Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinussa parisuhdetta ajatellen joku iso turn off-omanaisuus, joka ei näy päällepäin?

Vierailija
18.10.2022 |

Missä vaiheessa deittailua kerrot? Esim luottotiedot puuttuu, vakava trauma menneisyydessa ja aiheuttaa mt-ongelmia, tms

Kommentit (1123)

Vierailija
961/1123 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että kaikki turn-offini näkyvät juuri ulospäin. Olen 169cm pitkä mies, jolla on epäsymmetriset kasvot. Se riittää turn-offiksi monille naisille. Sisällä päin on sitten tuosta johtuva sulkeutuneisuus introverttiys vieraassa seurassa eli en tee hirveästi aloitteita. Yleensä pärjään hyvin, jos saan mahdollisuuden.

Kannattaa tehdä tuttavuutta aktiivisemmin. 

Lyhyenä miehenä on selkeästi se etu, että naiset eivät yleensä suhtaudu pelokkaasti tai eivät koe lähestymisiäni ainakaan uhkaaviksi. Se on jo voittoa. Itse asiassa ainakin lyhyehkön tutustumisen tai juttelun jälkeen yllättävän monet naiset ovat olleet minua kohtaan aloitteellisia. Ehkä se johtuu juuri edellä mainitusta asiasta.

t. 167 cm mies.

Kertoisitko salaisuutesi?

t. 174cm, joka hi

En ymmärrä. Itse tunnen 3 aivan syötävän ihanaa itseäni lyhyempää miestä. Yhteen heistä olen niin ihastunut, että en ole koskaan tuntenut vastaavaa. Harmi vaan, että minä en kelpaa hänelle.

N.174 cm

Vierailija
962/1123 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huono nukkumaan, en voi nukkua kenenkään kanssa samassa huoneessa, 5ai jos joku kuorsaa muussa huoneessa, enkä siedä muutenkaan ylimääräisiä ääniä. Haluan olla paljon yksin kotona, en kestä syömisen ääniä eli että samassa huoneessa joku syö. En välitä seksistä. Inhoan sairaita ihmisiä, esim että joku flunssainen ihminen on kotonani. En tykkää kotitöistä, enkä halua tehdä niitä kenenkään puolesta.

T. Ulkoisesti hyvin kiltin ja naisellisen näköinen nainen

Nyt, nyt. Ihan sama täällä, hyvin ilmaistu. Lisään vielä, että MIES öh,öh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/1123 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkarit ovat joka päivä vaihdettava

Vierailija
964/1123 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pierestely 💨

Ala käyttää laktoosittomia maitotuotteita.

Vierailija
965/1123 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt-ongelmia löytyy ja traumoja. Lisäksi olen laihduttanut paljon ja vaatteet päällä näytän ihan ok:lta mutta ilman niitä ihan kammottavalta ihomöhkäleeltä.

Vierailija
966/1123 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä ikä

M46

Vierailija
967/1123 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmia minkä takia rahatilanne on huono, koska olen ollut eläkkeellä kauan. Uraa ei ole eikä tule. Mt ongelmat on hallinnassa lääkkeillä ja kiitos terapian. Työssäkäyvää musta tuskin silti tulee eikä rahaa tule koskaan olemaan.

Vierailija
968/1123 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun omanaisuus on se ettei sieso kunnolla. Mutta ranteessa on pituutta ja se on kova luu.

Biljardia vesiletkulla. Niceee!

Vierailija
969/1123 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset

Vierailija
970/1123 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysä nahka laihtumisen jäljiltä. Vaatteet päällä ei näy, mutta ilman niitä on tietty mahdoton olla huomaamatta roikkuvia alleja, löysiä reisiä jne. Olen kyllä maininnut aina heti kun on tilaisuus tullut, että olen laihduttanut paljon ja että vartalo ei sen myötä ole mitään priimaa.

Siis mikä "löysä nahka" ja "roikkuvia palleja"!? :0

Eikun se olikin "alleja". Mut mitä NE sit on???

Ei sulle mitään, kakara. Mene äitis luo.

Vierailija
971/1123 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tosi kova pieremään enkä aina ehdi vessaan 💩

Voi kai muuallakin pierrä kuin vessassa? Kunhan ei ruokapöydässä tai naidessa.

Tarkoitin vessaan Pa..alle eli tulee housuun 💩👖

Juotko olutta paljonkin?Toinen juttu: ala käyttämään laktoosittomia maitotuotteita.

Vierailija
972/1123 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En erityisemmin pidä seksistä, voisin hyvin olla täysin ilman sitä. Parisuhde olisi kiva, mutta en tahdo kiusata ketään haluttomuudellani enkä toisaalta velvollisuudesta harjoittaa seksia, kuten entisessä avioliitossani tein. Tästä syystä päätin, etten edes etsi parisuhtetta enää, se ei taida olla minua varten. 

Aseksuaali? Etsi aseksuaali kumppani - kyllä heitä on!

Vierailija
973/1123 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Traumoja kasa, niiden vuoksi mielenterveysongelmia, ja arvelen olevani myös autisminkirjolla. Elämä on niin selviytymistä (töissä käyn nipin napin), että ei ole voimavaroja parisuhteen etsintään erityisemmin. Ihme siis, jos löydän puolison. En ole koskaan seurustellut (enkä tahdo yhden illan juttuja).

N30

Vierailija
974/1123 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus, huonot hampaat, kuorsaaminen (tai vaihtoehtoisesti cpap-maski päässä nukkuminen), ja ikääkin liikaa, kohta 55v. Mutta nämähän kyllä aikalailla näkyy, tai kuuluu. Eikä nämä ole se perusongelma, eihän näitä ominaisuuksia nuorena vielä ollut. Ilman näitäkin ominaisuuksia olisin ollut koko ikäni yksin, koska en ole saanut oikein koskaan tehtyä minkäänlaisia tutustumisaloitteita, ujous, introverttiys, mikä lienee. Mutta yksi nainen aikoinaan vaivautui tekemään aloitteen minun suuntaan, ja hänen kanssaan sain viettää kymmenisen ihanaa vuotta, toisen mokoman vähemmän ihania vuosia ja nykyään asutaan erillään, mutta ollaan edelleen ihan hyvissä väleissä.

Vierailija
975/1123 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseksuaalisuus ja traumat.

Vierailija
976/1123 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penis on hyvin pieni ja turn off tilassa 24/7. Koitappa siinä sitten kelvata.

Vierailija
977/1123 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huono nukkumaan, en voi nukkua kenenkään kanssa samassa huoneessa, 5ai jos joku kuorsaa muussa huoneessa, enkä siedä muutenkaan ylimääräisiä ääniä. Haluan olla paljon yksin kotona, en kestä syömisen ääniä eli että samassa huoneessa joku syö. En välitä seksistä. Inhoan sairaita ihmisiä, esim että joku flunssainen ihminen on kotonani. En tykkää kotitöistä, enkä halua tehdä niitä kenenkään puolesta.

T. Ulkoisesti hyvin kiltin ja naisellisen näköinen nainen

Oletko vaimoni? Onneksi naisystäväni haluaa nukkua samassa sängyssä ja tykkää seksistä. 

Vierailija
978/1123 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaat

Vierailija
979/1123 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelisin, että melko totaalinen sosiaalisen elämän puuttuminen ja ystävättömyys olisi ollut turn-offeja naisten kanssa seurustellessa, mutta ilmeisesti sitten ei, koska asia ei vaikuta koskaan hirveästi ketään heistä hetkauttaneen. Tällä hetkellä tosin tuokin osa elämästäni on kohentunut. Olen siis varsin sosiaalista ja keskustelukykyistä seuraa, kun olen sopivan ihmisen kanssa tekemisissä. Olen vain todella introvertti eikä aikaa meinaa riittää laajan kaveripiirin ylläpitämiselle. Naiset ovat siis kuitenkin kokeneet, että olen hyvää ja "tavallista" seuraa tuosta huolimatta, joten ei ole ehkä mikään iso "red flag" sitten kuitenkaan ollut. 

Vierailija
980/1123 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Synkkiä salaisuuksia. En avaa enempää. Mutta olen tosi vaikea henkisesti, taloudellisesti ja fyysisesti.

Mä vain nauran. Kaikelle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi