirjoitti:

Ja lisäksi vielä, mitään sivustoja mainitsematta tärkeää on laittaa hyviä kuvia joissa näkyy muutakin kuin muna.vaikka kookas olisikin

Todellakin. Mua eikä monia naisia kenen kanssa jutellut ei kiinnosta profiili missä vain kulli kuvia. Saa Seki näkyy mutta myös muuta vartaloa pitää näkyä. Ja prof tekstii muutakin kuin: haen seksiä.

Vierailija
9/25 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viuhahdus kirjoitti:

Todellakin. Mua eikä monia naisia kenen kanssa jutellut ei kiinnosta profiili missä vain kulli kuvia. Saa Seki näkyy mutta myös muuta vartaloa pitää näkyä. Ja prof tekstii muutakin kuin: haen seksiä.

Kyllä,samat jutut kuin hakisi ihan perus seksiseuraa.

Tosin mulle on tullut ehdotuksia enemmän pariskunnilta kuin pelkiltä naisilta...

Tosin esittelyteksti karsii sellaista jota en ole hakemassa, helpompaa niin kuin että selittää että et ole sellainen jota haluaisin...

Ei muuta kuin kokeilemaan, tällä palstalla hiukkasen vaikeaa kun ei kuvaa voi laittaa mutta kyllä niitäkin löytyy .

Mullakaan ei ole koskaan kasvot näkyvissä,muuta en niin ujostele näyttää

Vierailija
10/25 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai tilaa vaan taksi hesassa niin saat vaikket haluaisikaan

Vierailija
11/25 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos sä sitä tarpeeksi haluat niin senkus lompsit lähimpään kuppilaan ja hihkaiset "haluaako kukaan ryhmäseksiä!", niin saat mukaasi niin monta miestä kuin haluat, mutta jos mies tekee saman missä tahansa niin hän saa pelkkiä ihmetteleviä katseita.

Vierailija
12/25 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä xu on noista paras, linkillä pääsee mukaan!

https://xperienceunited.com/?&utm_campaign=invitation&utm_source=user&u…

/Ebe

13/25 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos sä sitä tarpeeksi haluat niin senkus lompsit lähimpään kuppilaan ja hihkaiset "haluaako kukaan ryhmäseksiä!", niin saat mukaasi niin monta miestä kuin haluat, mutta jos mies tekee saman missä tahansa niin hän saa pelkkiä ihmetteleviä katseita.

En oikein jaksa uskoa, että ryhmäseksin saaminen on naisellekaan noin helppoa. Yhden miehen saa varmasti iskettyä, jos ei laadusta välitä. Oikeasti kivan miehen löytäminen ei näytä olevan tutuille sinkkunaisille helppoa.

Mitä itse aiheeseen tulee, niin ajatus 2M+1N on erittäin kiihottava. Olisi upeaa viihdyttää rouvaa tällä tavalla ja katsella, kuinka hän viihdyttää toista miestä. Hieno fantasia, mutta tuskin haluan koskaan toteuttaa. En ole hänelle edes maininnut fantasiastani, koska en halua riskeerata upeaa parisuhdetta.

Vierailija
14/25 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettei nainen saa kimppaseksiä on vale. Esimerkiksi seksiklubeille ei normaalisti naisille ole sattuneesta syystä minkäänlaista pääsymaksua, parit maksaa puolikkaan hinnan ja miehet täyden hinnan. Jokainen nainen saa klubilla niin paljon seksiä kuin ikinä haluaa, niin monen miehen kanssa kuin haluaa. Sensijaan samalla klubilla kaikki miehet eivät pääse pukille vaikka haluaisivat.

Vierailija
15/25 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä19370 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein jaksa uskoa, että ryhmäseksin saaminen on naisellekaan noin helppoa. Yhden miehen saa varmasti iskettyä, jos ei laadusta välitä. Oikeasti kivan miehen löytäminen ei näytä olevan tutuille sinkkunaisille helppoa.

Mitä itse aiheeseen tulee, niin ajatus 2M+1N on erittäin kiihottava. Olisi upeaa viihdyttää rouvaa tällä tavalla ja katsella, kuinka hän viihdyttää toista miestä. Hieno fantasia, mutta tuskin haluan koskaan toteuttaa. En ole hänelle edes maininnut fantasiastani, koska en halua riskeerata upeaa parisuhdetta.

Tässähän se tuli. Laatua, ja oikeasti kiva mies. Naiselle ei normaalius riitä, ja siksi tuo ei normaalilta mieheltä onnistu.

Vierailija
16/25 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jää ikuisesti kokematta. Haaveissa on usein ollut tämä 2m +n. Miehetkin vois puuhata keskenään mun puolesta siinä. Olen ymmärtänyt että voi olla aika huikea kokemus olla kahden miehen kanssa. Vähän sellainen once in a lifetime.

Kerran ollut tilaisuuskin sinkkuaikoina mutta menin jänistämään kun en tuntenut näitä miehiä oikeastaan ollenkaan, eikä ollut siten turvallinen olo. En tiedä teinkö oikein vai en.

Nykyinen miesystävä on sen verran privaatti seksiasioissa että tiedän jo kaukorantain puheesta että tällainen kimppa ei kiinnostaisi 99% todennäköisyydellä.

En ikipäivänä uskaltaisi edes sanoittaa että olisi tällainen fantasia edes joka olisi kiva kokeakin. Pelkäisin että suhde ei olisi ennallaan sen jälkeen ja tulisiko siinä tunne että haluan vain kokeilla vierasta. Voi olla että tekisi enemmän hallaa suhteellekin sitten. Suhde on kuitenkin tärkeämpi kuin seksikokeilut.

Eli ei ole minusta yhtään helppoa tämä kimppaseksin saaminen :D voin silti katsoa videoita aiheesta ja haaveilla.

Vierailija
17/25 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

XU on oikea paikka fantasioiden täyttämiseksi. Itseänikin on tuohon 2M+N kombinaatioon pyydetty ja olen jo lupautunut. Itselläni oli ehtona, että tutustun naiseen paremmin ja kaksi kertaa olemme varsin hyvää seksiä yhdessä harrastaneet. Nyt tuntuu jo että voisin olla mukana hänen haavettaan täyttämässä. Toki jännittää että miten kahden varsin kookkaan kalun yhteistyö saadaan toimimaan sirossa naisessa.

Vierailija
18/25 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä Sexposta kysymään. Siellä ollaan auliin valmiita auttamaan kaikissa seksuaalisuuteen ja ihmissuhteisiin liittyvissä ongelmissa. Seurauksista vastaat sitten itse.

Vierailija
19/25 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käypä ilmaisemassa halusi vaikka paikallisessa baarissa, niin kaikki reikäsi on täynnä alta aikayksikön.

Joo jos haluaa jotain random känniukkoja panemaan ilman että on mitään väliä lopputuloksesta tai siitä kiinnostaako ne miehet edes. Entä jos haluaa kumppaninsa kanssa.

-eri

Vierailija
20/25 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä19370 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässähän se tuli. Laatua, ja oikeasti kiva mies. Naiselle ei normaalius riitä, ja siksi tuo ei normaalilta mieheltä onnistu.

No ei ne kulmakuppilan känniset äijät kyllä yleensä mitään laadukkainta seuraa sillä hetkellä ainakaan ole, vai oletko eri mieltä? Lähtisitkö itse naisena panemaan ketä tahansa humalaista randomia tai useampaa, jotka poimisit mukaasi?

Eikö normaali mies ole mielestäsi oikeasti kiva??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä