Käykö nykynaisille tälläinen mies?
Yli 40 kymppinen, treenaa ja pukeutuu tyylikkäästi, on hyvä sängyssä. Ja olisi valmis kokeilemaan naisen toiveesta, ei omasta toiveestaan ihan mitä tahansa. Myös seksiin liittyvissä asioissa, ei mitään aisankannatus juttuja, mutta aivan avoin ihan kaikelle ilman että tuntee mitään mustasukkaisuutta. Ja tykkää pitkistä keskusteluista ja pärjää myös aivan hyvin itsekseen ja kavereidensa kanssa, jos nainen haluaa omaa aikaa.
Kommentit (97)
Ei käy. Olet aivan liian vanha. Terveisin nelikymppinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kuitenkin se joka sanoo viimeisen sanan, jos on kyse tärkeistä päätöksistä.
-apJep. Sieltähän se todellinen luonne paljastui. Sinun kannattaa ihan vaan olla yksin, niin saat kaikki päätökset tehdä yksin.
Mikä todellinen luonne? Naiset ovat itse sanoneet minulle, että he haluavat että heillä on mies, joka vie ja nainen vikisee ja osaa tehdä päätökset isoista asioista, eikä ole lapatossu. Yrittäkää nyt palstan hyvät naiset päättää millaisen miehen haluatte. Sellaisen jolla ei ole omaa tahtoa ja joka nostaa teidät jalustalle, vai miehen joka antaa teille vapauden tehdä mitä lystää, mutta on kuitenkin mies talossa eikä neiti. En kohtele koskaan ketään huonosti, mutta noudatan periaatetta 'kohdelkaa toisianne niinkuin haluaisitte itseänne kohdeltavan"
-ap
Tasa-arvoinen parisuhde = nainen on nostettu jalustalle. 🤣🤣
Tarvitse vielä paljon henkistä kasvua ennen kuin mikään parisuhteesi tulee toimimaan. Toisaalta kaikille se kasvu ei koskaan tapahdu.
Niin siis minä en nosta yhtäkään naista jalustalle.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Ei käy. Olet aivan liian vanha. Terveisin nelikymppinen nainen
Ota sitten nuorempi toki, hyvä ihminen.
-ap
Pelkkää seksiä mietit? Tarttee paaaljon muutakin jos suhde alkaa, mm. samanlaiset arvot ja tulevaisuuden toiveet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle kelpaisi. Mutta en usko että ap:kaan saisi minun sukkiani pyörimään enää jaloissa. Oishan se vielä kiva innostua toisesta ihmisestä ja harrastaa sitä seksiäkin. Kivaahan se oli. Mutta taitaa olla ne ajat meikäläisellä jo takana päin. N48
Onko sinulla ikäkriisi? Älä anna sen lannistaa vaan kaiva se nuori nainen itsestäsi esiin ;)
-apOn mulla ikäkriisi. Puhkesin kukkaan vasta nelikymppisenä ja miehet olivat kiinnostuneita. Nyt on paniikki että ei kelpaa enää kellekään. N48
Se on luonnollista. Pukeudu tyylikkäästi, laita vaikka kynsiäsi ja ota kiva kampaus, tai mitä te naiset yleensä teettekään, ole itsevarma ja sopivan flirtti, ja tulet huomaamaan että olet ns 'kuumaa kamaa" parisuhdemarkkinoilla.
-ap
Ei naisen nostaminen jalustalle ole tasa-arvoisuutta. Koska nostat sen naisen sitten pois jalustalta hetken päästä.
Vierailija kirjoitti:
Pelkkää seksiä mietit? Tarttee paaaljon muutakin jos suhde alkaa, mm. samanlaiset arvot ja tulevaisuuden toiveet.
En minä pelkkää seksiä mieti, etsin vain yhtä ainoaa.
Sitä jota voin kutsua Miladyksi ja hän kutsuu minua.. arvoisellani nimellä ;)
Vierailija kirjoitti:
Ei naisen nostaminen jalustalle ole tasa-arvoisuutta. Koska nostat sen naisen sitten pois jalustalta hetken päästä.
