Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö nykynaisille tälläinen mies?

Vierailija
20.10.2022 |

Yli 40 kymppinen, treenaa ja pukeutuu tyylikkäästi, on hyvä sängyssä. Ja olisi valmis kokeilemaan naisen toiveesta, ei omasta toiveestaan ihan mitä tahansa. Myös seksiin liittyvissä asioissa, ei mitään aisankannatus juttuja, mutta aivan avoin ihan kaikelle ilman että tuntee mitään mustasukkaisuutta. Ja tykkää pitkistä keskusteluista ja pärjää myös aivan hyvin itsekseen ja kavereidensa kanssa, jos nainen haluaa omaa aikaa.

Kommentit (97)

Vierailija
1/97 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan varmasti käy? Nuohan ovat kaikki positiivisia puolia.

Vierailija
2/97 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo kerro vielä mitään persoonasta eli niistä tärkeimmistä asioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/97 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mitään moittimista tuosta ainakaan löytänyt. Haiskahtaa jopa vähän kunnioitukselta naista kohtaan, mihin moni varsinkaan sun ikäluokan mies ei kykene/halua.

Vierailija
4/97 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei? Tuossahan oli vain hyviä asioita. Toki persoona ratkaisee, että synkkaako yhdessä ja sovitaanko yhteen.

Vierailija
5/97 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonne? Pitääkö eläimistä? Lapsista? Juoko ja jos juo kuinka paljon ja millainen on humalassa? Polttaako? Mitä harrastaa? Osaako laittaa ruokaa? Osallistuuko myös kotitöihin vai olettaako että nainen tekee kaikki kotityöt?

Vierailija
6/97 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin kelpaa, joillekin ei. Kaikki nykynaiset ei ole samanlaisia.

Vierailija
7/97 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei kelpaisi mies, jolla ei mitään omia toiveita. Liian vanhakin mulle, mutta monelle varmaan kelpaisi.

Vierailija
8/97 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pituus? Itsevarmuus?

Vierailija
9/97 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelpaa.

Kun suurin osa profiilista on seksiin liittyvää ja muutenkaan ei edes ennätä ensimmäistä lausetta päästä loppuun, kun alkaa puhumaan jo seksiin liittyvistä asioista. Olen huomannut, että sellainen mies ei osaa muuta ajatella, kuin seksiä ja on jopa seksiaddikti.

Vierailija
10/97 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yli 400-vuotias on mulle vähän turhan vanha.

Vierailija
11/97 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sellainen pieni terve mustasukkaisuus kuuluu ainakin mun toivomaan parisuhteeseen. Ei tietenkään mitään hakkaamista, mutta noh mulla oli joskus mies joka oli todella hyvä sängyssä ja muutenkin ihan täyden kympin mies, mutta hän ei ollut tippaakaan mustasukkainen. Mulla tuli siitä vähän sellainen olo, että hänelle on ihan sama vaikka lähtisin jonkun toisen miehen matkaan. Ihan kuin ajattelisi mun olevan niin epäviehättävä ettei kukaan muu mua kuitenkaan huolisi. Että siinä mielessä mä (ja siis huom, vain MÄ, ei kaikki naiset) toivoisin, että mies olisi edes pikkasen mustis minusta, sillain sopivasti että nainen tuntee ittensä spessuksi. Ei niin, että: "Joo mee vaan viikoksi matkoille ja nauti lomastas, eikä tarvitse soitellakaan mulle, kyllä mä pärjään". Mä oon romantikkoluonne ja tykkään että lähetellään söpistelyviestejä silloinkin kun ollaan erossa, ei se ole mitään kyttäämistä. 

