Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinussa parisuhdetta ajatellen joku iso turn off-omanaisuus, joka ei näy päällepäin?

Vierailija
18.10.2022 |

Missä vaiheessa deittailua kerrot? Esim luottotiedot puuttuu, vakava trauma menneisyydessa ja aiheuttaa mt-ongelmia, tms

Kommentit (1123)

Vierailija
981/1123 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään normaali ei riitä. Kaiken pitää olla erikoista. Vähän vaikeeta on ollut. 

Vierailija
982/1123 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkävihaisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/1123 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olen ihan s@@tanan rikas. Ja vieläpä älykäs. On todella vaikeaa löytää yhtä fiksuja ja ylipäätään samanmielisiä ihmisiä, joista olisi parisuhteeseen minun itseni, eikä omaisuuteni vuoksi. Koska rahaa pitää olla, en ala ketään elättämään tai hyysäämään. 

Vierailija
984/1123 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi rumentavaa ihosairautta, jotka eivät meikattuna näy mutta joiden ulkonäköä moni kauhistuu. Toinen on rosacea eli ruusufinni, johon mulla liittyy punaisen nenän ja poskien lisäksi silmäoireet eli aina ärtyneen tai tulehtuneen näköiset ja tuntuiset silmät. Toinen on vitiligo eli muuten suomalaiseksi tummahkon beigellä ihollani on sinertävänkalpeita länttejä. 

Minullakin on ruusufinni enkä miehenä pysty sitä meikillä piilottamaan 

Vierailija
985/1123 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

huonot geenit, 1-tyypin diabetes, huono kauko näkö, kaljuutta pääalella.

30000e pääomatulot, hieno auto, liian paksu peenis

pidän muita ihmisiä automaattisesti parempana

Unohdit huonon oikeinkirjoituksen

Vierailija
986/1123 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen persu, ei kelpaa naisille. 

Vierailija
987/1123 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi rumentavaa ihosairautta, jotka eivät meikattuna näy mutta joiden ulkonäköä moni kauhistuu. Toinen on rosacea eli ruusufinni, johon mulla liittyy punaisen nenän ja poskien lisäksi silmäoireet eli aina ärtyneen tai tulehtuneen näköiset ja tuntuiset silmät. Toinen on vitiligo eli muuten suomalaiseksi tummahkon beigellä ihollani on sinertävänkalpeita länttejä. 

Minullakin on ruusufinni enkä miehenä pysty sitä meikillä piilottamaan 

Mt-lääkkeistä tuli mulle ruusufinni. Voiko joku lääke aiheuttaa sulle ruusufinnin? 

Vierailija
988/1123 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Synkkiä salaisuuksia. En avaa enempää. Mutta olen tosi vaikea henkisesti, taloudellisesti ja fyysisesti.

Mä vain nauran. Kaikelle. 

Oletko sairaanhoitaja? (Yritin yhtä vähän ymmärtää, en onnistunut.)

Vierailija
989/1123 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen persu, ei kelpaa naisille. 

Naamasi ei kelpaa. Jos olisit tarpeeksi komea, voisit olla poliittisesti ja mielipiteiltäsi mitä vain. Nainen antaisi kaiken "anteeksi".

Vierailija
990/1123 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Synkkiä salaisuuksia. En avaa enempää. Mutta olen tosi vaikea henkisesti, taloudellisesti ja fyysisesti.

Mä vain nauran. Kaikelle. 

Oletko sairaanhoitaja? (Yritin yhtä vähän ymmärtää, en onnistunut.)

En. Mä en ole tehnyt mitään normaalisti. Mulle on ollut kaikki hiukan vaikeeta. Omasta mielestä olen huipputyyppi. *naur

Mutta kohta alan opiskella sairaanhoitajaksi, kun olen yllättävän riuska. 

Mihin mä en pystyisi tässä elämässä? 

Mä en oikein jaksa tavallisia ihmisiä, eikä ne mua. 

Vierailija
991/1123 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tykkää siitä että minuun kosketaan joten mitkään halaukset, suutelut eikä todellakaan seksi ole minun juttuni, kerron aina jo ekoilla treffeillä

Vierailija
992/1123 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, olen ihan s@@tanan rikas. Ja vieläpä älykäs. On todella vaikeaa löytää yhtä fiksuja ja ylipäätään samanmielisiä ihmisiä, joista olisi parisuhteeseen minun itseni, eikä omaisuuteni vuoksi. Koska rahaa pitää olla, en ala ketään elättämään tai hyysäämään. 

Niin minäkin. Sen lisäksi olen outo. 

Vierailija
993/1123 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaisa kaasunmuodostus.

Vierailija
994/1123 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan ajatella enkä alistu enää kovin helposti. Mulla on niin päin, että "ennemmin taivasalla kuin tossun alla"

Vierailija
995/1123 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole rintoja (siis ollenkaan, nännejä lukuun ottamatta), ei ole koskaan ollutkaan. Käytän miesten boksereita, koska ne ovat mukavammat jalassa. Olen biologisesti nainen.

Vierailija
996/1123 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki exäni ovat ystäviäni ja vaikka en käy panemassa tai halimassa niitä, niin tämä olisi varmaan kovin vaikea selittää ja ymmärtää. On minulla muitakin ystäviä. 

Olen seksuaalisesti ja tuntoaistillisesti tosi nirso ja minua on vaikea miellyttää, ja ihmisen pitää vain automaattisesti osata kohdella minua oikein enkä jaksa opastaa yhtään vaan. Tosin monille voi olla turn on että itse taas jaksan nähdä paljon vaivaa tehdäkseni hyvää työtä ja oppiakseni tuntemaan toisen siinä mielessä, olen herkkä toisen tarpeille ja tuntemuksille ja tiedän usein nopeasti miten olla mieliksi.

Olen neuroottinen ja pakko-oireinen ja vaativa. Se on toiselle kuluttavaa. 

Vierailija
997/1123 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaan ajatella enkä alistu enää kovin helposti. Mulla on niin päin, että "ennemmin taivasalla kuin tossun alla"

Mun voimalause on: Elämässä vahvin ei aina voita, vaan se, joka särkyy vähiten. 

Vahvin voi voittaa (yksilönä ja ryhmänä). Mutta jos joutuu sopeutumaan liikaa, vahvin ei välttämättä pysty siihen. Vaan yllättävästi keskinkertainen tai jopa heikko yksilö. Ne saa lapsia, jatkavat elämää. 

Sanotaan: Miespolvet vaipuu unholaan. Mutta tulee uusia sukupolvia. Niitä, jotka sopeutuu. 

Vierailija
998/1123 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vahvin voi voittaa (yksilönä ja ryhmänä). Mutta jos joutuu sopeutumaan liikaa, vahvin ei välttämättä pysty siihen. Vaan yllättävästi keskinkertainen tai jopa heikko yksilö. Ne saa lapsia, jatkavat elämää. 

Sanotaan: Miespolvet vaipuu unholaan. Mutta tulee uusia sukupolvia. Niitä, jotka sopeutuu. 

No ei mun kommentissa mitään vahvemmuudesta ollut, jos nyt sitä kommentoit.

Vierailija
999/1123 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole rintoja (siis ollenkaan, nännejä lukuun ottamatta), ei ole koskaan ollutkaan. Käytän miesten boksereita, koska ne ovat mukavammat jalassa. Olen biologisesti nainen.

Ja ne turn-offit?

Vierailija
1000/1123 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä asiaa kannattaa miettiä pitkään, myös yhteiskunnallisesta näkökulmasta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme