Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö nykynaisille tälläinen mies?

Vierailija
20.10.2022 |

Yli 40 kymppinen, treenaa ja pukeutuu tyylikkäästi, on hyvä sängyssä. Ja olisi valmis kokeilemaan naisen toiveesta, ei omasta toiveestaan ihan mitä tahansa. Myös seksiin liittyvissä asioissa, ei mitään aisankannatus juttuja, mutta aivan avoin ihan kaikelle ilman että tuntee mitään mustasukkaisuutta. Ja tykkää pitkistä keskusteluista ja pärjää myös aivan hyvin itsekseen ja kavereidensa kanssa, jos nainen haluaa omaa aikaa.

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonne? Pitääkö eläimistä? Lapsista? Juoko ja jos juo kuinka paljon ja millainen on humalassa? Polttaako? Mitä harrastaa? Osaako laittaa ruokaa? Osallistuuko myös kotitöihin vai olettaako että nainen tekee kaikki kotityöt?

Pidätkö kreikkalaisesta salaatista? Teen parasta mitä Suomesta löytyy. Kotitöihin minut opetettiin jo lapsena, ja pidän siitä että koti on puhdas ja järjestyksessä. Jos minä olen aikaisemmin kotona kuin nainen, odottaa häntä hyvä ruoka, pyykit pestynä ja koti siivottuna. Ja ruokailun, pienen levon, lasillisen punaviiniä ja suklaapalasen jälkeen voin nuolla naiselleni orgasmin siinä keittiön pöydällä tai sohvalla, niin hänellä on mukavan rentoutunut olo pitkän työpäivän jälkeen. Toki oikea nainen tekee minulle välillä myös jotain vastaavaa ;) Älkää nyt kiinnitäkö liikaa huomiota tuohon seksin mainitsemisen, olemme kuitenkin aikuisia ihmisiä, siksi mainitsen siitäkin.

-ap

Vierailija
22/97 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko valmis tyydyttämään naisen tämän haluamalla tavalla? Vaikka suullasi/ kielellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en mitään moittimista tuosta ainakaan löytänyt. Haiskahtaa jopa vähän kunnioitukselta naista kohtaan, mihin moni varsinkaan sun ikäluokan mies ei kykene/halua.

Kunnioitan naisia siinä missä miehiäkin. En ymmärrä miksi jotkut eivät kunnioita vastakkaista sukupuolta.

-ap

Vierailija
24/97 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä sellainen pieni terve mustasukkaisuus kuuluu ainakin mun toivomaan parisuhteeseen. Ei tietenkään mitään hakkaamista, mutta noh mulla oli joskus mies joka oli todella hyvä sängyssä ja muutenkin ihan täyden kympin mies, mutta hän ei ollut tippaakaan mustasukkainen. Mulla tuli siitä vähän sellainen olo, että hänelle on ihan sama vaikka lähtisin jonkun toisen miehen matkaan. Ihan kuin ajattelisi mun olevan niin epäviehättävä ettei kukaan muu mua kuitenkaan huolisi. Että siinä mielessä mä (ja siis huom, vain MÄ, ei kaikki naiset) toivoisin, että mies olisi edes pikkasen mustis minusta, sillain sopivasti että nainen tuntee ittensä spessuksi. Ei niin, että: "Joo mee vaan viikoksi matkoille ja nauti lomastas, eikä tarvitse soitellakaan mulle, kyllä mä pärjään". Mä oon romantikkoluonne ja tykkään että lähetellään söpistelyviestejä silloinkin kun ollaan erossa, ei se ole mitään kyttäämistä. 

Kyllä vika on sinun päässäsi, eikä miehessä.

Normaali nainen olisi otettu siitä että mies luottaa sinuun täysillä, sinä taas otat sen niin että "olen ruma ja läski en muille kelpaa".

Vierailija
25/97 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko valmis tyydyttämään naisen tämän haluamalla tavalla? Vaikka suullasi/ kielellä?

Suulla tai kielellä?

Hyi yök!

Jos ei taikavaltikan heiluttelu riitä, niin antaa olla.

Ap.

Vierailija
26/97 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

""ei mitään aisankannatus juttuja, mutta aivan avoin ihan kaikelle ilman että tuntee mitään mustasukkaisuutta"

Niin meinasit että kahden kesken koette mustasukkaisuutta?

Vierailija
27/97 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin. Ei seksi ole sitä että mies vain panee kuin jossain aikuisviihdeleffoissa ja kaikki huipentuu miehen laukeamiseen. Oikeassa elämässä kumppanille nimenomaan halutaan antaa tyydytys sellaisilla tavoilla mistä toinen tykkää, ja välillä se aivan hyvin voi olla sitä, että minä tyydytään naisen niinkuin hän haluaa, ja sitten siirrymme muihin asioihin, vaikka juttelemaan, tai kauppareissulle tai katsomaan leffaa yhdessä. Ei minulla ole pakkomielle tätä saada aina itse, pidän siitä että nainen on tyytyväinen. Ja tyytyväinen nainen varmastikin pitää minut vastavuoroisesti tyytyväisenä ja on hyväntuulinen. Jos nainen taas haluaa että otan hänet rajusti keittiön pöydällä, niin sekin onnistuu. Seksistä pitää keskustella kumppaneiden ja oppia tuntemaan toinen, ja mistä kumpikin tykkää. Itsekkyys ei ole koskaan hyvä näissä asioissa.

Vierailija
28/97 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

""ei mitään aisankannatus juttuja, mutta aivan avoin ihan kaikelle ilman että tuntee mitään mustasukkaisuutta"

Niin meinasit että kahden kesken koette mustasukkaisuutta?

En minä koe mustasukkaisuutta enkä halua mustasukkaista naista.

-ap

Vierailija
29/97 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suulla tai kielellä?

Hyi yök!

Jos ei taikavaltikan heiluttelu riitä, niin antaa olla.

Ap.

Miksi esiinnyt minuna trolli? Hyppää mereen siitä.

-Se oikea Ap

Vierailija
30/97 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä sellainen pieni terve mustasukkaisuus kuuluu ainakin mun toivomaan parisuhteeseen. Ei tietenkään mitään hakkaamista, mutta noh mulla oli joskus mies joka oli todella hyvä sängyssä ja muutenkin ihan täyden kympin mies, mutta hän ei ollut tippaakaan mustasukkainen. Mulla tuli siitä vähän sellainen olo, että hänelle on ihan sama vaikka lähtisin jonkun toisen miehen matkaan. Ihan kuin ajattelisi mun olevan niin epäviehättävä ettei kukaan muu mua kuitenkaan huolisi. Että siinä mielessä mä (ja siis huom, vain MÄ, ei kaikki naiset) toivoisin, että mies olisi edes pikkasen mustis minusta, sillain sopivasti että nainen tuntee ittensä spessuksi. Ei niin, että: "Joo mee vaan viikoksi matkoille ja nauti lomastas, eikä tarvitse soitellakaan mulle, kyllä mä pärjään". Mä oon romantikkoluonne ja tykkään että lähetellään söpistelyviestejä silloinkin kun ollaan erossa, ei se ole mitään kyttäämistä. 

Normaali nainen olisi otettu siitä että mies luottaa sinuun täysillä, sinä taas otat sen niin että "olen ruma ja läski en muille kelpaa".

Joo mä arvasin että tulee tällainen kommentti, niin käy joka kerta kun tästä asiasta mainitsen. Painotan kuitenkin sitä, että kyseessä on TERVE mustasukkaisuus. Ja siihen liittyy juuri tuo romantiikka, koska itse tykkään söpistellä erossa ollessakin eikä se tarkoita kyttäämistä tai varmistamista, että vastaako se heti vai onko sillä nyt kiire jonkun vosun kimpussa. Esimerkiksi se mun ex sitten lopulta ehdottikin jotain ryhmäseksiä mulle, mikä ei tullut yllätyksenä. Se vain vahvisti sen, ettei hän ajattele parisuhteesta samalla tavalla kuin minä. Tässä on vaan erilaisesta arvomaailmasta kyse. Kun mä oon miehen kanssa, mä palvon miestäni ja haluaisin olla samalla tavalla palvottu. One and only. Kai jokainen saa vaatia parisuhteelta sitä mikä tekee onnelliseksi? 

Vierailija
31/97 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu asialla. 

Vierailija
32/97 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kuulostaa hyvältä. 1. Miksi sitten et ole yhdessä lastesi äidin kanssa? Lyhyt selvitys riittää.

2. Pidätkö naisesta, joka pystyy myös vastavuoroisuuteen, vai haluatko vain palvella?

Vierailija
33/97 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvääsängys kirjoitti:

"on hyvä sängyssä" 😂😂😂😂

Mikä siinä sinua naurattaa? Olisiko parempi että ei ole hyvä sängyssä? Tällä iällä ja kokemuksella tietää jo kuinka toimia niissä petipuuhissa.

No kysytään sitten että mistä tiedät olevasi hyvä sängyssä? Miehillä kun tuppaa olemaan ylimitoitetut luulot omista kyvyistään, ja monella saralla, varsinkin petipuuhissa. 

Itselle se on jo varoitusvalo että mies kehuu ensi töikseen olevansa hyvä sängyssä. Yksikään tapailemani mies joka sellaista on kerskunut ei ole oikeasti ollut keskivertoa taitavampi. Ne oikeasti taitavat eivät puhu siitä mitään. Koska niitten ei tarvitse, teot punkassa puhuu kyllä puolestaan.

Koska olen täällä anonyymina, ja täällä niin monesti haukutaan miesten sänkytaitoja. Olen entisiltä kumppaneiltani kuullut vain kehuja niistä asioista, ja heidän orgasmiensa määrä, voimakkuus ja halukkuutensa minuun toistuvasti on saanut minut ajattelemaan, että olen kohtuullisen hyvä sängyssä. Tähän nyt on auttanut luonnollisesti pitkät parisuhteet ja kaikenlaiset kokemukset tähän ikään mennessä. Ymmärrän tietysti, että naisvaltaisella palstalla miehen itsensä kehuminen kuulostaa miltä kuulostaa, mutten välitä siitä. Sopii tulla kokeilemaan, ja jos pestyt minuun sängyssä, kirjoitan palstalle siitä anonyyminä jälkeenpäin julkisen anteeksipyynnön nimiä mainitsematta, ja osallistun kurssille jossa opetellaan asiaa.

Vierailija
34/97 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä tiedä. Ikä ei nyt sinänsä ole este, mutta minä etsin varmaankin vähän villinpää kaveria.

Hae mut töistä suoraan, johonkin yksinkertaiseen ruokapaikkaan, sano että "kyllä ne pyykit joutaa myöhemminki" ja vie meät seikkailuun, vaikka koskenlaskuun tai vesiskootteriajelulle. Anna mun nauraa koko iltapäivä ja illasta kun kotiudutaan hikisinä ja likasina, vie mut suihkuun laita sen jälkeen sitä viiniä. Voin luvata että aamulla herätessä on lakanat rytyssä.

Vierailija
35/97 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kuulostaa hyvältä. 1. Miksi sitten et ole yhdessä lastesi äidin kanssa? Lyhyt selvitys riittää.

2. Pidätkö naisesta, joka pystyy myös vastavuoroisuuteen, vai haluatko vain palvella?

Olimme nuoria, ja hän oli minua paljon nuorempi vielä, saimme ensimmäsen lapsemme samana vuonna tapaamisesta me, suku painosti meitä. Hän sanoi jälkeenpäin ettei minussa ollut vikaa enkä minäkään nähnyt hänessä vikaa. En puhu koskaan pahaa existäni. Erostamme on jo kauan aikaa enkä mieti häntä.

Tietenkin pystyn vastavuoroisuuden, kuten jo mainitsin, en ole mikään aisankannattaja, en myöskään kynnysmatto enkä nosta yhtään naista jalustalle. Minulla on omat mielipiteeni joistain asioista joista en tingi, ja naisella saa vastavuoroisesti olla omat mielipiteensä. Minä olen kuitenkin se joka sanoo viimeisen sanan, jos on kyse tärkeistä päätöksistä.

-ap

Vierailija
36/97 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No enpä tiedä. Ikä ei nyt sinänsä ole este, mutta minä etsin varmaankin vähän villinpää kaveria.

Hae mut töistä suoraan, johonkin yksinkertaiseen ruokapaikkaan, sano että "kyllä ne pyykit joutaa myöhemminki" ja vie meät seikkailuun, vaikka koskenlaskuun tai vesiskootteriajelulle. Anna mun nauraa koko iltapäivä ja illasta kun kotiudutaan hikisinä ja likasina, vie mut suihkuun laita sen jälkeen sitä viiniä. Voin luvata että aamulla herätessä on lakanat rytyssä.

Juoksetko kanssani sateessa, annatko veden kastella hiuksesi ja rintasi, rakasteletko kanssani siinä, talon seinää vasten, tai pöydällä puiston keskustan?

Jos sinä haet minut autolla töistä, katso silmiini ja minä sanon sinulle 'paina kaasua, ja aja lujaa".

Olen jousimies ja seikkailuista pitävät naiset sopivat minulle. Vie minut minne vaan ja minä lähden, ja kun minä vien, sinä lähdet.

-ap

Vierailija
37/97 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mä arvasin että tulee tällainen kommentti, niin käy joka kerta kun tästä asiasta mainitsen. Painotan kuitenkin sitä, että kyseessä on TERVE mustasukkaisuus. Ja siihen liittyy juuri tuo romantiikka, koska itse tykkään söpistellä erossa ollessakin eikä se tarkoita kyttäämistä tai varmistamista, että vastaako se heti vai onko sillä nyt kiire jonkun vosun kimpussa. Esimerkiksi se mun ex sitten lopulta ehdottikin jotain ryhmäseksiä mulle, mikä ei tullut yllätyksenä. Se vain vahvisti sen, ettei hän ajattele parisuhteesta samalla tavalla kuin minä. Tässä on vaan erilaisesta arvomaailmasta kyse. Kun mä oon miehen kanssa, mä palvon miestäni ja haluaisin olla samalla tavalla palvottu. One and only. Kai jokainen saa vaatia parisuhteelta sitä mikä tekee onnelliseksi? 

Terve mustasukkaisuus on aivan ok. Tärkeintä minun mielestäni on, ettei ketään satuteta eikä petetä. Sinun tapauksessasi jos eksäsi ehdotti ryhmäseksiä jonka kokoonpanoa et maininnut tuossa, on ymmärrettävää ettei sellainen sovi kaikille, ja teillä oli tosiaankin erilaiset halut asioista. Arvomaailmojen täytyy kohdata, jotta parisuhteet toimivat pidemmän päälle.

Vierailija
38/97 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonne? Pitääkö eläimistä? Lapsista? Juoko ja jos juo kuinka paljon ja millainen on humalassa? Polttaako? Mitä harrastaa? Osaako laittaa ruokaa? Osallistuuko myös kotitöihin vai olettaako että nainen tekee kaikki kotityöt?

Unohdin vastata pariin noista kysymyksistä. Eli pidän eläimistä, omistanut ennen koiria ja kissoja, kupsahtivat jo vanhuuttaan enkä ottanut uusia tilalle. Silloin kun juon, olen puhelias, mutta en örvellä enkä riitele, rentoudun ja jos siinä seurana olisi se oma nainen, niin tottakai flirttailemme kokoajan toisillemme, nauramme hassuille jutuille, lämmittelemme toisiamme ja lopulta panemme kiihkeästi.

Ps. En tykkää yhteispeitosta vaan omat peitot molemmilla, mutta sama sänky.

-ap

Vierailija
39/97 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kuitenkin se joka sanoo viimeisen sanan, jos on kyse tärkeistä päätöksistä.

Just.

Vierailija
40/97 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juoksetko kanssani sateessa, annatko veden kastella hiuksesi ja rintasi, rakasteletko kanssani siinä, talon seinää vasten, tai pöydällä puiston keskustan?

Jos sinä haet minut autolla töistä, katso silmiini ja minä sanon sinulle 'paina kaasua, ja aja lujaa".

Olen jousimies ja seikkailuista pitävät naiset sopivat minulle. Vie minut minne vaan ja minä lähden, ja kun minä vien, sinä lähdet.

-ap

Sori mutta nyt ei tullut osumaa jousimiehellä. Taidat tykätä elokuvista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän