Onko sinussa parisuhdetta ajatellen joku iso turn off-omanaisuus, joka ei näy päällepäin?
Missä vaiheessa deittailua kerrot? Esim luottotiedot puuttuu, vakava trauma menneisyydessa ja aiheuttaa mt-ongelmia, tms
Kommentit (1132)
En tarkene normaalina pidetyssä huonelämpötilassa ja varsinkaan en tarkene yhtään vähentää vaatetusta, minulle Suomi on jääkausi. Eikä vain niin että valittaisin vähästä, vaan kylmässä käteni ja jalkanikaan eivät tottele.
Olen köyhä. Siksi en edes enää pyri parisuhteeseen.
En ole susiruma ja pystyn kommunikoimaan sekä kirjoittamalla että puhumalla luontevasti. Osaan myös kuunnella. Ikääntymisen myötä olen niin ikään oppinut antamaan muille tilaa. Minulta on kadonnut tarve päättää keskustelu johonkin johtopäätökseen, mikä näkyy ulospäin avoimuutena ja suvaitsevaisuutena.
Mutta köyhä olen. Sitä naiset eivät hyväksy. Tutustuminen lähtee hyvin käyntiin, ja pääsen helposti useammille treffeille, mutta kun taloudellinen tilanteeni ja kyvyttömyyteni nousta pois ahdingosta paljastuu, naiset lipeävät somasti vaieten taka-alalle eivätkä enää palaa.
Vagina on sairauden vuoksi viallinen, eikä sitä oikein voi käyttää. Muuten kyllä värkki toimii.
Lisäksi olen sottapytty nörtti, joka saattaa intoilla jostain tosi nörteistä jutuista.
Päällepäin olen tavallinen keski-ikäinen täti.
Vierailija kirjoitti:
Olen seksihalujen osalta todella tuulella käypä.
Etenkin näin syksyllä, alkutalvesta, en halua sitä oikeastaan ollenkaan, etenkään, jos töissä tai kotona on stressiä. Saattaa mennä pari-kolme kuukautta ilman, että kiinnostaisi oikeastaan ollenkaan. Eli esimerkiksi aloitteiden teko on syyskuun lopulta jouluun minun puoleltani käytännössä nolla.
Sen sijaan pidemmillä lomilla ja etenkin keväisin olen jatkuvasti puutteessa, ja voisin harrastaa sitä pari kertaa päivässä.
Ja tämän tekee tietenkin erityisen haasteelliseksi se, että olen mies.
Voi hitsi, jos sattuisit mun kohdalle. Mä oon ihan samanlainen, mutta nainen. Mutta ulkoisesti kaikki luulee mua seksihirmuksi.
Olen korkealibidoinen neitsyt ja haluaisin tulevan puolisoni tavatessamme olevan myös. Tämän lisäksi olen aina hyvällä tuulella mitä ei jostain syystä pidetä hyvänä ominaisuutena.
Jollekin voi olla turn off ettei minulla ole lähes 40-vuotiaana mitään omaisuutta tai säästöjä. Ei kyllä pientä opintolainaa enempää velkaakaan kyllä. Mutta tästä tunnen ahdistusta ja huonommuutta ja ajattelen sen olevan kynnyskysymys.
Lisäksi en tee itse ruokaa vaan syön valmisruokia tai sitten ravintolasta tai kaupan tiskiltä (olisiko tällä tekemistä sen kanssa, että rahaa ei ole jäänyt säästöön...) En myöskään liiku tai harrasta urheilua.
Myös traumoja lapsuudesta ja niistä aiheutuneita mt-ongelmia, jotka olen kuitenkin aika hyvin selättänyt, mutta ne traumojen ytimet on edelleen olemassa ja ne aktivoituvat parisuhteissa; on heikko itsetunto, takertuvuus, ahdistus jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-viihdyn omissa oloissani tuntikausia (luen, pelaan, katson hömppää, selaan nettiä)
-olen vahva ihminen ja mielipide löytyy lähes joka asiaan
-kritisoin kaikkea ja kaikkia, itseni mukaan lukien
(-naimisissa ja lapsi)
Tarkoitatko, että vahvalla ihmisellä on mielipide joka asiaan? Sellaisia sanotaan besserwissereiksi ja ne ovat rasittavimpia ihmisiä maan päällä.
Se, että on mielipideä lähes joka asiaan, ei tarkoita sitä, että sen mielipiteen toisi julki joka tilanteessa kysymättä ja päälle jyräten. Kyky muodostaa mielipiteitä ei ole synonyymi huonoille käytöstavoille.
Oho...täällä oli niin paljon juttuja että minun turn off vaikuttaa aika mitättömältä...
No, jokatapauksessa... Omistan kortin, mutta pelkään autolla ajamista joten välttelen sitä.
Seksuaalinen alistuvuus ja fetissit.
Jälkimmäinen voisi vielä minun tapauksessani mennä koska ne eivät ole sellaisia joita monikaan kokisi ällöttävinä tms. Mutta ensimmäinen on aika iso este löytää kumppani. Siis jos olet mies...
Hopeakettu kirjoitti:
En ole päässyt noin pitkälle kun "näkyvä piirre" eli hopeakettuus karkottaa kaiken potentiaalisen, tai vähättelyähän toi... ...karkottaa kaiken :D
Älä nyt. Kroppa sulla ainakin näyttää olevan kunnossa. Sun täytyy vaan tyytyä tällaiseen vanhempaan malliin. N55
Mulla on kolme hevosta. Tosin mun mies kyllä tietää niistä. Ja niitä ei ollut silloin kun alettiin seurustelemaan. Ei varmaankaan olisi ryhtynyt suhteeseen jos olisi tiennyt mitä seuraa.
(= rahat menee hevosiin, aika menee hevosiin, huoli ja murhekiintiö menee hevosten sairastamiseen, lapsi puhuu vaan hevosista, talo on täynnä turve- ja heinäpölyä, komerot on täynnä väärän kokoisia loimia ja satuloita joita ei voi hävittää, koska ne ehkä käyvät jollekin tulevaisuuden hevosille, auto on liikkuva kaatopaikka ja varasto, hevosille pitää rakentaa ja remontoida koko ajan jotain, lomille ei halua lähteä, tuttavapiiri puhuu vaan hevosista.)
Traumat, mm. parisuhdeväkivallasta. Koskaan ei diagnosoitu kuin masennus. Joskus itsestäni tuntuu maanisdepressiiviseltä.
Vierailija kirjoitti:
Näytän hyvin kiltiltä ja lauhkealta. Todellisuudessa olen joissakin asioissa äärimmäisen vaativa ja ehdoton. En myöskään pidä ihmisistä tai suurimmaksi osaksi maailmastakaan. Kyseessä ei ole masennus vaan eivät vain laadullisesti ole ok. Eli olen paljon hankalampi luonne kuin kukaan osaisi arvata.
Ehkä olet vain hankala? Et kuitenkaan niin tasokas itsekään, vaikka muiden tasokkuutta määrittelet?
Vierailija kirjoitti:
Ulkoinen rumuus
Tällä täysin olematon luetunymmärtämiskyky. Äo lähentelee varmaan pakkaslukemia.
Vierailija kirjoitti:
Olen köyhä. Siksi en edes enää pyri parisuhteeseen.
En ole susiruma ja pystyn kommunikoimaan sekä kirjoittamalla että puhumalla luontevasti. Osaan myös kuunnella. Ikääntymisen myötä olen niin ikään oppinut antamaan muille tilaa. Minulta on kadonnut tarve päättää keskustelu johonkin johtopäätökseen, mikä näkyy ulospäin avoimuutena ja suvaitsevaisuutena.
Mutta köyhä olen. Sitä naiset eivät hyväksy. Tutustuminen lähtee hyvin käyntiin, ja pääsen helposti useammille treffeille, mutta kun taloudellinen tilanteeni ja kyvyttömyyteni nousta pois ahdingosta paljastuu, naiset lipeävät somasti vaieten taka-alalle eivätkä enää palaa.
Eivät kaikki tuosta syystä peräänny. Kannattaisiko jo profiiliin laittaa jotain osviittaa, niin asia olisi naisilla tiedossa jo ottaessaan yhteyttä. Siis jos sinulla on deitti-ilmoitus.
Olen itse aika köyhä nainen ja oikeastaan köyhä mies olisi just hyvä.
Olen ollut psykoosissa ja yrittänyt tappaa itseni kolme kertaa. Eipä se aviomiestäni pelottanut kun kerroin. Mielenterveyden kanssa ei ole ollut ongelmaa vuosikausiin.