Mitä nauttia ennen nukkumaan menoa että on rauhallinen seuraavna päivänä?
Olen vähän tehnyt tutkimusta, että heräisin aamulla hyvään fiilikseen ja ajattelin kokeilla että sekoitan 2 desiin jogurttia banaanin ja ravintohiivaa(b-vitamiini) ja omege 3 pillerin syön. Olisko muita ideoita. teestä en tykkää ja melatoniini pillerit on kuulemma huono idea.
Kommentit (24)
Laventeliöljy on yksi, jota voi ottaa laitaa vaikka diffuusoriin tai höyryhengittää. Ainoa juttu että sillä on pieniä estrogeenisiä vaikutuksia miehille niinkuin soijallakim.
Kunnon pano ennen nukkumaan menoa tekee hyvää.
Laventelia diffuuseriin ja teaniinia ja valeriaanaa yöksi.
Olisin ehdottanut kamomillateetä, mutta jos sitten sitä vaan uutoksena tai öljynä muutama tippa veteen sekoitettuna.
Frantsilan yrttitila tekee myös yrttitippasekoitusta "Tyyneyden tipat", joka voisi toimia.
Valeriana ei sitten sovi ihan kaikille ja ihan kaikkien lääkkeiden kanssa yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Mirtazapin 15mg
3x15mg=45mg niin levollinen olo tulee.
Kirsikkaa/kirsikkamehua ja manteleita.
Meillä ainakin aivan ihan mieheni tuuppaa minulle iltaisin takaapäin vauhtia ja nukun kuin tukki.
Täytyypi kokeilla ainakin näitä
1. kirsikka + mantelia
2. banaani+omega..
Luulen että toimis syötävät paremmin
kuin nesteet tai hengitettävät tuotteet.
Hiiva pois. Pari palaa ruisleipää ja mehu.
Minä teen ohjelmoinnin koulutehtäviä joka yö suunnilleen kolmeen tai neljään. Siinä ohessa juon kaakaota ja cokis zeroa. Ihan rauhallinen olen aamuisin.
Tummaa kaakaojauhetta, kurpitsansiemeniä pieni kourallinen ja pieni kupillinen lämmintä maitoa.
Nämä tunnista kahteen ennen nukkumaanmenoa, niin kyllä tulee rauhaisa uni ja aamulla virkeänä.
https://gemtrade.fi/product/korvakorut-riipusmallinen-18k-kultaa-3/