Vierailija
12/97 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"on hyvä sängyssä" 😂😂😂😂

Vierailija
13/97 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapatossu

Vierailija
14/97 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa laittaa ruokaa, omat lapset jo aikuisia, toisen lapset ei ongelma. Juo silloin tällöin, mutta jos nainen ei hyväksy alkoa ollenkaan, voin olla kokonaan juomatta, ja olinkin eräässä pitkässä suhteessa, koska nainen oli absolutisti niin olin sen ajan itsekin. Yllättäen pituus tuli taas joltain kysymykseksi, sanon näin että vaakatasossa se tasoittuu. Olen ollut itseäni lyhyempien, samanpituisten ja itseäni pidempien naisten kanssa. Itsetuntoni on hyvä ja olen miehekäs enkä pienistä hätkähdä. Ja kyllä, on minulla omia toiveitakin myös, kun joku tuossa mainitsi asiasta. En minä tarvitse naista sen takia että olisin onnellinen, vaan olen onnellinen ihan näinkin. Toki elämänkumppani vielä joskus kelpaisi, tylsäähän se on välillä mennä yksin nukkumaan. Nainen tekee mitä haluaa ja minä teen mitä haluan, yhteiset jonkinlaiset sovitut pelisäännöt toistamme kunnioittaen täytyisi tietenkin olla, ettei kenellekään tule paha mieli. Puolestani voisimme asua yhdessä tai erillään, olisimmepa naimissa tai emme.

-ap

Vierailija
15/97 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvääsängys kirjoitti:

"on hyvä sängyssä" 😂😂😂😂

Mikä siinä sinua naurattaa? Olisiko parempi että ei ole hyvä sängyssä? Tällä iällä ja kokemuksella tietää jo kuinka toimia niissä petipuuhissa.

Vierailija
16/97 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kelpaa.

Kun suurin osa profiilista on seksiin liittyvää ja muutenkaan ei edes ennätä ensimmäistä lausetta päästä loppuun, kun alkaa puhumaan jo seksiin liittyvistä asioista. Olen huomannut, että sellainen mies ei osaa muuta ajatella, kuin seksiä ja on jopa seksiaddikti.

No mistä haluat keskustella? Pidän kirjallisuudesta, historiasta, urheilusta, luonnosta, viihdyn kaupungin sykkeessä ja museoissa. Kavereiden kesken on miehisiä harrastuksia luonnollisesti, esim kesällä mennään pariksi yöksi jonnekin joelle kalastamaan tai vaeltamaan, pidän taiteesta myös, kaikenlaisista asioista. Seksin mainitsin koska yleensä se kuuluu parisuhteisiin vielä tämänikäisillä, ja on palstan kestoaihe. Harrastan noiden lisäksi myös miekkailua, en ole bodari mutta olen lihaksikas, ja opiskelen työni ohella välillä itseäni kiinnostavia asioita, tällä hetkellä latinaa.

Vierailija
17/97 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvääsängys kirjoitti:

"on hyvä sängyssä" 😂😂😂😂

Mikä siinä sinua naurattaa? Olisiko parempi että ei ole hyvä sängyssä? Tällä iällä ja kokemuksella tietää jo kuinka toimia niissä petipuuhissa.

No kysytään sitten että mistä tiedät olevasi hyvä sängyssä? Miehillä kun tuppaa olemaan ylimitoitetut luulot omista kyvyistään, ja monella saralla, varsinkin petipuuhissa. 

Itselle se on jo varoitusvalo että mies kehuu ensi töikseen olevansa hyvä sängyssä. Yksikään tapailemani mies joka sellaista on kerskunut ei ole oikeasti ollut keskivertoa taitavampi. Ne oikeasti taitavat eivät puhu siitä mitään. Koska niitten ei tarvitse, teot punkassa puhuu kyllä puolestaan.

Vierailija
18/97 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvääsängys kirjoitti:

"on hyvä sängyssä" 😂😂😂😂

Naurua ei voi pidättää!!!!! Voi Jeesus!!!! 🙄

Vierailija
19/97 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvääsängys kirjoitti:

"on hyvä sängyssä" 😂😂😂😂

Naurua ei voi pidättää!!!!! Voi Jeesus!!!! 🙄

Mistä sen tietää, että on hyvä sängyssä? Perusteluja please!!!!🙏

Vierailija
20/97 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vässylältä ja kovin seksikeskeiseltä.

Ei jatkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan