Mies! Uskaltaisitko mennä naimisiin naisen kanssa, jolla takana useampi avioliitto ja lapsia niistä.
Kommentit (133)
Ehkä miestä epäilyttäisi se, että miksi avioliitto on päättynyt eroon.
Vierailija kirjoitti:
En. Minä en muiden miesten pentuja elätä
Nykyään naisella on monesti enemmän rahaa kuin miehellä.
Tuolla esimerkin naisella voi olla vaikka kuinka paljon rahaa ja hän saattaa elättää miehensä. Aika monelle miehelle se passaa varsin mainiosti.
Kyse ei ole kohdallani uskaltamisesta, mutta sellainen nainen ei ole yhteensopiva itseni kanssa.
Paremmin itselleni sopii nainen joka on lähes yhtäkokematon kuin minä parisuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä hyvin voisi kysyä, menisikö naiset mieluummin naimisiin palstan naisettoman Ulin kanssa vai sellaisen miehen kanssa, joka on jo tähänkin asti kelvannut monelle.
Periaatteessa se ei toimi noin. Miehet ja naiset on erilaisia.
Miehet haluaa naisen joka on neitsyt eikä näe tätä ongelmana sen sijaan naiset haluaa miehen joka on painanut koloja enemmän kuin yksikään tikka elmänsä aikana. Naiset arvostaa miehen "kokemusta".
Hehheh. Jos näytän sulle naisen, jonka kanssa moni mies on halunnut naimisiin asti ja naisen, joka on vielä aikuisenakin sinkku ja kokematon, niin 100% miehistä valitsisi sen naisen, jonka muutkin miehet todistetusti ovat halunneet.
Valtaosa miehistä valitsisi noista kahdesta sen joka on paremman näköinen.
Riippuu siitä, onko aiempia avioliittoja 3 vai 30.
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole kohdallani uskaltamisesta, mutta sellainen nainen ei ole yhteensopiva itseni kanssa.
Paremmin itselleni sopii nainen joka on lähes yhtäkokematon kuin minä parisuhteissa.
Ei kai yhteensopivuus ole kiinni vain siitä, kuinka paljon kokemusta asianomaisilla on parisuhteista. Ihmisessä on paljon muutakin.
En mä nyt tyhmä ole. Yksi kerta voi olla vahinko mutta useampi kertoo että suurella todennäköisyydellä naisessa on jotain pahasti vialla.
Vierailija kirjoitti:
Näin eronneena kahden lapsen äitinä kommentoin, etten itse kyllä ihan heti olisi menossa uusiin naimisiin. Tiedän kyllä jonkin verran tapauksia, joissa toinen avioliitto on kestänyt jo pitkään, eli ei se ensimmäisen kariutuminen tietenkään tarkoita, etteikö jonkun toisen kanssa voisi onnistua.
Jos avioliittoja kuitenkin takana useita ja lapsiakin useamman miehen kanssa, niin sitten kehottaisin kyllä varovaisuuteen ja ainakin avioehtoon (tosin pidän avioehtoa itsestäänselvänä joka tapauksessa).
Äitini meni nuorena lapsellisuuttaan avioon, mikä kaatui omaan mahdottomuuteensa. Isäni kanssa hän oli yhdessä kymmeniä vuosia, kunnes jäi leskeksi. Nyt on kolmannella kierroksella.
Elämä on.
Itse menin suhteeseen naisen kanssa, jolla oli ollut kaksi muutaman vuoden suhdetta kahden eri miehen kanssa, joista molemmista lapset. Sitten oli ollut pitkään yksinhuoltajana. Rakastuin ja muutin hänen luokseen toiseen kaupunkiin. Ensimmäisten vaikeuksien jälkeen suhde ei vaan kestänyt vaan hän laittoi sen poikki ja ilmoitti, että hän haluaa toisenlaisen miehen. Asiasta ei sen enempää pystytty puhumaan. Jälkeenpäin ajatellen sitä tajusi, että on syynsä, miksi hän oli suhteet aina lopettanut ja itse väärinarvioin, että olisin ollut joku poikkeus. Olin hänelle normitapaus, yksi muiden joukossa, vaikka minulta kesti aikansa asia hyväksyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai yhteensopivuus ole kiinni vain siitä, kuinka paljon kokemusta asianomaisilla on parisuhteista. Ihmisessä on paljon muutakin.
Niin, mutta tuo oli yksi seikoista kohdallani.
Vähän sama juttu on kuin, että paikoilleen asettuva ei ole yhteensopiva paikasta paikkaan vipeltäjän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä hyvin voisi kysyä, menisikö naiset mieluummin naimisiin palstan naisettoman Ulin kanssa vai sellaisen miehen kanssa, joka on jo tähänkin asti kelvannut monelle.
Periaatteessa se ei toimi noin. Miehet ja naiset on erilaisia.
Miehet haluaa naisen joka on neitsyt eikä näe tätä ongelmana sen sijaan naiset haluaa miehen joka on painanut koloja enemmän kuin yksikään tikka elmänsä aikana. Naiset arvostaa miehen "kokemusta".
Hehheh. Jos näytän sulle naisen, jonka kanssa moni mies on halunnut naimisiin asti ja naisen, joka on vielä aikuisenakin sinkku ja kokematon, niin 100% miehistä valitsisi sen naisen, jonka muutkin miehet todistetusti ovat halunneet.
Valtaosa miehistä valitsisi noista kahdesta sen joka on paremman näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten arvomaailma joka heijastuu myös seksuaaliseen kanssakäymiseen.
Vierailija kirjoitti:
En mä nyt tyhmä ole. Yksi kerta voi olla vahinko mutta useampi kertoo että suurella todennäköisyydellä naisessa on jotain pahasti vialla.
Joitakin asioita ei voi laittaa edes vahingon piikkiin.
Voisin olla suhteessa jos nainen olisi muuten sopiva. Mutta omat katot pään päällä ja omat rahat. en muutenkaan muuttaisi samaan talouteen enää toisellekkaan kierrokselle jos lapset tehty.
M44
Miksi menisi? Nuorempia uudempia parempia tulee koko ajan markkinoille.
Korkeintaan jollekin inkelille kelpaa muiden jälkiliukkaat ja j ä n n i k s e n kakaroiden tilipussina toimiminen.
Jos rehellisiä ollaan, niin en. Yksi huti on inhimillistä, monta kertoo hyväuskoisuudesta ja arvostelukyvyttömyydestä.
miksi kukaan keheenkään jolla on lapsia....
Vierailija kirjoitti:
Voisin olla suhteessa jos nainen olisi muuten sopiva. Mutta omat katot pään päällä ja omat rahat. en muutenkaan muuttaisi samaan talouteen enää toisellekkaan kierrokselle jos lapset tehty.
M44
Tämä. En ymmärrä mikä ihmeellinen tarve ihmisillä on viritellä uusperhekuvioita saman katon alle. Monikin suhde toimisi paljon paremmin, kun kumpikin asuisi omissa asunnoissaan ja vain vierailisi toisen luona.
Mun miesserkku oli kihloissa ja sai lapsen naisen kanssa, joka oli ollut kahdesti naimisissa ja toisesta avioliitosta kaksi lasta. Serkkuni kuitenkin perui häät, kun hän huomasi, ettei kannata mennä naimisiin, kun ei siitä avioliitosta kuitenkaan tulisi pitkää.