Käykö nykynaisille tälläinen mies?
Yli 40 kymppinen, treenaa ja pukeutuu tyylikkäästi, on hyvä sängyssä. Ja olisi valmis kokeilemaan naisen toiveesta, ei omasta toiveestaan ihan mitä tahansa. Myös seksiin liittyvissä asioissa, ei mitään aisankannatus juttuja, mutta aivan avoin ihan kaikelle ilman että tuntee mitään mustasukkaisuutta. Ja tykkää pitkistä keskusteluista ja pärjää myös aivan hyvin itsekseen ja kavereidensa kanssa, jos nainen haluaa omaa aikaa.
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Sinussa on varmasti myös huonoja puolia, tai ainakin kehittämisen kohteita? Tähän mennessä olet vain kehunut itseäsi, mutta jokaisessa ihmisessä on myös ne epämiellyttävät piirteensä.
Onko yhtäkään ihmistä jossa ei olisi huonoja puolia ja kehittämisen kohteita? Olen aivan normaali ihminen.
Kaikki mokaa joskus, mutta sellaiseen ei pidä jäädä, vaan jos joku sanoo tai itse huomaa, että sinun huonot puolesi on tuo ja nuo, niin tyhmä ihminen jää vellomaan kurjuuteensa eikä tee asioille mitään. Viisas ihminen ainakin yrittää tehdä asioille jotain ja päästä eroon niistä huonoista puolistaan.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No enpä tiedä. Ikä ei nyt sinänsä ole este, mutta minä etsin varmaankin vähän villinpää kaveria.
Hae mut töistä suoraan, johonkin yksinkertaiseen ruokapaikkaan, sano että "kyllä ne pyykit joutaa myöhemminki" ja vie meät seikkailuun, vaikka koskenlaskuun tai vesiskootteriajelulle. Anna mun nauraa koko iltapäivä ja illasta kun kotiudutaan hikisinä ja likasina, vie mut suihkuun laita sen jälkeen sitä viiniä. Voin luvata että aamulla herätessä on lakanat rytyssä.Juoksetko kanssani sateessa, annatko veden kastella hiuksesi ja rintasi, rakasteletko kanssani siinä, talon seinää vasten, tai pöydällä puiston keskustan?
Jos sinä haet minut autolla töistä, katso silmiini ja minä sanon sinulle 'paina kaasua, ja aja lujaa".
Olen jousimies ja seikkailuista pitävät naiset sopivat minulle. Vie minut minne vaan ja minä lähden, ja kun minä vien, sinä lähdet.
-apSori mutta nyt ei tullut osumaa jousimiehellä. Taidat tykätä elokuvista?
Niinkö? Puhun oikeasta elämästä ja siitä mitä olen joskus kokenut, ja haluaisin vielä kokea. Elokuvista en niin välitä, elän tässä maailmassa enkä mielikuvitus maailmassa.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä sellainen pieni terve mustasukkaisuus kuuluu ainakin mun toivomaan parisuhteeseen. Ei tietenkään mitään hakkaamista, mutta noh mulla oli joskus mies joka oli todella hyvä sängyssä ja muutenkin ihan täyden kympin mies, mutta hän ei ollut tippaakaan mustasukkainen. Mulla tuli siitä vähän sellainen olo, että hänelle on ihan sama vaikka lähtisin jonkun toisen miehen matkaan. Ihan kuin ajattelisi mun olevan niin epäviehättävä ettei kukaan muu mua kuitenkaan huolisi. Että siinä mielessä mä (ja siis huom, vain MÄ, ei kaikki naiset) toivoisin, että mies olisi edes pikkasen mustis minusta, sillain sopivasti että nainen tuntee ittensä spessuksi. Ei niin, että: "Joo mee vaan viikoksi matkoille ja nauti lomastas, eikä tarvitse soitellakaan mulle, kyllä mä pärjään". Mä oon romantikkoluonne ja tykkään että lähetellään söpistelyviestejä silloinkin kun ollaan erossa, ei se ole mitään kyttäämistä.
Ei kai söpöstelyviestit ole mustasukkaisuuden osoitus? Eikös ne ole tykkäämisen osoitus ja sen, että toinen ajattelee kumppaniaan vaikka oltaisiin eri paikoissa?
Tuo aloitus ei vielä paljon kerro. Ne ovat vain sinun omia mielipiteitä, en välttämättä olisi samaa mieltä kanssasi. Monet miehet pitävät itseään hyvänä sängyssä ja naiset usein näyttelee ja teeskentelee miellyttääkseen. Mutta en tietenkään kiellä ettetkö olisi hyvä mies ja jopa hyvä niissä hommissa. Mutta tuossa aloituksessa ei juurikaan ollut syvällisyyttä. Miksi moisia kyselet? Etkö ole testannut itseäsi vapailla markkinoilla?
Kyllä mulle kelpaisi. Mutta en usko että ap:kaan saisi minun sukkiani pyörimään enää jaloissa. Oishan se vielä kiva innostua toisesta ihmisestä ja harrastaa sitä seksiäkin. Kivaahan se oli. Mutta taitaa olla ne ajat meikäläisellä jo takana päin. N48
Vierailija kirjoitti:
Ei kelpaa.
Kun suurin osa profiilista on seksiin liittyvää ja muutenkaan ei edes ennätä ensimmäistä lausetta päästä loppuun, kun alkaa puhumaan jo seksiin liittyvistä asioista. Olen huomannut, että sellainen mies ei osaa muuta ajatella, kuin seksiä ja on jopa seksiaddikti.
Tämä! Ja se, että on "avoin kaikelle" tarkoittaa kaikella todennäköisyydellä sitä, että yksiavioisuus ei sitten kelpaakaan.
Täällä joudut helposti Allun kanssa samaan lokeroon ja epäilyksen alaiseksi.
Nostaa itsensä tikun nokkaan vieraiden ihmisten arvosteltavaksi. Itsetuntosi täytyy olla vahva, tai luonteesi masokistinen (jälkimmäinen vaihtoehto korreloisi niiden seksijuttujesi kanssa 🤔)
Vierailija kirjoitti:
Täällä joudut helposti Allun kanssa samaan lokeroon ja epäilyksen alaiseksi.
Nostaa itsensä tikun nokkaan vieraiden ihmisten arvosteltavaksi. Itsetuntosi täytyy olla vahva, tai luonteesi masokistinen (jälkimmäinen vaihtoehto korreloisi niiden seksijuttujesi kanssa 🤔)
Saa minua arvostella, en minä välitä.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Tuo aloitus ei vielä paljon kerro. Ne ovat vain sinun omia mielipiteitä, en välttämättä olisi samaa mieltä kanssasi. Monet miehet pitävät itseään hyvänä sängyssä ja naiset usein näyttelee ja teeskentelee miellyttääkseen. Mutta en tietenkään kiellä ettetkö olisi hyvä mies ja jopa hyvä niissä hommissa. Mutta tuossa aloituksessa ei juurikaan ollut syvällisyyttä. Miksi moisia kyselet? Etkö ole testannut itseäsi vapailla markkinoilla?
Testasin minä itseäni vapailla markkinoilla. Sain naisia. Mutten löytänyt aivan sitä mitä todella etsin. Kyllästyin tinderiin ja baareihin, en pyöri nykyään enää kummissakaan. Miksi aloituksessa olisi pitänyt olla syvällisyyttä? Pidän syvällisistä keskusteluista, mutta sellainen on hukkaan heitettyä aikaa nettipalstalla. Kunhan ajankulukseni kerroin hieman itsestäni, ja olen aina kiinnostunut kuulemaan muiden ihmisten ajatuksia elämästä yleensäkin.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kelpaa.
Kun suurin osa profiilista on seksiin liittyvää ja muutenkaan ei edes ennätä ensimmäistä lausetta päästä loppuun, kun alkaa puhumaan jo seksiin liittyvistä asioista. Olen huomannut, että sellainen mies ei osaa muuta ajatella, kuin seksiä ja on jopa seksiaddikti.
Tämä! Ja se, että on "avoin kaikelle" tarkoittaa kaikella todennäköisyydellä sitä, että yksiavioisuus ei sitten kelpaakaan.
Olenko sanonut ettei kelpaisi? Älä laita sanoja suuhuni tai tee oletuksia.
-ap
[/quote]
Minä olen kuitenkin se joka sanoo viimeisen sanan, jos on kyse tärkeistä päätöksistä.
-ap[/quote]
Jep. Sieltähän se todellinen luonne paljastui. Sinun kannattaa ihan vaan olla yksin, niin saat kaikki päätökset tehdä yksin.
Kuulostat jotenkin jäykältä, suorituskeskeiseltä, huumorittomalta ja kylmäkiskoiselta.
Itse otin miehen, joka on tosi lämmin ja kiltti, empaattinen. Ja hauska. Meillä on tosi paljon yhteistä huumoria. Meillä on sama näkemys elämästä ja asioista, jotka siinä on tärkeää. Kemiat kohtaa täydellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kuitenkin se joka sanoo viimeisen sanan, jos on kyse tärkeistä päätöksistä.
-ap
Jep. Sieltähän se todellinen luonne paljastui. Sinun kannattaa ihan vaan olla yksin, niin saat kaikki päätökset tehdä yksin.
Mikä todellinen luonne? Naiset ovat itse sanoneet minulle, että he haluavat että heillä on mies, joka vie ja nainen vikisee ja osaa tehdä päätökset isoista asioista, eikä ole lapatossu. Yrittäkää nyt palstan hyvät naiset päättää millaisen miehen haluatte. Sellaisen jolla ei ole omaa tahtoa ja joka nostaa teidät jalustalle, vai miehen joka antaa teille vapauden tehdä mitä lystää, mutta on kuitenkin mies talossa eikä neiti. En kohtele koskaan ketään huonosti, mutta noudatan periaatetta 'kohdelkaa toisianne niinkuin haluaisitte itseänne kohdeltavan"
-ap
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat jotenkin jäykältä, suorituskeskeiseltä, huumorittomalta ja kylmäkiskoiselta.
Itse otin miehen, joka on tosi lämmin ja kiltti, empaattinen. Ja hauska. Meillä on tosi paljon yhteistä huumoria. Meillä on sama näkemys elämästä ja asioista, jotka siinä on tärkeää. Kemiat kohtaa täydellisesti.
En ole tuollainen miksikä minut kuvailit. Viesteillä on joskus hankalaa kertoa itsestään millainen todella on. Olen iloinen kuullessani, että sinä olet löytänyt hyvän kumppanin rinnallesi. Pidä siitä kiinni ja nauttikaa yhdessä elämästä.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle kelpaisi. Mutta en usko että ap:kaan saisi minun sukkiani pyörimään enää jaloissa. Oishan se vielä kiva innostua toisesta ihmisestä ja harrastaa sitä seksiäkin. Kivaahan se oli. Mutta taitaa olla ne ajat meikäläisellä jo takana päin. N48
Onko sinulla ikäkriisi? Älä anna sen lannistaa vaan kaiva se nuori nainen itsestäsi esiin ;)
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Mikä todellinen luonne? Naiset ovat itse sanoneet minulle, että he haluavat että heillä on mies, joka vie ja nainen vikisee ja osaa tehdä päätökset isoista asioista, eikä ole lapatossu. Yrittäkää nyt palstan hyvät naiset päättää millaisen miehen haluatte. Sellaisen jolla ei ole omaa tahtoa ja joka nostaa teidät jalustalle, vai miehen joka antaa teille vapauden tehdä mitä lystää, mutta on kuitenkin mies talossa eikä neiti. En kohtele koskaan ketään huonosti, mutta noudatan periaatetta 'kohdelkaa toisianne niinkuin haluaisitte itseänne kohdeltavan"
-ap
Tasa-arvoinen parisuhde = nainen on nostettu jalustalle. 🤣🤣
Tarvitse vielä paljon henkistä kasvua ennen kuin mikään parisuhteesi tulee toimimaan. Toisaalta kaikille se kasvu ei koskaan tapahdu.
Yli 40 kymppisen miehen kanssa seurustelu rikkoo kyllä hautarauhaa.
Liian tylsä ellei ole rikostaustaa tai jotain muuta jännittävää.
Ettekö huomaa, että Ap käyttää tätä ketjua johonkin r**kkutarkoituksiin. Mainitsee lähinnä vain s*ksiin liittyviä asioita ja sitten kieli pitkällä odottelee vastauksia.
Sinussa on varmasti myös huonoja puolia, tai ainakin kehittämisen kohteita? Tähän mennessä olet vain kehunut itseäsi, mutta jokaisessa ihmisessä on myös ne epämiellyttävät piirteensä.