En ole missään kohden sanonut nostavani naista jalustalle. Sellainen on omasta mielestäni typerää eikä miehistä. Naurettavaa touhua. Te tuon keksitte, en minä.
-ap
Paljon kertoo sekin ihmisestä, ettei pysty suoraan kertomaan huonoja puoliaan, vaan alkaa kiertämään asiaa jollain liirumlaarumilla.
Ja kyllä jokainen JÄRKEVÄ nainen haluaa tasavertaisen kumppanuuden, jossa kumpikaan ei sano viimeistä sanaa tai vedä toista perässään. Jos on päätöksiä tehtävänä, niin ne pohdiskellaan yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kuitenkin se joka sanoo viimeisen sanan, jos on kyse tärkeistä päätöksistä.
-apJep. Sieltähän se todellinen luonne paljastui. Sinun kannattaa ihan vaan olla yksin, niin saat kaikki päätökset tehdä yksin.
Mikä todellinen luonne? Naiset ovat itse sanoneet minulle, että he haluavat että heillä on mies, joka vie ja nainen vikisee ja osaa tehdä päätökset isoista asioista, eikä ole lapatossu. Yrittäkää nyt palstan hyvät naiset päättää millaisen miehen haluatte. Sellaisen jolla ei ole omaa tahtoa ja joka nostaa teidät jalustalle, vai miehen joka antaa teille vapauden tehdä mitä lystää, mutta on kuitenkin mies talossa eikä neiti. En kohtele koskaan ketään huonosti, mutta noudatan periaatetta 'kohdelkaa toisianne niinkuin haluaisitte itseänne kohdeltavan"
-ap
Tasa-arvoinen parisuhde = nainen on nostettu jalustalle. 🤣🤣
Tarvitse vielä paljon henkistä kasvua ennen kuin mikään parisuhteesi tulee toimimaan. Toisaalta kaikille se kasvu ei koskaan tapahdu.
Niin siis minä en nosta yhtäkään naista jalustalle.
-ap
Et siis edes ymmärtänyt edellistä viestiä. Ei yllätä. Sinun kannattaa tosiaan pysytellä yksiksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle kelpaisi. Mutta en usko että ap:kaan saisi minun sukkiani pyörimään enää jaloissa. Oishan se vielä kiva innostua toisesta ihmisestä ja harrastaa sitä seksiäkin. Kivaahan se oli. Mutta taitaa olla ne ajat meikäläisellä jo takana päin. N48
Onko sinulla ikäkriisi? Älä anna sen lannistaa vaan kaiva se nuori nainen itsestäsi esiin ;)
-apOn mulla ikäkriisi. Puhkesin kukkaan vasta nelikymppisenä ja miehet olivat kiinnostuneita. Nyt on paniikki että ei kelpaa enää kellekään. N48
Se on luonnollista. Pukeudu tyylikkäästi, laita vaikka kynsiäsi ja ota kiva kampaus, tai mitä te naiset yleensä teettekään, ole itsevarma ja sopivan flirtti, ja tulet huomaamaan että olet ns 'kuumaa kamaa" parisuhdemarkkinoilla.
-ap
Kiitos, piristit päivääni 😘 N48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat jotenkin jäykältä, suorituskeskeiseltä, huumorittomalta ja kylmäkiskoiselta.
Itse otin miehen, joka on tosi lämmin ja kiltti, empaattinen. Ja hauska. Meillä on tosi paljon yhteistä huumoria. Meillä on sama näkemys elämästä ja asioista, jotka siinä on tärkeää. Kemiat kohtaa täydellisesti.En ole tuollainen miksikä minut kuvailit. Viesteillä on joskus hankalaa kertoa itsestään millainen todella on. Olen iloinen kuullessani, että sinä olet löytänyt hyvän kumppanin rinnallesi. Pidä siitä kiinni ja nauttikaa yhdessä elämästä.
-ap
Et kuitenkaan kerro, millainen olet. Et siis pysty kertomaan, että olisit ihana lämmin ihminen. Huomaan näissä kaikissa vastauksissasi kaavaa, jossa yrität kiertää niitä epäkohtia, jotka itsessäsi jo tunnistatkin.
Vierailija kirjoitti:
Paljon kertoo sekin ihmisestä, ettei pysty suoraan kertomaan huonoja puoliaan, vaan alkaa kiertämään asiaa jollain liirumlaarumilla.
Ja kyllä jokainen JÄRKEVÄ nainen haluaa tasavertaisen kumppanuuden, jossa kumpikaan ei sano viimeistä sanaa tai vedä toista perässään. Jos on päätöksiä tehtävänä, niin ne pohdiskellaan yhdessä.
Tämä ei ole deittipalsta. Miksi minun pitäisi kertoa elämästäni jokainen asia, jos te ette kerro myös. Lupaan ja vannon, jos sinä ja muut jotka haluatte tietää enemmän, niin kerron suoraan ja rehellisesti, mutta te lupaatte ja vannotte, ja kerrottu omat asiamme myöskin suoraan ja rehellisesti. Näin kaikki on tasavertaista. Onko teissä rohkeutta siihen? Minussa on.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Jep. Sieltähän se todellinen luonne paljastui. Sinun kannattaa ihan vaan olla yksin, niin saat kaikki päätökset tehdä yksin.
-ap
Sinä siis todellisuudessa haluaisit, ettet saisi tehdä omia päätöksiäsi itse? Miksi muuten kohtelisit naisia näin?
Ps. Tässä on 100 varmasti todellinen syy Ap:n ja hänen lasten äidin erolle. Ihan sama mitä skeidaa vääntää täällä siitä kuinka naiset oikeasti haluavat tulla kohdelluiksi vähä-älyisinä lapsina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole deittipalsta. Miksi minun pitäisi kertoa elämästäni jokainen asia, jos te ette kerro myös. Lupaan ja vannon, jos sinä ja muut jotka haluatte tietää enemmän, niin kerron suoraan ja rehellisesti, mutta te lupaatte ja vannotte, ja kerrottu omat asiamme myöskin suoraan ja rehellisesti. Näin kaikki on tasavertaista. Onko teissä rohkeutta siihen? Minussa on.
-ap
Niinkö? Vaikka kierrät edelleen? Kyllä minä osaan itsestäni sanoa: Olen laiska. Tarvitsen paljon omaa tilaa. Kroppani ei ole kovin kummoinen. Todennäköisesti en lähde miehen kanssa eräilemään enkä liikuntaharrastuksiin. Enkä tarjoa apua remonttihommissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat jotenkin jäykältä, suorituskeskeiseltä, huumorittomalta ja kylmäkiskoiselta.
Itse otin miehen, joka on tosi lämmin ja kiltti, empaattinen. Ja hauska. Meillä on tosi paljon yhteistä huumoria. Meillä on sama näkemys elämästä ja asioista, jotka siinä on tärkeää. Kemiat kohtaa täydellisesti.En ole tuollainen miksikä minut kuvailit. Viesteillä on joskus hankalaa kertoa itsestään millainen todella on. Olen iloinen kuullessani, että sinä olet löytänyt hyvän kumppanin rinnallesi. Pidä siitä kiinni ja nauttikaa yhdessä elämästä.
-apEt kuitenkaan kerro, millainen olet. Et siis pysty kertomaan, että olisit ihana lämmin ihminen. Huomaan näissä kaikissa vastauksissasi kaavaa, jossa yrität kiertää niitä epäkohtia, jotka itsessäsi jo tunnistatkin.[/quo
Ketään naista ei kiinnosta lämmin ja ihana mies. Olen se mitä naiset haluavat, kylmä, kova eikä missään nimessä lapanen ja kynnysmatto. Tai sitten jotain päinvastaista.
Kahta Herraa ei voi palvella. Voi palvella Jumalaa tai Saatanaa.
Jos ymmärrät vertauskuvan.
Ällöttävä seksisetä. Ei tuollaisia juttuja tarvitse julkisella palstalla kertoilla, hyi yök 🤢!
Ei Ap etsi kumppania, vaan tahdotonta s*ksinukkea. Luulisi, että sellaisen hankkiminen ei nykypäivänä olisi kovin vaikeaa.
On mulla ikäkriisi. Puhkesin kukkaan vasta nelikymppisenä ja miehet olivat kiinnostuneita. Nyt on paniikki että ei kelpaa enää kellekään. N48