Mihin haette töihin työttömät työnhakijat, kun on pakko hakea? Jotain hauskaa jos vaikka sattuisi pääsemään...
Hain jo yhteen kivaan kylpylään. Siellä saattaisi viihtyäkin. Sitten ehkä joihinkin eläinhotelleihin ajattelin hakea. Tai jonnekin kansanopistoon, missä on kaikkia kivoja harrastekursseja. Ei niihin nyt tietty välttämättä toki töihin pääse, mutta kun hakea täytyy. Ja pidetään ketju aiheessa mitkä olisi kivoja työpaikkoja. Jotkut kauneus-tai terveysaiheiset työpaikat olisi naiselle myös kivoja, ehkä myös vaatekaupat. Mutta kaipaan lisää ideoita.
Kommentit (18)
Pitääpä tosiaan laittaa avoimia hakemuksia kaikkiin höpönlöpö firmoihin. Voi niitä firma raukkoja kun joutuvat ottamaan vastaan näitä turhia hakemuksia.
Lomautettuna hain paljon töitä. Ei ollut varaa olla työttömänä
Vierailija kirjoitti:
Pilven diilaus hommiin
Kokaiinin maahantuonnilla voi myös tienata hyvän urakkapalkan.
Haen nykyiseen työpaikkaan (määräaikainen) jatkoa, vaikka tiedän etten sitä saa. Mutta onpahan työpaikanhakuvelvoite täytettyä.
Haen kaikkiin mihin vaatimukset täyttyvät ja kaikkiin, mihin ei ole vaatimuksia. En ol vielä työtön mutta aloitan jo. Teen myös avoimet hakemukset kaikkialle, mihin on netissä täytettävä lomake.
Vierailija kirjoitti:
Pitääpä tosiaan laittaa avoimia hakemuksia kaikkiin höpönlöpö firmoihin. Voi niitä firma raukkoja kun joutuvat ottamaan vastaan näitä turhia hakemuksia.
En hae mihinkään minkä töitä en osaisi tehdä. Olisin hyvä kaikissa noissa mihin haen.
Monella aktiivisella, iloisella, asioista kiinnostuneella ihmisellä löytyy paljon varteenotettavaa elämänkokemusta hyvin monenlaisiinkin tehtäviin. Moni on esim. mestarileipuri ihan kotiosaamisella.
Olen hakenut oman alani työpaikkoja, koska tein yli 25 vuotta juuri minulle parasta ja hauskinta mahdollista työtä. Nyt en ole aikeissa hakea mitään, koska velvollisuudekseni asetettiin nolla hakua.
Vierailija kirjoitti:
Haen kaikkiin mihin vaatimukset täyttyvät ja kaikkiin, mihin ei ole vaatimuksia. En ol vielä työtön mutta aloitan jo. Teen myös avoimet hakemukset kaikkialle, mihin on netissä täytettävä lomake.
Älä nyt etukäteen tuhlaa mahdollisia paikkoja mihin hakea. Niitä täytyy hakea säästeliäästi 4/kuukausi. Liian usein ei saa hakea samoihin paikkoihin. Koska paikkoja rajallisesti joutuu säästellä hakemukseen kanssa.
Mä haen ihan samanlaisia paikkoja joita hain ennen tätä ilmoittamispakkoakin. Aivan älytön koko aktiivimalli, koska miten nuo neljä ilmoitettua työpaikkaa olisi jotenkin potentiaalisemmin työllistäviä, kuin ne muut joita ei ilmoita?
Vierailija kirjoitti:
Riippuu nettopalkasta.
No jaa, ei senkään tarvi olla hurja, muuten tulee viranomaisliero ja vetää välistä. Hänelle en anna senttiäkään.
Mitähän kautta voisi hakea vanhusten liikunnanohjaajaksi?
Taidemuseoon. Elokuvatähdeksi. Primaballerinaksi. Suklaatehtaaseen. Urheiluvalmentajaksi. Asiantuntijaksi. Turistioppaaksi.
Oon tehnyt vain raksatöitä 20 vuotta ennen työttömyyttä. Päätin etten hae enää raksatöitä. Olen hakenut hotelleihin, työnjohtajan töihin moneen paikkaan, toimistotöihin olen hakenut, ruokakauppaan, alkoon olen hakenut, laivalle olen hakenut erilaisiin töihin, satamaan, urheiluseuroihin oon hakenut. En ole päässyt mihinkään töihin enää.
Okei päätin haen vaatekauppa Haloselle. Osaisin ihan oikeasti valita myyntiin sellaisia vaatteita jotka menisivät kaupaksi. Se olisi myös kiintoisaa työtä.