Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinussa parisuhdetta ajatellen joku iso turn off-omanaisuus, joka ei näy päällepäin?

Vierailija
18.10.2022 |

Missä vaiheessa deittailua kerrot? Esim luottotiedot puuttuu, vakava trauma menneisyydessa ja aiheuttaa mt-ongelmia, tms

Kommentit (1132)

Vierailija
181/1132 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipödeeman vuoksi muhkuraiset ja turvonneet jalat. Oletettavasti olen myös aseksuaali.

Vierailija
182/1132 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen perussuomalainen aktiivi ja salailen sitä mahdollisimman pitkään. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/1132 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa ja 2 lasta.

Vierailija
184/1132 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sterilisaatio, mut jos se haittaa, niin eipä ois kumppanillakaan mitään saumoja. Kerron aikalailla alkuun, niin ei tuhlaa kenenkään aikaa.

Vierailija
185/1132 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo lähempänä viittäkymppiä ja vaihdevuosien myötä seksihalut ja kyvytkin on vähentyneet. Edellisestä kerrasta on jo vuosia ja alapää on kuiva kuin Sahara, joten en tiedä miten onnistuisi. Mutta läheisyyttä, seuraa ja kumppanuutta tällainen vanha akkakin kaipaisi:)

Vierailija
186/1132 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie oon tämmönen pieni sintti 164 senttii matala, ja läski. Iso perse ja huonot hanpaat, kattoluukku auki (pälvikalju). Oon meleko tyhymä, tykistön korpraali ja uimakanditaatti, ikää 42v 3kk. En oo koskaa ollu naisen kaa ns. silleen. Eikä naiset oikee kiinnostakkaa, mut vois joskus kokeilla miltä se tuntuu, kun nalli palaa kunnolla...

Mie en kyl ois tämmösen kaa silleen, jos ois muita tarjolla.

Vink vink epätoivoiset naiset

Vierailija
187/1132 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itsenäinen nainen, asunut yksin lähes koko aikuisikäni. Lapseni hankin itsellisesti, elätän itseni ja lapseni ihan itse, maksan kotini itse. En ole varsinaisesti tarvinnut miestä elämääni, esim. rahan takia. Tapailemiani miehiä tämä on jollain tapaa ehkä jopa pelottanut. Miehillä on järjestään ollut jonkinlaisia alemmuuskomplekseja, heikkoa itsetuntoa. Ovat kuvitelleet, että heihin olisi ripustauduttu, katsottu ylöspäin, tartuttu ehdotuksiin muutosta miehen taloon, mukautettu elämää miehen mukaan jne. On oletettu tällaisia, mihin en ole lähtenyt. Miehillä on ollut reaktiona ottaa etäisyyttä suhteeseen tai alkaa sabotoida sitä ja sitten on itketty perään. Olen varmaan liiankin itsenäinen ja itsevarma eikä miehet tunnu kestävän sitä.

Tämä! Sama tilanne itsellä. Suurin osa miehistä tarvitsee itsetuntonsa rakentamiseen ja ylläpitoon kaikkea sietävän äitihahmon yhdistettynä silmät suurina sirkuttavaan avuttomaan pikkuvaimoon. Sitten kun kysyt, mikä parisuhteessa on tärkeintä, sanovat että kahden aikuisen tasavertainen kumppanuus. Just.

Vierailija
188/1132 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mt-ongelmat

ne ei näy välttis ollenkaan kun oon oppinut niitä piilottelemaan ja ne vaivaakin lähinnä vaan mua

on vaan niin iso stigma noilla etten halua kertoa niistä ainakaan ekaan vuoteen

Vierailija
189/1132 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuhmon komistus kirjoitti:

Mie oon tämmönen pieni sintti 164 senttii matala, ja läski. Iso perse ja huonot hanpaat, kattoluukku auki (pälvikalju). Oon meleko tyhymä, tykistön korpraali ja uimakanditaatti, ikää 42v 3kk. En oo koskaa ollu naisen kaa ns. silleen. Eikä naiset oikee kiinnostakkaa, mut vois joskus kokeilla miltä se tuntuu, kun nalli palaa kunnolla...

Mie en kyl ois tämmösen kaa silleen, jos ois muita tarjolla.

Vink vink epätoivoiset naiset

Ei sussa ole muuta vikaa kuin että oot Kuhmosta.

Vierailija
190/1132 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippatissit. On vahvistetut liivit nostamassa.

Jos ne sun tissit on isot, niin kyllä normaali järkinen mies osaa olettaa niitten rippuvan. Jotkut jopa preferoi riippuvia ja luonnollisia.

Vierailija
191/1132 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiltti, rauhallinen ja sopuisa. Tiettyyn pisteeseen asti. Sen jälkeen on helvetti irti.

Vierailija
192/1132 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippatissit. On vahvistetut liivit nostamassa.

Ei ole, ainakaan minulle. Et ole tissisi vaan paljon enemmän. Ja lisänä; minä ja moni tuntemani muu tykkää juuri tuollaisista.

Vierailija
193/1132 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa tutustua sukulaisiin ja kavereihin. Jaksan yhden ihmisen kerrallaan. Autismikirjo

(Avoliitossa olen.)

Vierailija
194/1132 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mt-ongelmat

ne ei näy välttis ollenkaan kun oon oppinut niitä piilottelemaan ja ne vaivaakin lähinnä vaan mua

on vaan niin iso stigma noilla etten halua kertoa niistä ainakaan ekaan vuoteen

Jos sen itse tiedostaa ja asia on työn alla, niin se on huomattavasti parempi lähtökohta kuin se, että kieltää kärsivänsä mielenterveysongelmista. Nämä kieltäjät ovat juuri niitä, jotka yleensä tekevät toisen elämästä helvettiä kaatamalla kaiken pahanolonsa toisen niskaan, kun eivät muuta osaa eivätkä suostu hakemaan apua.

Vierailija
195/1132 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. En kerro heti, haistaa sen kyllä myöhemmin.

Vierailija
196/1132 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-viihdyn omissa oloissani tuntikausia (luen, pelaan, katson hömppää, selaan nettiä)

-olen vahva ihminen ja mielipide löytyy lähes joka asiaan

-kritisoin kaikkea ja kaikkia, itseni mukaan lukien

(-naimisissa ja lapsi)

Vierailija
197/1132 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavahdan juoppoja ja lipeviä miehiä ja minun on vaikea luottaa ihmisiin. Raha ei tuossa auta yhtään. Onneksi en ole sinkku.

Vierailija
198/1132 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herpes, kerron vasta kun on pakko eli kun suhde on muuttumassa vakavaksi. Itseäni hämmästyttää miten rohkeasti miehet ovat panemassa paljaalla. Minä olen läksyni oppinut, mutta suurin osa vetäisisi paljaalla ketä vain. Järkyttävää. 

Vierailija
199/1132 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-viihdyn omissa oloissani tuntikausia (luen, pelaan, katson hömppää, selaan nettiä)

-olen vahva ihminen ja mielipide löytyy lähes joka asiaan

-kritisoin kaikkea ja kaikkia, itseni mukaan lukien

(-naimisissa ja lapsi)

Tarkoitatko, että vahvalla ihmisellä on mielipide joka asiaan? Sellaisia sanotaan besserwissereiksi ja ne ovat rasittavimpia ihmisiä maan päällä. 

Vierailija
200/1132 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkoinen rumuus

Tämä on erikoista.