Mies! Uskaltaisitko mennä naimisiin naisen kanssa, jolla takana useampi avioliitto ja lapsia niistä.
Kommentit (133)
kyllä useami mies ja lapsi kielii jostakin ystäväpiirissä on esimerkkejä että sekään ei kesta vaika tekee uuden lapsenkin niin lähtee
Todennäköisesti useammat miehet menisivät naimisiin aloituksessa kuvatun naisen kanssa kuin ikisinkkunaisen kanssa. Sen takia jo useampi mies on aiemminkin mennyt yhteen sen kanssa, mutta kukaan ei ikisinkun kanssa.
Itse muuten olin koskaan seurustelematon ikisinkku, kunnes menin naimisiin miehen kanssa, joka oli ollut naimisissa jo kolme kertaa ja oli lapsia kolmen naisen kanssa. Kyllä hänessä ihan on selkeä syykin, miksi naiset tykkäävät. Sama se on toisinpäinkin.
Yhtä hyvin voisi kysyä, menisikö naiset mieluummin naimisiin palstan naisettoman Ulin kanssa vai sellaisen miehen kanssa, joka on jo tähänkin asti kelvannut monelle.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti useammat miehet menisivät naimisiin aloituksessa kuvatun naisen kanssa kuin ikisinkkunaisen kanssa. Sen takia jo useampi mies on aiemminkin mennyt yhteen sen kanssa, mutta kukaan ei ikisinkun kanssa.
Itse muuten olin koskaan seurustelematon ikisinkku, kunnes menin naimisiin miehen kanssa, joka oli ollut naimisissa jo kolme kertaa ja oli lapsia kolmen naisen kanssa. Kyllä hänessä ihan on selkeä syykin, miksi naiset tykkäävät. Sama se on toisinpäinkin.
Ikisinkku= +30 vuotias.
Joo kumma juttu kun ei mene.
Miksi pitäisi mennä naimisiin, seurustelua ja molemmilla omat asunnot
Vierailija kirjoitti:
Yhtä hyvin voisi kysyä, menisikö naiset mieluummin naimisiin palstan naisettoman Ulin kanssa vai sellaisen miehen kanssa, joka on jo tähänkin asti kelvannut monelle.
Periaatteessa se ei toimi noin. Miehet ja naiset on erilaisia.
Miehet haluaa naisen joka on neitsyt eikä näe tätä ongelmana sen sijaan naiset haluaa miehen joka on painanut koloja enemmän kuin yksikään tikka elmänsä aikana. Naiset arvostaa miehen "kokemusta".
Minä haluisin mieluummin naisen, joka ei ole koskaan kelvannut kenellekään. Mahdollisimman ruman ja sellaisen, joka ei tykkää seksistä.
T. Mies
Vierailija kirjoitti:
Minä haluisin mieluummin naisen, joka ei ole koskaan kelvannut kenellekään. Mahdollisimman ruman ja sellaisen, joka ei tykkää seksistä.
T. Mies
mikset ota miestä? Ei seksiä, ruma kuin susi, mutta voitte katsoa futista, puhua kiveshiestä, juoda kaljaa ja piereskellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet haluaa naisen joka on neitsyt eikä näe tätä ongelmana sen sijaan naiset haluaa miehen joka on painanut koloja enemmän kuin yksikään tikka elmänsä aikana. Naiset arvostaa miehen "kokemusta".
Hehheh. Jos näytän sulle naisen, jonka kanssa moni mies on halunnut naimisiin asti ja naisen, joka on vielä aikuisenakin sinkku ja kokematon, niin 100% miehistä valitsisi sen naisen, jonka muutkin miehet todistetusti ovat halunneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hehheh. Jos näytän sulle naisen, jonka kanssa moni mies on halunnut naimisiin asti ja naisen, joka on vielä aikuisenakin sinkku ja kokematon, niin 100% miehistä valitsisi sen naisen, jonka muutkin miehet todistetusti ovat halunneet.
Ismo Laitelaa lainatakseni: Ja höpönpöpönpöppöö!
En. Minä en muiden miesten pentuja elätä
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi mennä naimisiin, seurustelua ja molemmilla omat asunnot
Tai samassakin ilman vihkimisiä
Mulla on yhteensä kaksi lasta. Molemmilla eri isät. Kyllä nykyinen mieheni uskalsi mun kanssa alkaa olemaan ja mennä naimisiin, kun jäin leskeksi. Yhdessä ollaan oltu kohta parikymmentä vuotta ja kaikki on yhteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja en koskisi pitkälläkään tikulla kylän polkupyörään. Ja en ole muuten ainoa. Eli oikea lukema on 10% kuin 100%
En todellakaan.